De liquidatie gebeurde in Amsterdam, Halsema is de burgermeester van Amsterdam ergo ze staat er niet buiten. Jij hebt het over hele andere zaken zoals medeplichtig ed.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Leg uit. Heeft Halsema het wapen geleverd? Heeft haar zoon de liquidatie uitgevoerd? Heeft de mocromaffia een vrijbrief omdat de man van Halsema een domme teringdebiel is?
Ja ik las eens ergens in de VK volgens mij dat je al 2000-3000 euro kan betalen en een jong straatjochie wel iemand wil omleggen voor dat bedrag. Dieptriest.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat krijgt de schutter in deze zaak waarschijnlijk niet eens....
Wat overigens vooral aanduidt hoe vreselijk knieperig degenen zijn die hem ingehuurd hebben, dat verklaart ook gelijk waarom ze er zo gruwelijk veel geld mee verdiend hebben; ze maken geen onnodige kosten.
Pfff, dat is wel een dikke blunder jaquote:Op woensdag 18 september 2019 10:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat het hele verhaal wat hij aan ze deed om een liquidatie te voorkomen op straat kwam te liggen
https://www.volkskrant.nl(...)et-de-aivd~bbc3b889/
Dat "aangeslagen" is een beetje een moeilijke term in deze.... "verbijsterde" was beter geweestquote:Op woensdag 18 september 2019 10:08 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 18-09-2019 om 09:20:47De rechtbank roept zo eerst de aangeslagen advocaten van de verdachten naar binnen. #liquidatie #telegraaf reageer retweet
Zoveel domheid, log gewoon uit.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat? Dus omdat het je beroep is om moordenaars te verdedigen, is het dus ook meteen ethisch te verantwoorden?
Dan heeft het nog steeds 0 verband met de zaak omtrent haar zoon en man. Een verband wat hier gelegd werd door een rare user.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
De liquidatie gebeurde in Amsterdam, Halsema is de burgermeester van Amsterdam ergo ze staat er niet buiten. Jij hebt het over hele andere zaken zoals medeplichtig ed.
vertrouw nooit een ambtenaar of een politicusquote:Op woensdag 18 september 2019 10:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel een dikke blunder ja
Laten we hopen van wel. Kost bakken met geld en levert nauwelijks wat op. Criminelen gewoon vervolgen door goed politie werk. Investeer daar maar in.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar wat ik me afvraag he?
Is dit het einde van de inzet van kroongetuigen?
Er is volgens mij geen advocaat meer te vinden die de verdediging gaat doen..
Het is in Amsterdam.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:30 schreef vosss het volgende:
Zo, alles bijgelezen. Heftig dit. En ongekend voor Nederland.
Verband niet, wel een overeenkomst.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan heeft het nog steeds 0 verband met de zaak omtrent haar zoon en man. Een verband wat hier gelegd werd door een rare user.
WAARHEIDquote:Op woensdag 18 september 2019 10:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het is in Amsterdam.
Dat is geen Nederland.
Dit, BIJ1 stelde daar ook gemeenteraadsvragen over in maart 2019.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
De liquidatie gebeurde in Amsterdam, Halsema is de burgermeester van Amsterdam ergo ze staat er niet buiten. Jij hebt het over hele andere zaken zoals medeplichtig ed.
quote:Op woensdag 18 september 2019 10:24 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wat is de boodschap, ik vind het vooral heel bizar? En waarom die andere advocaat niet?
quote:We hebben eerst je broer gepakt, nu je advocaat. Beter stop je met praten en hang je jezelf op. Er wacht ook nog een kogel op jou zodra je uit de bak komt. Reken daar maar op.
lijkt me niet, is gewoon een jochie dat hogerop wil en zo doe je datquote:Op woensdag 18 september 2019 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zou wel eens kunnen denken dat hij de verkrachter van een lief, leuk, mooi meisje heeft neergeschoten, want ik zie ze ook wel in staat om het op die manier te spelen.
De designated survivor?quote:
Wat nog het erge is, is dat wanneer een familie in Nederland onterecht 100 euro te veel toeslag heeft gekregen de overheid er als de kippen bij is; maar het land veiliger maken ho maar.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, BIJ1 stelde daar ook gemeenteraadsvragen over in maart 2019.
https://amsterdam.bij1.or(...)k-wapens-in-de-stad/
In dat artikel staat eigenlijk precies goed omschreven wat ik bedoel.
Wel een werkmentaliteit zo vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet, is gewoon een jochie dat hogerop wil en zo doe je dat
Wat een kortzichtigheid. Laatst nog 200 jaar straf uitgedeeld mbv kroongetuigenquote:Op woensdag 18 september 2019 10:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel. Kost bakken met geld en levert nauwelijks wat op. Criminelen gewoon vervolgen door goed politie werk. Investeer daar maar in.
Dit soort liquidaties zijn simpelweg niet te voorkomen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, BIJ1 stelde daar ook gemeenteraadsvragen over in maart 2019.
https://amsterdam.bij1.or(...)k-wapens-in-de-stad/
In dat artikel staat eigenlijk precies goed omschreven wat ik bedoel.
Allahverdomme, jij woont zeker in Amsterdamquote:Op woensdag 18 september 2019 10:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit soort liquidaties zijn simpelweg niet te voorkomen.
Netflix kan het volgende seizoen van Narcos hier wel opnemen zo langzamerhand.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Belachelijk. Zuid-Amerikaanse toestanden.
op zich natuurlijk een vrij makkelijk slachtoffer voor z'n eerste killquote:Op woensdag 18 september 2019 10:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel een werkmentaliteit zo vroeg in de ochtend.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Allahverdomme, jij woont zeker in Amsterdam
En direct door naar school, mooi alibi.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel een werkmentaliteit zo vroeg in de ochtend.
'Waarom heb jij op de morgen van 18-9-2019 een 'te laat' briefje moeten halen'?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En direct door naar school, mooi alibi.
Ik had een lekke band...quote:Op woensdag 18 september 2019 10:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
'Waarom heb jij op de morgen van 18-9-2019 een 'te laat' briefje moeten halen'?
daar en ook bijvoorbeeld Brazilië gaat het allemaal wat verder maar het begint er toch aardig op te lijken hierquote:Op woensdag 18 september 2019 10:37 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
In Mexico enzo hangen toch gewoon meerdere lijken aan bruggen? Dat is hier niet zo, dus zo zou je het ook weer niet kunnen noemen mensen.
Vroeger hingen ze ook piraten aan bruggen enzulks, misschien is dat ook een idee voor die mocromaffia hier.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:37 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
In Mexico enzo hangen toch gewoon meerdere lijken aan bruggen? Dat is hier niet zo, dus zo zou je het ook weer niet kunnen noemen mensen.
Nog niet...quote:Op woensdag 18 september 2019 10:37 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Zit je op een islamitische school?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:40 schreef Quasimoto het volgende:
Trieste is dat deze liquidatie al gevierd wordt in bepaalde kringen. Weer een varken op de grond heb ik al voorbij horen komen.
Dit is idd criminaliteit van een totaal andere orde.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit soort liquidaties zijn simpelweg niet te voorkomen.
Goed politie werk begint met voldoende politie en rechercheurs om de criminaliteit aan te pakken waar de gemiddelde burger het meest last van heeft. De maatschappij heeft meer aan het vergroten van de pakkans van de kleine crimineel dan die paar in het oog springende top criminelen die dan met een kroongetuige een straf krijgen. Je kunt geld maar één keer uitgeven en als je miljoenen uitgeeft aan de bescherming van alles en iedereen omtrent een kroongetuige kun je het niet meer ergens anders aan uitgeven.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid. Laatst nog 200 jaar straf uitgedeeld mbv kroongetuigen
Wat voor beeld heb jij überhaupt van goed politiewerk?
Man man man.
Je weet dat Vlinders de werk/bedrijfsnaam was van Martin Kok waarvan de moord ook bij deze lui vandaan kwamen?quote:
Triest, de afzender zal best een hele stoere jongen zijn...quote:Op woensdag 18 september 2019 10:40 schreef Quasimoto het volgende:
Trieste is dat deze liquidatie al gevierd wordt in bepaalde kringen. Weer een varken op de grond heb ik al voorbij horen komen.
aandacht kost geld en dat wordt niet vrijgemaaktquote:Op woensdag 18 september 2019 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit gaat wel echt heel erg ver.
Er mag wel heel wat meer aandacht naar de uitroeing van die klote mocro maffia.
Gewoon beloven.. paar honderd geven, de rest krijg je daarna.. wat ze dus nooit krijgen..quote:Op woensdag 18 september 2019 10:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja ik las eens ergens in de VK volgens mij dat je al 2000-3000 euro kan betalen en een jong straatjochie wel iemand wil omleggen voor dat bedrag. Dieptriest.
Ik woon vlakbij een middelbare school.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zit je op een islamitische school?
Lees je eens in: het kan best zijn dat de schutter geen flauw benul had wie hij precies omlegde. Zeker met die sommen geld die worden betaald is dat ook totaal niet boeiend voor zo'n jeugdige crimineel.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je loopt naar iemand toe met een geladen pistol, vuurt meerdere keren met voorbedachte raden op iemand en jij durft te zeggen dat 'geen flauw idee had waarmee hij bezig was'.
Halsema, ben jij dat?
Inderdaad, de overheid wil anarchie op straat en Zuid-Amerikaanse taferelen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat nog het erge is, is dat wanneer een familie in Nederland onterecht 100 euro te veel toeslag heeft gekregen de overheid er als de kippen bij is; maar het land veiliger maken ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |