Lievvvquote:Op woensdag 18 september 2019 06:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Snief! Zij die verloren is gegaan aan een yoga-retraite. *minuutje stil*
Daartegenover staat dat ik Zilverberk tot dusver een tamelijk puike aanvulling op het geheel hier vind!
Wel baan maar dit helemaal gemist, en ik hoop de rest van de wereld ookquote:Op woensdag 18 september 2019 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb jij geen baan ofzo, dat je dit soort nieuws mist?
https://www.welingelichte(...)e-snor-is-terug.html
Die laatste alinea is wel schokkend golfer!quote:Op woensdag 18 september 2019 19:22 schreef golfer het volgende:
Herhaling:
Jammer dat we niet in de grote zaal van Tuschinski zaten. Maar het blijft een prachtig theater.
We vonden de film allebei helemaal geweldig. Zoveel voor ons herkenbare tijdsbeelden, kleding, auto's, reclames en tv-series uit 1969.
Nu op de terugweg gezellig bij de BK op het Centraal Station voor mij een whopper en voor B. een crispy chickenburger genuttigd.
quote:Op woensdag 18 september 2019 06:52 schreef Molo het volgende:
PdeHoog, gelukkig je ex, wat een nummer zeg![]()
Nu zin om het zacht zwoel in Koos zijn oor te fluisteren tijdens vunzig doen![]()
Het was trouwens weird om in Åmål te zijn want zat steeds 'FUCKING' erbij te denken
Zilverberk doet me trouwens aan Bokito denken, want Silverback![]()
Zo,-quotum weer gehaald voor 7 uur
Ja sorry hèquote:Op woensdag 18 september 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:
Aan het bijlezen....
[..]
Ik ben wel geboren in Rotterdam, dat helpt vast niet.
Bij ons loopt er al iemand rond met van die krulletjes op het eind. Best grappig, zolang het zich niet verspreidquote:Op woensdag 18 september 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel baan maar dit helemaal gemist, en ik hoop de rest van de wereld ook
Een ludiekjequote:Op woensdag 18 september 2019 19:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Bij ons loopt er al iemand rond met van die krulletjes op het eind. Best grappig, zolang het zich niet verspreid
Ja, zo kan je hem in z'n geheel wel omschrijven jaquote:
Klinkt als een fijne dag!quote:Op woensdag 18 september 2019 19:22 schreef golfer het volgende:
Herhaling:
Jammer dat we niet in de grote zaal van Tuschinski zaten. Maar het blijft een prachtig theater.
We vonden de film allebei helemaal geweldig. Zoveel voor ons herkenbare tijdsbeelden, kleding, auto's, reclames en tv-series uit 1969.
Nu op de terugweg gezellig bij de BK op het Centraal Station voor mij een whopper en voor B. een crispy chickenburger genuttigd.
Heerlijk!quote:Op woensdag 18 september 2019 20:02 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja, zo kan je hem in z'n geheel wel omschrijven ja![]()
Klinkt als een goeie dag op je werkDat kunnen ze hier denk ik niet hendelen. Geloof dat dit al shocking was, en dat was voor de ruimdenkende collega's
http://explosm.net/comics/3294/
Lomp lomper lompstquote:Op woensdag 18 september 2019 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik ben eigenlijk de enige vrouw op IT, naast een bejaarde die beetje wat ondersteunt. Heer-lijk
Arbeidsmarkt is goedquote:Op woensdag 18 september 2019 20:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lomp lomper lompstVorige baan had ik er wel een paar tussen zo, tot dusver hier... not so much. Misschien komt dat nog, ik hoop het wel, maar ik vrees er stiekem voor
Whut? Whut?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja sorry hè
Hele dag zo doorgegaan![]()
Mijn autistische collega de hele tijd met Scooter hits zitten bestoken en vunzige verhalen over anale seks met zijn manager![]()
Goeie dag is goed
Het is niet jouw dag.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Murphy bracht ons ook de jaarrekening van Eneco (195 euro bijbetalen) en een parkeerboete van 95 euro.
Gatver. Dat morgen maar een betere dag mag worden!quote:Op woensdag 18 september 2019 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Murphy bracht ons ook de jaarrekening van Eneco (195 euro bijbetalen) en een parkeerboete van 95 euro.
Vast welquote:Op woensdag 18 september 2019 20:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is niet jouw dag.![]()
Morgen wordt geheid een betere dag.
Ik wil die nieuwe frikandelburger. Terwijl een simpel frikandelletje speciaal vast minstens net zo lekker is, maar toch.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:04 schreef Holyme het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne dag!En nou heb ik zin in BK.
Wat grappig om dat in die scene te kijkenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef Myraela het volgende:
Ohja. Ik wilde jullie nog vertellen dat ik gisteren prinsjesdag had gekeken met mijn collega's. Ik dacht dat iedereen het onwijs serieus zou nemen. Maar nee, ook daar was het vooral lachen om iedereen die met een gekke bek op beeld stond.
Nee, echt absoluut niet eigenlijk. Ik begin wel steeds meer kennis van onze beleidsthema's te krijgen, ook gewoon interessant. Maar mijn politieke kennis blijft beschamend. Herken wel iets meer namen, vooral van de mensen die erg actief op Twitter zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat grappig om dat in die scene te kijkenBen je inmiddels al goed op de hoogte van de politiek?
Gewoon op moment dat iemand er qua werkdruk of soort taken/vraagstukken helemaal doorheen zit, even een ranzige MI creëeren, helpt enorm tegen stressquote:Op woensdag 18 september 2019 20:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Whut? Whut?
Ik ben blij dat jij mijn collega niet bent.
Dat moet je natuurlijk nooit zeggenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet moeilijk te overtreffen zo.
Ik had ooit zo'n collega, heb vrij lang met n groooooote boog om hem heen gelopen. Ik hoop dat jouw collega's er wel van gediend zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon op moment dat iemand er qua werkdruk of soort taken/vraagstukken helemaal doorheen zit, even een ranzige MI creëeren, helpt enorm tegen stress
Lijkt me ook heel interessant iddquote:Op woensdag 18 september 2019 20:47 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik vind het hele plaatje achter een bewindspersoon wel fascinerend interessant. Van mijn rol, tot externe presentaties, woordvoerders en persvoorlichters. Zitten echt behoorlijke teams achter.
Ze doen het er maar meequote:Op woensdag 18 september 2019 20:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n collega, heb vrij lang met n groooooote boog om hem heen gelopen. Ik hoop dat jouw collega's er wel van gediend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dit ja!quote:Op woensdag 18 september 2019 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel interessant idd
Leuke baan heb je!
De meeste mensen deugen? Of vergis ik mij nu?quote:Op woensdag 18 september 2019 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in zo'n interessant leuk luisterboek bezig:
Alle mensen deugen van Rutger Bregman.
Graag gedaan
quote:Op woensdag 18 september 2019 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze doen het er maar meeMooi zo, dat t goed valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt me echt flink beroerd om zo'n collega te hebben. Het hangt wel van de omstandigheden af maar ik weet ook niet of iedereen er wel iets van durft te zeggen als ze daar niet op zitten te wachten. Een beetje zoals de directeur die gezellig iets te dichtbij op het bureau van de secretaresse gaat zitten.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n collega, heb vrij lang met n groooooote boog om hem heen gelopen. Ik hoop dat jouw collega's er wel van gediend zijn.
Ik doe dat uiteraard alleen als het kan.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het lijkt me echt flink beroerd om zo'n collega te hebben. Het hangt wel van de omstandigheden af maar ik weet ook niet of iedereen er wel iets van durft te zeggen als ze daar niet op zitten te wachten. Een beetje zoals de directeur die gezellig iets te dichtbij op het bureau van de secretaresse gaat zitten.
Daar ging ik wel vanuit ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe dat uiteraard alleen als het kan.
Iets met mensenkennis enzo
Iets waar het bij deze collega aan ontbrak.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe dat uiteraard alleen als het kan.
Iets met mensenkennis enzo
Ik ben in het echt niet compleet zoals op Fokquote:Op woensdag 18 september 2019 20:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Iets waar het bij deze collega aan ontbrak.
Bij jou zit dat volgens mij wel snor.
De meesten hier niet hoop ikquote:Op woensdag 18 september 2019 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet compleet zoals op Fok
Mini wel!quote:Op woensdag 18 september 2019 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De meesten hier niet hoop ik
Waarom moet ik aan een Chick? Als er wat komt aanwaaien die het dan ook met mij uithoud best. Maar ik ga niet op jacht.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay!
Zo leuk toch hè, eindelijk de spinnenwebben van je manhood af kunnen blazen.![]()
Nou het broertje van J. nog! En z80! Chicks voor iedereen in 2019, wat ik je brom!![]()
Weet je wel hoeveel werk dat is? Zowel bijwerken als in model houden.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Bij ons loopt er al iemand rond met van die krulletjes op het eind. Best grappig, zolang het zich niet verspreid
Oeh, ga ik onthouden! Al kies ik vaak voor lichtere boeken. Ik zit nu na een miljoen thrillers in een fantasy boek. Ontworteld, ook wel prima wegluisteren.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in zo'n interessant leuk luisterboek bezig:
Alle mensen deugen van Rutger Bregman.
Graag gedaan
Duitse deernequote:Op woensdag 18 september 2019 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan een Chick? Als er wat komt aanwaaien die het dan ook met mij uithoud best. Maar ik ga niet op jacht.
Ja dus? Mannen hoeven verder vrijwel niks aan onderhoud te doen dus kan best.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat is? Zowel bijwerken als in model houden.
Over het algemeen staan ze niet spontaan voor je deur.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:05 schreef z80 het volgende:
Waarom moet ik aan een Chick? Als er wat komt aanwaaien die het dan ook met mij uithoud best. Maar ik ga niet op jacht.
Jehova'squote:Op woensdag 18 september 2019 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over het algemeen staan ze niet spontaan voor je deur.
Lucky_Strike ?quote:Op woensdag 18 september 2019 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flatulentie is op zijn tijd ongelofelijk bevrijdend.quote:
Mits de gevechtshandelingen zich beperken tot de gasvormige fase, ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Flatulentie is op zijn tijd ongelofelijk bevrijdend.
Spraypaintquote:Op woensdag 18 september 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mits de gevechtshandelingen zich beperken tot de gasvormige fase, ja.
Ja hallo grotbewoner; voor je die maillot aantrekt moet je natuurlijk wel je nagels kortbeitelen...quote:Op woensdag 18 september 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
@:sunnythesun
Ik heb nu al een gat in mijn maillot![]()
Teen piepte er net doorheen
quote:Op woensdag 18 september 2019 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lucky_Strike ?
*geeft een onbreekbare beker lauwwarme sjokomel met slagroom*
Eh sorry die jaquote:Op woensdag 18 september 2019 20:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De meeste mensen deugen? Of vergis ik mij nu?
Ja, dat had ik ook. Daarom knip ik de naad er uit en maak ik er een legging vanquote:Op woensdag 18 september 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
@:sunnythesun
Ik heb nu al een gat in mijn maillot![]()
Teen piepte er net doorheen
Jij snapt het. Maar ik neem wel lactase hoor Fiets.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mits de gevechtshandelingen zich beperken tot de gasvormige fase, ja.
Tot paar jaar geleden beet ik zelfs mijn teennagels en gruwelijke hekel aan haakjes aan nagels dus nee, dat is het punt nietquote:Op woensdag 18 september 2019 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hallo grotbewoner; voor je die maillot aantrekt moet je natuurlijk wel je nagels kortbeitelen...
Even je cirkeltje goud spuitenquote:Op woensdag 18 september 2019 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar lach je nou me he
[ afbeelding ]
Alleen de naad, hoe ver knip je?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Daarom knip ik de naad er uit en maak ik er een legging vanVind ik sowieso fijner, kan ik fijne sokken aan waar ik geen blaren mee krijg.
Daar hebben we OUD voor...quote:
Rekt het niet, dan scheurt het wel!quote:
lees die spuitbus danquote:Op woensdag 18 september 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Even je cirkeltje goud spuiten
Goeie URL naam trouwens
Ik pak het voetje, knip letterlijk alleen het uiterste stukje af, waar die teen-naad zit. Hooguit een halve centimeter. Met een goede schaar, recht knippen en je ziet het nauwelijks als je het draagt (dat het niet netjes afgewerkt is..)quote:
Ah! Hendig!quote:Op woensdag 18 september 2019 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik pak het voetje, knip letterlijk alleen het uiterste stukje af, waar die teen-naad zit. Hooguit een halve centimeter. Met een goede schaar, recht knippen en je ziet het nauwelijks als je het draagt (dat het niet netjes afgewerkt is..)
Verkapte kijk-mij-lenig-wezen!quote:Op woensdag 18 september 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot paar jaar geleden beet ik zelfs mijn teennagels en gruwelijke hekel aan haakjes aan nagels dus nee, dat is het punt niet
Ik op zich niet, maar wél als het tot dit leidtquote:Op woensdag 18 september 2019 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan panty/maillot voetjes
Oh kleine teen zelfsquote:Op woensdag 18 september 2019 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik op zich niet, maar wél als het tot dit leidt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mega pechquote:Op woensdag 18 september 2019 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh kleine teen zelfsGrote gaat hier altijd het eerst
Maar kruipt dat dan niet omhoog?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan panty/maillot voetjes
Hotpantsquote:Op woensdag 18 september 2019 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar kruipt dat dan niet omhoog?
Nee hoezo? een legging kruipt ook niet omhoog toch?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar kruipt dat dan niet omhoog?
Het was 14° vandaag ofzoquote:
Is bamboe he, niet te warm, niet te koudquote:
Ik heb buiten zitten loungen op het gras in Nijmegen, ik kon nou niet bepaald zeggen dat het daar als 14 graden aanvoelde....quote:Op woensdag 18 september 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was 14° vandaag ofzo
Koud zat ervoor
Grijs en voelde stervenskoud aanquote:Op woensdag 18 september 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb buiten zitten loungen op het gras in Nijmegen, ik kon nou niet bepaald zeggen dat het daar als 14 graden aanvoelde....
12 hier.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was 14° vandaag ofzo
Koud zat ervoor
Zit echt heel fijn jaquote:Op woensdag 18 september 2019 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is bamboe he, niet te warm, niet te koudHele zomer door gedragen bij iets koelere temperaturen
Nogal een verschilletje dan.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Grijs en voelde stervenskoud aan
Winter is coming in Rotterdam
Ik haat het op zich niet, met goeie kleding, maar beetje nazomer mag nog welquote:
Hier 20, ik liep vanmiddag zonder jas!quote:Op woensdag 18 september 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was 14° vandaag ofzo
Koud zat ervoor
Gelukkig zijn ze niet heel duur of zo.. Heb er van de week ook weer 2 bij gekocht. Na een jaar slijten ze wel wat, en heb een haaltje dankzij Sam bij 1.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit echt heel fijn ja
Denk wel dat ik het bij twee nu hou, want vrees dat de maat snel te groot is. Zit nu al redelijk ruim
Heerlijk!quote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier 20, ik liep vanmiddag zonder jas!
Ja tientje is prima prijs!quote:Op woensdag 18 september 2019 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet heel duur of zo.. Heb er van de week ook weer 2 bij gekocht. Na een jaar slijten ze wel wat, en heb een haaltje dankzij Sam bij 1.
23° is perfectquote:Op woensdag 18 september 2019 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
Nah, doe mij maar 25 graden en zon. 't Hele jaar door.
Nee, met een briesje is dat voor mij net te fris. Net te koud, jas aan. Toch te warm, jas uit. Net te koud, jas aan. Toch te warm, jas uit.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
23° is perfect
Met briesje
Maar seizoenen zijn ook gewoon top
Stoofschotels, herfstige bossen, plassen stampen
Dan verhuis je maar!quote:Op woensdag 18 september 2019 22:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, met een briesje is dat voor mij net te fris. Net te koud, jas aan. Toch te warm, jas uit. Net te koud, jas aan. Toch te warm, jas uit.
Dit weerquote:Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
23° is perfect
Met briesje
Maar seizoenen zijn ook gewoon top
Stoofschotels, herfstige bossen, plassen stampen
Oh van alles. Sneakers, Docs, pumps, laarsjes, instappers..quote:Op woensdag 18 september 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Had vandaag een dun katoenen jasje aan op de fiets. Buiten thee gedronken. Heerlijk weer vandaag.
@:Sunnythesun, wat voor schoenen heb jij dan aan, ik vaak een soort pumps met een wreefbandje
Dan heb je mazzel, de mijne doet er iets meer dan 3 uur over.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn wasmachine is echt fakking traag. Witte was ging er voor 20:00 in, staat nu net pas te centrifugeren
ja precies, dat wil ik op een nieuwe ook. Maar ja zolang deze het nog doet ga ik geen nieuwe kopenquote:Op woensdag 18 september 2019 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal nooit meer zonder een wasmachine met tijdsindicatie kunnen. Zo naar als je daar op moet wachten.
ja die het ook ophangt, afhaalt, strijkt, vouwt en in de kast legt.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:44 schreef fietsie het volgende:
Ik wil gewoon een wasmachine die zelf de was helemaal regelt
Mja das hip want milieuvriendelijker.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn wasmachine is echt fakking traag. Witte was ging er voor 20:00 in, staat nu net pas te centrifugeren
ik had inmiddels al wel op bed willen liggen ja. Nu zegt de droger nog 1:22quote:Op woensdag 18 september 2019 22:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja das hip want milieuvriendelijker.
Je kunt nog maar 1 was per dag doen.......
Retefrustrerend is dat. Mijn nieuwe doet er ook zo lang over. De vorige deed het gewoon in een uurquote:Op woensdag 18 september 2019 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, de mijne doet er iets meer dan 3 uur over.
Vast heel waterbesparend enzo ja.
Handig! Dat heeft de onze niet. Een appje dat ie klaar is zou ook handig zijn. Ding staat op zolder dus merk ik niet wanneer het stil blijft..quote:Op woensdag 18 september 2019 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal nooit meer zonder een wasmachine met tijdsindicatie kunnen. Zo naar als je daar op moet wachten.
Oh dat doet zo’n pijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:26 schreef Candaasje het volgende:
huuuuuh, gaten in de panty's. Ik had dat laatst bij een 100denier panty (lekker stevig, stug) bij mijn grote teen. Eind van de dag voelde mijn teen als afgestorven, doordat het randje zo sneed. Dus ook maar de schaar er ingezet en er een legging van gemaakt.
Konijntjes eten geven en dan naar bed. Vriend moet morgen weer vroeg op, dus ik ga maar eens op tijd met hem mee
Zet je e kookwekker beneden op de aflooptijd?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Handig! Dat heeft de onze niet. Een appje dat ie klaar is zou ook handig zijn. Ding staat op zolder dus merk ik niet wanneer het stil blijft..
Wees gerust, dat zal je nooit meer overkomenquote:
Heb jij een kookwekker die tot 3 uur gaat?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zet je e kookwekker beneden op de aflooptijd?
Nee, dat was voor Sunny.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een kookwekker die tot 3 uur gaat?
Soms nog best helaas.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees gerust, dat zal je nooit meer overkomen
Waar is mnXquote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef AnneX het volgende:
Vanavond weer gezongen: Doobie brothers oa.
Mooi hé, Tuschinski.![]()
Alleen naar bed.Weltrusten.
Vreselijk ja zo'n panty.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat doet zo’n pijn.
Ook zo ellendig, een conferentie lopen, ladder, extra panty aan, ook even later een ladder en toen bij de v&d een panty gekocht, vlak voor sluitingstijd (ik moest nog de hele avond door) en die bleek te klein, kruis veel te laag. Zo’n ellendig gevoel.
Lang programma gekozen dan?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de mijne kunnen alle programma's op snel, normaal en eco worden ingesteld. Als het moet kan het nog steeds snel dus, gelukkig.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Retefrustrerend is dat. Mijn nieuwe doet er ook zo lang over. De vorige deed het gewoon in een uur
Ja, waar is MeneerX?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wanneer komt MnX weer terug?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn de zuidelijke staten. Zijdelijk amerikaans misschien?quote:Op woensdag 18 september 2019 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weer niet meer wie hier de reeks tipte maar ik begin nu met Tomorrow When the War Began. Vreemd, met Australisch accent na 20 boeken met een Zuid VS accent.
Hoe zeg je dat eigenlijk. Niet Zuid Amerikaans. Zuid Noordamerikaans? Is er een vertaling voor Southern?
.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:30 schreef derLudolf het volgende:
Wat een schijt website voor het aanvragen van Erasmus solidariteits projecten zeg
Het formulier zou elke twee seconden opgeslagen worden en dan in het tabblad 'my applications' moeten komen.
Niet dusGelukkig eerst opgeslagen als PDF
Sowieso is die hele structuur kut opgebouwd, zonder dat het wordt aangegeven moet je soms drie lagen diep.
Bij de hoofdingang hangt een scherm met de volgende films én de zaal waarin ze draaien!quote:Op woensdag 18 september 2019 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja prachtig, maar next film/voorstelling wil ik wel door de HAL naar binnen en in de GROTE mooie zaal zitten
De hoofdingang was gesloten omdat er vanavond een première was.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:51 schreef futiledevices het volgende:
Bij de hoofdingang hangt een scherm met de volgende films én de zaal waarin ze draaien!
Dan ga je terug en door de hal. Dat móet! en blijft je bij.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is mnX
Ja prachtig, maar next film/voorstelling wil ik wel door de HAL naar binnen en in de GROTE mooie zaal zitten
Lekker zingelen
Het ziet er naar uit dat het Grote Korenproject helaasch niet doorgaat bij gebrek aan belangstelling van de overige 22 tweeëntwintig koren.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, waar is MeneerX?
En wat speelt er eigenlijk met je korenproject?
Die laat ik tegenwoordog savonds gewoon doordraaien als ik naar bed ga.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had inmiddels al wel op bed willen liggen ja. Nu zegt de droger nog 1:22
Mag je al doorvaren?quote:
Zeker niet tijdens het bingenquote:Op donderdag 19 september 2019 06:37 schreef Holyme het volgende:
Goooeiemorgen. Weekend sluipt dichterbij, en daar ben ik stiekem heel blij mee. Zal wel weer een weekendje series bingen worden vrees ik, valt nog niet mee om contacten op te doen hier (en dat is dus al een hele tijd zo). Dan gaat werk een te grote rol innemen, en zo leuk is dat nou ook weer niet
Enfin, eerst maar eens kijken of ik ergens goeie koffie kan scoren straks
Ja, heb Netflix dus vorig weekend pas aangesloten, om die redenquote:Op donderdag 19 september 2019 06:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zeker niet tijdens het bingen
Maar snap het wel... ik verhuisde 15 jaar geleden naar rotterdam...
en had natuurlijk best wel vrienden enzo... maar daadwerkelijk mensen hier in de buurt heeft best lang geduurd.
En redelijk deel van de mensen die ik hier ken hebben (niet heel toevallig vrees ik) kinderen in dezelfde leeftijd als ik
En inmiddels via de lokale bar ook nog wel wat mensen opgedoken.
Nogal artsy die bar.. dus heel ander type mensen ook meteen
Maar goed... woon nu 12 jaar aan deze kant van zuid. Dat heeft echt wel even geduurd
Ik weet nooit hoe lang die programma's duren..quote:Op woensdag 18 september 2019 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euhm.. nee.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, dat was voor Sunny.
De (digitale) kookwekker van de kookplaat kan 99 min.
De machine duurt 1 uur 20 min. op 60 en 40 min op 30/40 o.
Haha nahja bekend dusquote:Op donderdag 19 september 2019 07:04 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja, heb Netflix dus vorig weekend pas aangesloten, om die redenTis nu 1.5jaar, en kende op voorhand wel wat mensen hier, maar na daadwerkelijk verhuizen is er weinig terecht gekomen van de geplande afspraken (niet vanuit mij). Tel daar nog een uitdagende situatie bij op met een man wat niks is geworden, en tsja, ben niet altijd even happy hier, laat ik het daarop houden
En ja, mensen aantrekken die mijn ouders hadden kunnen zijn lukt mij ook beter
Maar goed, genoeg gemauw, vooooruit maar weer! Woning bevalt verder erg goed en poezemans is erg happy met de hobbyboerderijtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.quote:
Mogen wel, tot aan de Russische waterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2019 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mogen wel, tot aan de Russische waterenwe gaan zaterdag die kant op. Dan ff kijken wanneer we er zijn. Wellicht nog even drijven tot we groen licht hebben om territoriale wateren binnen te komen..
Goed uitzicht wel verder..Mooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Haha geeft niets hoor. Evengoed bedanktquote:Op donderdag 19 september 2019 07:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Duidelijk.
Dacht dat het je ergerde om níet te weten etc.
Totaal verkeerd begrepen. My bad.
#post #120
quote:Op donderdag 19 september 2019 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
Mogen wel, tot aan de Russische waterenwe gaan zaterdag die kant op. Dan ff kijken wanneer we er zijn. Wellicht nog even drijven tot we groen licht hebben om territoriale wateren binnen te komen..
Goed uitzicht wel verder..Zeker goed uitzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hier ook een voorzichtig zonnetjeZo lekker op de fiets, dus geen regen is al fijn, maar zon is top.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Van de poes neem ik aanquote:Op donderdag 19 september 2019 08:14 schreef Lonaa het volgende:
Dikke niesaanval. Lekker wakker worden wel
Van mij.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van de poes neem ik aan
Goedemorgen.
Allebei aan het niezenquote:Op donderdag 19 september 2019 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Van mij.
Poes proest alleen nog een beetje soms.
Om het eerlijk te houden mag poes dan mijn neus spoelen met een spuitjequote:
Ik vrees dat er een evolutionair anatomisch gebrek is in de pootjes van poes. Maar ze kan vast goed uitlikken.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Om het eerlijk te houden mag poes dan mijn neus spoelen met een spuitje
Doet ze waarschijnlijk ook nog want lekker zoutquote:Op donderdag 19 september 2019 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat er een evolutionair anatomisch gebrek is in de pootjes van poes. Maar ze kan vast goed uitlikken.
Nee, ik kom net uit bed, heerlijk geslapen. Zo naar mijn moeder. Vrijdag weer nachtdiensten.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:28 schreef Lonaa het volgende:
Doet ze waarschijnlijk ook nog want lekker zout
Heb jij gewerkt?
4 gradenquote:Op donderdag 19 september 2019 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe even handschoenen aan, kunnen altijd snel weer uit. Ik zag dat het 4 graden was buiten
Ik fietste met handschoenen en een muts, want het was ook hier 4 graden (en nog donker, dus ook nog geen warm zonnetje).quote:Op donderdag 19 september 2019 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe even handschoenen aan, kunnen altijd snel weer uit. Ik zag dat het 4 graden was buiten
Ik lig ook meer dan anders te snotteren in bed. Misschien moet ik daar iets aan doen. Misschien.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht vooral 'ik moet nog stofzuigen'
Iedereen aan de snotter.quote:Op donderdag 19 september 2019 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik lig ook meer dan anders te snotteren in bed. Misschien moet ik daar iets aan doen. Misschien.
Nee hoor, maar heb toch even de werkcomputer aangezet, er kwamen zoveel “bliepjes” binnen.quote:
Maar hier als in 'ik heb geen koffie meer in huis'quote:Op donderdag 19 september 2019 10:32 schreef Vork het volgende:
[..]
De mijne ook, te lui om nieuwe te zetten, of om naar zo'n hipster hangout te lopen.
Hoe kan 'n mens dat laten gebeuren?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Maar hier als in 'ik heb geen koffie meer in huis'
Nou, persoonlijk ga ik deze eens proberen als ik m'n vark aan spekjes heb laten snijden:quote:Op donderdag 19 september 2019 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand het perfecte buikspekrecept? Graag met ee Aziatisch tintje.
SPOILER: zeeuws spek van meneer wateetonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nou, ik had nog genoeg koffie voor 2x, zag ik gisteren, maar toen ging F. vanochtend ook koffie zetten. Doet ie anders nooit door de week.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Hoe kan 'n mens dat laten gebeuren?
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk ga ik deze eens proberen als ik m'n vark aan spekjes heb laten snijden:Dat ziet er in de basis wel lekker uit, daar kan ik wel wat me. Echter, ik wil ook wel graag een crackling.SPOILER: zeeuws spek van meneer wateetonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word altijd wat verdrietig van de kindse manier van schrijven van die meneer.Spoilers!
Ja, hier nog 1 hoor. Vrienden maken als je volwassen bent is gewoon ruk. Soms denk ik dat het voor vrouwen nog lastiger is dan voor kerels, omdat vrouwen veel meer judgemental zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:53 schreef Holyme het volgende:
Kom er straks op terug, maar "fijn" al die herkenbare reacties (fijn voor mij, niet voor jullie)Nu eerst verder werken.
Wat ik hier in dat dorp merk is dat de meeste mensen hier zijn geboren, elkaar al kennen sinds de peuterspeelzaal, basisschool, middelbare school allemaal samen gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hier nog 1 hoor. Vrienden maken als je volwassen bent is gewoon ruk. Soms denk ik dat het voor vrouwen nog lastiger is dan voor kerels, omdat vrouwen veel meer judgemental zijn.
Dit is voor mij, serieus, 1 van de redenen om niet in een (klein) dorp te willen wonen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat ik hier in dat dorp merk is dat de meeste mensen hier zijn geboren, elkaar al kennen sinds de peuterspeelzaal, basisschool, middelbare school allemaal samen gedaan.
Niet tussen te komen.
Heb er al aan zitten te denken om weer leiding te gaan geven bij scouting ofzo. Maar dat kost weer zoveel tijd.
Ik woon niet eens in een echt klein dorp. Woont hier toch zo'n 30.000 man. Maar ik heb zelf ook meer met de stad hoor.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is voor mij, serieus, 1 van de redenen om niet in een (klein) dorp te willen wonen.
Yep. Mijn vrienden zijn allemaal vanaf mijn jeugd (1 zelfs vanaf mijn 3e). Zo’n 15 jaar geleden wel een hele nieuwe groep vrienden opgedaan (maar zoals de meesten hier weten heb ik die weer “weggedaan”). De mensen waar ik nu veel mee omga zijn goede kennissen (zou ze stuk voor stuk midden in de nacht kunnen bellen), maar onze levens liggen zover uit elkaar, dat zijn geen boezemvrienden, al zou ik ze niet willen missen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hier nog 1 hoor. Vrienden maken als je volwassen bent is gewoon ruk. Soms denk ik dat het voor vrouwen nog lastiger is dan voor kerels, omdat vrouwen veel meer judgemental zijn.
Dorpen hier kunnen ook echt heel naar zijn ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vrienden maken is sosieso lastig. Al vind ik het nu makkelijker dan vroeger maar dat zal met de opvoeding te maken hebben.
Omdat wij nog vlakbij de randstad zitten, is hier in het dorp veel import. Ik denk dat dat wel scheelt. Een vriend van me is jaren geleden verhuisd naar een klein dorp in diep donker Twente en hij heeft zich nooit welkom gevoeld. Ze doen niet eens hun best om verstaanbaar met je te communiceren, dat zegt al veel natuurlijk.
Herkenbaar +1quote:Op donderdag 19 september 2019 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is. Ik heb enorm zin in het weekend en dat duurt steeds langer dan ik denk.
Deze bevalt mij erg goed en is een succesnummer:quote:Op donderdag 19 september 2019 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand het perfecte buikspekrecept? Graag met ee Aziatisch tintje.
Staat genoteerd, dank je.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze bevalt mij erg goed en is een succesnummer:
https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html
Tuurlijk niet.. in het begin zullen alleen buren en werk zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:22 schreef Vork het volgende:
In de stad is het ook niet altijd even makkelijk, of ik ben er niet zo makkelijk in. Het duurde voor mij in Arnhem ook jaren voordat ik een paar mensen leerde kennen buiten de studie om. Oude (bij)baantjes, vrijwilligerswerk en voornamelijk sport zorgde uiteindelijk wel voor een aardige club mensen om me heen. De meeste contacten zullen sinds de verhuizing wel verwateren, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weer wat nieuwe contacten op kan doen.
'Goed' om te lezen dat ik iig ook niet de enige ben die binnen no time de hele buurt en de halve stad/dorp kent.
Wie weet valt het meequote:Op donderdag 19 september 2019 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben volgende week buren dag...
Ik ken alleen de naaste buren en mijn overbuurman.
Alleen de buren waar we de kap mee delen komen ook. Zie er nu al tegenop
Pffft jaquote:Op donderdag 19 september 2019 12:26 schreef AnneX het volgende:
Als het criterium is / zou zijn: wie kun je bellen in het holst van de nacht..
Dat deed ik bijna 5 jaar geleden naarBloes
( die was nog wakker) en dat was fijn
want een zaak van leven en deaud.
Wat godenzijdank goed afliep.
Haaij.. Ik kom ook even binnen denderen hoorquote:Op donderdag 19 september 2019 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet valt het mee
En hoi hierWelkom!
Ja, leeftijd, maten, gewicht, seksuele voorkeur(en).quote:Op donderdag 19 september 2019 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij.. Ik kom ook even binnen denderen hoor![]()
Moet ik mezelf nog even voorstellen ofzo
Morgen 30quote:Op donderdag 19 september 2019 12:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leeftijd, maten, gewicht, seksuele voorkeur(en).
Okee. Neuken?quote:Op donderdag 19 september 2019 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Morgen 30, te breed, te dik en geef mij maar een kerel
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het kletsen hier ook best heel fijn. Jullie zijn wel een soort vrienden hoor![]()
Of klink ik nou te zoetsappig?
Dat ervaar je vooral als er iets is, iets heftigs. Dan is de steun en belangstelling van jullie wel heel fijn en doet goed
NU WEER GEWOON DOEN HOOR![]()
Maar wilde het toch gezegd hebben
Bijna net zoveel feest als een half-Bengaal de neus spoelen met een spuitje met zoutoplossingquote:Op donderdag 19 september 2019 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben net in gevecht geweest met mijn hond. Hij heeft een hotspot en moest dat scheren zie een Labrador maar eens tegen de grond te houden en te scheren
Iemand laten afleiden met eten?quote:Op donderdag 19 september 2019 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben net in gevecht geweest met mijn hond. Hij heeft een hotspot en moest dat scheren zie een Labrador maar eens tegen de grond te houden en te scheren
Mooi he, afhankelijk zijn van andere mensenquote:Op donderdag 19 september 2019 12:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Zo, na lang in de wacht te hebben gehangen wel geld teruggekregen van de NS (ik was vergeten uit te checken toen ik van Alexander dan R'dam Centraal ging, omdat ik vanaf Centraal naar Antwerpen een internationaal ticket had, en dus niet meer door een poortje ging..), datzelfde geld weer uitgegeven aan zeepblokken.
Nu weer door die 27 menu's van Lenovo heen, want die hebben mijn ticket geannuleerd (voor het ophalen van laptop) omdat Fedex mijn zending niet heeft kunnen ophalen, terwijl ik ze zelf gebeld heb met het verzoek tot uitstel van dat ophalen omdat het logistiek even niet te doen was
Sounds like fun.. Sterkte.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bijna net zoveel feest als een half-Bengaal de neus spoelen met een spuitje met zoutoplossing
Nee het is dan wel een Lab maar het houd ergens opquote:Op donderdag 19 september 2019 12:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Iemand laten afleiden met eten?
Dat lijkt mij ook best lastig.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mis vooral vrienden die af en toe helpen met klussen. We hebben al dik een jaar nul hulp (daarvoor alleen mijn vader) en dat vind ik best klote. Vrienden genoeg maar iedereen heeft zijn eigen ding. Kinderen, slechte gezondheid, werk op zaterdag, etc. Allemaal begrijpelijk en dit is natuurlijk ons stomme project maar als je vaak hoort en leest wat anderen vol enthousiasme doen met een groep (over en weer) ben ik soms wel jaloers.
Ja, vooral ook omdat ik ZELF moest bellen met Fedex als ik de ophaling/levering wilde wijzigen, ook al vroeg ik nog of dat dan bij Lenovo niet mis zou gaan met dat ticket (Nee, kwam in orde, maar ik moest zelf bellen, ditdat) en ik er dan nu tóch weer achteraan kan bij Lenovo.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi he, afhankelijk zijn van andere mensen
Het kan best lastig zijn. Maar meestal zijn mijn beste vrienden toch mannen.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Barreltje het volgende:
Vriendschappen vind ik ook lastig. Ik heb 1 beste vriendin waarvan ik weet dat ik die ALTIJD kan bellen, waar ik weer eens mag crashen als mn relatie (weer eens) over is en die ik het meeste wel vertel.. omdat zij ook totaal anders in het leven staat is contact met haar ook vaak wel een eye-opener en vv..
Ik herken ook wel wat yes zegt.. Ik merk dat het hier (en op andere plekken op fok) ook wel heel fijn is om vanalles (relatief anoniem) te spuien..![]()
Verder heb ik wat vriendschappen via het sporten (volleybal, een team sport) waarmee we ook op wintersport gaan. We spelen ook al met sommigen 10 jaar samen en dan deel je toch wel het een en ander. 4 jaar geleden de keus gemaakt om een vriendenteam te worden en dat heeft heel goed gewerkt!
Het is voor mij ook wel noodzaak om deze contacten te hebben, want in de mannenwereld waarin ik me begeef snor ik ook niet echt vriendschappen op. Helaas blijkt een man/vrouw vriendschap nog best lastig..
En nieuwe vriendschappen.. Ik denk dat je er soms ook gewoon ingroeit ofzo? Dat je ineens beseft dat een bepaalde relatie zich ontwikkeld heeft tot een vriendschap..net zoals het ook voor kan komen dat je iemand uit het oog verliest...
Helemaal.mee eens.. dat is ook een van de redenen dat we geen klushuis hebben.. nauwelijks hulp.. mm zusje heeft in no-time met hulp van bakken handige vrienden haat klushuis enigszins gefatsoeneerd..quote:Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mis vooral vrienden die af en toe helpen met klussen. We hebben al dik een jaar nul hulp (daarvoor alleen mijn vader) en dat vind ik best klote. Vrienden genoeg maar iedereen heeft zijn eigen ding. Kinderen, slechte gezondheid, werk op zaterdag, etc. Allemaal begrijpelijk en dit is natuurlijk ons stomme project maar als je vaak hoort en leest wat anderen vol enthousiasme doen met een groep (over en weer) ben ik soms wel jaloers.
Ik verwacht echt niet dat mensen hier elk weekend komen hoor. Maar voor een paar keer per jaar een klus waar twee mensen eigenlijk te weinig voor is, zou iemand die we kunnen vragen wel handig zijn. We moeten binnenkort een weiland omheinen met palen. Ik heb werkelijk geen idee hoe we dat samen moeten doen. Maar ja, we doen het gewoon. Ik hoop dit weekend wat ruimte te kunnen maken voor het voorbereidende werk. Dat is stap 1quote:Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat lijkt mij ook best lastig.
Wij hadden gelukkig wel vrienden die kwamen helpen. Maar uiteindelijk hebben die daar op een gegeven moment ook geen zin meer in. En nu waren het bij ons ook niet veel hoor. 2-3 vrienden.
De vraag uitzetten op social media? Dat heeft hier voor de verhuizing ook geholpenquote:Op donderdag 19 september 2019 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik verwacht echt niet dat mensen hier elk weekend komen hoor. Maar voor een paar keer per jaar een klus waar twee mensen eigenlijk te weinig voor is, zou iemand die we kunnen vragen wel handig zijn. We moeten binnenkort een weiland omheinen met palen. Ik heb werkelijk geen idee hoe we dat samen moeten doen. Maar ja, we doen het gewoon. Ik hoop dit weekend wat ruimte te kunnen maken voor het voorbereidende werk. Dat is stap 1
Oh ik doe niet andersquote:Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Barreltje het volgende:
Helaas blijkt een man/vrouw vriendschap nog best lastig..
Dat is geen ekte labquote:Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sounds like fun.. Sterkte.
[..]
Nee het is dan wel een Lab maar het houd ergens op
[..]
Ik heb, gek genoeg, de laatste jaren toch ook wat vriendinnen opgedaan, tussen alle kerelsquote:Op donderdag 19 september 2019 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik doe niet andersEr is zelfs een heuse zone voor
Ja, een soort vrienden, zo zie ik jullie ook wel. Als iemand ziek is zoals Bluezz, of met de schoonouders van AnneX, of E. Van Frantov of de diverse ouders hier, iedereen leeft, in meer of mindere mate (alles is goed) mee, en gelukkig ook met blije zaken (Günther en Bob, de E en G van krea en P) net zoals je met irl vrienden zou doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het kletsen hier ook best heel fijn. Jullie zijn wel een soort vrienden hoor![]()
Of klink ik nou te zoetsappig?
Dat ervaar je vooral als er iets is, iets heftigs. Dan is de steun en belangstelling van jullie wel heel fijn en doet goed
NU WEER GEWOON DOEN HOOR![]()
Maar wilde het toch gezegd hebben
Ah, ja dat zou wel fijn zijn dan ja, wat extra hulp/quote:Op donderdag 19 september 2019 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik verwacht echt niet dat mensen hier elk weekend komen hoor. Maar voor een paar keer per jaar een klus waar twee mensen eigenlijk te weinig voor is, zou iemand die we kunnen vragen wel handig zijn. We moeten binnenkort een weiland omheinen met palen. Ik heb werkelijk geen idee hoe we dat samen moeten doen. Maar ja, we doen het gewoon. Ik hoop dit weekend wat ruimte te kunnen maken voor het voorbereidende werk. Dat is stap 1
Als ik naar al die gezondheidsproblemen kijkquote:
Ik woon al 10 jaar in een gehucht waar dat ook na 10 jaar nog precies zo werkt.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry ik zat even mee te lezen![]()
Dat van lastig contact leggen herken ik wel. En ik heb het gevoel dat het in een dorp nog lastiger is dan in de stad.
In Eindhoven had ik zo contact met mensen en aardig wat vriendschappen opgebouwd. Hier in dit dorp na 3 jaar eigenlijk nog niks.
Borrelen na de spinningles levert ook weinig op. Iedereen is gericht op elkaar en ik ben duidelijk die "niet van hier"
Nou ja wil hier uiteindelijk toch weer wegquote:Op donderdag 19 september 2019 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik woon al 10 jaar in een gehucht waar dat ook na 10 jaar nog precies zo werkt.
Huu ik heb 2 van die verhuizingen gehad. En die hadden ook nog gewoon, los van dat, heel heel heeeeeeeeel veel spullen.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
(tenzij je vrienden hebt die op de dag van de verhuizing zélf nog 2/3 van de spullen moeten inpakken)
Oh zo moeten we hem noemen als hij in het Moederland zit ja?quote:
Hehehe. Abby vertrouwt me ook niet meer.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik naar al die gezondheidsproblemen kijk![]()
Daarna heeft hij wel koekje op.. En nu ligt hij onder tafel.. Zo ver mogelijk weg van mij..
Hangt er vanaf. Voor een werkdag? Avondje van tevoren. Voor een lange vakantie? Eind van de middag vliegen en tot die tijd tas inpakken. Is gewoon heel lang wachten tot alle was klaar is jwzquote:Op donderdag 19 september 2019 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe verzin je het om pas in te pakken op de dag zelf
Oh, dat vind ik dan juist weer niet. Of althans, het feit dat er dan toch wel vaak sprake is van één- of tweezijdige aantrekkingskracht beschouw ik niet als belemmering, dat kan gewoon naast die vriendschap bestaan (en soms een beetje gepraktiseerd wordenquote:Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Barreltje het volgende:
Helaas blijkt een man/vrouw vriendschap nog best lastig..
Oh wat lief! Ik denk dat ik daar graag een keertje gebruik van maakquote:Op donderdag 19 september 2019 12:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Helemaal.mee eens.. dat is ook een van de redenen dat we geen klushuis hebben.. nauwelijks hulp.. mm zusje heeft in no-time met hulp van bakken handige vrienden haat klushuis enigszins gefatsoeneerd..dat zou mij nooit lukken.
Dat gezegd hebbende.. als je een keertje 2 handige handjes nodig hebt.. Ik kom graag nog een keertje langs!
Ja deze ook. Echt lieve vrienden verder, en ik ben zelf echt niet de meest georganiseerde...maar dit sloeg echt allesquote:Op donderdag 19 september 2019 12:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Huu ik heb 2 van die verhuizingen gehad. En die hadden ook nog gewoon, los van dat, heel heel heeeeeeeeel veel spullen.
Doe ik altijd, eigenlijk. Maar goed, record aan aantal dagen achtereen weg is negen. Niettemin.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo snel ging onze verhuizing ook.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja deze ook. Echt lieve vrienden verder, en ik ben zelf echt niet de meest georganiseerde...maar dit sloeg echt alles![]()
Dus we denken nu altijd wel 3x na voordat we 'ja is goed, we komen helpen!' zeggen.
(Laatste verhuizing van vrienden was dan wel superstrak geregeld. We waren dan ook binnen een halve dag klaar met alles over brengen, en dan stond het ook nog in de juiste kamers.)
Klopt, als je 's middags weg gaat kan dat 's ochtends ook nog welquote:Op donderdag 19 september 2019 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar toch niet met een verhuizing? Zwaar depressieve vriend wel, 3 etages huis van iemand die niets weg kan gooien,( ook de knutsels van de kleuterschool), vrienden gingen donderdagavond inpakken en vrijdag verhuizen. Andere vrienden hebben de dagen erna alles uitgepakt en ingericht (we moesten alles in een veel kleiner huis kwijt)quote:Op donderdag 19 september 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Doe ik altijd, eigenlijk. Maar goed, record aan aantal dagen achtereen weg is negen. Niettemin.
Jezusquote:Op donderdag 19 september 2019 13:09 schreef derLudolf het volgende:
Oh het ging om verhuizen, dacht op vakaansie
Twee vriendinnen van me doen het. Althans, de een had een te oude, niet-geïsoleerde kamper en ervaarde het als zeer oncomfortabel in de winter. De ander had er minder moeite mee, ondanks dat ze een oude caravan heeft als huis. Maar wij zouden dan wel kijken voor een wat nieuwere (wel 2e hands) camper met gewoon goede isolatie, verwarming, etc.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:38 schreef Tele6 het volgende:
In een camper wonen lijkt me bar koud in Nederland. Ik zie wel eens van die filmpjes van hippe mensen in Californië of Australië of zo, maar je ziet ze nooit in de winter in hun campertje bivakkeren. Kouououououd![]()
Verhuizen kostte mij meestal ook maar één dag, maar ik heb dan ook maar erg weinig spullen. Laatste keer had ik vijf verhuisdozen, vier van die platte roldozen voor onder mijn bed, en dan de meubels nog (bed, bureau, boekenkast, twee kleine kastjes, een stoel). Dat ging in drie ritjes mee met m'n vaders hatchback Opel Astra
Ik las laatste 'home is where the hard is'quote:Op donderdag 19 september 2019 13:46 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele6: Nee, brievenbusadres zou het dan denk ik worden. Maar we moeten ons er nog in verdiepen hoor. Dit kwam spontaan op. En sterker nog, zijn moeder kwam er vorige week ook opeens mee, dat het misschien wel een idee was![]()
Maar we hebben niet echt plekken waar we écht aan gehecht zijn. Vriend is sowieso import hier, en ik zit tegenwoordig liever in België qua omgeving. (Niet zozeer qua huis/mensen om me heen, wel qua even lekker buiten de benen kunnen strekken). Verder kamperen we graag, zitten dan weer eens hier, dan weer eens daar in de weekenden voor evenementen/conferenties/acties/etc. Dus tsja, home is where the heart is ofzo
Oh fijn johquote:Op donderdag 19 september 2019 13:44 schreef golfer het volgende:
Onze buurtsuper, de Dekamarkt is verhuisd naar een nieuwbouwpand. Veel groter en ruimer opgezet, parkeergarage erbij en vooral: een eigen slagerij met prachtig vlees van eigen veestapel. Stukken goedkoper dan onze dorpsslager. Ruim assortiment ook. We zullen stukken minder bij de Appie gaan komen.
Er zit wel een camperplaats vlakbij de campus, daar staat een studiegenote. Maar daar zijn geen voorzieningen, dus die moet je wel zelf hebben.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las laatste 'home is where the hard is'![]()
Lijkt me ingewikkeld trouwens, zo los van alles. Heb je plekken in België waar je langere tijd mag staan eigenlijk?
Biotoilet, zonnepanelen, scheelt al een hoop (hihaho)quote:Op donderdag 19 september 2019 13:54 schreef Tele6 het volgende:
En @:Candaasje
als je de vragen beu wordt, je zegt al dat het nog niet zo'n doordacht plan is, dan hou ik op hoor,
maar hoe zit het met milieu en zo'n camper? Qua brandstof, chemisch toilet, verwarming (elektriciteit) en zo. Ik kan me voorstellen dat een flatje beter is eigenlijk.
Nouja dat is wel iets om te bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2019 13:54 schreef Tele6 het volgende:
En @:Candaasje
als je de vragen beu wordt, je zegt al dat het nog niet zo'n doordacht plan is, dan hou ik op hoor,
maar hoe zit het met milieu en zo'n camper? Qua brandstof, chemisch toilet, verwarming (elektriciteit) en zo. Ik kan me voorstellen dat een flatje beter is eigenlijk.
quote:Op donderdag 19 september 2019 14:31 schreef Candaasje het volgende:
Wel handig trouwens, er past vast wel een overleden shetlandpony in een camper, als ik die ergens vandaan moet halen voor mijn eigen projectje![]()
(Waar is iedereen opeens heen gevlucht?)
Kleurplaat en podcastquote:Op donderdag 19 september 2019 14:31 schreef Candaasje het volgende:
Wel handig trouwens, er past vast wel een overleden shetlandpony in een camper, als ik die ergens vandaan moet halen voor mijn eigen projectje![]()
(Waar is iedereen opeens heen gevlucht?)
Nerdland, wetenschap maar op een leuke manier.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kleurplaat en podcast![]()
Iemand nog podcast-tips?
Nog een FOT-ter hierquote:Op donderdag 19 september 2019 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij.. Ik kom ook even binnen denderen hoor![]()
Moet ik mezelf nog even voorstellen ofzo
Ik wil daar ook eens buurten. Ik heb een haat liefde verhouding met de Deka. Die in Zeekwijkplein is goed. Andere twee in IJmuiden matig. In Haarlem zijn sommige winkels prima, anderen vreselijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:44 schreef golfer het volgende:
Onze buurtsuper, de Dekamarkt is verhuisd naar een nieuwbouwpand. Veel groter en ruimer opgezet, parkeergarage erbij en vooral: een eigen slagerij met prachtig vlees van eigen veestapel. Stukken goedkoper dan onze dorpsslager. Ruim assortiment ook. We zullen stukken minder bij de Appie gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |