abonnement Unibet Coolblue
pi_189133456
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Leandra het volgende:
Oh, die voorspellingen zijn over de eerste uitzending van het illustere kwartet.

Ik dacht dat het een voorspelling over de verkering van Samantha en Rolf was :')
Haha ik ook.
pi_189134021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Leandra het volgende:
Oh, die voorspellingen zijn over de eerste uitzending van het illustere kwartet.

Ik dacht dat het een voorspelling over de verkering van Samantha en Rolf was :')
Ik ook :')
Alius aliud dicit
  Spellchecker donderdag 26 september 2019 @ 19:56:11 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189134030
Ondernemend typje is het toch.
En wie betaalt dat allemaal?


Lekker wezen shoppen ..... voel me weer zoooooo happy!
pi_189134256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef maily het volgende:
Ondernemend typje is het toch.
En wie betaalt dat allemaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wezen shoppen ..... voel me weer zoooooo happy!
[ afbeelding ]
Ben ook wel beneiuwd waar ze dat van doet....
pi_189134382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef aquawoman het volgende:
in de Party staat deze week alweer een heel interview met Rolf waar hij lekker alle details van Samantha's zelfmoordpoging uit de doeken doet: https://weekbladparty.nl/hoe-een-waslijn-barbies-leven-redde/
Wat een walgelijke lul is het ook.
Ik snap echt niet dat ze dit pikt van hem , wéér aandacht over haar rug heen en nog met zulke gevoelige informatie.
Dat ze dit niet doorheeft laat echt wel zien dat ze gewoon écht dom is.
Wie laat zich in vredesnaam nou zo gebruiken? |:(
pi_189134448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef maily het volgende:
Ondernemend typje is het toch.
En wie betaalt dat allemaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker wezen shoppen ..... voel me weer zoooooo happy!
[ afbeelding ]
Tjah..Ze krijgt veel aandacht en maakt vervolgens dan reclame voor die mensen.
De vraag is of je deze aandacht moet willen voor je winkel / salon :')
  donderdag 26 september 2019 @ 20:23:04 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189134499
Iedereen is benieuwd waar ze het van betaalt en Tangel is een lul omdat hij een interview geeft.

Ik weet niet hoor maar 1+1=?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189136940
Ze doet alsof alles zo goed gaat ( misschien denkt ze dat ook wel echt ) , alleen is ze compleet in haar oude gedrag teruggevallen.
Nu ook weer met die gekke petertje.. Binnenkort te zien bij meiden van Holland?
  donderdag 26 september 2019 @ 22:53:15 #234
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189137458
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.

Ik vind het triest en knap tegelijk.
With love :*
pi_189140269
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.

Ik vind het triest en knap tegelijk.
Van een uitkering kan je wel nieuwe kleding kopen enzo..maar de hoeveelheid waarin zij het doet , kan niet. Dus zal ze het gratis krijgen of met flinke korting in ruil voor reclame. Kan niet anders.
pi_189140515
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.

Ik vind het triest en knap tegelijk.
Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen ;)
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen. :N
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:02:23 #237
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189140606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen ;)
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen. :N
Maar, riep jij dan ook zo snel tegen iedereen dat je happy was, na zo'n shoprondje? Of kon jij dat relativeren, dat dat shoppen op lange termijn niet de oplossing is?

En had jij het inzicht dat je ipv shoppen beter aan je psyche kon werken?

Puur interessevragen dit, ik weet wel wat het is om door een diep dal te gaan, maar ik heb nooit echt iets gedaan om me in zo'n periode tijdelijk happy te laten voelen.
With love :*
pi_189140692
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het staat nog in mijn active topics zo nu en dan komt mijn cursor over de laatste post en lees ik iets dermate tenenkrommends dat ik me niet van reageren kan weerhouden.

Die uiteenzetting van girlnextdoor over hoe leeg Samantha wel niet zou zijn bijvoorbeeld. :') |:( 8)7
Ga jij lekker verder in het Temptation Island topic, daar ben je goed van op de hoogte van de karakters van de deelnemers lees ik. Dat is pas niveau ^O^

Blijven wij hier, en kun je dit topic verwijderen uit je AT :*
Alius aliud dicit
pi_189141927
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:02 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Maar, riep jij dan ook zo snel tegen iedereen dat je happy was, na zo'n shoprondje? Of kon jij dat relativeren, dat dat shoppen op lange termijn niet de oplossing is?

En had jij het inzicht dat je ipv shoppen beter aan je psyche kon werken?

Puur interessevragen dit, ik weet wel wat het is om door een diep dal te gaan, maar ik heb nooit echt iets gedaan om me in zo'n periode tijdelijk happy te laten voelen.
Nee, absoluut niet, maar ik sta (en stond) ook niet constant in de spotlight. Ja, dat doet ze óók zelf natuurlijk, maar denk dat dat echt niet goed is voor een mens, zeker niet voor een mens met een laag IQ en weet ik veel wat voor stoornissen naast d'r depressie. En als zij de spotlight niet opzoekt doen Michael en Tangel het wel voor haar, over haar. :N

Ik had eigenlijk pas LATER door dat ik dingen kopen gebruikte om even happy te zijn, op dat moment niet zo. Ik had eigenlijk ook niet door hoe ernstig mijn depressie eigenlijk was, en vond ook dat ik geen reet had om depressief over te zijn.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189144101
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom helpt niemand haar eigenlijk?
Het is een volwassen vrouw die niet geholpen wil worden.
Negeren werkt het beste. Geen voer geven.
pi_189144718
Deel 37 alweer. Ik word oud geloof ik dat ik heel die Samanta niet meer begrijpt
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189144808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen ;)
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen. :N
Ik heb met die diepe dalen wel eens een lippenstift gekocht van ¤1. Ik werd er gelukkig van en ik gebruik ondanks mijn ouderdom nieteens make-up _O-

Maar hoe betaalt dat meisje al die cosmetische shit zoals haar lippen?[/quote][quote]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189145301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik heb met die diepe dalen wel eens een lippenstift gekocht van ¤1. Ik werd er gelukkig van en ik gebruik ondanks mijn ouderdom nieteens make-up _O-

Maar hoe betaalt dat meisje al die cosmetische shit zoals haar lippen?
Ondanks mijn ouderdom, haha! :P
Ik gebruik helemaal geen make up, nooit gedaan ;) Ik werd (en word) heel blij om dingen voor de kinderen te kopen. Maar wel minder inmiddels, zeker de jongste moet geen verwend etterbakje worden en denken dat hij alles maar krijgt ;)

Tsja, ze verkoopt natuurlijk zo nu en dan d'r verhaaltjes aan de Story. En ze heeft altijd iemand naast zich (kuch, echte liefde) die d'r ook wel geld toe zal schuiven.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189145387
Wisten jullie al dat dit deel 37 is?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189145524
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:59 schreef superniger het volgende:
Wisten jullie al dat dit deel 37 is?
Ja, op naar de 137!! *O*
Go hard or go home
pi_189145697
/intensivecare
Go hard or go home
pi_189146408
Zijn de instab*tches al online?
pi_189146779
Ze is Alweer wezen shoppen vandaag. :D
3e keer in één week..
Wel leuk rokje trouwens. Bovenstukje vind ik ordinair, maar zal wel komen omdat die siliconen er bijna uitvallen.

Naomi haar ordinaire kledinglijn bestaat niet meer?? Kijk ik verkeerd of is ze er nu al weer klaar mee :s)
pi_189146964
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:43 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze is Alweer wezen shoppen vandaag. :D
3e keer in één week..
Wel leuk rokje trouwens. Bovenstukje vind ik ordinair, maar zal wel komen omdat die siliconen er bijna uitvallen.

Naomi haar ordinaire kledinglijn bestaat niet meer?? Kijk ik verkeerd of is ze er nu al weer klaar mee :s)
Ze heeft niet binnen een week 20.000 euro verdiend, dan vind ze het waarschijnlijk niet lonend genoeg.
  Spellchecker vrijdag 27 september 2019 @ 18:30:06 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189147342
Met wie staat ze nou toch in hemelsnaam op de foto, naast gekke Petertje. :@ :? O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')