Hey, zulke teennagels heb ik ook!quote:
Ken zat Hollanders waar dat anders is jongedamequote:Op dinsdag 17 september 2019 22:43 schreef Bluezz het volgende: [..] Oh ja je ging even een jurkje langs brengen en meteen aan tafel. Wat zijn wij 'ollanders' dan karig eigenlijk he!
Dat compenseert weerquote:Op woensdag 18 september 2019 06:47 schreef minilot het volgende:
Kan erger. Als iemand hier iets komt langsbrengen dan blijf ik gewoonlijk in de voordeuropening staan
Klein zakje is genoegquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:01 schreef derLudolf het volgende: [..] Begin september al [ afbeelding ] Vorige week ook al in iets bescheidener zakjes bij de Jumbo.
Zorg dat ze je ziel niet van je afnemen daar! Zijn ze bericht voor!quote:Op woensdag 18 september 2019 06:53 schreef borisz het volgende:
Mogge
Straks naar Zoetermeer of all places. Je komt nog eens ergens.
Yay!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:04 schreef PdeHoog het volgende:
@:minilot, de nieuwe dame is anders
Tussenstopjequote:Op woensdag 18 september 2019 07:04 schreef minilot het volgende:
Waarom was je in vredesnaam in Åmål, @:Molo?!
Zo'n pelletje eraf trekkenquote:Op woensdag 18 september 2019 07:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay!
Zo leuk toch hč, eindelijk de spinnenwebben van je manhood af kunnen blazen.![]()
Nou het broertje van J. nog! En z80! Chicks voor iedereen in 2019, wat ik je brom!![]()
Ha, wat cool!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En natuurlijk omdat film dus even gluren
quote:Op woensdag 18 september 2019 07:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay!
Zo leuk toch hč, eindelijk de spinnenwebben van je manhood af kunnen blazen.![]()
Nou het broertje van J. nog! En z80! Chicks voor iedereen in 2019, wat ik je brom!![]()
Mogelijk. Hij heeft een wonderbaarlijk hoge tolerantie voor kitsch en bagger!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Houdt broertje van J. wel van I want to know what love is?
Die ga ik eens opsnorren want niet gezienquote:Op woensdag 18 september 2019 07:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, wat cool!
Al is de betere film van Moodysson natuurlijk Tilsammans.Ik schiet nog altijd instant vol als ik ABBA's S.O.S. hoor
Maar als zestienjarige ontluikende halve lesbo in 1998 was Fucking Åmål natuurlijk wel zalig
Oh Molo, nu, NU doen! Zeg je plannen voor vandaag maar afquote:Op woensdag 18 september 2019 07:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ga ik eens opsnorren want niet gezien![]()
Als ze dan ook nog beetje freak between the sheets is is het helemaal topquote:Op woensdag 18 september 2019 07:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Mogelijk. Hij heeft een wonderbaarlijk hoge tolerantie voor kitsch en bagger!
Pelletje
Één van de obstakels is wel dat ik niet weet hoe ik een film moet downloadenquote:Op woensdag 18 september 2019 07:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh Molo, nu, NU doen! Zeg je plannen voor vandaag maar af
Ik zeg niets over dit onderwerpquote:Op woensdag 18 september 2019 07:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog beetje freak between the sheets is is het helemaal top
P?
Dotjequote:Op woensdag 18 september 2019 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Één van de obstakels is wel dat ik niet weet hoe ik een film moet downloaden
Ja, true. Als het zo'n cray cray bitch is is valse naam opgeven en beetje afraggen in bed en erna niet meer bereikbaar zijn een beter ideequote:Op woensdag 18 september 2019 07:17 schreef minilot het volgende:
Ho ho ho @:Molo, eerst wil ik eens weten wat er dan zo drakig aan die ex is! Het broertje van J. is me zeer lief - ik gun 'm bergen pusssaaaay maar niet behorende tot al te afschuwelijke mensen.
Werden de pelletjes er regelmatig hardhandig af geragd bij je door haar?quote:Op woensdag 18 september 2019 07:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg niets over dit onderwerp
Jezus Molo, zeker een draak!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:18 schreef Molo het volgende:
Ik moest trouwens onwijs janken bij Så som i himmelen
Geloof wel in zwangere staat, maar ook een draak van een film, maar toch tranen met tuiten
Haiiiiii. Wij zijn al wakker!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:18 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen, inclusief baggerkoffie uit de automaat op het werk
Verdunde drek van de tweede Maasvlakte in de recyclingquote:Op woensdag 18 september 2019 07:18 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen, inclusief baggerkoffie uit de automaat op het werk
Ik ben overwegend te antiek om mee te gaan in de slang van pubers, maar ik vind 'ghosting' toch wel zo'n verrekte mooie term, hč?quote:Op woensdag 18 september 2019 07:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, true. Als het zo'n cray cray bitch is is valse naam opgeven en beetje afraggen in bed en erna niet meer bereikbaar zijn een beter idee
P?
Als dat in een PS4 kan, graagquote:Op woensdag 18 september 2019 07:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Dotje
Ik kan je de DVD opsturen! Hier in huis toch niks meer om ze mee af te spelen
Yes!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben overwegend te antiek om mee te gaan in de slang van pubers, maar ik vind 'ghosting' toch wel zo'n verrekte mooie term, hč?
Jawel. Adres -> dm en dan duik ik op zolder in de stoffige tas dvd's die de meest recente verhuizing gehaald hebben.quote:
Wanneer hoort ze meer?quote:Op woensdag 18 september 2019 07:22 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx allemaal trouwenszit even goed tegen, maar ja. Blik vooruit en doorgaan enzo.
quote:Op woensdag 18 september 2019 07:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel. Adres -> dm en dan duik ik op zolder in de stoffige tas dvd's die de meest recente verhuizing gehaald hebben.
Vooruit. Zal er een extra glas wijn bij drinkenquote:Op woensdag 18 september 2019 07:24 schreef minilot het volgende:
(En niet boos zijn dat er ABBA in de film zit, hč @:Molo? Het is in Zweden, in de 70's, dus het is contextueel juist.)
Oh ja, shitzooi... Dan duim ik op snel nieuws!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hopelijk voordat wij het Moederland in mogen. Want dan zit ik 3 weken ‘vast’.
Joe!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:25 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Stuur ook wat huisstofmijt mee alsjeblieft, de laatste van onze kolonie is laatst gestikt in het stof
Ben met opleiding begonnen, de hoogleraar zegt regelmatig 'Joe!'quote:
Hij heet Bram en heeft een befsnorretje?quote:Op woensdag 18 september 2019 07:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben met opleiding begonnen, de hoogleraar zegt regelmatig 'Joe!'
Wat een prachtvent, nu al![]()
![]()
Nee echt prachtvent, twee jaar voor emeritaat en de wereld interesseert hem geen fuck meer. Doet compleet zijn eigen ding. Sarcast tot en met, en dķl op statistiekquote:Op woensdag 18 september 2019 07:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij heet Bram en heeft een befsnorretje?
Nogal ja, dude, ik moet nog opstartenquote:
Dat je jezelf moet dwingen om die laatste slok door te slikkenquote:Op woensdag 18 september 2019 07:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Verdunde drek van de tweede Maasvlakte in de recycling
Sterktequote:Op woensdag 18 september 2019 07:22 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx allemaal trouwenszit even goed tegen, maar ja. Blik vooruit en doorgaan enzo.
DIT. Heb nu ook de restanten van zo'n soort van situatie, ben ik niet gewend, zo moeilijk is het toch allemaal niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Het lijkt me trouwens meer dan vreselijk om mee te maken![]()
Gewoon even batsen en elkaar daarna een fijn verder leven wensen is toch niet zo moeilijk en wel zo handig voor het afsluiten van zaken lijkt mij
quote:Op woensdag 18 september 2019 07:38 schreef minilot het volgende:
@:Molo Gevonden! Boven het toffe Hook, onder het wat meer twijfelachtige Shaolin Soccer
[ afbeelding ]
Ik heb me netjes geschoren.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij heet Bram en heeft een befsnorretje?
Günther ook.quote:
Graag baard laten staanquote:
Niet!quote:Op woensdag 18 september 2019 07:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En Shaolin Soccer echt serieus dit weekend over gehad met iemand, dat ik die moet kijkenn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2019 07:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Günther ook.
'Hee kerel, laatste keer van de glijbaan en dan gaan we naar huis.'
'Joe.'
Ja serieus! Hķe toevallig!quote:
Wat gaaf! En kijk 'm maar niet. Belabberde film. Maar dvd mocht van J. onder geen beding weggegooid worden - die is fan.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 07:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Günther ook.
'Hee kerel, laatste keer van de glijbaan en dan gaan we naar huis.'
'Joe.'
Ik dacht even wat is er al veel gekletst. Hoe laat is het??quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 08:14 schreef Aure het volgende:
Ugh ik heb gister twee biertjes op en het voelt alsof ik een lichte kater heb
Goed weer van je te horen!quote:Op woensdag 18 september 2019 08:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ging niet zo lekker hier, ook geen zin in fok. Toen in mobiele game beland, telefoontijd daaraan besteed. Nog steeds druk mee.
Niet dood.
Aanhalingstekens is quoten. Is dat foetsie?quote:Op woensdag 18 september 2019 08:25 schreef Vanyel het volgende:
Jij quote. Ik heb geen knop meer. En gekke streepjes ipv wat normaal rond mijn scherm zit.
Yes!quote:
Top!quote:
Lijkt wel leuk! En eenquote:Op woensdag 18 september 2019 08:23 schreef Vanyel het volgende:
Waskeburt met quote?
King of Avalon
Gaat op en neer. Nogal hoog en diep. Maar stijgend. En ik weet niet. Nederlands typen is plots erg lastig.
Oh, ik was in de kerstvakantie een paar maal met mijn moeder naar haar werk.quote:Op woensdag 18 september 2019 06:03 schreef minilot het volgende:
Ha, wat een goeie foto van Fles uit de oertijd!![]()
En Sigme, dat verhaal over de tandeloze mevrouw, woah! Hoe liep je die eigenlijk tegen het lijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 18 september 2019 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik was in de kerstvakantie een paar maal met mijn moeder naar haar werk.Interessant leesvoer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor water maakt dat niet zo veel uitquote:Op woensdag 18 september 2019 08:57 schreef FranticDJ het volgende:
Echt weer zo’n dag. Wanneer je met m3/ton moet rekenen en al 30 minuten met dezelfde factor in ton/m3 rekent.
Ik wil ook wel iets meer warmquote:Op woensdag 18 september 2019 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterkte voor iedereen die het kan gebruikenik zit in de trein naar Boxtel en ik hoop dat het buiten nog wat warmer wordt
Wel voor fosfaat dat in een bepaalde ruimte moetquote:Op woensdag 18 september 2019 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor water maakt dat niet zo veel uit
Dit zegt mij precies niets.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:57 schreef FranticDJ het volgende:
Echt weer zo’n dag. Wanneer je met m3/ton moet rekenen en al 30 minuten met dezelfde factor in ton/m3 rekent.
Huisbezoek is maandag. Halverwege oktober mag ze vliegen.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Goeiemorgen,
Wat een klotezooi Frantic en bij Vanyel ook al niet zoals je wilt
Geen idee hoe de temperatuur buiten is, ben net 45 min uit bed (uitslaapdingetje werkt)
(D)ora :3, is ze onderweg naar Nederland? Heb je al huisbezoek gehad @:Lonaa?
Nouja zeg maar het volgende:quote:Op woensdag 18 september 2019 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zegt mij precies niets.Ik ben zo iemand die later tegen haar kinderen gaat zeggen dat ze je op school allemaal dingen leren die je toch nooit meer gaat gebruiken, waarschijnlijk.
Twee keer de helft, ik denk 42.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
Nouja zeg maar het volgende:
Als 1 pak suiker 0,5 liter in neemt en je rekent met het feit dat 0,5 pak suiker 1 liter in neemt. Scheelt nogal wat suiker dat je kwijt zou kunnen
Straf voor lange afwezigheid.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:25 schreef Vanyel het volgende:
Jij quote. Ik heb geen knop meer. En gekke streepjes ipv wat normaal rond mijn scherm zit.
Niet dood is goedquote:Op woensdag 18 september 2019 08:15 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ging niet zo lekker hier, ook geen zin in fok. Toen in mobiele game beland, telefoontijd daaraan besteed. Nog steeds druk mee.
Niet dood.
Da’s best een lekker probleem. December iedere vrijdag vrij?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:17 schreef Kreator het volgende:
Tevens luxeprobleem. Teveel vakantiedagen. Vrijdag vrij genomen. In oktober een week vrij. 19 december tot en met 5 januari ook vrij.
Vervelend. Want ik heb dan alsnog 4 dagen over die ik op moet maken..
quote:Op woensdag 18 september 2019 08:23 schreef Vanyel het volgende:
Waskeburt met quote?
King of Avalon
Gaat op en neer. Nogal hoog en diep. Maar stijgend. En ik weet niet. Nederlands typen is plots erg lastig.
Hmm dat dacht ik ook altijd...quote:Op woensdag 18 september 2019 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zegt mij precies niets.Ik ben zo iemand die later tegen haar kinderen gaat zeggen dat ze je op school allemaal dingen leren die je toch nooit meer gaat gebruiken, waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie begrijpen... mijn dag begon met een flinke grijns.
Als het goed is, is dat de nieuwe.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe, of een tijdelijke?
Zoiets denk ik ja. Maar dan november.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best een lekker probleem. December iedere vrijdag vrij?
Nice. Goeie oren.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat de nieuwe.
Vervelend.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ja. Maar dan november.
Heb je wel meteen haar wachtwoorden en inlognaam van accounts gevraagdquote:Op woensdag 18 september 2019 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Telefoon:
‘Met mw *achternaam collega*. Is collega er ook?’
‘Nee, die heeft vrij’.
‘Ja dat dacht ik al. Ik ben haar moeder, maar ik zag de auto niet bij haar voor de deur staan. Dan bel ik haar thuis wel even.’
Plaatsvervangend benauwend![]()
Bejaarde moedertjes![]()
![]()
Huuuuuu!quote:Op woensdag 18 september 2019 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Telefoon:
‘Met mw *achternaam collega*. Is collega er ook?’
‘Nee, die heeft vrij’.
‘Ja dat dacht ik al. Ik ben haar moeder, maar ik zag de auto niet bij haar voor de deur staan. Dan bel ik haar thuis wel even.’
Plaatsvervangend benauwend![]()
Bejaarde moedertjes![]()
![]()
Dan werken wij denk ik op dezelfde dagenquote:Op woensdag 18 september 2019 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vervelend.
Ik keek net ook naar mijn dagen. Met drie verlofdagen opnemen heb ik met de feestdagen twee weken vrijAls ik het met collega’s geregeld krijg.
Ik heb nog bijna twee weken, plus twee dagen compensatie uren (wat de komende tijd alleen maar meer gaat worden).
Tussendoor ook nog maar een weekje plannen dus
Dat ken ik. Ik heb nog 6 weken staan. Niet zo moeilijk als je maar 3 dagen werkt en veel niet werk dagen wel werktquote:Op woensdag 18 september 2019 10:17 schreef Kreator het volgende:
Tevens luxeprobleem. Teveel vakantiedagen. Vrijdag vrij genomen. In oktober een week vrij. 19 december tot en met 5 januari ook vrij.
Vervelend. Want ik heb dan alsnog 4 dagen over die ik op moet maken..
Ja lekker is dat. Ik had na een week voorjaarsvakantie en 3 en een halve week zomervakantie nog steeds 26 dagen over. Mag er maar 10 meenemen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vervelend.
Ik keek net ook naar mijn dagen. Met drie verlofdagen opnemen heb ik met de feestdagen twee weken vrijAls ik het met collega’s geregeld krijg.
Ik heb nog bijna twee weken, plus twee dagen compensatie uren (wat de komende tijd alleen maar meer gaat worden).
Tussendoor ook nog maar een weekje plannen dus
Dit klinkt alsof we binnenkort iets moeten gaan eten en/of drinken. (mijn hoofdpijn is weer genezenquote:Op woensdag 18 september 2019 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ook Tele!
Ik heb vandaag: De helft van de woonkamer grondig schoongemaakt. (= boekenkast, plantenhoek 1, eettafel, vensterbank met planten, ramen, kattenbak.)
Nu nog andere helft en eigenlijk keuken en AARGH.
Yes we do (awesome. Mijnes ookquote:Op woensdag 18 september 2019 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof we binnenkort iets moeten gaan eten en/of drinken. (mijn hoofdpijn is weer genezen)
quote:Op woensdag 18 september 2019 12:00 schreef Kreator het volgende:
Geil als boter en gewillig als altijd.
Klinkt als een goede film voor dat theaterquote:Op woensdag 18 september 2019 12:15 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag weer een uitje:
B. is nog nooit in de mooie Amsterdamse Tuschinski Theater geweest.
Dus daar geen we vanmiddag naartoe om dan meteen te kijken naar Once upon a time in Hollywood.
2 en een half uur ellende en dan 30 minuten 'wel ok'.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:15 schreef golfer het volgende:
om dan meteen te kijken naar Once upon a time in Hollywood.
Super gedaan! Kom je koffie drinken?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Mijn woonkamer en keuken (op de afwas en de binnenkant van de oven na) zijn superschoon
I WILL NOT FALL FOR THAT TRICK!quote:Op woensdag 18 september 2019 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super gedaan! Kom je koffie drinken?
Ik heb ook een keuken
Ik heb starbucks koffiequote:
Had zo'n tritsje cupjes van Starbucks gekochtquote:Op woensdag 18 september 2019 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb starbucks koffie(zat in doos van Hello Fresh, is niet bijzonder)
Te weinig geld voor lekkere lunch is wel kut ja.
Joe, onderweg!quote:Op woensdag 18 september 2019 13:24 schreef minilot het volgende:
Ik heb ook een keuken en ik bied geld in plaats van koffie, @:Lonaa
Ik las ditquote:Op woensdag 18 september 2019 13:24 schreef minilot het volgende:
Ik heb ook een bed en ik bied geld in plaats van koffie, @:Lonaa
quote:Op woensdag 18 september 2019 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb starbucks koffie(zat in doos van Hello Fresh, is niet bijzonder)
Te weinig geld voor lekkere lunch is wel kut ja.
Pfoe, en dat hou je vol? Ik heb vorige week wat korte nachten gemaakt, en dat heb ik uiteindelijk wel echt bij moeten slapenquote:Op woensdag 18 september 2019 13:23 schreef minilot het volgende:
Teken van KrealevenSmakelijk, zoveel vrije dagen met zo'n gewillige E.
Candaas, momenteel nergens last van, behoudens het tussen half vier en half vijf 's morgens wakker worden en dan niet meer kunnen slapen
Nou ja, geregeld val ik ergens rond half negen, negen uur 's avonds bij het in bed parkeren van Günther meteen zelf in slaapquote:Op woensdag 18 september 2019 13:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Pfoe, en dat hou je vol? Ik heb vorige week wat korte nachten gemaakt, en dat heb ik uiteindelijk wel echt bij moeten slapen![]()
Ben ik net iets te hetero voor vrees ikquote:Op woensdag 18 september 2019 13:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zou jij het ook zonder het aanbod van geld doen?
Ik zag laatst de echte scčne en moest zo gniffelenquote:Op woensdag 18 september 2019 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Ok, ik vind dit gifje net iets te grappig
[ afbeelding ]
Hehehehe.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag laatst de echte scčne en moest zo gniffelen
Nu ben ik wel benieuwd naar J.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ik net iets te hetero voor vrees ik
J. is wel doable geloof ik
Die is heel serieus aan het thuiswerken op zolder vandaag, die kunnen we niet storen voor vunzigheid.quote:
The Greater Goodquote:Op woensdag 18 september 2019 13:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehehe.
Misschien zet ik m binnenkort wel weer eens aan. Is heeel lang geleden.
Langer dan Hot Fuzz
Die heeft ze vaak zat gepost, opletten mevrouw!quote:Op woensdag 18 september 2019 13:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar J.
Zorgtoeslag vrijdagquote:Op woensdag 18 september 2019 13:37 schreef Molo het volgende:
Maar je moet nog best lang zonder geld dan, want salaris en zulks pas volgende week toch?
Ik zit vanmiddag een autorisatiematrix in elkaar te fixen naar hoe het wel moetquote:Op woensdag 18 september 2019 13:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is heel serieus aan het thuiswerken op zolder vandaag, die kunnen we niet storen voor vunzigheid.
Ahquote:Op woensdag 18 september 2019 13:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zorgtoeslag vrijdag![]()
En the motherload komt maandag.
![]()
Er is ook nog eten in huis en creatief boekhouden kan altijd in geval van nood. Voorschot van de spaarrekening ditdat.
Maar, het is wel een terugkerend ding dat ik niet heeeeel goed ben met mijn eigen geld. Zo'n 3 weken in de betaalmaand denk ik dan 'omg ik heb nog vet veel geld!' en dan geef ik het uit aan niet-per-se-nodig-wel-leuk-dingen. En dan heb ik ineens te weinig.
quote:Op woensdag 18 september 2019 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heeft ze vaak zat gepost, opletten mevrouw!
Pornosnorrenquote:
Daar hou ik me dan niet aan.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Is jezelf geld geven per week dan niet handiger? Iets overzichtelijker en minder stress einde maand?
Ja, beter nooit. Danny Veraquote:Op woensdag 18 september 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Pornosnorren![]()
Wanneer komen die weer in de mode? (Geintje hč![]()
)
Ik denk dat Lonaa zelf ook wel weet dat dat handiger zou zijnquote:Op woensdag 18 september 2019 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Is jezelf geld geven per week dan niet handiger? Iets overzichtelijker en minder stress einde maand?
Ja bedoelde meer dat haar vent dan gewoon geld op/in afgesloten rekening/kluis doetquote:Op woensdag 18 september 2019 13:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat Lonaa zelf ook wel weet dat dat handiger zou zijn
Breinen met ietwat zelfdestructieve neigingen als de onze werken een beetje scheef
Danny Vera is natuurlijk zoberzo áltijd klachtwaardigquote:Op woensdag 18 september 2019 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, beter nooit. Danny Veraheeft ook een periode gehad met snor
![]()
Denk aan mijn vieze pasta pestoquote:Op woensdag 18 september 2019 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik overleef geen broodje gebraden gehakt wel.
Yep. Neigingen waarover ik weleens met Lonaa DM maar hier niet post die ik soms wel, soms niet onder controle kan houden. Gelukkig de laatste jaren vaker wel dan nietquote:Op woensdag 18 september 2019 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij trouwens ook zelfdestructief ja?
Ik kan een ei koken, heb nog kaas, ham, sla en komkommer en een afbakbroodje.quote:
Ik vind mezelf zonder meds op het moment ook nog best wel prima gaanquote:Op woensdag 18 september 2019 13:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep. Neigingen waarover ik weleens met Lonaa DM maar hier niet post die ik soms wel, soms niet onder controle kan houden. Gelukkig de laatste jaren vaker wel dan niet
Ja, wilde nog vragen hoe datquote:Op woensdag 18 september 2019 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zonder meds op het moment ook nog best wel prima gaan
Ah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 september 2019 13:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep. Neigingen waarover ik weleens met Lonaa DM maar hier niet post die ik soms wel, soms niet onder controle kan houden. Gelukkig de laatste jaren vaker wel dan niet![]()
5 weken. Ik ben wel iets gevoeliger geloof ik. Hoofdpijn is zo goed als weg.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, wilde nog vragen hoe dat
ging!Hoelang eraf nu?
Tosti graagquote:Op woensdag 18 september 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een ei koken, heb nog kaas, ham, sla en komkommer en een afbakbroodje.
Of een geroosterde boterham met avocado en bietjes.
Of tosti ham kaas. Of tunamelt.
Het wordt broodje gezond. Jij mag wel tosti. Kan dat nog, trouwens? Of moet je dan mini-tosti?quote:
Tosti van één boterham luktquote:Op woensdag 18 september 2019 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het wordt broodje gezond. Jij mag wel tosti. Kan dat nog, trouwens? Of moet je dan mini-tosti?
Ja gaaf hčquote:Op woensdag 18 september 2019 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Sumak wordt gemaakt van de bloemen van de fluweelboom.Mind = blown.
En dat cashews onderaan vruchten groeien!quote:Op woensdag 18 september 2019 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Sumak wordt gemaakt van de bloemen van de fluweelboom.Mind = blown.
Nee. En na mijn avonturen eigenlijk ook niet meer van plan. Als het ooit echt nog nodig is dan naar een zelfstandige.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Tosti van één boterham lukt
Meestal in verhouding veel kaas en ham erop, want proteīnen
En fijn dat je ondanks plots stoppen toch redelijk gaat. Helemaal geen begeleiding of hulp meer in vooruitzicht?
Aambeinotenquote:Op woensdag 18 september 2019 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
En dat cashews onderaan vruchten groeien!
[ afbeelding ]
Zelfstandige klinkt vaak als beste idee ja, bij complexere shizzlequote:Op woensdag 18 september 2019 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. En na mijn avonturen eigenlijk ook niet meer van plan. Als het ooit echt nog nodig is dan naar een zelfstandige.
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehehe. Ik vertelde F. over mijn eetdilemma icm het geld op de rekening.
'Dan maak je toch gewoon 50 euro van de spaarrekening over?'
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook. Moest invoerkosten betalenquote:Op woensdag 18 september 2019 14:01 schreef minilot het volgende:
Yesssss pakje binnen. Dingen doen nu. Dag dotten!
quote:Op woensdag 18 september 2019 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil als boter en gewillig als altijd.
Ah, zonde! Waarom moet het weg?quote:Op woensdag 18 september 2019 14:35 schreef Clubsoda het volgende:l
Verder is een er iemand druk bezig om ons glas-in-lood-ruitje uit het kozijn te bikken. Best een klus na 80 jaar
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ik at een uitstekend broodje pittige makreelsalade van de vistraiteur.
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ik at een uitstekend broodje pittige makreelsalade van de vistraiteur.
Omdat het gerestaureerd wordt, in dubbel glas gezet en nagemaakt (want het andere ruitje is waarschijnlijk ooit gesneuveld) en dan netjes in een strak, nieuw kozijn wordt teruggeplaatst op onze, tegen die tijd verbouwde, zolderquote:Op woensdag 18 september 2019 14:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, zonde! Waarom moet het weg?
Ooooo, dat verandert de zondezaak. Tof!quote:Op woensdag 18 september 2019 14:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat het gerestaureerd wordt, in dubbel glas gezet en nagemaakt (want het andere ruitje is waarschijnlijk ooit gesneuveld) en dan netjes in een strak, nieuw kozijn wordt teruggeplaatst op onze, tegen die tijd verbouwde, zolder
Inlognaam? Wasda?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel meteen haar wachtwoorden en inlognaam van accounts gevraagd
quote:Op woensdag 18 september 2019 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan werken wij denk ik op dezelfde dagen
Ik heb ze toevallig afgelopen maandag vrij gevraagd. 1tje maar gekregen gek genoeg
Haha dat is echt exact de reactie van mijn vriend als ik weer eens geld tekort komquote:Op woensdag 18 september 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2019 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier gaat het lekker. Migraine onderweg. 2 keer verbrand eten. Toen dit:
[ afbeelding ]
En toen ik eindelijk zat te eten ging de kat braken. Fml.
En dat er daarna geen ladyshave, ontharingscrčme of laserbehandeling meer tegen je woekerende lichaamshaar op kanquote:Op woensdag 18 september 2019 15:24 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Heb je recent soms een mysterieus bejaard vrouwtje dat om een aalmoes vroeg weggehoond?!
En dat dan inclusief je wenkbrauwenquote:Op woensdag 18 september 2019 15:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En dat er daarna geen ladyshave, ontharingscrčme of laserbehandeling meer tegen je woekerende lichaamshaar op kan
Moet je nagaan dat er dan ook nog mensen zijn die voor bepaalde practica dieren in stukken moeten zagen en prepareren enzo.... (misschien leer ik dat ook nog wel eensquote:Op woensdag 18 september 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
'Ethical resourced bodies' is wel iets prachtig macabers om je tijd in te steken ja!![]()
Oh god....quote:Op woensdag 18 september 2019 15:26 schreef minilot het volgende:
[..]
En dat dan inclusief je wenkbrauwen
Ik klik er gewoon niet eens opquote:Op woensdag 18 september 2019 15:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Trouwens, iets minder relevant voor in NL/BE want we hebben steeds meer prima donorprogramma's, maar de technologische ontwikkelingen zijn echt zķ tof:
https://syndaver.com/product/canine-surgical-model/
(Wel enorm promo-filmpje. Maar ik heb meer beelden gezien, en mijn vriend - die niet zo goed tegen al die 'medische dingen' kan, werd er kotsmisselijk van)
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:24 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Heb je recent soms een mysterieus bejaard vrouwtje dat om een aalmoes vroeg weggehoond?!
[ afbeelding ]
Bij ons werden de witte ratten die werden gebruikt voor wetenschappelij onderzoek na een jaar vergast en dan gebruikt voor studenten. Als je dat niet wilde kon je dat aangeven en kreeg je een muskusrat, gevangen en gedood om overlast tegen te gaan.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou dat het zijn?
Interessant project Candaasje. Hoe komt een uni nu aan de kadavers? Honden en katten via donoren. Duuven via vergassing tegen overlast? En koeien ofzo? Welke dieren worden er zoal bestudeerd? Ook apen uit de proefdierwereld ofzo?
Ik zie een mooi visitekaartje in de toekomst voor Candaasjequote:Op woensdag 18 september 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
'Ethical resourced bodies' is wel iets prachtig macabers om je tijd in te steken ja!![]()
Lijkje op bestellingquote:Op woensdag 18 september 2019 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons werden de witte ratten die werden gebruikt voor wetenschappelij onderzoek na een jaar vergast en dan gebruikt voor studenten. Als je dat niet wilde kon je dat aangeven en kreeg je een muskusrat, gevangen en gedood om overlast tegen te gaan.
quote:
Wisselt per universiteit. Honden en katten (en konijnen) komen in Nederland in België vanuit dierenklinieken.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Interessant project Candaasje. Hoe komt een uni nu aan de kadavers? Honden en katten via donoren. Duuven via vergassing tegen overlast? En koeien ofzo? Welke dieren worden er zoal bestudeerd? Ook apen uit de proefdierwereld ofzo?
Wel lekker onderscheidendquote:Op woensdag 18 september 2019 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie een mooi visitekaartje in de toekomst voor Candaasje
In de herfstvakantie werk ik toch al want ene collega (geen iter) is al vrij. En de andere gaat morgen opzeggen en heeft ook nog wat dagen. Zit ik toch alleen.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet de onderhandeling nog in. Doe ik wel als zij de herfstvakantie vrij willen (want bloedjes van kinderen) en ik me opoffer om dan te werken
Ik op de bank onder deken en achter katquote:Op woensdag 18 september 2019 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gauw! Kruip onder een dekentje op de bank en kom er niet meer vanaf voor bedtijd
*kopje thee en chocolade doorschuift* Als dat migrainetechnisch verantwoord is
flink bij voeden dan als ze in NL is..quote:Op woensdag 18 september 2019 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Woah. Dora is al een paar weken ouder dan gedacht, ze is nu 16 weken ongeveer want ze wisselt al.![]()
Ze is maar 5 kg en 30 cm hoog.Ik wil helemaal geen kleine hond
Ik heb nog niks getekend en ze zijn nog niet op huisbezoek geweest, dus ik denk wel dat het kan, maar je maakt geen goede beurt.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
flink bij voeden dan als ze in NL is..
kan je serieus nu nog zeggen : " ohnee dan wil ik haar niet " ?
Neuh, het hoeft niet een merk te zijn. De Podenco vindt je alleen in Spanje/Portugal/de Eilanden en zijn heel vaak mengelmoesjes omdat ze op straat gedumpt worden. Ik vind ze mooi om te zien, hoog op de poten, slank, grote oren. Ik vind hun karakter fantastisch, nieuwsgierig, lief, alert, clown.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:51 schreef Barreltje het volgende:
het moet dus wel een bepaald merk zijn ja?
is een hond niet gewoon een hond?
een kat is voor mij gewoon een kat.. daar maakt het erk me echt niet uit.. of nouja.. ik heb nog nooit een merk kat gehad.. altijd gewoon een mengelmoesje, van de straat
Oh, da’s wel een ukkie. Kan je wel in een flinke tas meenemenquote:Op woensdag 18 september 2019 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Woah. Dora is al een paar weken ouder dan gedacht, ze is nu 16 weken ongeveer want ze wisselt al.![]()
Ze is maar 5 kg en 30 cm hoog.Ik wil helemaal geen kleine hond
Gemiddeld worden ze 2x zo zwaar als op 4 maanden. Dus dat is 10 kg. Sally was 15-ish. Dus ze zal een slag kleiner zijn/worden. Net aan de knie, zeg maar.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, da’s wel een ukkie. Kan je wel in een flinke tas meenemen![]()
Zo, ook geen fijne dag zo LS, ff niets doen dus, blijft ook alles heel.
Hier eigenlijk niets nuttigs gedaan tot nu toe. Even een boze vriend gekalmeerd, beide redenen om boos te zijn, klopten helemaal en hij leert al om niet ter plekke te ontploffen, maar er moet wel even geventileerd worden.
Er staat iets lekkers te pruttelen in de slowcooker, poor mans stew, maar ik denk dat ik eerder trek krijg dan dat het klaar is (23 uur).
Verder een doos gevuld met allemaal toiletspullen. Er is een organisatie waar je een doos met dat soort spullen naar toe kunt sturen (port betaald) en zij sturen het naar vluchtelingen opvang op de griekse eilanden. Heb voornamelijk maandverband gestuurd, lang geleden dat ik dat gekocht heb
Ik vraag me toch vooral af wie de huidige bewoners zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:24 schreef Candaasje het volgende:
(...) waarbij de vorige bewoners van de lichamen
I knowquote:
Love at first sightquote:Op woensdag 18 september 2019 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know![]()
Er was ook een filmpje bij de mailBlije pup, oren alle kanten op en ze luistert
Zijn er meer mensen die “oren”quote:Op woensdag 18 september 2019 17:16 schreef Lonaa het volgende:
Er zitten gewoon doemscenarios en twijfel in mijn hoofd. Word er zelf ook wel moe van.
Weet ik niet. Traject met ons loopt eerst, wat ik er van begrepen heb.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die “oren”naar haar hebben?
Je hebt er goed over nagedacht en de voorpret spat er hier vanaf.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:16 schreef Lonaa het volgende:
Er zitten gewoon doemscenarios en twijfel in mijn hoofd. Word er zelf ook wel moe van.
quote:Op woensdag 18 september 2019 16:59 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vraag me toch vooral af wie de huidige bewoners zijn?
quote:Op woensdag 18 september 2019 17:29 schreef Candaasje het volgende:
En in verhouding zijn de oren NOG groter!
quote:Op woensdag 18 september 2019 17:29 schreef Candaasje het volgende:
En in verhouding zijn de oren NOG groter!
Heb jij geen baan ofzo, dat je dit soort nieuws mist?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Pornosnorren![]()
Wanneer komen die weer in de mode? (Geintje hč![]()
)
quote:Op woensdag 18 september 2019 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb jij geen baan ofzo, dat je dit soort nieuws mist?
https://www.welingelichte(...)e-snor-is-terug.html
quote:Op woensdag 18 september 2019 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik mezelf flink uitgelachen net. Had laatst een heel leuk stofje gekocht patroon is shirt met korte mouwen, maar ik wilde lange mouwen, dus verlengd. Net aangetrokken (ding is nog lang niet klaar) maar wat ik nou verkeer heb gemeten weet ik niet. De mouwen komen tot m’n knieën, heel raar gezicht.
Hoewel dat van die muskusrat en die overlast best discutabel is. Er is hier nu een proef om die beesten gewoon met rust te laten, en er blijkt niks in te stortenquote:Op woensdag 18 september 2019 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons werden de witte ratten die werden gebruikt voor wetenschappelij onderzoek na een jaar vergast en dan gebruikt voor studenten. Als je dat niet wilde kon je dat aangeven en kreeg je een muskusrat, gevangen en gedood om overlast tegen te gaan.
quote:Op woensdag 18 september 2019 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik mezelf flink uitgelachen net. Had laatst een heel leuk stofje gekocht patroon is shirt met korte mouwen, maar ik wilde lange mouwen, dus verlengd. Net aangetrokken (ding is nog lang niet klaar) maar wat ik nou verkeer heb gemeten weet ik niet. De mouwen komen tot m’n knieën, heel raar gezicht.
quote:Op woensdag 18 september 2019 16:59 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vraag me toch vooral af wie de huidige bewoners zijn?
Zou die spin ook zo over jouw blote voeten denken?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:58 schreef Holyme het volgende:
[..]![]()
Even gauw gescand, zag een pulp fiction gifjeEen cashewnoot met sjagrijnig gezicht. Een 3xkijkenwathetiskapottevriesla
En pup met nog immer flapperoren, die ik ook een maatje groter geschat had! Tot dusver bijlees, spaghetti en in bad duiken. En nagruwelen, want er zat net weer een megaspin in huis
waar ik 's nachts in het donker ook op blote pootjes rondhobbel. Iew.
[ afbeelding ]
SPOILER: MaximaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 18 september 2019 18:19 schreef sigme het volgende:
Ik had wel een aardige dag, de vrije woensdag. Vier prima spijkerbroeken gekocht bij de mamamini, samen 30 euro. En 10 meter darm op de kop getikt, dat is in deze moderne tijden nog niet zo eenvoudig.
En Maxima aangeslingerd.MaximaSPOILER: MaximaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja omdat er niet zo veel meer zijn. Maar doe je niks worden het snel te veel en dan fokken ze als konijnenquote:Op woensdag 18 september 2019 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoewel dat van die muskusrat en die overlast best discutabel is. Er is hier nu een proef om die beesten gewoon met rust te laten, en er blijkt niks in te storten.
Geen idee, die spin denkt niet meerquote:Op woensdag 18 september 2019 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zou die spin ook zo over jouw blote voeten denken?
Het ding past een orang oetang ja, daar lijkt het echt opquote:Op woensdag 18 september 2019 17:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Je had net een documentaire gekeken over Orang-oetangs en voelde je daardoor geīnspireerd? Een andere verklaring kan ik niet bedenken.... (Dat zegt vooral wat over mijn vandaag ietwat beperkte fantasie geloof ik)
Mental image.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het ding past een orang oetang ja, daar lijkt het echt op
Aanleveren bij Candaasje voor haar opleidingquote:Op woensdag 18 september 2019 18:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Geen idee, die spin denkt niet meer![]()
quote:Op woensdag 18 september 2019 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aanleveren bij Candaasje voor haar opleiding
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 18 september 2019 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens wat gaan jullie snel. Heb zo bijna geen tijd om bij te lezen!
Vrijdag wordt mijn grote al 4. Vandaag de traktatie proefgebakken: cupcake leuk Chocolate chip muffins in ijsjes vorm. [ afbeelding ]
Oh tof zeg!quote:Op woensdag 18 september 2019 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Vrijdag wordt mijn grote al 4. Vandaag de traktatie proefgebakken: Chocolate chip muffins in ijsjes vorm. [ afbeelding ]
Oeh mooi! Versgebakken wafels (omdat ze zo'n mooi krulletje hebben onderaan)?quote:Op woensdag 18 september 2019 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Vrijdag wordt mijn grote al 4. Vandaag de traktatie proefgebakken: Chocolate chip muffins in ijsjes vorm. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dure single malt single cask (altijd maar afwachten hoe dat smaakt) en een goedkoopje altijd goed.ik moet verrassend weinig
quote:Op woensdag 18 september 2019 18:19 schreef sigme het volgende:
Ik had wel een aardige dag, de vrije woensdag. Vier prima spijkerbroeken gekocht bij de mamamini, samen 30 euro. En 10 meter darm op de kop getikt, dat is in deze moderne tijden nog niet zo eenvoudig.
En Maxima aangeslingerd.Bijzonder, een Maxima waar de worsten UIT komenSPOILER: MaximaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, Dat was me wat teveel werk. Ze zijn in de oven eerst wat slap geworden door het vochtige Muffindeeg, en wat ingezakt en daarna weer hard geworden....quote:Op woensdag 18 september 2019 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh mooi! Versgebakken wafels (omdat ze zo'n mooi krulletje hebben onderaan)?
Oh, die prinsesuitvoering heeft toch ook drie mollige worstjes geproduceerd?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder, een Maxima waar de worsten UIT komen
Vast niet in dat tempoquote:Op woensdag 18 september 2019 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, die prinsesuitvoering heeft toch ook drie mollige worstjes geproduceerd?
Nou moet ik denken aan De Lama's en Maxima die vreemd gaatquote:Op woensdag 18 september 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder, een Maxima waar de worsten UIT komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |