Valkuil: stoppen met bv maar niet met schransen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mn eerste zak kruidnoten al op hoor. De twee jongens vreten me op, ongestraft ijs en kruidnoten!
Oef ja, herkenbaar! Die omslag is een lastige. Ik herinner me een heel fijn voorjaar met kilo’s paaseitjes. En dan niks aankomenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valkuil: stoppen met bv maar niet met schransen.
Protip !quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valkuil: stoppen met bv maar niet met schransen.
Ik denk dat je het stiekem best weetquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zo lastig om te weten wat je moet doen.
Best karig eigenlijk dat dat het dan is, ik zou op z'n minst een reep chocola en een gebakje verwachtenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Met borstvoeding verbrand je 500 kcal extra. Met een tweeling dus 1000. Da's een hele reep Tony. Per dag.
Ja of een tweeling borstvoedenquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:06 schreef Crumpette het volgende:
1000 kcal! Das een halve marathonmoet je zo ver lopen voor 1 reep tonys
Ja, dat is ook hartstikke karig, zou ik het niet op redden bij een tweeling. Dat zouden dan minstens twee repen en twee gebakjes moeten worden. En chocolademelk drinken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:00 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Best karig eigenlijk dat dat het dan is, ik zou op z'n minst een reep chocola en een gebakje verwachten
Ja, zou je denken he. Maar nee. Kun je nagaan hoe heel erg ik niet nog meer kinderen wil.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Alleen daarom al het overwegen waard toch?
Ja maar dan krijg ik hongerquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef Mariposas het volgende:
Je kunt toch ook gewoon 1 Tony reep eten, 2 boterhammen, 1 aardappel en 200 gram broccoli, per dag?
Dan ren je gewoon elke dag naar je werk… Of huppelen, of op handen en voeten. Of zo achteruit en dan rondjes draaien.quote:
Nou dan is 5,5 kilometer nog een flink eind hoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ren je gewoon elke dag naar je werk… Of huppelen, of op handen en voeten. Of zo achteruit en dan rondjes draaien.
Oh. Ik dacht 500 meter. My badquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dan is 5,5 kilometer nog een flink eind hoor
Ik ben tussen de eerste bezichtiging en de verhuizing helaas van kantoor geswitchtquote:
Goed kauwen voor het verzadigde gevoel.quote:
Ik heb er ook zo veel. Wist niet dat het een leeftijdsding was. Zou wel graag weten hoe je er vanaf komt. Met een hete naald erin helpt niet. En IPL doet ook niks. Ik dacht als ik die dingen frituur dan gebeurt er vast wat, maar nee...quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef amaranta het volgende:
Ik begin dus nu overal bloedblaasjes te krijgen. Dat schijnt ook iets van de leeftijd te zijn (bijna 40). Is er iemand die ze wel eens weg laten halen? Ik heb er nu eentje, super fijn (not), op mijn buik zo lekker in een vetrol gleuf.
oh ik lees even mee...quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:37 schreef Burdie het volgende:
Nu het toch daarover gaat, ik heb (al heel lang) spataderen, moet ik dat laten weghalen of kan het geen kwaad?
Dit vind ik over verwijderen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo veel. Wist niet dat het een leeftijdsding was. Zou wel graag weten hoe je er vanaf komt. Met een hete naald erin helpt niet. En IPL doet ook niks. Ik dacht als ik die dingen frituur dan gebeurt er vast wat, maar nee...
Mijn collega heeft het laten doen. 1 volgens mij cosmetisch omdat ze geen rokje aan wilde meer. En een gezondheidstechnisch bedenk ik nu.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:37 schreef Burdie het volgende:
Nu het toch daarover gaat, ik heb (al heel lang) spataderen, moet ik dat laten weghalen of kan het geen kwaad?
Je kan het laten weghalen, soms doen ze sowieso zeer.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:37 schreef Burdie het volgende:
Ik zou gewoon eens naar de huisarts gaan, sommigen doen bepaalde kleine ingrepen nog graag zelf, ik heb er zo een.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit vind ik over verwijderen.
http://www.hethuidinstitu(...)heden/bloedblaasjes/
Dit en dorst.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:16 schreef elamanilo het volgende:
Yes, ik heb een tweeling en geef borstvoeding!En zelfs mn peuter drinkt nog wel eens gezellig mee.
Ik heb ook wel echt de hele tijd honger overigens.
Ik snap niet dat ik na 2,5 jaar borstvoeding aan een tweeling niet superslank wasquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Met borstvoeding verbrand je 500 kcal extra. Met een tweeling dus 1000. Da's een hele reep Tony. Per dag.
Oeps...quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:41 schreef Vicky het volgende:
Bloedblaasjes ✅
Leandra, mijn huisarts verwijderd en plaatst spiraaltjes.. als ie ze eruit krijgt.. mijn draadje was te kort, kon ik alsnog naar de gyn....
Ik waag het niet eens op zo'n box, verwacht niet dat er iets gaat passen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten leuke dingen bij
En wat zijn jullie allemaal slank. Zie alleen maar xs en s een spijkerbroek maat 26 voorbij komen
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waag het niet eens op zo'n box, verwacht niet dat er iets gaat passen.
Misschien daarom alleen slank
https://www.youtube.com/results?search_query=Zalon+unboxingquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:59 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind dat jullie die boxen uitpakken en showen echt veel leuker dan zou moeten. Is dit nou de volwassen versie van de kindersurprise uitpaksessies op youtube?![]()
I NEED MORE!!
Dat is wel funest voor het zelfvertrouwen trouwensquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:16 schreef Mariposas het volgende:
Het valt me wel op dat ik bij die PS Zoë boxen maar iets van 5 merken ben tegengekomen. Het wachten is dus tot 1 van ons iets in de box heeft wat de ander ook had.![]()
Zou je zo’n lastig geval zijn, @:Lemijn?ik heb de box ruim na jou besteld!
Knap! Als het om kleding gaat doet alles wat op mijn zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:20 schreef Lemijn het volgende:
Een lastig geval zijn doet niks op mijn zelfvertrouwen hoor.
Ik heb een post gemist denk ik, maar door je algoritmes opmerking vraag ik me wel af of ik dezelfde box zou krijgen in mijn postcode als in de plattelandspostcode van mijn zoon als in de Haagse postcode van mijn zusjequote:Op zaterdag 21 september 2019 21:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou zeg![]()
Wees lief voor julliezelf.
Daar heeft dat heus niet mee te maken joh!
Zouden ze daar niet gewoon algoritmes op loslaten..?
Gefeliciteerd Mrs.Peelquote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hier geen kledingboxen, maar wel een beetje feest: vandaag zijn we 10 jaar getrouwd![]()
![]()
Het is net zulk mooi weer als toen, mooie herinneringen! (en voor het gemak vergeten we maar even dat we al bijna 19,5 jaar samen zijn
)
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hier geen kledingboxen, maar wel een beetje feest: vandaag zijn we 10 jaar getrouwd![]()
![]()
Het is net zulk mooi weer als toen, mooie herinneringen! (en voor het gemak vergeten we maar even dat we al bijna 19,5 jaar samen zijn
)
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
![]()
)
Haha, jouw box is wel echt een enigma, het moet wel een fantastisch ding zijnquote:Op zondag 22 september 2019 15:30 schreef Lemijn het volgende:
Heerlijk Tink!.
En gefeliciteerd Mrs.Peel. Goede reden om je eindelijk eens naar de herkomst van je naam te vragen. Kom je uit de Peel, of wat?
Ik heb wel gedroomd over mijn box trouwens. Er zaten 12 dingen in waarvan er 10 heel mooi waren, en die kostten maar de helft van de boxprijs. Te mooi om waar te zijn he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |