Hij wordt echt wel groot! Zal zo es ff een plaatje bij t praatje doen.
 Hij wordt echt wel groot! Zal zo es ff een plaatje bij t praatje doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Aure op 27-09-2019 11:20:57 ]

Knap kind!
 Knap kind!

Helaas, maar ik heb nog steeds hoopquote:Op woensdag 25 september 2019 10:11 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Bedankt, bedankt!
Idd mini, bijna gelijk op! Ben benieuwd welke van ons er het meeste haast heeft. Ik ga voor de 42 weken deze keer
Welkom Helsinki! Gaat het met de groene vingers dan intussen ook beter, of blijkt daar geen verband tussen te bestaan?
 .
.  . Gefeliciteerd!
. Gefeliciteerd! . Ik ben aan het proberen de flessen wat af te bouwen, maar ben bang dat hij nog meer afvalt. Hij beweegt nu natuurlijk heel veel en dat is veel interessanter dan eten. Voor nu ziet het er zo uit:
. Ik ben aan het proberen de flessen wat af te bouwen, maar ben bang dat hij nog meer afvalt. Hij beweegt nu natuurlijk heel veel en dat is veel interessanter dan eten. Voor nu ziet het er zo uit:  .
.  . En ik loop wat tegen praktische zaken aan zoals hoe we dat dan weer met opvang moeten doen (is nu pas net geregeld na een hoop gedoe) en qua werk. Want ik wil nog steeds ander werk. Aan de andere kant wijst de praktijk uit dat dit soort dingen zichzelf meestal wel oplossen.
. En ik loop wat tegen praktische zaken aan zoals hoe we dat dan weer met opvang moeten doen (is nu pas net geregeld na een hoop gedoe) en qua werk. Want ik wil nog steeds ander werk. Aan de andere kant wijst de praktijk uit dat dit soort dingen zichzelf meestal wel oplossen.  . Juist. Net de boodschappen gehaald met krijsende dreumes. Nu even uitrusten, dan werken en dan vanavond nog aan de slag met de hapjes. Morgenochtend als een malle opruimen
. Juist. Net de boodschappen gehaald met krijsende dreumes. Nu even uitrusten, dan werken en dan vanavond nog aan de slag met de hapjes. Morgenochtend als een malle opruimen  .
.

Dat is ook de reden waarom man nog geen tweede wil.
 Dat is ook de reden waarom man nog geen tweede wil.  

quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:01 schreef DonnaRush het volgende:
Wij zijn bezig voor nr.2.
Net miskraam gehad helaas.
Was net 28 bij G en hoop 30 te zijn bij de 2de. Mijn vriend was nog net 27 bij G haha.

Helaas herkenbaar haha. Jij rammelt al wel hard?quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Maar misschien ligt dat ook wel aan het feit dat ik de afgelopen twee jaar niet een keer heb kunnen uitslapen of überhaupt doorslapen.Dat is ook de reden waarom man nog geen tweede wil.

quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:14 schreef Aure het volgende:
Ik vind Jip gewoon echt een beetje baby-af omdat ie nu loopt enzoHij wordt echt wel groot! Zal zo es ff een plaatje bij t praatje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gisteren waren we bij MonkeyTown en de moeders met wie ik was ken ik via fb. M. klampte zich alleen maar aan mij vast en moet altijd eerst even de kat uit de boom kijken. Ook steeds aan de hand lopen. De moeders allemaal; ahhh wat is ze schattig en zo rustig en nog zo klein! Kan ze nog niet los lopen?
Jawel, al zo'n 7 maandenen thuis raust ze door het hele huis en is ze helemaal niet zo rustig
besefte me maar weer eens hoe anders kinderen buiten de deur over kunnen komen op vreemden en dus ook kinderen van vreemden op mij haha.

quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:43 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat ik dan wel heel zoet vind is als Banaan terwijl hij in de wandelwagen zit mijn man zijn hand wil vasthouden.

ahwww.
 ahwww. maar owee als ik haar hand vasthou zodat ze de goeie kant op loopt, net Houdini soms.
 maar owee als ik haar hand vasthou zodat ze de goeie kant op loopt, net Houdini soms. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’

+1 En überhaupt zwanger zijnquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:38 schreef Elleska het volgende:
[..]
Alleen al om die hormonen zou ik wel weer zwanger willen zijn. Mijn gammele lichaam reageerde daar verrassend goed op. Er is alleen geen garantie dat de effecten bij een nieuwe zwangerschap hetzelfde zijn. Het kan ook het totaal tegenovergestelde effect hebben dus dat is een van de reden om nog even te wachten totdat L iets zelfstandiger is.

#afleidingtothemax
 #afleidingtothemax

Fijn dat J je zo'n troost & afleiding kan geven.
 Fijn dat J je zo'n troost & afleiding kan geven. Fijne vakantie gehad verder??
 Fijne vakantie gehad verder?? Snel verder slapen, nu die eindelijk weer slaapt.
 Snel verder slapen, nu die eindelijk weer slaapt.

Dan kan je het misschien maar beter tegelijk hebben
 Dan kan je het misschien maar beter tegelijk hebben   

.
 .  voor alle mama’s met gebroken nachten.
 voor alle mama’s met gebroken nachten.

voor de gebroken nachten! Hopelijk heeft iedereen vannacht wel beter geslapen
 voor de gebroken nachten! Hopelijk heeft iedereen vannacht wel beter geslapen 
 (natuurlijk afgelopen donderdag toevallig alle rompers 62/68 eruit gegooid
 (natuurlijk afgelopen donderdag toevallig alle rompers 62/68 eruit gegooid  ).
 ). ).
 ). 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |