Dit heb ik ook, ook al heb ik maar 1 van de 2 zelf gebaard. Van mij hoeft het niet meer persé, ik merk alleen dat manlief het boek nog niet gesloten heeftquote:Op donderdag 26 september 2019 16:12 schreef Malteser het volgende:
Ik rammel niet meer. Wij zijn hartstikke compleet met twee kinderen.
Wel fijn hoor want ik dacht dat je als vrouw wellicht altijd wel zou blijven rammelen, dat dat iets hormonaals is. Maar niets is minder waar.
Dat lijkt me ook lastig.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik rammel de pan uit.. rationeel denk ik dat dat knettergek is, we hebben zo'n hectische tijd achter de rug en enige stabiliteit zou ook fijn zijn. Emotioneel voelt dat wat anders...
Dat ervaar ik nu al! Als de zwangerschap goed verloopt, is dit 100 % zeker weten de allerlaatste. En dat is meer dan goedquote:Op donderdag 26 september 2019 16:12 schreef Malteser het volgende:
Ik rammel niet meer. Wij zijn hartstikke compleet met twee kinderen.
Wel fijn hoor want ik dacht dat je als vrouw wellicht altijd wel zou blijven rammelen, dat dat iets hormonaals is. Maar niets is minder waar.
Baby's van andere laten mij koud, maar mijn eigen baby nietquote:Op donderdag 26 september 2019 16:39 schreef vencodark het volgende:
Ik rammel niet. Baby’s laten mij koud.
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik heel mijn leven jynxdus wss toch nooit.
Ik was bijna 28 met baby 1 en 32 met baby 2. Bewuste keuze om er een paar jaar tussen te laten. Sowieso met de eerste al naar school.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:33 schreef Framblij89 het volgende:
Aan de ene kant denk ik ja ik rammel aan alle kanten maar aan de andere kant vind ik voor nu nu ook even prima, en ben veel te opgelucht dat die hormonen een beetje uit m’n lijf zijn, PMS daar buiten gelaten. Maar ben ‘al’ 30 dus heb zelf het idee dat ik niet heel lang moet wachten met beginnen aan de tweede? Of valt dat wel mee? Niet dat 30 oud is ofzomaar meer omdat de eerste zwangerschap al een aanslag is geweest op m’n lichaam.
Al heb ik ‘vroegâh’ altijd 3 kinderen gewild omdat ik zelf enig kind ben en lichtelijk jaloers was op grote gezinnen
Joh, ik kende ooit iemand die 33 was en 7 kinderen had.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:52 schreef Songeur het volgende:
Overigens rammel ik. Maar komt er echt niet nog een baby. Maar jongens die interactie tussen de kinderen onderling, verhalen die ze elkaar vertellen, hoe ze naar elkaar kijken, hoe ze samen spelenbij alles loopt mijn hart over van trots en wil ik een elftal. Maar 3 kinderen is zat. Zeker als je nog geen 30 bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .
Mijn eerste zak babyspeelgoed is ook al weg gedaan! We hopen deze zomer weer ver weg op vakantie te kunnen en we zijn druk aan het verbouwen om onze bovenverdieping perfect te krijgen.
Maar zwanger zijn en bevallen.. zou het zo nog een keer doen![]()
Alleen al om die hormonen zou ik wel weer zwanger willen zijn. Mijn gammele lichaam reageerde daar verrassend goed op. Er is alleen geen garantie dat de effecten bij een nieuwe zwangerschap hetzelfde zijn. Het kan ook het totaal tegenovergestelde effect hebben dus dat is een van de reden om nog even te wachten totdat L iets zelfstandiger is.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:48 schreef VKV het volgende:
Eerlijk gezegd, ik vind het heerlijk, dit jaar niet zwanger zijn, me langzamerhand weer "normaal" gaan voelen. Die hormonen die weten wat, ik heb echt wel minstens 9 maanden nodig gehad na de bevalling voor ik zeker wist dat ze nu wel verdwenen waren.
Bijzonder hoe iedereen anders reageert op hormonen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:38 schreef Elleska het volgende:
[..]
Alleen al om die hormonen zou ik wel weer zwanger willen zijn. Mijn gammele lichaam reageerde daar verrassend goed op. Er is alleen geen garantie dat de effecten bij een nieuwe zwangerschap hetzelfde zijn. Het kan ook het totaal tegenovergestelde effect hebben dus dat is een van de reden om nog even te wachten totdat L iets zelfstandiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |