abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189113119
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens Insta is ze gisteren ook met Tangel naar de sportschool geweest. Spanning ende sensatie.
Ondernemend type is het toch he?
  Spellchecker woensdag 25 september 2019 @ 12:33:48 #212
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189113153
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens Insta is ze gisteren ook met Tangel naar de sportschool geweest. Spanning ende sensatie.
Die mensen daar zullen ook niet meer bijgekomen zijn denk ik _O-
pi_189114461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:33 schreef maily het volgende:

[..]

Die mensen daar zullen ook niet meer bijgekomen zijn denk ik _O-
Kneets waarschijnlijk, dan zijn ze wel wat gewend.
pi_189114486
Naar de sportschool = op zoek naar een nieuw slachtoffer. Want als ze een vent heeft is de sportschool gelijk verleden tijd. :')

Ik zie ook precies voor me hoe dat dan gaat in de sportschool. Het enige dat ze omhoog probeert te krikken is haar ego, door constant de aandacht te vragen, direct en indirect, de hele tijd om zich heen kijken, seksistische opmerkingen maken, standjes met Tangel uitproberen op de drukbank etc. etc.
We hebben al eerder gezien dat ze bij de kluisjes zich enorm aan het aanstellen was en dat moest dan een squattraining voorstellen. Een andere keer stond ze met een zwabber te oefenen.
Kortom, dat mens zal met alles bezig zijn behalve sport.
pi_189128684
Mike en Naomi hun profiel staat open..
Promotiefilmpje voor die troep die ze gaan uitzenden met die lake op YouTube ..

Aanstaande vrijdag 25 september :')
Ze zijn zelfs te dom om een datum goed neer te zetten :') :') :X
pi_189128729
Vandaag weer met Tangel in de gym!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_189128835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:06 schreef maily het volgende:

[..]

MrMime 25 dagen 18 oktober
Alius aliud dicit
pi_189130270
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:06 schreef Fokkie83 het volgende:

Ook op de insta van Jeff. Eerste filmpje had er de 13e al moeten zijn, maar ach beter laat dan nooit zullen ze allicht denken...
pi_189131084
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:06 schreef Fokkie83 het volgende:

Ze hebben per ongeluk in de kalender van 2020 gekeken ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189131295
Ik begin, vul maar aan met je naam en de dagen. Vandaag telt mee.

Praadje 11 dagen/ 4 oktober
maily 21 dagen / 14 oktober
pi_189131546
in de Party staat deze week alweer een heel interview met Rolf waar hij lekker alle details van Samantha's zelfmoordpoging uit de doeken doet: https://weekbladparty.nl/hoe-een-waslijn-barbies-leven-redde/
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Spellchecker donderdag 26 september 2019 @ 17:25:19 #222
197773 crew  maily
pi_189131573
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:23 schreef aquawoman het volgende:
in de Party staat deze week alweer een heel interview met Rolf waar hij lekker alle details van Samantha's zelfmoordpoging uit de doeken doet: https://weekbladparty.nl/hoe-een-waslijn-barbies-leven-redde/
Hahaha haar ex-vriend _O-
pi_189131934
quote:
_O- Sorry maar ze maken er ook wel een hele show van zeg.
pi_189133353
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:06 schreef praadje het volgende:
Ik begin, vul maar aan met je naam en de dagen. Vandaag telt mee.

Praadje 11 dagen/ 4 oktober
maily 21 dagen / 14 oktober
Volgens Jeffrey Lake morgen!
  donderdag 26 september 2019 @ 19:17:26 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189133396
Oh, die voorspellingen zijn over de eerste uitzending van het illustere kwartet.

Ik dacht dat het een voorspelling over de verkering van Samantha en Rolf was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189133456
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Leandra het volgende:
Oh, die voorspellingen zijn over de eerste uitzending van het illustere kwartet.

Ik dacht dat het een voorspelling over de verkering van Samantha en Rolf was :')
Haha ik ook.
pi_189134021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Leandra het volgende:

Ik ook :')
Alius aliud dicit
  Spellchecker donderdag 26 september 2019 @ 19:56:11 #228
197773 crew  maily
pi_189134030
Ondernemend typje is het toch.
En wie betaalt dat allemaal?

Lekker wezen shoppen ..... voel me weer zoooooo happy!
pi_189134256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ook wel beneiuwd waar ze dat van doet....
pi_189134382
quote:
Wat een walgelijke lul is het ook.
Ik snap echt niet dat ze dit pikt van hem , wéér aandacht over haar rug heen en nog met zulke gevoelige informatie.
Dat ze dit niet doorheeft laat echt wel zien dat ze gewoon écht dom is.
Wie laat zich in vredesnaam nou zo gebruiken? |:(
pi_189134448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjah..Ze krijgt veel aandacht en maakt vervolgens dan reclame voor die mensen.
De vraag is of je deze aandacht moet willen voor je winkel / salon :')
  donderdag 26 september 2019 @ 20:23:04 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189134499
Iedereen is benieuwd waar ze het van betaalt en Tangel is een lul omdat hij een interview geeft.

Ik weet niet hoor maar 1+1=?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189136940
Ze doet alsof alles zo goed gaat ( misschien denkt ze dat ook wel echt ) , alleen is ze compleet in haar oude gedrag teruggevallen.
Nu ook weer met die gekke petertje.. Binnenkort te zien bij meiden van Holland?
  donderdag 26 september 2019 @ 22:53:15 #234
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189137458
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.

Ik vind het triest en knap tegelijk.
With love :*
pi_189140269
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat ze zo "happy" wordt van shoppen geeft aan hoe leeg ze is. Materieelke. Natuurlijk moet ze doen waar ze blij van word, maar shoppen terwijl je geen werk hebt? En ook niet van de ww, want ze heeft geen werkervaring. Rolf heeft neem ik aan ook geen geldboom in de tuin staan, gezien hij zijn woning wordt uitgezet. Dus die 1+1 ben ik niet zo zeker van.

Van een uitkering kan je wel nieuwe kleding kopen enzo..maar de hoeveelheid waarin zij het doet , kan niet. Dus zal ze het gratis krijgen of met flinke korting in ruil voor reclame. Kan niet anders.
pi_189140515
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen ;)
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen. :N
  vrijdag 27 september 2019 @ 10:02:23 #237
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189140606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Meh, toen ik door diepe DIEPE dalen ging werd ik ook (tijdelijk) blij van dingen kopen. Geeft tijdelijk een goed gevoel, en dan ga je het steeds vaker doen ;)
Nu zitten wij in een financieel goede positie, maar er ligt hier wel voor hondenden, misschien wel duizenden euro's aan kinderspeelgoed waar nauwelijks naar wordt omgekeken (en ja, dat ga ik binnenkort eens uitzoeken en schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken). Als ik een uitkering had gehad had ik dat écht niet kunnen betalen. :N
Maar, riep jij dan ook zo snel tegen iedereen dat je happy was, na zo'n shoprondje? Of kon jij dat relativeren, dat dat shoppen op lange termijn niet de oplossing is?

En had jij het inzicht dat je ipv shoppen beter aan je psyche kon werken?

Puur interessevragen dit, ik weet wel wat het is om door een diep dal te gaan, maar ik heb nooit echt iets gedaan om me in zo'n periode tijdelijk happy te laten voelen.
With love :*
pi_189140692
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het staat nog in mijn active topics zo nu en dan komt mijn cursor over de laatste post en lees ik iets dermate tenenkrommends dat ik me niet van reageren kan weerhouden.

Die uiteenzetting van girlnextdoor over hoe leeg Samantha wel niet zou zijn bijvoorbeeld. :') |:( 8)7
Ga jij lekker verder in het Temptation Island topic, daar ben je goed van op de hoogte van de karakters van de deelnemers lees ik. Dat is pas niveau ^O^

Blijven wij hier, en kun je dit topic verwijderen uit je AT :*
Alius aliud dicit
pi_189141927
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:02 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Maar, riep jij dan ook zo snel tegen iedereen dat je happy was, na zo'n shoprondje? Of kon jij dat relativeren, dat dat shoppen op lange termijn niet de oplossing is?

En had jij het inzicht dat je ipv shoppen beter aan je psyche kon werken?

Puur interessevragen dit, ik weet wel wat het is om door een diep dal te gaan, maar ik heb nooit echt iets gedaan om me in zo'n periode tijdelijk happy te laten voelen.
Nee, absoluut niet, maar ik sta (en stond) ook niet constant in de spotlight. Ja, dat doet ze óók zelf natuurlijk, maar denk dat dat echt niet goed is voor een mens, zeker niet voor een mens met een laag IQ en weet ik veel wat voor stoornissen naast d'r depressie. En als zij de spotlight niet opzoekt doen Michael en Tangel het wel voor haar, over haar. :N

Ik had eigenlijk pas LATER door dat ik dingen kopen gebruikte om even happy te zijn, op dat moment niet zo. Ik had eigenlijk ook niet door hoe ernstig mijn depressie eigenlijk was, en vond ook dat ik geen reet had om depressief over te zijn.
pi_189144101
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom helpt niemand haar eigenlijk?
Het is een volwassen vrouw die niet geholpen wil worden.
Negeren werkt het beste. Geen voer geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')