SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKLife can be a bitch, so like it..
Nou...quote:Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, die kan je beter ook niet elke dag in je mond stoppen.
Ik moet even verwerken dat jij hem aantrekkelijk vindtquote:Op woensdag 18 september 2019 22:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bij Algemene Beschouwingen.
Een mooi nummer, in alle opzichten.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ai ai ai. Wat een gemiste kans bij de TT
Hij is ook wel een soort guilty pleasure eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet even verwerken dat jij hem aantrekkelijk vindt
Dan had je zelf maar de LaPo moeten pakken Billquote:Op woensdag 18 september 2019 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Het mooiste lied van na 2000. Eeuwig zonde dat die niet geëerd wordt.
OT titel mag veranderd worden hoor, ik wist even niet watquote:Op woensdag 18 september 2019 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ai ai ai. Wat een gemiste kans bij de TT
Ik deed mijn best, maar met 3 verschillende posters in 3 seconden was dat niet te doenquote:Op woensdag 18 september 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan had je zelf maar de LaPo moeten pakken Bill
Ja, fair enough. Dat heb ik ook wel met sommige mensen. Maria Sharapova bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is ook wel een soort guilty pleasure eigenlijk
En inhoudelijk vind ik het ook niks, maar dat kan ik wel van elkaar scheiden.
Altijd lastig Dinamo uitquote:Op woensdag 18 september 2019 22:38 schreef Fred_B het volgende:
Atalanta met De Roon en Hateboer nu al met 4-0 achter tegen Zagreb
Ik heb ook eigenlijk geen idee of ik het ken. Straks maar even luisteren.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:37 schreef ato het volgende:
[..]
OT titel mag veranderd worden hoor, ik wist even niet wat![]()
Mag voor mij veranderd worden, ik moest snel reageren
Ja, dat is het punt eigenlijk, Zagreb uit is helemaal niet lastigquote:
Heb ik ook hoor, soms kan je foute mannen scheiden tussen uiterlijk en inhoud.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is ook wel een soort guilty pleasure eigenlijk
En inhoudelijk vind ik het ook niks, maar dat kan ik wel van elkaar scheiden.
Bergamo thuis is dan wel weer te doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt eigenlijk, Zagreb uit is helemaal niet lastig
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik deed mijn best, maar met 3 verschillende posters in 3 seconden was dat niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |