Ik durf er zelfs voor te wedden dat Samant het gif uit zijn angel heeft gezogen toen het even uit was met Marijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 13:47 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat een respectloze kneus is het.
Ik heb het nooit op hem gehad, maar hoe hij hier praat over vrouwen![]()
Hij toont niet eens respect voor de moeders van zijn kinderen maar wel uithalen naar Michael, en zichzelf goed voor proberen te doen op FB.
Joh, 100% zeker dat hij zijn ding alweer in Samantha heeft gestoken.
Wat zien vrouwen in hem? Al was het de laatste man op aarde![]()
Volgens mij wel, hoor. Ik hoor niks geks,quote:Op woensdag 18 september 2019 13:07 schreef Annagh het volgende:
[..]
Het is toch niet Samantha's stem in het filmpje met de bananenshake?
Klinkt eerder als Bianca van de Voom Voomquote:Op woensdag 18 september 2019 13:12 schreef praadje het volgende:
Huh, ik zit nog even dat filmpje te kijken van de boodschappen en van die shake. Haar nagels zijn eraf
Zorg dat je volgende week (quote:Op woensdag 18 september 2019 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Jeetje, dat laatste filmpje.. die lippen..
En ik heb alweer een nieuwe topictitel: #healty (check dr # )
Het viel mij ook gelijk opquote:Op woensdag 18 september 2019 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
3x daags zaad slikken is ook aardig wat calorieën, dat hoeft nu niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef Fokkie83 het volgende:
En wat heeft vrijgezel zijn met haar voeding en sport te maken? Aangezien ze schrijft vrijgezelzijniszoslechtniet.
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:07 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
3x daags zaad slikken is ook aardig wat calorieën, dat hoeft nu niet meer.
quote:Op woensdag 18 september 2019 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
En ik heb alweer een nieuwe topictitel: #healty (check dr # )
Ze ziet er dan ook gelijk uit als een vijftiger die heeft laten sleutelen om nog jong te lijken.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo zonde, dat gezicht is echt nergens meer natuurlijk...
Ja dat filmpje, met een paar doodgewone boodschappen in het mandjequote:Op donderdag 19 september 2019 12:00 schreef Klaploper het volgende:
Samantha heeft een keertje fruit gekocht, snel, geef die kinderen terug!
Ja, de eerste aflevering had vorige week al online moeten staan op het kanaal van Michael en Naomi. Nou, ik zie daar niets...quote:Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waar blijft die realitysoap van Maik, Naoom, Lies en Jef? Die had toch allang online moeten staan?
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:00 schreef Klaploper het volgende:
Samantha heeft een keertje fruit gekocht, snel, geef die kinderen terug!
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Crisis! Drinkt ze daar wodka met verse munt ofzo, wat een bezopen kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |