vreemd, ik betaalde altijd met paypal en zo te zien kan dat nog steeds.quote:Op zondag 13 november 2022 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde hier wat bestellen maar kon alleen met crypto betalen dus dat ging niet door helaas.
Ik kon betaalwijze credit card niet aanvinken.quote:Op zondag 13 november 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vreemd, ik betaalde altijd met paypal en zo te zien kan dat nog steeds.
FastTech securely accepts the following payment methods:
VISA
MasterCard
American Express
Discover
PayPal
e-Check, Debit Card, and EFT (through PayPal)
Select cryptocurrencies
Nee is alleen NLquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:30 schreef Aberkullie het volgende:
Weet iemand of dat verbod op e-liquids europees is per 1 januari? Bestel nu bij een shop uit Parijs maar moet even kijken naar alternatieven als dat straks niet meer kan
Vriend ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee is alleen NL
In DE is het 0,0 een thema
Mooi dan zoek ik wel een vapeshop net over de grensquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee is alleen NL
Het zal de lobby vd tabaksindustrie zijn. Elk redelijk mens ziet toch wel in dat dit niet werkt.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mooi dan zoek ik wel een vapeshop net over de grens
Kansloze regelgeving weer dit.
Ook als het verbod hier in gaat? Dan kun je nog wel uit het buitenland bestellen zonder gezeur?quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee is alleen NL
Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, dus geen idee helaas.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ook als het verbod hier in gaat? Dan kun je nog wel uit het buitenland bestellen zonder gezeur?
Juist, ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland, dus geen idee helaas.
Vind dit sowieso een absurde/boute maatregelVerbied alleen Elfbars ipv ook liquids/aroma's.
Dat kan ook. Maar het lost het maar voor even op.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:58 schreef suzi1 het volgende:
je kan toch een hele lading inslaan. liquid van 3 jaar terug smaakt hier ook nog steeds.
Denk dat je wel gewoon uit het buitenland kan bestellen hoor. En zo niet, dan kun je nog altijd gewoon smaakloze e-liquid kopen ipv die gore tabaksmaak.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar het lost het maar voor even op.
Ik heb die tabaksmaak weleens geprobeerd, dat smaakt in de verste verte niet naar tabakquote:Op donderdag 8 december 2022 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat je wel gewoon uit het buitenland kan bestellen hoor. En zo niet, dan kun je nog altijd gewoon smaakloze e-liquid kopen ipv die gore tabaksmaak.
Daarom denk ik ook dat sommige mensen straks gewoon weer gaan roken helaas. Wat heel triest is.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die tabaksmaak weleens geprobeerd, dat smaakt in de verste verte niet naar tabakIdd nogal vies.
Zonder smaak heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Als de smaakjes niet meer mogen dan is het wel een idee om dat te proberen.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat sommige mensen straks gewoon weer gaan roken helaas. Wat heel triest is.
Maar ik heb gewoon al jaren lang smaakloos. PG is van zichzelf een beetje zoetig. Eerlijk gezegd mis ik helemaal geen smaakjes. En volgens mij blijft smaakloos gewoon beschikbaar. En anders maar uit België bestellen ofzo.
Ah dat zou fijn zijn jaquote:Op donderdag 8 december 2022 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat sommige mensen straks gewoon weer gaan roken helaas. Wat heel triest is.
Maar ik heb gewoon al jaren lang smaakloos. PG is van zichzelf een beetje zoetig. Eerlijk gezegd mis ik helemaal geen smaakjes. En volgens mij blijft smaakloos gewoon beschikbaar. En anders maar uit België bestellen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |