Lijkt me wel. Als je twee inteligente accounts hebt, ben je zo uitgeluld.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Kan ook. Maar kan me niet voorstellen dat het een serieus account is. Want dan zeg je niet zulke domme dingen lijkt me
In Iran hebben ze ook zulke achterlijke tradities hoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar die zwarte Piet UI is wel leukDie hebben ze in Iran niet
Hooggeleid?quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Dit noemt mij dan een simpele ziel, ik ben hooggeleid G.
Wat is dat dan? Hooggeleid?quote:
Bedoel je misschien hoogopgeleid?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:08 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ken je memes. Typ dat woord eens in je Youtube-zoekmachine.
Nou ja, een ding is zeker, jij bent het niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bedoel je misschien hoogopgeleid?
Ik heb gewoon een bul stumper. Je bent mijn tijd niet waard.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:13 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Nou ja, een ding is zeker, jij bent het niet.
Doeiquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bul stumper. Je bent mijn tijd niet waard.
Veel succes nog met trollen.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar niet goed geleid en shitquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
LOL. ongeleid projectiel zeiden ze. Je hebt het verkeerd verstaan Gquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef azzmy1993 het volgende:
Dit noemt mij dan een simpele ziel, ik ben hooggeleid G.
Ja, maar hij zit vol met bullquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
Maar zat je ook bij het corps en heb je zo'n hete aardappel in de keel want dan stel ik me zo voor dat jouw "stumper" hilarisch klinkt.quote:
Dat zei ze pas in de tweede instantie. Maar ook haar tweede uitspraak hierover maakt geen verschil.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat anders dan "niet handhaven".
Dat bepaalde groepen zich niet beschaafd kunnen gedragen is wel duidelijk. Daar komt het dragen van zo’n nikab ook vandaan. Tijd dat dat soort volk retour afzender gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:23 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Het heeft gewoon met seksueel misbruik voorkomen te maken.
Vooringevulde reportschermen voor deze post graag, en een door Danny begeleide optocht met fanfare naar de verzendbutton!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Dat bepaalde groepen zich niet beschaafd kunnen gedragen is wel duidelijk. Daar komt het dragen van zo’n nikab ook vandaan. Tijd dat dat soort volk retour afzender gaat.
Je moet je toch goed voelen bij je eigen superieure gedrag waarbij alleen jij altijd gelijk hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vooringevulde reportschermen voor deze post graag, en een door Danny begeleide optocht met fanfare naar de verzendbutton!
Bedankt dat je mijn gedrag als superieur aan het jouwe beschouwt/bestempelt. Dat doet me echt goed.quote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Je moet je toch goed voelen bij je eigen superieure gedrag waarbij alleen jij altijd gelijk hebt.
Eens.quote:Op zondag 22 september 2019 12:40 schreef marsan het volgende:
De NS is hier zelf mede schuldig aan door vooraf te verklaren het boerkaverbod niet te handhaven.
Nee, NS heeft een vervoersplicht. Dat is wettelijk vast gelegd. Je mag iemand niet weigeren volgens die wet die een vervoersbewijs heeft of dat wil kopen.quote:Op zondag 22 september 2019 12:40 schreef marsan het volgende:
De NS is hier zelf mede schuldig aan door vooraf te verklaren het boerkaverbod niet te handhaven.
Interessante interpretatie die maakt dat het hele niqaabverbod geheel irrelevant zou zijn in deze zaak. Wel heel toevallig dat een situatie als deze zich niet eerder voorgedaan heeft dan.quote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee, NS heeft een vervoersplicht. Dat is wettelijk vast gelegd. Je mag iemand niet weigeren volgens die wet die een vervoersbewijs heeft of dat wil kopen.
Die boerka wet botst met de vervoersplicht. In het geval van deze conducteur mag hij wel om de legitimatie vragen als het een abbo op naam betreft. En word legitimatie geweigerd dan kan er politie ingeschakeld worden.
Zeker, die buschauffeur in Limburg.quote:Op zondag 22 september 2019 13:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Interessante interpretatie die maakt dat het hele niqaabverbod geheel irrelevant zou zijn in deze zaak. Wel heel toevallig dat een situatie als deze zich niet eerder voorgedaan heeft dan.
Betrof dat ook een persoonsgebonden ov-chipkaart dan?quote:Op zondag 22 september 2019 13:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zeker, die buschauffeur in Limburg.
Dat durf ik niet te zeggen. In het geval van die conducteur heeft die gehandeld zoals het behoort. NS staat ook pal achter deze conducteur wat ik er uit op kan maken. Het OV heeft met een vervoersplicht te maken en die botst met die wet mbt de boerka. Je kunt niemand weigeren met een vervoersbewijs of iemand die om een uvb vraagt etc, maar wel om een legitimatie vragen als dat relevant is. Deze dame wilde dat niet en dan kan politie ingeschakeld worden. Meer is het niet.quote:Op zondag 22 september 2019 13:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Betrof dat ook een persoonsgebonden ov-chipkaart dan?
Wel gek dan dat een situatie waarvan je mag verwachten dat die zich iedere week veelvuldig voordoet op het spoor nu ineens in dit soort oponthoud resulteert..quote:Op zondag 22 september 2019 13:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. In het geval van die conducteur heeft die gehandeld zoals het behoort. NS staat ook pal achter deze conducteur wat ik er uit op kan maken. Het OV heeft met een vervoersplicht te maken en die botst met die wet mbt de boerka. Je kunt niemand weigeren met een vervoersbewijs of iemand die om een uvb vraagt etc, maar wel om een legitimatie vragen als dat relevant is. Deze dame wilde dat niet en dan kan politie ingeschakeld worden. Meer is het niet.
Dat oponthoud ligt ook aan de politie of service en veiligheid die moet proberen iemand zonder geweld uit de trein te halen. En ik maak bijna dagelijks mee dat personen uit de trein worden gehaald. En vaak ook met weinig/geen vertraging. Maar dat haalt het nieuws natuurlijk nooit. Het ligt er ook aan of er genoeg manschappen op dat moment aanwezig zijn etc.quote:Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wel gek dan dat een situatie waarvan je mag verwachten dat die zich iedere week veelvuldig voordoet op het spoor nu ineens in dit soort oponthoud resulteert..
Ze hebben t recht om te controleren. En dat moeten ze dus gewoon doen.quote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee, NS heeft een vervoersplicht. Dat is wettelijk vast gelegd. Je mag iemand niet weigeren volgens die wet die een vervoersbewijs heeft of dat wil kopen.
Die boerka wet botst met de vervoersplicht. In het geval van deze conducteur mag hij wel om de legitimatie vragen als het een abbo op naam betreft. En word legitimatie geweigerd dan kan er politie ingeschakeld worden.
Rijden treinen anders dan stipt op tijd ?quote:Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wel gek dan dat een situatie waarvan je mag verwachten dat die zich iedere week veelvuldig voordoet op het spoor nu ineens in dit soort oponthoud resulteert..
Bij grote vertraging komt er vaak wel een verklaring "aanrijding met persoon" of "door werkzaamheden" oid. "Omdat iemand zich weigert te identificeren én de trein te verlaten" heb ik nog nooit voorbij horen komen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Rijden treinen anders dan stipt op tijd ?
Alleen haalt "dronkelap wil ID niet laten zien" het nieuws niet.
Klopt, maar degene moet zich wel kunnen identificeren als daar om gevraagd wordt.quote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die wet is een wassen neus en botst niet met vervoersplicht maar wel met identificatieplicht. Officieel mocht ze helemaal niet in een trein aanwezig zijn met gezichtsbedekking. Die agenten hebben haar hier niet op aangesproken, waarschijnlijk omdat ze daar niet voor waren opgeroepen. Ironisch wel dat iemand die zich in een station bevind dan wel wordt opgepakt hiervoor.quote:Die boerka wet botst met de vervoersplicht. In het geval van deze conducteur mag hij wel om de legitimatie vragen als het een abbo op naam betreft. En word legitimatie geweigerd dan kan er politie ingeschakeld worden.
Die maakte dan ook geen deel uit van een beschermde klasse en die arrestatie ging niet gepaard met een kans op rellen/maatschappelijke onrust.quote:Op zondag 22 september 2019 17:16 schreef Aether het volgende:
Die agenten hebben haar hier niet op aangesproken, waarschijnlijk omdat ze daar niet voor waren opgeroepen. Ironisch wel dat iemand die zich in een station bevind dan wel wordt opgepakt hiervoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |