SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26.07.2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De diverse instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/
Samantha's Vriendje van dienst
Maron Hill: https://instagram.com/maronhillofficial/
https://www.show.nl/rubri(...)-heeft-haar-rust-nu/
Update laatste nieuws. 19 April 2019
Samantha de Jong (29), beter bekend als de Haagse realityster Barbie, blijkt afgelopen woensdag haar bekken en pols te hebben gebroken. Ze is inmiddels uit het ziekenhuis ontslagen. De Jong schreef op Instagram dat het weer wat beter met haar gaat.
Eerder probeerde de realityster er een einde aan te maken door van 1 hoog te springen.
Al eerder is Barbie op de grond terecht gekomen, toen zou er sprake zijn geweest van een valpartij.
V-kini update: https://www.instagram.com/p/Bypa75do18-/
En halve top: https://www.instagram.com/p/ByawDr3otde/
---------------------------------
Augustus 2019
En weer zwanger: https://www.instagram.com/p/B0RAkzToOqi/
En niet meer zwanger https://www.instagram.com/p/B1RwbatowGL/
------------------------------------------------Bron: Ditjes en Datjesquote:De ex-manager van Barbie Big Jake (Jake Hampel) dreigt ten onder te gaan aan de roddels en geruchten over zijn voormalige zakelijke relatie met de reality-ster Samantha de Jong.
In weekblad Privé doet Jake zijn beklag. De manager, die inmiddels gescheiden is en grote privéproblemen ondervindt, heeft overwogen om al zijn kennis over Barbie op straat te gooien. Volgens de man heeft Barbie beweert dat hij een oplichter is.
Uit respect voor de ex van Barbie, Michael van der Plas, zag Hampel er vanaf.
,,Er is veel wat de mensen niet weten over Samantha. De roddels over mij gingen zo ver, dat mijn vrouw op een gegeven moment in Scheveningen hoorde dat ik met Samantha in bed zou hebben gelegen", aldus de voormalig Barbie-manager, die inmiddels gescheiden is en 50 kilo is afgevallen, in Privé.
Volgens Hampel, die vreest voor een amputatie van zijn onderbeen, heeft Barbie 'een aanslag op zijn privéleven' gepleegd.
Bron ; ditjes & datjes
Uit respect voor Michael zag hij er vanafVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Tuurlijk, die komt altijd weer terug, net een boemerang......quote:Op woensdag 18 september 2019 09:52 schreef Fokkie83 het volgende:
Prachtige TT.![]()
Je was er trouwens snel bij Maraca.![]()
Ben benieuwd of Tangel er aan het einde van dit topic nog steeds bij is
Yep, die komt altijd terug. Leuk om zijn relatie naar de klote te helpen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die komt altijd weer terug, net een boemerang......
Sjezus, Barbie is daar bijna onherkenbaar.....quote:Op woensdag 18 september 2019 11:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, die komt altijd terug. Leuk om zijn relatie naar de klote te helpen.![]()
https://www.instagram.com/p/B2ge5_VIGeh/
Die trekken we eruit, want giftigquote:Op woensdag 18 september 2019 09:52 schreef Fokkie83 het volgende:
Prachtige TT.![]()
Je was er trouwens snel bij Maraca.![]()
Ben benieuwd of Tangel er aan het einde van dit topic nog steeds bij is
Geen make up. ( behalve wat botox / fillers en permanente wenkbrauwen en pruik )quote:Op woensdag 18 september 2019 12:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Sjezus, Barbie is daar bijna onherkenbaar.....
Trekken jullie maar, ik wil hem met geen vinger aanrakenquote:Op woensdag 18 september 2019 12:19 schreef maily het volgende:
[..]
Die trekken we eruit, want giftig
Het is toch niet Samantha's stem in het filmpje met de bananenshake?quote:Op woensdag 18 september 2019 12:58 schreef Fokkie83 het volgende:
Zag net dat laatste filmpje op haar insta.
Ze praat alsof ze tegen zwakbegaafde aan het kletsen is. Zou ze soms weer gebruiken? Ik heb al eerder mijn twijfels gehad daarover ( toen ze met Maron ging ) In dat boodschappen filmpje gister praatte ze ook al zo " apart " .
Ome Rolf noemt indd nergens meer de naam van zijn vriendin wat hij voorheen wel deed ( zag ik ) Het is alleen ik als hij over de baby praat.
Hij heeft ook elke keer een andere griet. Dat Grietje had hem al moeten dumpen toen bleek dat zijn andere scharrel ook zwanger was.
Lekker solidair ben jij zeg.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:59 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Trekken jullie maar, ik wil hem met geen vinger aanraken
Pincet meneertje, pincet!quote:Op woensdag 18 september 2019 12:59 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Is een tang een optie?quote:Op woensdag 18 september 2019 12:59 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar dan was ze waarschijnlijk onderweg naar de nagelplaksalon?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:12 schreef praadje het volgende:
Huh, ik zit nog even dat filmpje te kijken van de boodschappen en van die shake. Haar nagels zijn eraf
Ik vraag me af of het Samantha wel is. De stem klinkt niet zo mieperig en zeurderig met van die lange rare uithalen zoals gebruikelijk bij haar. Foto's waarop ze zonder make-up staat (daar ziet ze er imho tien keer beter op uit dan met die gekke wimpers en andere zooi), en dan nu zonder nepnagels? Watskebeurd?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:12 schreef praadje het volgende:
Huh, ik zit nog even dat filmpje te kijken van de boodschappen en van die shake. Haar nagels zijn eraf
Filmpje gepikt van een andere insta en haar stem eronder gezet?quote:Op woensdag 18 september 2019 13:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het Samantha wel is. De stem klinkt niet zo mieperig en zeurderig met van die lange rare uithalen zoals gebruikelijk bij haar. Foto's waarop ze zonder make-up staat (daar ziet ze er imho tien keer beter op uit dan met die gekke wimpers en andere zooi), en dan nu zonder nepnagels? Watskebeurd?
Jawelquote:Op woensdag 18 september 2019 13:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is toch niet Samantha's stem in het filmpje met de bananenshake?
Niet geklikt, alleen de tekst is genoeg. ''Beter haal je het weg, meid'', had ze beter ook op zichzelf kunnen toepassen.quote:
Wat een respectloze kneus is het.quote:
Ik durf er zelfs voor te wedden dat Samant het gif uit zijn angel heeft gezogen toen het even uit was met Marijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:47 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat een respectloze kneus is het.
Ik heb het nooit op hem gehad, maar hoe hij hier praat over vrouwen![]()
Hij toont niet eens respect voor de moeders van zijn kinderen maar wel uithalen naar Michael, en zichzelf goed voor proberen te doen op FB.
Joh, 100% zeker dat hij zijn ding alweer in Samantha heeft gestoken.
Wat zien vrouwen in hem? Al was het de laatste man op aarde![]()
Volgens mij wel, hoor. Ik hoor niks geks,quote:Op woensdag 18 september 2019 13:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is toch niet Samantha's stem in het filmpje met de bananenshake?
Klinkt eerder als Bianca van de Voom Voomquote:Op woensdag 18 september 2019 13:12 schreef praadje het volgende:
Zorg dat je volgende week (quote:Op woensdag 18 september 2019 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Jeetje, dat laatste filmpje.. die lippen..
En ik heb alweer een nieuwe topictitel: #healty (check dr # )
Het viel mij ook gelijk opquote:Op woensdag 18 september 2019 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
3x daags zaad slikken is ook aardig wat calorieën, dat hoeft nu niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef Fokkie83 het volgende:
En wat heeft vrijgezel zijn met haar voeding en sport te maken? Aangezien ze schrijft vrijgezelzijniszoslechtniet.
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:07 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
3x daags zaad slikken is ook aardig wat calorieën, dat hoeft nu niet meer.
quote:Op woensdag 18 september 2019 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
En ik heb alweer een nieuwe topictitel: #healty (check dr # )
Ze ziet er dan ook gelijk uit als een vijftiger die heeft laten sleutelen om nog jong te lijken.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo zonde, dat gezicht is echt nergens meer natuurlijk...
Ja dat filmpje, met een paar doodgewone boodschappen in het mandjequote:Op donderdag 19 september 2019 12:00 schreef Klaploper het volgende:
Samantha heeft een keertje fruit gekocht, snel, geef die kinderen terug!
Ja, de eerste aflevering had vorige week al online moeten staan op het kanaal van Michael en Naomi. Nou, ik zie daar niets...quote:Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waar blijft die realitysoap van Maik, Naoom, Lies en Jef? Die had toch allang online moeten staan?
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:00 schreef Klaploper het volgende:
Samantha heeft een keertje fruit gekocht, snel, geef die kinderen terug!
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Crisis! Drinkt ze daar wodka met verse munt ofzo, wat een bezopen kop
Omdat Tangel haar natuurlijk alle hoeken van de kamer heeft laten zien en dat had ze echt even nodig.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:37 schreef praadje het volgende:
https://www.instagram.com/p/B2j4FERouDx/
Fijne avond allemaal !! Ik krijg zoveel lieve berichten van heel veel lieve mensen zo wel op insta als op facebook ik wil jullie daarvoor echt heel erg bedanken het zat laaste tijd niet mee,, maar ik heb me leven weer opgepakt en het gaat al een stuk beter lieve mensen dank voor jullie steun en zeker ook van me familie vrienden en @:rolftangel 🥰
Even apart Tangel bedanken
Ik hoop dat ze ooit op een punt komt dat ze stopt met haar lippen op te laten spuiten, die scheve nep wimpers eraf laat, stopt met botox/ fillers en die pruik van haar hoofd laat. Daar zal ze zeker weten van opknappen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo zonde, dat gezicht is echt nergens meer natuurlijk...
WTFquote:
Waarschijnlijk is ze er nog niet zo lang geleden achter gekomen dat je bananen ook kunt eten.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:15 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja dat filmpje, met een paar doodgewone boodschappen in het mandje
Ze gaat steeds meer op Mary Borsato lijken.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ziet er dan ook gelijk uit als een vijftiger die heeft laten sleutelen om nog jong te lijken.
Bizar is dat altijd; die versleutelde vrouwen hebben allemaal zo'n "je lijkt 45 look" ongeacht hoe oud ze zijn. En niet dat ze werkelijk 45 lijken, maar ze zien eruit alsof ze voor 45 willen doorgaan.
Nou, dit kan ik haar niet kwalijk nemen. Ik zou ook geen zin hebben in die shitstorm,quote:Op donderdag 19 september 2019 12:43 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Omdat Tangel haar natuurlijk alle hoeken van de kamer heeft laten zien en dat had ze echt even nodig.
Die vele lieve berichten krijgt ze dan privé want haar reacties op insta kan ze niet aanzetten omdat ze dan allemaal shit over haar heen krijgt.
En wat zat er niet mee? De " verzonnen " zwangerschap / miskraam of dat er nu eens een man is ( maron/ Marijn) die haar gedrag uiteindelijk toch niet pikt?
Nee dat is haar tante.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:19 schreef Leandra het volgende:
Het is toch gewoon haar moeder op die fimpjes?
Volgens mij niet hoor maar dat had idee had ik al bij eerdere filmpjes die ze plaatste sinds dat ze geen contact meer met haar familie had. Volgens mij een tante ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:19 schreef Leandra het volgende:
Het is toch gewoon haar moeder op die fimpjes?
Dat vlees is haar moeder aan het bakken. Geloof dat dit wel echt Cora is, aan haar stem te horen.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn volgens mij ook oude meuk. Kijk maar naar haar nagels bij het boodschappen doen, dan haar nagels bij die muntthee en nu weer haar nagels bij het bakken van het vlees.
Die zit zichzelf gewoon voor de gek te houden om maar in een goed blaadje te komen bij Jeugdzorg en haar "vijanden'. Zo van kijk eens hoe goed ik bezig ben. Nou ja, de meeste fans komen ook niet hoger uit dan het IQ van hun schoenmaat dus die zullen het allemaal wel geloven.
Alsof haar huid geschaafd is.quote:Op donderdag 19 september 2019 18:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat vlees is haar moeder aan het bakken. Geloof dat dit wel echt Cora is, aan haar stem te horen.
Ze zal die nagels gister dan wel weer hebben gedaan of laten doen.
Over die fans![]()
![]()
Het is inderdaad wel zo dat het vrij simpele mensen zijn die fan van haar zijn.
Moet zeggen dat ik toch wel moet lachen om Samantha hoe ze op die scooter zit, hoe ze praat en haar gezichtsuitdrukking. Alleen lijkt het alsof ze een masker op heeft, continu vraag ik me af wat er met haar gezicht is gebeurd..Hebben ze die botox / fillers er verkeerd ingespoten ofzo? Ze heeft rare rimpels, het klopt niet..
Dát vind ik een goede tt!quote:Op donderdag 19 september 2019 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Welkom in de wereld van Barbie, waar je je tante moeder noemt, je neef een nicht is en je altijd weer bij die vieze Rolf uitkomt
quote:Op donderdag 19 september 2019 18:40 schreef Fokkie83 het volgende:
Oké nu ben ik officieel een stalker geloof ikmaar ik zat even een rondje insta te doen..Samantha heeft net onder een nieuwe foto van Maron/Marijn gepost " Heerlijkheidje ben je ❤ "
Schiet mij maar lek.
Zal hij toch weer verder gaan met haar?
Daar moet een piemel inquote:Op donderdag 19 september 2019 18:42 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Tangel, Maron. Het maakt haar allemaal geen fuck uit.
quote:Op donderdag 19 september 2019 18:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in
Of DJ Jean, want ook daar reageert ze met "❤️❤️❤️"...quote:Op donderdag 19 september 2019 18:42 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Tangel, Maron. Het maakt haar allemaal geen fuck uit.
quote:Op donderdag 19 september 2019 18:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of DJ Jean, want ook daar reageert ze met "❤️❤️❤️"...
quote:Op donderdag 19 september 2019 19:49 schreef quirina het volgende:
DJ Jean vind alles met een gat wel lekker.
Die steekt zn lul nog in een donut.
Dat is tante Bollie Breugom.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee dat is haar tante.
Waarschijnlijk een zus van haar moeder want ze lijkt er wel op maar Cora is een stuk netter.
In 21 uur van een healty life , fruit, shakes en pillen en ooo wat is ze gezond, naar een broodje kapsalon.
Vast de moeder van Ida.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:06 schreef Marsenal het volgende:
Tante Bollie Breugom, je verzint het niet.
Ik verstond niet goed hoe Sam haar noemde..quote:
Oh ja, toen zag tante er zo charmant uitquote:Op donderdag 19 september 2019 21:22 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik verstond niet goed hoe Sam haar noemde..
Oké tante Bollie bus![]()
Maar dat is indd voor zover ik weet de moeder van haar nichtje Ida.
Tante Bollie stond ook maanden geleden als een tokkie te dansen met Sam in haar video's.
Laten zien waar we kome te leggah. Allemaal bloemetjes zijn er neergelegen??quote:Op donderdag 19 september 2019 21:17 schreef Fokkie83 het volgende:
Ach, volgend nieuw filmpje.
Zwelg maar weer in je zelfmedelijden.
Hoe ze het ook uitspreekt en ffies extra benadrukken.
Mèèk en Leek!quote:Op donderdag 19 september 2019 22:02 schreef amaranta het volgende:
Die vlog van Mèèk en Leek laat op zich wachten
En wat vond Maron daar dan weer van?quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:36 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Telegraaf
quote:
Al 15 cosmetische ingrepen heeft de 22-jarige Bulgaarse studente Andrea Emilova Ivanova ondergaan. Dit allemaal om maar de grootste lippen ter wereld te creëren.
Naar eigen zeggen is Andrea een stuk tevredener met zichzelf door haar nieuwe uiterlijk. ,,Ik hou nu meer van mijn lippen dan voorheen en ik voel me erg goed en gelukkig. Met mijn grotere lippen zie ik er mooier uit en in mijn land is dit nu mode", vertelt de studente Duitse filologie aan Daily Star.
Verschillende soorten lipfillers en meerdere klinieken passeerde de afgelopen tijd de revue. ,,Het geld voor deze procedures heb ik niet bij elkaar opgeteld. Precies weet ik dus niet hoeveel ik aan mijn lippen heb uitgegeven. Maar één milliliter hyaluronzuur kost 300 Bulgaarse lev, omgerekend 153 euro."
Huwelijksverzoeken
De twintiger krijgt via sociale media zowel negatieve en positieve reacties binnen. Ook ontving ze verschillende huwelijksverzoeken. Haar selfies zijn inmiddels goed voor ruim 157.000 volgers. ,,De mening van anderen is niet relevant. Alleen de mijne telt."
Dat het nieuws is hè?quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:36 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft haar reacties op hem alweer verwijderd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:36 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een klote opmerking hoor. Schrijf dan gewoon niks.quote:
Puur natuur? Met die afschuwelijke nude lippenstift. En pruik.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze is voor het eerst puur natuur. ( zoals ze zelf schrijft ) Leest ze hier mee ofzo?![]()
Nu nog even het spul uit de lippen laten verwijderen en die pruik af.
Wat een irritante rot filter heeft ze bij dat filmpje.
Zeker en vast leest ze hier mee. We hadden het over dat ze geen contact meer had met haar ouders en tadaaa, een foto (vast uit de oude doos) met haar ouders.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:04 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze is voor het eerst puur natuur. ( zoals ze zelf schrijft ) Leest ze hier mee ofzo?![]()
Nu nog even het spul uit de lippen laten verwijderen en die pruik af.
Wat een irritante rot filter heeft ze bij dat filmpje.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeker en vast leest ze hier mee. We hadden het over dat ze geen contact meer had met haar ouders en tadaaa, een foto (vast uit de oude doos) met haar ouders.
Ik wil niet als een lompe boerelul klinken maar ik kan me herinneren dat ze echt een platte kont had.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat is waar.
We hebben het ook gehad over hoe ze zichzelf toetakelt.
Lijkt me toch beter voor haar welzijn als ze niet mee leest![]()
Vanaaf zijn we weer lekker huiselijk ( jeugdzorg he)
Griep en een " dikke keelontsteking" hebben en toch nog poseren voor een foto.
Echt Sam, geef mij wat van je bijzondere gave.![]()
Ik ben blij met mijn eigen figuur, maar zij heeft toch écht wel een bijna perfect figuurtje, ze moet alleen niet nog meer afvallen...Het blijft alleen jammer dat die te grote jetsers erop zitten.
Goh, verrassendquote:Op zaterdag 21 september 2019 22:53 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wil niet stoken, maar ---> https://www.instagram.com/p/B2r9mSIo_-4/
Ik zie wel een Tangel maar geen angel?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:53 schreef tesssssssss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie wel een Tangel maar geen angel?Ik heb een beetje het gevoel dat dat niet zo heel lang meer gaat duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Meenjeniet?quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat dat niet zo heel lang meer gaat duren.
Ik wil je geheugen nog wel even opfrissen, hoor..quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie wel een Tangel maar geen angel?
Doe maar gewoon nietquote:Op zondag 22 september 2019 00:13 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ik wil je geheugen nog wel even opfrissen, hoor..
Die zou hem zo snel mogelijk moeten dumpen, als ze dat niet al gedaan heeft.quote:
Wat stond hier? Pagina doet het niet meer..quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:53 schreef tesssssssss het volgende:
Is mein bestûh maatjûh hoorlrlllllquote:Op zondag 22 september 2019 07:22 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Die zou hem zo snel mogelijk moeten dumpen, als ze dat niet al gedaan heeft.
Je bent ook wel dom als je met iemand blijft gaan die pakt wat hij pakken kan en gelijk op een ander duikt als het een weekendje over is om vervolgens op de radio ook nog eens ontzettend respectloos over je te praten en even verteld aan iedereen ( lachend ) hoe hij je heeft verteld dat er nog iemand zwanger was van hem
Tangel die zijn angel verborg onder een handdoekje.quote:Op zondag 22 september 2019 07:26 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat stond hier? Pagina doet het niet meer..
Echt? Met Sam erbij?quote:Op zondag 22 september 2019 07:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Tangel die zijn angel verborg onder een handdoekje.
Hoe voorspelbaar.quote:Op zondag 22 september 2019 07:31 schreef quirina het volgende:
Ze heeft nog meer weggehaald op instagram. Zoals het dronken gezang op het feestje. Ja daar zal jeugdzorg niet blij mee zijn. Je moet wel netjes lijken.
Er stond een foto van Rolf Tangel, voor de badkamerspiegel met een bloot bovenlijf.quote:Op zondag 22 september 2019 07:26 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat stond hier? Pagina doet het niet meer..
Die hond ziet er beter uit momenteel.quote:Op zondag 22 september 2019 08:53 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of het allemaal zo goed gaat hoor? https://www.instagram.com/p/B2sEWV_lksU/
Of ze is gewoon boos op Tangel.quote:Op maandag 23 september 2019 10:04 schreef Fokkie83 het volgende:
Waarschijnlijk is ze tot het besef gekomen dat de foto's en filmpjes niet zo handig zijn en heeft haar Instagram maar weer opgeschoond.
Niet alleen Tangel is verwijderd..Ook dat " dwaze " filmpje met die hond. En daarvoor las ik ( hier ) dat er ook al dingen verwijderd waren.quote:Op maandag 23 september 2019 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze is gewoon boos op Tangel.
Die kans acht ik groter dan een besef dat iets verstandiger is.
Jammer dat je geen screenshot gepost hebt. Haar instagram zit nu weer op slot.quote:Op zondag 22 september 2019 08:53 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of het allemaal zo goed gaat hoor? https://www.instagram.com/p/B2sEWV_lksU/
En weer openquote:Op maandag 23 september 2019 13:03 schreef Pippi het volgende:
[..]
Jammer dat je geen screenshot gepost hebt. Haar instagram zit nu weer op slot.
Dit. Ik wil zo min mogelijk moeten kijken. Elke klik is er 1 teveel.quote:Op maandag 23 september 2019 14:46 schreef bloempjuh het volgende:
Piepels, screenshots! Ik kijk niet tachtig keer per dag op Samantha's socials om bij te houden wat ze allemaal uitspookt.
En om te voorkomen dat ze iets smeuïgs verwijdert haar kennendequote:Op maandag 23 september 2019 14:46 schreef bloempjuh het volgende:
Piepels, screenshots! Ik kijk niet tachtig keer per dag op Samantha's socials om bij te houden wat ze allemaal uitspookt.
Dat vooral inderdaad!quote:Op maandag 23 september 2019 16:31 schreef rena het volgende:
[..]
En om te voorkomen dat ze iets smeuïgs verwijdert haar kennende
Ik zie de naam van eigenaar...ben jij dat? Zoja, dan zou ik het maar weghalen. Dalijk komt Barbie ook nog bij jou steuken.quote:
Oei ja, zie het nu ook...Zal je link even verwijderen uit mijn qoute Vlindur.quote:Op maandag 23 september 2019 18:01 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ik zie de naam van eigenaar...ben jij dat? Zoja, dan zou ik het maar weghalen. Dalijk komt Barbie ook nog bij jou steuken.
Ja, ik snap de subtiele hint, maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik die hier naartoe moet uploaden.quote:Op maandag 23 september 2019 14:46 schreef bloempjuh het volgende:
Doe dan ook even de foto uit de link verwijderen,quote:Op maandag 23 september 2019 18:03 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oei ja, zie het nu ook...Zal je link even verwijderen uit mijn qoute Vlindur.
Ooooowwwwhhhh.quote:Op maandag 23 september 2019 19:04 schreef quirina het volgende:
https://imgurinc.com/
Kan je je screenshots uploaden.
En vanaf imgur hiernaartoe linken.
quote:
Ze walst ook volledig over de gevoelens van de zwangere vriendin van Rolf heen.quote:Op maandag 23 september 2019 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]wtf is dit,
. Ik had gehoopt dat ze in elk geval enkele maandjes single zou blijven.
Scheur moet gekitquote:Op maandag 23 september 2019 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]wtf is dit,
Hij heeft twee zwangere vriendinnen, toch?quote:Op maandag 23 september 2019 19:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze walst ook volledig over de gevoelens van de zwangere vriendin van Rolf heen.
Zonder blikken of blozen.
Als ze überhaupt nog bijelkaar waren.quote:Op maandag 23 september 2019 19:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze walst ook volledig over de gevoelens van de zwangere vriendin van Rolf heen.
Zonder blikken of blozen.
O wacht maar Rolf was toch dakloos?quote:Op maandag 23 september 2019 20:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Als ze überhaupt nog bijelkaar waren.
Misschien heeft zij hem wel de deur uitgeschopt omdat hij die andere ook bezwangerd heeft.
Ik denk dat ze allemaal niet sporen.
Echt wat een zooitje, net een slechte soap.
Hij kan zo bij sumanth intrekken.quote:Op maandag 23 september 2019 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
O wacht maar Rolf was toch dakloos?
De afbeelding linkt nog steeds naar je account.quote:
In deze qoutequote:Op maandag 23 september 2019 17:58 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ja de onderste werkt. Wanneer was dat??? Zaterdagavond of vandaag?
Edit/ zie dat ze het net geplaatst heeft.
Triest.
Nee nee, ze laat hem nooit meer gaan!!quote:Op maandag 23 september 2019 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]wtf is dit,
Had, 1 ervan heeft een miskraam gehad.quote:Op maandag 23 september 2019 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft twee zwangere vriendinnen, toch?
Het zou me niet eens verbazen als hij het daarom weer met haar aanhaalt.quote:Op maandag 23 september 2019 20:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij kan zo bij sumanth intrekken.
Ik kan er ook even geen touw meer aan vastknopen.quote:Op maandag 23 september 2019 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
O wacht maar Rolf was toch dakloos?
O had excuus, dat had ik over het hoofd gezien. Is verwijderd.quote:Op maandag 23 september 2019 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe dan ook even de foto uit de link verwijderen,. Daar staat heur naam ook,
.
Nee joh gekkie. Die worden om de haverklap getest. Zou ik denken.quote:Op maandag 23 september 2019 21:53 schreef quirina het volgende:
Dat ze niet bang zijn voor seksueel overdraagbare aandoeningen.
Bedoelt ze met dat officieel dat ze zwanger van hem gaat worden?quote:
Als ze dat al misschien niet is.quote:Op maandag 23 september 2019 22:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bedoelt ze met dat officieel dat ze zwanger van hem gaat worden?
Respectloos gedrag van Samantha.quote:
O zou er niet eens van opkijken.quote:Op maandag 23 september 2019 22:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Als ze dat al misschien niet is.
Het is tenslotte mooi zonnig weer geweest, en hij schiet toch altijd raak buiten?
Bedankt hè, krijg gelijk weer flashbacks.quote:Op maandag 23 september 2019 21:10 schreef IriYe het volgende:
#TRAPERNIETIN
Gewoon het zoveelste spelletje, want waarom wachten als het echte liefde is?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2019 22:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bedoelt ze met dat officieel dat ze zwanger van hem gaat worden is?
We zijn alweer een dikke maand verder. Daar is niks stabiel.quote:Op maandag 23 september 2019 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.facebook.com/(...)21954&type=3&theater
Nou, 16 augustus was het nog "aan" tussen Rolf en de moeder van zijn dochter.
In ieder geval.
Voor zolang als het weer duurt he.quote:Op maandag 23 september 2019 22:45 schreef praadje het volgende:
Wat een meedogenloze trut dat ze gewoon voor heel Nederland die Tangel zijn relatie verkloot. Dit heeft ze echt bewust gedaan maar goed, Tangel is geen haar beter. Ze verdienen elkaar maar och och, die arme kindjes. Van haar en van Tangel en van wie weet Tangel er nog meer heeft rondlopen. Als je denkt dat een mens niet dieper kan zinken blijkt nog steeds de bodem niet in zicht. Hoe ronduit asociaal tokkievolk.
Ik hou best van sensatie (that's my middle name) maar je kunt toch niet anders dan nu een bloedhekel aan haar hebben.
Eens.quote:Op maandag 23 september 2019 22:45 schreef praadje het volgende:
Wat een meedogenloze trut dat ze gewoon voor heel Nederland die Tangel zijn relatie verkloot. Dit heeft ze echt bewust gedaan maar goed, Tangel is geen haar beter. Ze verdienen elkaar maar och och, die arme kindjes. Van haar en van Tangel en van wie weet Tangel er nog meer heeft rondlopen. Als je denkt dat een mens niet dieper kan zinken blijkt nog steeds de bodem niet in zicht. Hoe ronduit asociaal tokkievolk.
Ik hou best van sensatie (that's my middle name) maar je kunt toch niet anders dan nu een bloedhekel aan haar hebben.
Ik schiet helemaal vol. Dit is echt ware liefde.quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:58 schreef Noek het volgende:
Oh echt, dat hoofd van haar. Dat is echt vaker aangevallen dan area 51. Kan er uuuuren naar blijven kijken.
Ze is dus weer samen met Rolf. Die zag natuurlijk haar filmpje van home sweet home op insta en dacht, daar moet een piemel in. Daarmee bedoelde hij het huisje maar Samant kan altijd wel een piemel gebruiken om op te huilen dus twee plus twee is 382 en ze leefden nog lang en gelukkig.
The End.
*stil*
Mooi!
Een WAO-uitkering heeft geen invloed op hokken in haar kruiphok.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:33 schreef IriYe het volgende:
Jullie geloven toch niet echt dat Tangel in haar kruiphok gaat wonen met zijn kind? Dat kan zomaar niet met haar uitkering en bemoeienis van Jeugdzorg. Sowieso zat zij altijd bij haar kerels [Jordi, Jeffrey, Marijn]. Haar kruiphok is alleen een toevluchtsoord voor als het weer eens uit is met haar echte liefdes.
Ok. Dan blijft het gezeik met Jeugdzorg over. Niet dat ze zich daar wat van aantrekt..maar ik zie die 2 echt niet samenwonen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een WAO-uitkering heeft geen invloed op hokken in haar kruiphok.
Hooguit tijdelijke opvang als Tangel z'n kot uit wordt geschopt, en ze die opvang officieel noemt in de hoop dat de bladen het oppikken en ze weer in de Story en Privé e.d. staat. Grote koppen met 'Samantha de Jong opnieuw relatie met parttime pornoacteur' .quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:24 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ok. Dan blijft het gezeik met Jeugdzorg over. Niet dat ze zich daar wat van aantrekt..maar ik zie die 2 echt niet samenwonen.
Nee ik ook niet, hij moet tzt ook parttime voor zijn kind zorgen (als hij niet samenblijft met de moeder) en dat kan niet bij Sumant.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:24 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ok. Dan blijft het gezeik met Jeugdzorg over. Niet dat ze zich daar wat van aantrekt..maar ik zie die 2 echt niet samenwonen.
Sam heeft nog 2 kinderkamertjes over voor een jongen en een meisje, komt dat even goed uit.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, hij moet tzt ook parttime voor zijn kind zorgen (als hij niet samenblijft met de moeder) en dat kan niet bij Sumant.
GTST is er niks bij.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:46 schreef Mrmime het volgende:
Als je hier een script van maakt word je voor gek versleten. Veels te ongeloofwaardig.![]()
Maarreh, serieus. Wat voor niveau is dit joh? Die mag je nog nieteens het gras laten maaien.
Dat staat er over 3 weken weerquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:04 schreef praadje het volgende:
En dit schreef ze 6 dagen geleden op haar FB,
Samantha de Jong, Ja leuk toch hoe kom je er op ik blijf wel lekker VRIJGEZEL
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Zullen we daar een poll over maken?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:03 schreef praadje het volgende:
Ik begin, vul maar aan met je naam en de dagen. Vandaag telt mee.
Praadje 11 dagen/ 4 oktober
maily 21 dagen / 14 oktober
Gaat snel heyquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:24 schreef Maraca het volgende:
Maar... maar.. zondag postte ze dit nog
[ afbeelding ]
Ondernemend type is het toch he?quote:Op woensdag 25 september 2019 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens Insta is ze gisteren ook met Tangel naar de sportschool geweest. Spanning ende sensatie.
Die mensen daar zullen ook niet meer bijgekomen zijn denk ikquote:Op woensdag 25 september 2019 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens Insta is ze gisteren ook met Tangel naar de sportschool geweest. Spanning ende sensatie.
Kneets waarschijnlijk, dan zijn ze wel wat gewend.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die mensen daar zullen ook niet meer bijgekomen zijn denk ik
Ook op de insta van Jeff. Eerste filmpje had er de 13e al moeten zijn, maar ach beter laat dan nooit zullen ze allicht denken...quote:Op donderdag 26 september 2019 14:06 schreef Fokkie83 het volgende:
Mike en Naomi hun profiel staat open..
Promotiefilmpje voor die troep die ze gaan uitzenden met die lake op YouTube ..
Aanstaande vrijdag 25 september
Ze zijn zelfs te dom om een datum goed neer te zetten![]()
![]()
Ze hebben per ongeluk in de kalender van 2020 gekekenquote:Op donderdag 26 september 2019 14:06 schreef Fokkie83 het volgende:
Mike en Naomi hun profiel staat open..
Promotiefilmpje voor die troep die ze gaan uitzenden met die lake op YouTube ..
Aanstaande vrijdag 25 september
Ze zijn zelfs te dom om een datum goed neer te zetten![]()
![]()
Hahaha haar ex-vriendquote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef aquawoman het volgende:
in de Party staat deze week alweer een heel interview met Rolf waar hij lekker alle details van Samantha's zelfmoordpoging uit de doeken doet: https://weekbladparty.nl/hoe-een-waslijn-barbies-leven-redde/
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef aquawoman het volgende:
in de Party staat deze week alweer een heel interview met Rolf waar hij lekker alle details van Samantha's zelfmoordpoging uit de doeken doet: https://weekbladparty.nl/hoe-een-waslijn-barbies-leven-redde/
Volgens Jeffrey Lake morgen!quote:Op donderdag 26 september 2019 17:06 schreef praadje het volgende:
Ik begin, vul maar aan met je naam en de dagen. Vandaag telt mee.
Praadje 11 dagen/ 4 oktober
maily 21 dagen / 14 oktober
MrMime 25 dagen 18 oktober
Haha ik ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Leandra het volgende:
Oh, die voorspellingen zijn over de eerste uitzending van het illustere kwartet.
Ik dacht dat het een voorspelling over de verkering van Samantha en Rolf was
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Leandra het volgende:
Oh, die voorspellingen zijn over de eerste uitzending van het illustere kwartet.
Ik dacht dat het een voorspelling over de verkering van Samantha en Rolf was
Ben ook wel beneiuwd waar ze dat van doet....quote:Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef maily het volgende:
Ondernemend typje is het toch.
En wie betaalt dat allemaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wezen shoppen ..... voel me weer zoooooo happy!
[ afbeelding ]
Wat een walgelijke lul is het ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef aquawoman het volgende:
Tjah..Ze krijgt veel aandacht en maakt vervolgens dan reclame voor die mensen.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef maily het volgende:
Ondernemend typje is het toch.
En wie betaalt dat allemaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wezen shoppen ..... voel me weer zoooooo happy!
[ afbeelding ]
Van een uitkering kan je wel nieuwe kleding kopen enzo..maar de hoeveelheid waarin zij het doet , kan niet. Dus zal ze het gratis krijgen of met flinke korting in ruil voor reclame. Kan niet anders.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.
Ik vind het triest en knap tegelijk.
Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doenquote:Op donderdag 26 september 2019 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.
Ik vind het triest en knap tegelijk.
Maar, riep jij dan ook zo snel tegen iedereen dat je happy was, na zo'n shoprondje? Of kon jij dat relativeren, dat dat shoppen op lange termijn niet de oplossing is?quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen![]()
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen.
Ga jij lekker verder in het Temptation Island topic, daar ben je goed van op de hoogte van de karakters van de deelnemers lees ik. Dat is pas niveauquote:Op vrijdag 27 september 2019 10:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het staat nog in mijn active topics zo nu en dan komt mijn cursor over de laatste post en lees ik iets dermate tenenkrommends dat ik me niet van reageren kan weerhouden.
Die uiteenzetting van girlnextdoor over hoe leeg Samantha wel niet zou zijn bijvoorbeeld.![]()
![]()
Nee, absoluut niet, maar ik sta (en stond) ook niet constant in de spotlight. Ja, dat doet ze óók zelf natuurlijk, maar denk dat dat echt niet goed is voor een mens, zeker niet voor een mens met een laag IQ en weet ik veel wat voor stoornissen naast d'r depressie. En als zij de spotlight niet opzoekt doen Michael en Tangel het wel voor haar, over haar.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Maar, riep jij dan ook zo snel tegen iedereen dat je happy was, na zo'n shoprondje? Of kon jij dat relativeren, dat dat shoppen op lange termijn niet de oplossing is?
En had jij het inzicht dat je ipv shoppen beter aan je psyche kon werken?
Puur interessevragen dit, ik weet wel wat het is om door een diep dal te gaan, maar ik heb nooit echt iets gedaan om me in zo'n periode tijdelijk happy te laten voelen.
Negeren werkt het beste. Geen voer geven.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom helpt niemand haar eigenlijk?
Het is een volwassen vrouw die niet geholpen wil worden.
Ik heb met die diepe dalen wel eens een lippenstift gekocht van ¤1. Ik werd er gelukkig van en ik gebruik ondanks mijn ouderdom nieteens make-upquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen![]()
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen.
Ondanks mijn ouderdom, haha!quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb met die diepe dalen wel eens een lippenstift gekocht van ¤1. Ik werd er gelukkig van en ik gebruik ondanks mijn ouderdom nieteens make-up![]()
Maar hoe betaalt dat meisje al die cosmetische shit zoals haar lippen?
Ja, op naar de 137!!quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:59 schreef superniger het volgende:
Wisten jullie al dat dit deel 37 is?
Ze heeft niet binnen een week 20.000 euro verdiend, dan vind ze het waarschijnlijk niet lonend genoeg.quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:43 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze is Alweer wezen shoppen vandaag.![]()
3e keer in één week..
Wel leuk rokje trouwens. Bovenstukje vind ik ordinair, maar zal wel komen omdat die siliconen er bijna uitvallen.
Naomi haar ordinaire kledinglijn bestaat niet meer?? Kijk ik verkeerd of is ze er nu al weer klaar mee
Volgens mij stond de naam van Jeffrey daar eerst.quote:Op vrijdag 27 september 2019 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft ook een nieuwe tattoo laten zetten,. Een vlindertje,
.
Ik denk overigens dat ze de cosm. behandelingen gewoon gratis of tegen sterk gereduceerd tarief krijgt. Kleding zal wel uit van die goedkope zelfbenoemde 'modezaken' () komen.
Ik ben al zo ver dat ik me dat niet eens meer afvraag.quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:30 schreef maily het volgende:
Met wie staat ze nou toch in hemelsnaam op de foto, naast gekke Petertje.![]()
![]()
Fly away .... far away ....quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:33 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Volgens mij stond de naam van Jeffrey daar eerst.
Dus hij is eindelijk gecoverd met een vlinder, groot gelijk.
Oeh, goed gespot. Dat kan kloppen idd!quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:33 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Volgens mij stond de naam van Jeffrey daar eerst.
Dus hij is eindelijk gecoverd met een vlinder, groot gelijk.
Dat is zijn moederquote:Op vrijdag 27 september 2019 18:30 schreef maily het volgende:
Met wie staat ze nou toch in hemelsnaam op de foto, naast gekke Petertje.![]()
![]()
Mijn hont heeft na bijna 2 minuten een ander filmpje opgezetquote:Op vrijdag 27 september 2019 20:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Edit: gaat echt nergens over, en de maniertjes en stemmen van beide dames irriteren me mateloos.
Kudo's voor jouw hontquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn hont heeft na bijna 2 minuten een ander filmpje opgezet
quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Edit: gaat echt nergens over, en de maniertjes en stemmen van beide dames irriteren me mateloos.
Maar wat hebben ze toch mooie borsten he...quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Die villa is best leuk als je van wansmaak houdt.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Oh ja. Dat talent had ze ook nog.
Zij is gewoon de volgende TV-poes die hem publiciteit moet brengen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:21 schreef amaranta het volgende:
Het was heel vreemd. Op basis van wát hebben Jeffrey en Lisa een relatie?
Hij vindt haar blijkbaar lelijk. En ik weet, uiterlijk is niet relevant. Maar in die kringen wel. En toch als je net met iemand gaat daten zal er toch wel ook iets van fysieke aantrekkingskracht moeten zijn?
Ze schelen 11 jaar. Dus welke andere raakvlakken hebben zij?
Ik heb het idee dat zij niets met elkaar hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:21 schreef amaranta het volgende:
Hij vindt haar blijkbaar lelijk. En ik weet, uiterlijk is niet relevant. Maar in die kringen wel. En toch als je net met iemand gaat daten zal er toch wel ook iets van fysieke aantrekkingskracht moeten zijn?
Hij bracht het alsof hij aan het kijkrn of ze geschikt is om de moeder van zijn kinderen te worden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:57 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij niets met elkaar hebben.
Hij noemde eigenlijk allemaal dingen op die Sam wel heeftquote:Op zaterdag 28 september 2019 09:21 schreef amaranta het volgende:
Ze is dan ook pas 24, Naomi.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:26 schreef Fokkie83 het volgende:
Vreselijk kinderachtig gedrag hebben Naomi en Lisa.
Volgens mij is Sam gruwelijk jaloers juist.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:30 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Hij noemde eigenlijk allemaal dingen op die Sam wel heeft.. Samant is blond, zonnebank bruin, kookt altijd voor haar vriendjes, doet het huishouden..
Behalve het jaloerse dan..
22quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze is dan ook pas 24, Naomi.
Lisa, ziet eruit als 40.. Dus zal ook wel in de 20 zijn.
En maar klagen straks dat ze verhoerd zijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:02 schreef praadje het volgende:
Die Michael gaat volgens mij alleen maar met Jeffrey om omdat hij denkt dat hij de juiste mensen kent in de showbizz en zo hoopt door te breken als zanger. Al met al gebruikt iedereen uit deze soap elkaar voor hun eigen gewin.
Damn.quote:
Ach, zij gebruiken Michael ook weer als opstapje, toch? Gebruik en laat gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:19 schreef maily het volgende:
[..]
En maar klagen straks dat ze verhoerd zijn
quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef Leandra het volgende:
Ze denken dus van elkaar dat de ander een opstapje naar faam kan zijn?![]()
Esscher heeft daar mooie tekeningen van gemaaktquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Esscher heeft daar mooie tekeningen van gemaakt
Neverending opstapjes
quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef Leandra het volgende:
Neverending circulerende opstapjesquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:01 schreef praadje het volgende:
En Tangel gebruikt Samant om in de picture te staan en Story gebruikt Samant voor de sappige verhalen dus schrijven ze nooit slecht over haar en Samant maakt weer drama zodat ze weer centjes krijgt van de Story.
En zo is de cirkel weer rond.
lvj xx
Dat bedoelde ik ook maar het staat er wat onduidelijk zie ik nuquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is Sam gruwelijk jaloers juist.
Nou als je appies stuurt naar je vriendje en hij reageert niet binnen de Samanta tijd (En hij is aan het werk). Is hij gelijk afgeschreven. Doei .........quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oneindige vicieuze cirkelquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Neverending circulerende opstapjes
En bij elke tandarts.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die hangt hier op de overloop.
En dat nog niet eens persoonlijk maar via Instagramquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je appies stuurt naar je vriendje en hij reageert niet binnen de Samanta tijd (En hij is aan het werk). Is hij gelijk afgeschreven. Doei .........
Die Lisa is ook een partij jaloers hoor? Bij "ex on the beach" zag je dat ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |