Lijkt me wel. Als je twee inteligente accounts hebt, ben je zo uitgeluld.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Kan ook. Maar kan me niet voorstellen dat het een serieus account is. Want dan zeg je niet zulke domme dingen lijkt me
In Iran hebben ze ook zulke achterlijke tradities hoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar die zwarte Piet UI is wel leukDie hebben ze in Iran niet
Hooggeleid?quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Dit noemt mij dan een simpele ziel, ik ben hooggeleid G.
Wat is dat dan? Hooggeleid?quote:
Bedoel je misschien hoogopgeleid?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:08 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ken je memes. Typ dat woord eens in je Youtube-zoekmachine.
Nou ja, een ding is zeker, jij bent het niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bedoel je misschien hoogopgeleid?
Ik heb gewoon een bul stumper. Je bent mijn tijd niet waard.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:13 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Nou ja, een ding is zeker, jij bent het niet.
Doeiquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bul stumper. Je bent mijn tijd niet waard.
Veel succes nog met trollen.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar niet goed geleid en shitquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
LOL. ongeleid projectiel zeiden ze. Je hebt het verkeerd verstaan Gquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef azzmy1993 het volgende:
Dit noemt mij dan een simpele ziel, ik ben hooggeleid G.
Ja, maar hij zit vol met bullquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef thedeedster het volgende:
Maar zat je ook bij het corps en heb je zo'n hete aardappel in de keel want dan stel ik me zo voor dat jouw "stumper" hilarisch klinkt.quote:
Dat zei ze pas in de tweede instantie. Maar ook haar tweede uitspraak hierover maakt geen verschil.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat anders dan "niet handhaven".
Dat bepaalde groepen zich niet beschaafd kunnen gedragen is wel duidelijk. Daar komt het dragen van zo’n nikab ook vandaan. Tijd dat dat soort volk retour afzender gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:23 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Het heeft gewoon met seksueel misbruik voorkomen te maken.
Vooringevulde reportschermen voor deze post graag, en een door Danny begeleide optocht met fanfare naar de verzendbutton!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Dat bepaalde groepen zich niet beschaafd kunnen gedragen is wel duidelijk. Daar komt het dragen van zo’n nikab ook vandaan. Tijd dat dat soort volk retour afzender gaat.
Je moet je toch goed voelen bij je eigen superieure gedrag waarbij alleen jij altijd gelijk hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vooringevulde reportschermen voor deze post graag, en een door Danny begeleide optocht met fanfare naar de verzendbutton!
Bedankt dat je mijn gedrag als superieur aan het jouwe beschouwt/bestempelt. Dat doet me echt goed.quote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Je moet je toch goed voelen bij je eigen superieure gedrag waarbij alleen jij altijd gelijk hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |