Echt he, beetje je beroep uitoefenen, wat ook nog eens een beroep is waarmee de rechtsstaat gewaarborgd moet worden. Krijg je ervan!quote:Op woensdag 18 september 2019 09:38 schreef probeer het volgende:
Ik zit een beetje in tweestrijd ... Aan de ene kant denk ik, wow dit gaat toch weer een flinke stap verder, dit is serieus ernstig.
Aan de andere kant; tsja, had die gast zich maar niet bezig moeten houden met het verdedigen van een tweevoudig huurmoordenaar. Hij had ook nee kunnen zeggen.
Justitie sprak vorig jaar zomer over tientallen mogelijk honderd miljoen.quote:
Dat is nou eenmaal wat strafrechtadvocaten doen, en dat je iemand juridisch bijstaat is niet hetzelfde als zijn (mis)daden goedkeuren.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:38 schreef probeer het volgende:
Ik zit een beetje in tweestrijd ... Aan de ene kant denk ik, wow dit gaat toch weer een flinke stap verder, dit is serieus ernstig.
Aan de andere kant; tsja, had die gast zich maar niet bezig moeten houden met het verdedigen van een tweevoudig huurmoordenaar. Hij had ook nee kunnen zeggen.
Wat? Dus omdat het je beroep is om moordenaars te verdedigen, is het dus ook meteen ethisch te verantwoorden?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, beetje je beroep uitoefenen, wat ook nog eens een beroep is waarmee de rechtsstaat gewaarborgd moet worden. Krijg je ervan!
quote:Op woensdag 18 september 2019 09:38 schreef probeer het volgende:
Wel verschrikkelijk voor zijn familie.
Tientallen is veel te weinig.. een miljard zal iets te veel zijn..quote:Op woensdag 18 september 2019 09:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Justitie sprak vorig jaar zomer over tientallen mogelijk honderd miljoen.
Verdient binnen een paar jaar, ik vind dat een beetje hoog in verhouding met de rest in die wereld.
Een moordenaar, of wie dan ook, juridisch bijstaan en zorgen dat een proces eerlijk verloopt, is inderdaad volkomen ethisch te verantwoorden. Sterker nog, het is ongeveer de basis van een degelijke rechtsstaat.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat? Dus omdat het je beroep is om moordenaars te verdedigen, is het dus ook meteen ethisch te verantwoorden?
Iedereen heeft het recht op een goede verdediging, dat laat ons verschillen van een bananenrepubliek.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat? Dus omdat het je beroep is om moordenaars te verdedigen, is het dus ook meteen ethisch te verantwoorden?
gooien we maar meteen de rechtstaat overboord? In het kader van.. iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Een miljard, hoeveel ladingen zijn dat?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tientallen is veel te weinig.. een miljard zal iets te veel zijn..
Dat ligt eraan hoeveel er in een lading zit.. Ik ken de prijzen en opbrengsten allemaal niet.. maar zo heel veel is er niet eens voor nodigquote:Op woensdag 18 september 2019 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een miljard, hoeveel ladingen zijn dat?
Je draagt bij aan een eerlijke procesgang, wat essentieel is in een liberale democratie.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee ze liepen allemaal per ongeluk heel hard tegen een kogel aan..quote:Op woensdag 18 september 2019 09:46 schreef piere het volgende:
De verbanden lijken logisch maar er is nog geen enkel bewijs voor de gemaakte aannames
Het betreft de advocaat van een kroongetuige, hoe groot acht jij de kans dat dit een random schietpartijtje was?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:46 schreef piere het volgende:
De verbanden lijken logisch maar er is nog geen enkel bewijs voor de gemaakte aannames
Het kan ook niets met de verdediging van Nabil B te maken hebben...quote:Op woensdag 18 september 2019 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt aangezien het heel normaal is om met een verboden wapen rond te lopen in Amsterdam. Kan ook een kwajongensstreek geweest zijn.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lees je eigen posts nou eens terug en concludeer dan dat je misschien maar beter niks gezegd had. Wat een niveau breng je met je dit topic in zeg
quote:‘Advocaat kroongetuige geliquideerd’ (UPDATE2)
Een man die woensdagochtend is doodgeschoten in Amsterdam is de advocaat Derk Wiersum, zo heeft de politie inmiddels bevestigd. Deze advocaat staat Nabil B. bij, de kroongetuige in het liquidatieproces Marengo tegen Ridouan Taghi en medeverdachten.
De schutter was volgens getuigen een tiener. Hij is voortvluchtig.
De schietpartij vond plaats even voor 07.30 plaats aan de Imstenrade in Amsterdam-Buitenveldert. De schutter vluchtte te voet weg in de richting van de Van Boshuizenstraat. Via Burgernet is een melding verspreid om uit te kijken naar een man tussen de 16 en 20 jaar in de omgeving van het incident. De man heeft een slank postuur, is ongeveer 1 meter 75 lang, was in het zwart gekleed en met een hoodie aan.
Opdrachtgever
Vorig jaar maart werd ook al de onschuldige broer van kroongetuige Nabil B. geliquideerd. Dat gebeurde in diens kantoor in Amsterdam-Noord, vlak na de presentatie van de kroongetuige. Voor die liquidatie is Shurandy S. veroordeeld tot 20 jaar cel. Hij heeft bekend in opdracht te hebben gehandeld van een ander, maar heeft nooit de naam van die opdrachtgever verteld. Na de liquidatie van de broer van de kroongetuige werden andere familieleden in allerijl elders ondergebracht.
Marengo
Mede op basis van de verklaringen van Nabil B. aan justitie zijn verschillende verdachten opgepakt. Zij staan terecht in het zogenaamde Marengo-proces. Volgende week is in de beveiligde rechtbank op Schiphol een inleidende zitting gepland in die zaak. Nabil B. zou overigens een deel van zijn kroongetuige-contract met justitie hebben opgezegd.
https://www.crimesite.nl/advocaat-kroongetuige-geliquideerd/
Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:50 schreef piere het volgende:
[..]
Het kan ook niets met de verdediging van Nabil B te maken hebben...
Ridouan Taghi, Saïd Razzouki, Zakaria A. en 15 medeverdachten waarvan ik de namen niet ken iigquote:Op woensdag 18 september 2019 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie zijn de verdachten in het Marengo proces?
https://www.yourdictionary.com/mental-gymnasticsquote:Op woensdag 18 september 2019 09:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een schietpartij in Amsterdam door een jonge dader en een burgemeester met een wapen in huis in een week. Dat linkje is zo gelegd.
Jawel hoor.. als je even zegt waar ie zit krijg je een ton beloning...quote:Op woensdag 18 september 2019 09:57 schreef JeMoeder het volgende:
Kan die Ridouan T. en zijn gezellige clubje niet gewoon even opgeruimd worden door het Korps Commandotroepen of zo?
Nou je kunt ook overdrijven!quote:
Dit is meer een kwestie van te weinig focus bij de inlichtingendiensten. Dit kan best nog wat opgeschaald worden.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.. als je even zegt waar ie zit krijg je een ton beloning...
Als ze nou van die ton, 50 miljoen zouden maken, dan hadden ze een kans.. maar een ton.. kom op zeg.. dat is in die wereld zakgeld..
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 09:19:27In de rechtbank aan de Parnassusweg in Amsterdam is het nieuws over de liquidatie van advocaat Derk Wiersma, die kroongetuige Nabil B. bijstond, ingeslagen als een bom. De zitting tegen de verdachten van de aanslag op de @telegraaf is met een uur opgeschort. #liquidatie #advocaat reageer retweet
Hij ziet er meer uit als een miezerige zandsnorkel die loopjongens inhuurt om zijn vieze zaakjes op te knappenquote:
Zou hij daar vanmorgen aanwezig geweest zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:01 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 09:19:27In de rechtbank aan de Parnassusweg in Amsterdam is het nieuws over de liquidatie van advocaat Derk Wiersma, die kroongetuige Nabil B. bijstond, ingeslagen als een bom. De zitting tegen de verdachten van de aanslag op de @:telegraaf is met een uur opgeschort. #liquidatie #advocaat reageer retweet
Is zorgen dat een proces eerlijk verloopt, de taak van de advocaat van de verdediging dan? Volgens mij is dat namelijk 'er voor zorgen dat zijn/haar client vrij komt / zo min mogelijk straf krijgt, op welke mogelijke legale manier dan ook.' In dit geval dus, strafvermindering regelen voor zijn client die zeer waarschijnlijk betrokken is bij 4 moorden. En volgens mij kan je daar prima kanttekeningen bij zetten, dat soort deals.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een moordenaar, of wie dan ook, juridisch bijstaan en zorgen dat een proces eerlijk verloopt, is inderdaad volkomen ethisch te verantwoorden. Sterker nog, het is ongeveer de basis van een degelijke rechtsstaat.
Ook een Ridouan Taghi zelf bijvoorbeeld mag en moet gewoon bijgestaan worden, of hij nou opgepakt wordt of niet.
Ik denk dat het meer een kwestie is van poen.. een inlichtingendienst bestaat ook uit mensen die te koop zijn..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit is meer een kwestie van te weinig focus bij de inlichtingendiensten. Dit kan best nog wat opgeschaald worden.
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je gaat niet weer een serieus topic omtoveren tot een BNW topic hè?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou hij daar vanmorgen aanwezig geweest zijn?
Jup.. er werd ook al een link gelegd.. zal hem ff postenquote:Op woensdag 18 september 2019 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou hij daar vanmorgen aanwezig geweest zijn?
Aparte woordkeuze. De aanslag op de Telegraaf is ook gedaan met een bom/explosie.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:01 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 09:19:27In de rechtbank aan de Parnassusweg in Amsterdam is het nieuws over de liquidatie van advocaat Derk Wiersma, die kroongetuige Nabil B. bijstond, ingeslagen als een bom. De zitting tegen de verdachten van de aanslag op de @:telegraaf is met een uur opgeschort. #liquidatie #advocaat reageer retweet
Yep, Mexicaanse toestanden. Leve de War on Drugsquote:Op woensdag 18 september 2019 09:09 schreef ioko het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g&utm_medium=organic
Dit gaat wel heel erg ver. Meer iets wat je hoort in Zuid-Amerika....
https://www.misdaadjourna(...)g-aanslag-telegraaf/quote:Moord Derk Wiersum: verband met zitting aanslag Telegraaf?
Hendrik Jan Korterink 18 september 2019 0 Reacties
Vanmorgen zou bij de rechtbank aan de Parnassusweg een zitting zijn over de aanslag op De Telegraaf. Heeft de moord op advocaat Derk Wiersum daarmee te maken of is de datum toeval? Het zal geen toeval zijn dat de naam van Ridouan Taghi daar ook wordt genoemd, net als bij de moord op de broer van kroongetuige Nabil.
Bij de rechtbank is uiteraard ook geschokt gereageerd. Onder: tweet van Saskia Belleman, die in de haast en de hectiek de naam van de advocaat als Wiersma schrijft.
Vorig bericht – met onder andere de vraag: wie gaat Nabil nu bijstaan? – staat hier
Ik denk dat er 5 of 6 schijven tussen zitten. Waarschijnlijk weet de directe opdrachtgever aan de schutter niet eens dat het de advocaat van was...quote:Op woensdag 18 september 2019 09:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem van een prutser is wellicht ook dat die wat makkelijker gepakt wordt, wat voor geen enkele opdrachtgever goed is, hoe goed ze zichzelf ook beschermen.
Hij was advocaat en ze schorsen een zitting, is toch een logische gedachte dat hij daar mogelijk aanwezig zou zijn?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je gaat niet weer een serieus topic omtoveren tot een BNW topic hè?
Het is meer focus, de AIVD kan wellicht best meer focussen op deze man, wellicht is het tot nu toe zelfs alleen een justitieel onderzoek geweest.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van poen.. een inlichtingendienst bestaat ook uit mensen die te koop zijn..
En de blunder van ze met Bas van Hout is je ontgaan?
Dank je voor de link, dat hakt er dan zeker in bij de aanwezigen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
https://www.misdaadjourna(...)g-aanslag-telegraaf/
Anders dan dat alle personeel van de rechtbank hem wellicht persoonlijk kent. Denk dat dat een meer logische reden is; het even 'herpakken' van je emoties en dan alsnog je werk doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was advocaat en ze schorsen een zitting, is toch een logische gedachte dat hij daar mogelijk aanwezig zou zijn?
Maar dan pakken ze nog niemand.. die zitten op een plek zonder verdrag en met een hoop corruptie..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is meer focus, de AIVD kan wellicht best meer focussen op deze man, wellicht is het tot nu toe zelfs alleen een justitieel onderzoek geweest.
Ja dit dus, maar ootjekatootje komt altijd meteen met een heel stripverhaal aan mogelijkheden..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Anders dan dat alle personeel van de rechtbank hem wellicht persoonlijk kent. Denk dat dat een meer logische reden is; het even 'herpakken' van je emoties en dan alsnog je werk doen.
quote:Op woensdag 18 september 2019 09:38 schreef probeer het volgende:
Wel verschrikkelijk voor zijn familie.
In Dubai (dat is het laatste wat ik er over heb gelezen) valt echt wel wat te regelen hoor. Daar hebben ze het ook niet op druggies.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dan pakken ze nog niemand.. die zitten op een plek zonder verdrag en met een hoop corruptie..
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 09:20:47De rechtbank roept zo eerst de aangeslagen advocaten van de verdachten naar binnen. #liquidatie #telegraaf reageer retweet
Maar als breed uitgemeten is dat hij in Dubai zou zitten kun je toch wel vrij simpel uittellen dat hij allesbehalve in Dubai zit?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In Dubai (dat is het laatste wat ik er over heb gelezen) valt echt wel wat te regelen hoor. Daar hebben ze het ook niet op druggies.
Mooi dat je dat gelezen hebt.. maar Dubai had ze ala minute kapotgeschoten.. Die dulden geen criminelen..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In Dubai (dat is het laatste wat ik er over heb gelezen) valt echt wel wat te regelen hoor. Daar hebben ze het ook niet op druggies.
Hiding in plain sight is al vaker heel succesvol gebleken. Zo waren maffia-, gomorrah- en ndranghetabazen gewoon te vinden op hun eigen grondgebied, al had de Italiaanse justitie dat nooit gedacht. Zo zijn een aantal van ze meer dan 10 jaar voortvluchtig gebleven.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als breed uitgemeten is dat hij in Dubai zou zitten kun je toch wel vrij simpel uittellen dat hij allesbehalve in Dubai zit?
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 10:08:40De voorzitter van de rechtbank staat stil bij de moord op Derk Wiersum, een advocaat die ze goed kennen “omdat hij iedere dag hier op de rechtbank was.” De zaak begint een uur later om iedereen even de kans te geven zich te herpakken, zegt de voorzitter. #aanslag #Telegraaf reageer retweet
Linkje gelezen van Zolderkamer?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dit dus, maar ootjekatootje komt altijd meteen met een heel stripverhaal aan mogelijkheden..
Moeke Belleman.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:12 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 10:08:40De voorzitter van de rechtbank staat stil bij de moord op Derk Wiersum, een advocaat die ze goed kennen “omdat hij iedere dag hier op de rechtbank was.” De zaak begint een uur later om iedereen even de kans te geven zich te herpakken, zegt de voorzitter. #aanslag #Telegraaf reageer retweet
quote:Op woensdag 18 september 2019 10:11 schreef Geerd het volgende:
Ach zolang de prioriteit nog altijd ligt om snel geld te verdienen langs de wegen met flitsers blijft dit toch...
Inmiddels zie ik in dat mijn post inderdaad heel erg stom was. Stukje menselijkheid wat blijkbaar nog even aan moest haken ofzo. Moest het nog even op me laten inwerken; dat er een goed mens dood is nu.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dude, ik hoop dat je trolt.
Mij in elk geval. Welke blunder was dat?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:02 schreef Zolderkamer het volgende:
En de blunder van ze met Bas van Hout is je ontgaan?
quote:Advocatenorde: 'Zeer geschokt dat collega die functie uitoefent is geliquideerd'
De Nederlandse orde van advocaten (NOvA) laat weten zeer geschokt te zijn door de liquidatie van advocaat Derk Wiersum vanochtend.
Rond 07.40 uur werd Wiersum doodgeschoten in Buitenveldert. Wiersum was de advocaat van kroongetuige Nabil B. in het liquidatieproces Marengo rond topcrimineel Ridouan Taghi.
Lees ook: Slachtoffer schietpartij Buitenveldert is advocaat Derk Wiersum
'De NOvA is zeer geschokt dat een collega die zijn functie uitoefent is geliquideerd. Wij leven op deze vreselijke dag mee met zijn nabestaanden en familie en volgen het onderzoek op de voet', reageert de NOvA.
Advocaat Sander Janssen, advocaat van Willem Holleeder, is geschokt: 'Afschuwelijk. Ik kende hem redelijk goed. Jonge man met leuke kinderen. Ik ben aangeslagen dat hij doodgeschoten is. Natuurlijk ga je denken aan je eigen positie. Ik heb dezelfde leeftijd en ook kinderen dus dat zet je aan het denken, maar ik ben vooral aangeslagen om de dood van Wiersum'.
Saskia Belleman, rechtbankverslaggever van De Telegraaf, laat op Twitter weten dat het nieuws ook in de rechtbank aan de Parnassusweg als een bom is ingeslagen. De zitting tegen de verdachten van de aanslag op het gebouw van De Telegraaf is met een uur opgeschort.
https://www.at5.nl/artike(...)fent-is-geliquideerd
Dat het hele verhaal wat hij aan ze deed om een liquidatie te voorkomen op straat kwam te liggenquote:Op woensdag 18 september 2019 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Mij in elk geval. Welke blunder was dat?
Je moet zeggen: hier verdwijnen posts.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:17 schreef vosss het volgende:
Hoezo verspringt dit topic de hele tijd tijdens het lezen?? Dat maakt het nogal lastig te volgen.
Modden.. posts aanpassen..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:17 schreef vosss het volgende:
Hoezo verspringt dit topic de hele tijd tijdens het lezen?? Dat maakt het nogal lastig te volgen.
Wie is zijn 2e advocaat?quote:Geschokt
Binnen de advocatenwereld is geschokt gereageerd op de moord. De tweede raadsman die kroongetuige Nabil B. bijstaat in het proces tegen ’Mocro-maffia’ kopstuk Ridouan Taghi, liet vanochtend aan deze krant weten ongelooflijk geschokt te zijn. Hij is meteen na de dood bezocht door de politie en wordt zwaar beveiligd.
Er is een boodschap afgegeven.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wow, wat schieten ze hiermee op?
Dat krijgt de schutter in deze zaak waarschijnlijk niet eens....quote:Op woensdag 18 september 2019 09:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.. als je even zegt waar ie zit krijg je een ton beloning...
Als ze nou van die ton, 50 miljoen zouden maken, dan hadden ze een kans.. maar een ton.. kom op zeg.. dat is in die wereld zakgeld..
Natuurlijk niet. Waarschijnlijk wist de directe opdrachtgever van de schutter niet eens wie het was.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Benieuwd of die loopjongen wel wist dat het een advocaat betrof.
Denk je dat? Dit gaat over een zielloze onderwereld, met die mensen wordt echt geen 'kopje thee gedronken' hoor. Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:14 schreef Rockefellow het volgende:
Dit is het gevolg van de theedrink- en foeigesprekken mentaliteit, die vooral in Amsterdam nog breed gedragen wordt.
Die zou wel eens kunnen denken dat hij de verkrachter van een lief, leuk, mooi meisje heeft neergeschoten, want ik zie ze ook wel in staat om het op die manier te spelen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarschijnlijk wist de directe opdrachtgever van de schutter niet eens wie het was.
Daar zitten gewoon 6 of 7 schakels tussen, de schutter en Taghi.
Nogmaals, Halsema staat hier volledig buiten, maar jij legt hier nogmaals een niet bestaand verband in je tweede alinea. Blijf gewoon lekker on topic.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik schuif Halsema deze zaak helemaal niet in de schoenen. Dus leg me geen woorden in de mond.
Het rondlopen met een verboden wapen door haar gezinslid afdoen als geklier en kattekwaad, terwijl er vanmorgen een goede advocaat wordt afgeschoten door een jeugdige dader, dat vind ik zeer triest.
Maar ik begrijp dat de emoties hier hoog oplopen.
Uhh er worden zelfs deals gemaakt, vraag Fred maarquote:Op woensdag 18 september 2019 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Denk je dat? Dit gaat over een zielloze onderwereld, met die mensen wordt echt geen 'kopje thee gedronken' hoor. Wat een onzin weer.
Natuurlijk staat ze er niet buitenquote:Op woensdag 18 september 2019 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nogmaals, Halsema staat hier volledig buiten, maar jij legt hier nogmaals een niet bestaand verband in je tweede alinea. Blijf gewoon lekker on topic.
Wat is de boodschap, ik vind het vooral heel bizar? En waarom die andere advocaat niet?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een boodschap afgegeven.
Omdat het nieuws is ingeslagen als een bom.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was advocaat en ze schorsen een zitting, is toch een logische gedachte dat hij daar mogelijk aanwezig zou zijn?
Leg uit. Heeft Halsema het wapen geleverd? Heeft haar zoon de liquidatie uitgevoerd? Heeft de mocromaffia een vrijbrief omdat de man van Halsema een domme teringdebiel is? Leg maar uit.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Natuurlijk staat ze er niet buiten
Ik ook, daarom gaat het ook nog wel eens fout.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zou wel eens kunnen denken dat hij de verkrachter van een lief, leuk, mooi meisje heeft neergeschoten, want ik zie ze ook wel in staat om het op die manier te spelen.
Je zou graag als vlieg op de muur willen zitten bij dit soort ronselpraktijken. Een zieke wereld van manipulatie.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zou wel eens kunnen denken dat hij de verkrachter van een lief, leuk, mooi meisje heeft neergeschoten, want ik zie ze ook wel in staat om het op die manier te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |