abonnement Unibet Coolblue
pi_189020161
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:22 schreef Vork het volgende:
In de stad is het ook niet altijd even makkelijk, of ik ben er niet zo makkelijk in. Het duurde voor mij in Arnhem ook jaren voordat ik een paar mensen leerde kennen buiten de studie om. Oude (bij)baantjes, vrijwilligerswerk en voornamelijk sport zorgde uiteindelijk wel voor een aardige club mensen om me heen. De meeste contacten zullen sinds de verhuizing wel verwateren, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weer wat nieuwe contacten op kan doen.

'Goed' om te lezen dat ik iig ook niet de enige ben die binnen no time de hele buurt en de halve stad/dorp kent.
Tuurlijk niet.. in het begin zullen alleen buren en werk zijn neem ik aan.
En als je op een kluppie zit komen er vanzelf mensen waar je mss aan blijft hangen buiten dat kluppie om, moet je wel willen natuurlijk ;)
pi_189020178
Wij hebben volgende week buren dag...

Ik ken alleen de naaste buren en mijn overbuurman.

Alleen de buren waar we de kap mee delen komen ook. Zie er nu al tegenop :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189020182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben volgende week buren dag...

Ik ken alleen de naaste buren en mijn overbuurman.

Alleen de buren waar we de kap mee delen komen ook. Zie er nu al tegenop :+
Wie weet valt het mee :D

En hoi hier :W Welkom!
pi_189020183
Als het criterium is / zou zijn: wie kun je bellen in het holst van de nacht..
Dat deed ik bijna 5 jaar geleden naar :* Bloes O+ ( die was nog wakker) en dat was fijn :* want een zaak van leven en deaud.
Wat godenzijdank goed afliep.

Burendag omg :X omg komt er ook weer aan.
pi_189020201
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:26 schreef AnneX het volgende:
Als het criterium is / zou zijn: wie kun je bellen in het holst van de nacht..
Dat deed ik bijna 5 jaar geleden naar :* Bloes O+ ( die was nog wakker) en dat was fijn :* want een zaak van leven en deaud.
Wat godenzijdank goed afliep.
Pffft ja :*
pi_189020202
Ik heb nul vrienden op de plek waar ik woon (afgezien van acceptabele schoonfamilie :)), maar dat vind ik reuze prettig. Nooit enige behoefte gevoeld aan aansluiting zoeken met mensen in mijn directe omgeving. Dacht nog dat dat wellicht zou veranderen met de komst van een koter en halfslachtige poging gedaan andere lui met jonge kinderen te leren kennen, maar ik blijk de meeste ouders ook gewoon loeivervelend te vinden, dus daar maar weer gewoon mee opgehouden :+ Einzelganger zijn als dat sterk je eigen voorkeur heeft is erg fijn. Ik heb al jaren heel veel door anderen geïnitieerde vriendschappen-in-potentie de kop in gedrukt. :@ Kan me voorstellen dat het hartstikke frustrerend is als je wél meer mensen om je heen wilt, maar dat niet zo lukt..

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 19-09-2019 12:36:18 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_189020207
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wie weet valt het mee :D

En hoi hier :W Welkom!
Haaij.. Ik kom ook even binnen denderen hoor :+

Moet ik mezelf nog even voorstellen ofzo :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189020248
Gewoon lekker meeposten joh :)
pi_189020265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Haaij.. Ik kom ook even binnen denderen hoor :+

Moet ik mezelf nog even voorstellen ofzo :@
Ja, leeftijd, maten, gewicht, seksuele voorkeur(en). 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189020283
quote:
12s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, leeftijd, maten, gewicht, seksuele voorkeur(en). 8-)
Morgen 30 :'), te breed, te dik en geef mij maar een kerel :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189020284
Hoi TP :W

Ik heb geen vrienden in het dorp, ook geen behoefte aan.
Een paar vrienden van studie en van dansen is al meer dan voldoende.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 19 september 2019 @ 12:36:08 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189020290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Morgen 30 :'), te breed, te dik en geef mij maar een kerel :+
Okee. Neuken? :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189020313
Ik vind het kletsen hier ook best heel fijn. Jullie zijn wel een soort vrienden hoor :Y ;)
Of klink ik nou te zoetsappig?
Dat ervaar je vooral als er iets is, iets heftigs. Dan is de steun en belangstelling van jullie wel heel fijn en doet goed :*

NU WEER GEWOON DOEN HOOR :B :D
Maar wilde het toch gezegd hebben :*
pi_189020338
Ik ben net in gevecht geweest met mijn hond. Hij heeft een hotspot en moest dat scheren zie een Labrador maar eens tegen de grond te houden en te scheren :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189020373
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het kletsen hier ook best heel fijn. Jullie zijn wel een soort vrienden hoor :Y ;)
Of klink ik nou te zoetsappig?
Dat ervaar je vooral als er iets is, iets heftigs. Dan is de steun en belangstelling van jullie wel heel fijn en doet goed :*

NU WEER GEWOON DOEN HOOR :B :D
Maar wilde het toch gezegd hebben :*
:*

Zo, na lang in de wacht te hebben gehangen wel geld teruggekregen van de NS (ik was vergeten uit te checken toen ik van Alexander dan R'dam Centraal ging, omdat ik vanaf Centraal naar Antwerpen een internationaal ticket had, en dus niet meer door een poortje ging..), datzelfde geld weer uitgegeven aan zeepblokken :') .

Nu weer door die 27 menu's van Lenovo heen, want die hebben mijn ticket geannuleerd (voor het ophalen van laptop) omdat Fedex mijn zending niet heeft kunnen ophalen, terwijl ik ze zelf gebeld heb met het verzoek tot uitstel van dat ophalen omdat het logistiek even niet te doen was }:|
pi_189020381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben net in gevecht geweest met mijn hond. Hij heeft een hotspot en moest dat scheren zie een Labrador maar eens tegen de grond te houden en te scheren :')
Bijna net zoveel feest als een half-Bengaal de neus spoelen met een spuitje met zoutoplossing *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189020382
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben net in gevecht geweest met mijn hond. Hij heeft een hotspot en moest dat scheren zie een Labrador maar eens tegen de grond te houden en te scheren :')
Iemand laten afleiden met eten? :P
pi_189020389
Ik mis vooral vrienden die af en toe helpen met klussen. We hebben al dik een jaar nul hulp (daarvoor alleen mijn vader) en dat vind ik best klote. Vrienden genoeg maar iedereen heeft zijn eigen ding. Kinderen, slechte gezondheid, werk op zaterdag, etc. Allemaal begrijpelijk en dit is natuurlijk ons stomme project maar als je vaak hoort en leest wat anderen vol enthousiasme doen met een groep (over en weer) ben ik soms wel jaloers.
Spoilers!
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 19 september 2019 @ 12:43:31 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189020393
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:*

Zo, na lang in de wacht te hebben gehangen wel geld teruggekregen van de NS (ik was vergeten uit te checken toen ik van Alexander dan R'dam Centraal ging, omdat ik vanaf Centraal naar Antwerpen een internationaal ticket had, en dus niet meer door een poortje ging..), datzelfde geld weer uitgegeven aan zeepblokken :') .

Nu weer door die 27 menu's van Lenovo heen, want die hebben mijn ticket geannuleerd (voor het ophalen van laptop) omdat Fedex mijn zending niet heeft kunnen ophalen, terwijl ik ze zelf gebeld heb met het verzoek tot uitstel van dat ophalen omdat het logistiek even niet te doen was }:|
Mooi he, afhankelijk zijn van andere mensen -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189020441
Vriendschappen vind ik ook lastig. Ik heb 1 beste vriendin waarvan ik weet dat ik die ALTIJD kan bellen, waar ik weer eens mag crashen als mn relatie (weer eens) over is en die ik het meeste wel vertel.. omdat zij ook totaal anders in het leven staat is contact met haar ook vaak wel een eye-opener en vv..

Ik herken ook wel wat yes zegt.. Ik merk dat het hier (en op andere plekken op fok) ook wel heel fijn is om vanalles (relatief anoniem) te spuien.. ^O^

Verder heb ik wat vriendschappen via het sporten (volleybal, een team sport) waarmee we ook op wintersport gaan. We spelen ook al met sommigen 10 jaar samen en dan deel je toch wel het een en ander. 4 jaar geleden de keus gemaakt om een vriendenteam te worden en dat heeft heel goed gewerkt!

Het is voor mij ook wel noodzaak om deze contacten te hebben, want in de mannenwereld waarin ik me begeef snor ik ook niet echt vriendschappen op. Helaas blijkt een man/vrouw vriendschap nog best lastig..

En nieuwe vriendschappen.. Ik denk dat je er soms ook gewoon ingroeit ofzo? Dat je ineens beseft dat een bepaalde relatie zich ontwikkeld heeft tot een vriendschap..net zoals het ook voor kan komen dat je iemand uit het oog verliest...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189020443
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bijna net zoveel feest als een half-Bengaal de neus spoelen met een spuitje met zoutoplossing *O*
Sounds like fun.. Sterkte.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Iemand laten afleiden met eten? :P
Nee het is dan wel een Lab maar het houd ergens op _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mis vooral vrienden die af en toe helpen met klussen. We hebben al dik een jaar nul hulp (daarvoor alleen mijn vader) en dat vind ik best klote. Vrienden genoeg maar iedereen heeft zijn eigen ding. Kinderen, slechte gezondheid, werk op zaterdag, etc. Allemaal begrijpelijk en dit is natuurlijk ons stomme project maar als je vaak hoort en leest wat anderen vol enthousiasme doen met een groep (over en weer) ben ik soms wel jaloers.
Dat lijkt mij ook best lastig.

Wij hadden gelukkig wel vrienden die kwamen helpen. Maar uiteindelijk hebben die daar op een gegeven moment ook geen zin meer in. En nu waren het bij ons ook niet veel hoor. 2-3 vrienden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189020462
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mooi he, afhankelijk zijn van andere mensen -O-
Ja, vooral ook omdat ik ZELF moest bellen met Fedex als ik de ophaling/levering wilde wijzigen, ook al vroeg ik nog of dat dan bij Lenovo niet mis zou gaan met dat ticket (Nee, kwam in orde, maar ik moest zelf bellen, ditdat) en ik er dan nu tóch weer achteraan kan bij Lenovo. :')
pi_189020467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Barreltje het volgende:
Vriendschappen vind ik ook lastig. Ik heb 1 beste vriendin waarvan ik weet dat ik die ALTIJD kan bellen, waar ik weer eens mag crashen als mn relatie (weer eens) over is en die ik het meeste wel vertel.. omdat zij ook totaal anders in het leven staat is contact met haar ook vaak wel een eye-opener en vv..

Ik herken ook wel wat yes zegt.. Ik merk dat het hier (en op andere plekken op fok) ook wel heel fijn is om vanalles (relatief anoniem) te spuien.. ^O^

Verder heb ik wat vriendschappen via het sporten (volleybal, een team sport) waarmee we ook op wintersport gaan. We spelen ook al met sommigen 10 jaar samen en dan deel je toch wel het een en ander. 4 jaar geleden de keus gemaakt om een vriendenteam te worden en dat heeft heel goed gewerkt!

Het is voor mij ook wel noodzaak om deze contacten te hebben, want in de mannenwereld waarin ik me begeef snor ik ook niet echt vriendschappen op. Helaas blijkt een man/vrouw vriendschap nog best lastig..

En nieuwe vriendschappen.. Ik denk dat je er soms ook gewoon ingroeit ofzo? Dat je ineens beseft dat een bepaalde relatie zich ontwikkeld heeft tot een vriendschap..net zoals het ook voor kan komen dat je iemand uit het oog verliest...
Het kan best lastig zijn. Maar meestal zijn mijn beste vrienden toch mannen.

En met vriendschappen met vrouwen merk ik toch wel dat het vaak wat meer gedoe is ofzo. Terwijl ik zelf meer van het doe nou maar normaal ben.

Waar ga je op wintersport?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189020475
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mis vooral vrienden die af en toe helpen met klussen. We hebben al dik een jaar nul hulp (daarvoor alleen mijn vader) en dat vind ik best klote. Vrienden genoeg maar iedereen heeft zijn eigen ding. Kinderen, slechte gezondheid, werk op zaterdag, etc. Allemaal begrijpelijk en dit is natuurlijk ons stomme project maar als je vaak hoort en leest wat anderen vol enthousiasme doen met een groep (over en weer) ben ik soms wel jaloers.
Helemaal.mee eens.. dat is ook een van de redenen dat we geen klushuis hebben.. nauwelijks hulp.. mm zusje heeft in no-time met hulp van bakken handige vrienden haat klushuis enigszins gefatsoeneerd.. _O_ dat zou mij nooit lukken.

Dat gezegd hebbende.. als je een keertje 2 handige handjes nodig hebt.. Ik kom graag nog een keertje langs! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189020497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Dat lijkt mij ook best lastig.

Wij hadden gelukkig wel vrienden die kwamen helpen. Maar uiteindelijk hebben die daar op een gegeven moment ook geen zin meer in. En nu waren het bij ons ook niet veel hoor. 2-3 vrienden.
Ik verwacht echt niet dat mensen hier elk weekend komen hoor. Maar voor een paar keer per jaar een klus waar twee mensen eigenlijk te weinig voor is, zou iemand die we kunnen vragen wel handig zijn. We moeten binnenkort een weiland omheinen met palen. Ik heb werkelijk geen idee hoe we dat samen moeten doen. Maar ja, we doen het gewoon. Ik hoop dit weekend wat ruimte te kunnen maken voor het voorbereidende werk. Dat is stap 1 :)
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')