Het is meer focus, de AIVD kan wellicht best meer focussen op deze man, wellicht is het tot nu toe zelfs alleen een justitieel onderzoek geweest.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van poen.. een inlichtingendienst bestaat ook uit mensen die te koop zijn..
En de blunder van ze met Bas van Hout is je ontgaan?
Dank je voor de link, dat hakt er dan zeker in bij de aanwezigen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
https://www.misdaadjourna(...)g-aanslag-telegraaf/
Anders dan dat alle personeel van de rechtbank hem wellicht persoonlijk kent. Denk dat dat een meer logische reden is; het even 'herpakken' van je emoties en dan alsnog je werk doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was advocaat en ze schorsen een zitting, is toch een logische gedachte dat hij daar mogelijk aanwezig zou zijn?
Maar dan pakken ze nog niemand.. die zitten op een plek zonder verdrag en met een hoop corruptie..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is meer focus, de AIVD kan wellicht best meer focussen op deze man, wellicht is het tot nu toe zelfs alleen een justitieel onderzoek geweest.
Ja dit dus, maar ootjekatootje komt altijd meteen met een heel stripverhaal aan mogelijkheden..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Anders dan dat alle personeel van de rechtbank hem wellicht persoonlijk kent. Denk dat dat een meer logische reden is; het even 'herpakken' van je emoties en dan alsnog je werk doen.
quote:Op woensdag 18 september 2019 09:38 schreef probeer het volgende:
Ik zit een beetje in tweestrijd ... Aan de ene kant denk ik, wow dit gaat toch weer een flinke stap verder, dit is serieus ernstig.
Aan de andere kant; tsja, had die gast zich maar niet bezig moeten houden met het verdedigen van een tweevoudig huurmoordenaar. Hij had ook nee kunnen zeggen.
Wel verschrikkelijk voor zijn familie.
In Dubai (dat is het laatste wat ik er over heb gelezen) valt echt wel wat te regelen hoor. Daar hebben ze het ook niet op druggies.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dan pakken ze nog niemand.. die zitten op een plek zonder verdrag en met een hoop corruptie..
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 09:20:47De rechtbank roept zo eerst de aangeslagen advocaten van de verdachten naar binnen. #liquidatie #telegraaf reageer retweet
Maar als breed uitgemeten is dat hij in Dubai zou zitten kun je toch wel vrij simpel uittellen dat hij allesbehalve in Dubai zit?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In Dubai (dat is het laatste wat ik er over heb gelezen) valt echt wel wat te regelen hoor. Daar hebben ze het ook niet op druggies.
Mooi dat je dat gelezen hebt.. maar Dubai had ze ala minute kapotgeschoten.. Die dulden geen criminelen..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In Dubai (dat is het laatste wat ik er over heb gelezen) valt echt wel wat te regelen hoor. Daar hebben ze het ook niet op druggies.
Hiding in plain sight is al vaker heel succesvol gebleken. Zo waren maffia-, gomorrah- en ndranghetabazen gewoon te vinden op hun eigen grondgebied, al had de Italiaanse justitie dat nooit gedacht. Zo zijn een aantal van ze meer dan 10 jaar voortvluchtig gebleven.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als breed uitgemeten is dat hij in Dubai zou zitten kun je toch wel vrij simpel uittellen dat hij allesbehalve in Dubai zit?
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 10:08:40De voorzitter van de rechtbank staat stil bij de moord op Derk Wiersum, een advocaat die ze goed kennen “omdat hij iedere dag hier op de rechtbank was.” De zaak begint een uur later om iedereen even de kans te geven zich te herpakken, zegt de voorzitter. #aanslag #Telegraaf reageer retweet
Linkje gelezen van Zolderkamer?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dit dus, maar ootjekatootje komt altijd meteen met een heel stripverhaal aan mogelijkheden..
Moeke Belleman.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:12 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 10:08:40De voorzitter van de rechtbank staat stil bij de moord op Derk Wiersum, een advocaat die ze goed kennen “omdat hij iedere dag hier op de rechtbank was.” De zaak begint een uur later om iedereen even de kans te geven zich te herpakken, zegt de voorzitter. #aanslag #Telegraaf reageer retweet
quote:Op woensdag 18 september 2019 10:11 schreef Geerd het volgende:
Ach zolang de prioriteit nog altijd ligt om snel geld te verdienen langs de wegen met flitsers blijft dit toch...
Inmiddels zie ik in dat mijn post inderdaad heel erg stom was. Stukje menselijkheid wat blijkbaar nog even aan moest haken ofzo. Moest het nog even op me laten inwerken; dat er een goed mens dood is nu.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dude, ik hoop dat je trolt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |