Lijkt me qua structuur geen lekkere optiequote:Op dinsdag 17 september 2019 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Prima scenario.
CUL-vraag: De forel van de BBQ komt echt niet op.Kan ik wel invriezen, toch? Gaar en al?
quote:
Iedereen weet dat dit snackronde één is. De warme frituurronde komt ernaquote:
Ja, maar het komt me een beetje de neus uit inmiddels.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me qua structuur geen lekkere optie
Gewoon door een pasta heen flikkeren ofzo, ragoutje mee maken, met mayo en zulks tot salade maken, kan allemaal
En is best een paar dagen houdbaar
Ik vrees echt dat het smerig wordt bij ontdooien, maar als je durft te gokkenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het komt me een beetje de neus uit inmiddels.
Had het op brood met avocado, nu een salade met o.a. aardappel en bietjes.
Loempia's ook graag, en samosa'squote:
Ben ook wel bang voor de structuur ja. Ok. Ik eet wel toastjes straksquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat het smerig wordt bij ontdooien, maar als je durft te gokken
Als je het niet probeert zul je het nooit weten. Het alternatief is nu meteen weggooien en dan weet je het NIET. Dus: invriezen die boelquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben ook wel bang voor de structuur ja. Ok. Ik eet wel toastjes straks
Goed argument 👍quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het niet probeert zul je het nooit weten. Het alternatief is nu meteen weggooien en dan weet je het NIET. Dus: invriezen die boel
Ik ga ook en deel invriezenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het niet probeert zul je het nooit weten. Het alternatief is nu meteen weggooien en dan weet je het NIET. Dus: invriezen die boel
Elk (wild) dier van enig formaat kan gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die gevaarlijk zijn
Ja ok, en van klein formaat ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elk (wild) dier van enig formaat kan gevaarlijk zijn.
Cowboyvlees??quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Cowboyvlees en speenvarken ontbreek, net als nagelholt
Ja lekker man!quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, en van klein formaat ook![]()
Candiru
quote:
Er lag en heel boekwerk met wat wel en niet mag/moet. Ze lagen er nu chill bij maar ze hielden ons wel in de gaten. Voor zover ik weet is er hier nog nooit iet gebeurdquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Genoeg ongelukken mee gebeurd hier (ook met de Tauros). De wisenten zitten nu volgens mij alleen nog in afgesloten gebieden.
+1quote:
Oh, nee, dat vind ik echt naar hondenvoer ruikenquote:
Die knakbladerdeegapparaten zien er best goed uitquote:
Je wordt oud Barquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
En zin in een groot glas wijn..
Hele-maal kapot vandaag.. druk druk druk met heel veel mensen.. Ik denk dat ik rond 20.00 wel lig te pitten..
Jaren niet meer op maar het lijkt me op dit moment godenvoer.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die knakbladerdeegapparaten zien er best goed uit
Nou..quote:
Awwquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou..![]()
Het zint me niet echt..
Het is vooral omdat dit mn eerste echte shift is en dat ik nog enorm moet wennen.. komt wel goed.. maar die drukte was vandaag echt even teveel![]()
Kappen he! Ik zit hier alleen tussen (vandaag) 21 kerels.. dan kan ik virtuele knuffels er niet bij hebben.. dat trek ik even niet..quote:
Aww -knuffelt heeeel voorzichtig-quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kappen he! Ik zit hier alleen tussen (vandaag) 21 kerels.. dan kan ik virtuele knuffels er niet bij hebben.. dat trek ik even niet..
Dan doe je voor mij maar een beetje je best. Trutquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kappen he! Ik zit hier alleen tussen (vandaag) 21 kerels.. dan kan ik virtuele knuffels er niet bij hebben.. dat trek ik even niet..
goed zo. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:08 schreef Lonaa het volgende:
2 flinke stukken ingevroren. De rest is nu een salade en ik heb toastjes.
Ik voorspel iets snotterige textuur na ontdooien, maar waarschijnlijk nog wel geschikt om viskoekjes mee te makenquote:
In april en mei mag dat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:18 schreef fietsie het volgende:
Hier gebruiken we het dus vooral als aas bij het vissen op roofvis.
Al zat dat vast volgens officiële lijstjes van een of andere regeltjesclub wel niet meer mogen.
In april en mei is het ook veel te koud om buiten te gaan zitten aan het waterquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In april en mei mag dat niet.
En een levend visje mag ook niet.
Neuh, met werphengel vissen op het avondeten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Ik snap sowieso de charme van vissen niet.. een beetje naar een hengel zitten kijken tot ie beweegt, dan een vis binnen halen (als je mazzel hebt) en dan vervolgens die vis weer terug gooien?!?! Lekker effectief .
Tja, voetballers werken zich ook in het zweet om een bal te bemachtigen en schoppen hem dan net zo hard terug.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Ik snap sowieso de charme van vissen niet.. een beetje naar een hengel zitten kijken tot ie beweegt, dan een vis binnen halen (als je mazzel hebt) en dan vervolgens die vis weer terug gooien?!?! Lekker effectief .
Naja kijk naar voetbal. 22 man die rennen om een bal, en als ze hem hebben schieten ze hem weer weg. Zelfde onzinquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Dat vind jij. Komen genoeg Duitsers hier heen te vissen omdat ze dan de vis gewoon terug mogen zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:24 schreef fietsie het volgende:
Die hele vang en stop terug routine is inderdaad niets aan.
Is gewoon een vorm van meditatie, maar dan voor mensen die niet kunnen/weten hoe te mediterenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Maar dan heb je nog de illusie dat je "iets" gewonnen hebt .. (En dan ga ik uit dat men meedoet met wedstrijden anders snap ik daar ook niks van..)quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, voetballers werken zich ook in het zweet om een bal te bemachtigen en schoppen hem dan net zo hard terug.
Mensen die hardlopen komen ook weer op hetzelfde punt terug.
Want dat mag niet in Duitsland?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef derLudolf het volgende:
Dat vind jij. Komen genoeg Duitsers hier heen te vissen omdat ze dan de vis gewoon terug mogen zetten.
Voetbal is sowieso de meest achterlijke sport aller tijden.. en dat komt dan vooral door de mensen die het spelen en/of bekijken..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja kijk naar voetbal. 22 man die rennen om een bal, en als ze hem hebben schieten ze hem weer weg. Zelfde onzin
Oh nee hoor, ik weet nog wel heel wat veel achterlijkere sporten. Om te beginnen ALLES in de categorie "vechtsporten" kan ik niets anders dan pure walging voor opbrengen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Voetbal is sowieso de meest achterlijke sport aller tijden.. en dat komt dan vooral door de mensen die het spelen en/of bekijken..
Dat weet ik donders goed. Oa door aan de waterkant te zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Is gewoon een vorm van meditatie, maar dan voor mensen die niet kunnen/weten hoe te mediteren
In Duitsland moet je alle vis doden inderdaad, terugzetten mag niet.quote:
Oh maar daar zit nog wel een sociologische/evolutionaire reden achter lijkt me. Beetje zoals de paringsdans etcquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik weet nog wel heel wat veel achterlijkere sporten. Om te beginnen ALLES in de categorie "vechtsporten" kan ik niets anders dan pure walging voor opbrengen.
Maximaquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:29 schreef AnneX het volgende:
Wat een gezeur over de baard van de Koning.![]()
En over het decolleté van Maxíma.![]()
So what.
Als dat nou het enige is om over te zeuren dan hebben we het verdomd goed in dit land..quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:29 schreef AnneX het volgende:
Wat een gezeur over de baard van de Koning.![]()
En over het decolleté van Maxíma.![]()
So what.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als dat nou het enige is om over te zeuren dan hebben we het verdomd goed in dit land..
Dát.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als dat nou het enige is om over te zeuren dan hebben we het verdomd goed in dit land..
Precies, prima tochquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet ik donders goed. Oa door aan de waterkant te zitten.
Ja als je dom je hengel er in gooit en wacht tot er een vis hapt, ja dan is het saai. Maar dat moet je ook niet doen, beetje proberen de vis over te halen tot eten.
En lukt dat overhalen niet zo goed is het heerlijk ontspannend om naar al het leven in/rondom/boven het water te kijken.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vroegah ook weleens geprobeerd te doen of ik viste. Deed ik er altijd een stukje rabarber aan, want ik was als de dood dat die kootzakken beten![]()
De gemiddelde vechtsporter kan het woord sociologisch niet eens spellen, dus ik vind dat een kut argument. En anders geldt dat argument ook voor vissen, jagen en verzamelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh maar daar zit nog wel een sociologische/evolutionaire reden achter lijkt me. Beetje zoals de paringsdans etc
Vechtsporten liggen je niet zo?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
De gemiddelde vechtsporter kan het woordt sociologisch niet eens spellen, dus ik vind dat een kut argument. En anders geld dat argument ook voor vissen, jagen en verzamelen.
Beide prima aantrekkelijke mensen in prachtige outfits én Wim Lex mét baardquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vroegah ook weleens geprobeerd te doen of ik viste. Deed ik er altijd een stukje rabarber aan, want ik was als de dood dat die klootzakken beten![]()
Nopequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh maar daar zit nog wel een sociologische/evolutionaire reden achter lijkt me. Beetje zoals de paringsdans etc
Ik vind het erg leuk om een vis te vangen, maar ik kan ook genieten van de vogels in het water, of de libellen. Of om een snoek te zien jagen of juist een vis daarvoor op de vluchtquote:
Ja vind ik ook erg mooi om te zienquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk om een vis te vangen, maar ik kan ook genieten van de vogels in het water, of de libellen. Of om een snoek te zien jagen of juist een vis daarvoor op de vlucht
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Meer je 'stam' of vrouwtje verdedigen en dat soort gebeuren. En dat dan verwerkt in rituelen, en heden ten dage in sport
Ja en dan krijg je dit, overkwam me vorige weekquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vroegah ook weleens geprobeerd te doen of ik viste. Deed ik er altijd een stukje rabarber aan, want ik was als de dood dat die klootzakken beten![]()
Het zou voor de mensheid het beste zijn als die geen van beide de show overleefd hebben.quote:
Ik vries de kant-en-klaar gare forelfilet altijd in, en ontdooi die voor vis-zeewierrolletjes wanneer ik vis-zeewierrolletjes wil maken. Anders steekt het moment van boodschappen doen veel te nauw.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Prima scenario.
CUL-vraag: De forel van de BBQ komt echt niet op.Kan ik wel invriezen, toch? Gaar en al?
Ben er maar trots op. JIJ hebt niks gedaan hoor. Een schubkarper was zo lomp om in je haak te bijten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:38 schreef derLudolf het volgende:
Leuk visje wel, eerste keer dat ik een schubkarper heb gevangen
[ afbeelding ]
Met jouw reach zou je nog best een potje prettig kunnen sparren hoorquote:
Je zal je penis er maar in stoppenquote:
Die sukkel zwom er tegenaanquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben er maar trots op. JIJ hebt niks gedaan hoor. Een schubkarper was zo lomp om in je haak te bijten.
Met een beetje mazzel heeft ze geen tanden meerquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zal je penis er maar in stoppen![]()
[ afbeelding ]
Rare manier om een stropdas te dragenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zal je penis er maar in stoppen![]()
[ afbeelding ]
Kijk, goed nieuws!quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vries de kant-en-klaar gare forelfilet altijd in, en ontdooi die voor vis-zeewierrolletjes wanneer ik vis-zeewierrolletjes wil maken. Anders steekt het moment van boodschappen doen veel te nauw.
Dus: kan prima, wordt niet eens snotterig.
Moet ik een betere techniek hebben dan m'n broertjequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met jouw reach zou je nog best een potje prettig kunnen sparren hoor
Wat zijn vis-zeewierrolletjes?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vries de kant-en-klaar gare forelfilet altijd in, en ontdooi die voor vis-zeewierrolletjes wanneer ik vis-zeewierrolletjes wil maken. Anders steekt het moment van boodschappen doen veel te nauw.
Dus: kan prima, wordt niet eens snotterig.
Lekker zacht kaakbeenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft ze geen tanden meer
Inbeelding!quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rare manier om een stropdas te dragen
Om u te dienen!quote:
Eens kijken wat Molo hiervan kan maken met paintquote:
Beter dan tanden langs je meest gevoelige delenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker zacht kaakbeen
[..]
Inbeelding!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eens kijken wat Molo hiervan kan maken met paint
Photoshop Expres op mobiel kenteen stropdassenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eens kijken wat Molo hiervan kan maken met paint
Tandje op zijn tijd, bohhhhquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter dan tanden langs je meest gevoelige delen
Ik denk mijzelf weleens een piemel in, ik ben een heel inclusief mensquote:
Nori, van die vierkante vellen (van amazing oriental, anders ga je failliet). Reepjes vis over leggen, wat geprakte avocado en/of kwarksausje. Bovenste randje van het veld licht insmeren met kwark. Oprollen. In stukjes snijden. Paar uur (ik doe een nacht) laten liggen. Opeten (door mijn tedergeliefde, aan het werk. Ik eet de kontjes want die zijn wat minder fraai).quote:
Ah, okeequote:Op dinsdag 17 september 2019 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk mijzelf weleens een piemel in, ik ben een heel inclusief mens
Ik heb wel eens een stukje geschreven over een tandeloze hoer die ik eens ontmoette. Die was lélijk, kermiswaardig. Maar ze kwam toch aan de kost.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft ze geen tanden meer
Ik schrijf ook weleens stukjes.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukje geschreven over een tandeloze hoer die ik eens ontmoette. Die was lélijk, kermiswaardig. Maar ze kwam toch aan de kost.
Nice! Opgeslagen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nori, van die vierkante vellen (van amazing oriental, anders ga je failliet). Reepjes vis over leggen, wat geprakte avocado en/of kwarksausje. Bovenste randje van het veld licht insmeren met kwark. Oprollen. In stukjes snijden. Paar uur (ik doe een nacht) laten liggen. Opeten (door mijn tedergeliefde, aan het werk. Ik eet de kontjes want die zijn wat minder fraai).
Vis: forelfilet, gestoomde makreel, spekbokkking, haringkoninkje, gerookte zalm(forel), kan allemaal.
Werk ook prima met geprakte vis + avocado en/of yoghurt. In noodgevallen is de witte smeer ook te vervangen door tomatenpuree. Elke kruiderij erbij (of geen) is ook goed.
Ik zweet nauwelijks, maar stink wel snel. In 2017 heb ik nog eens zeep gebruikt - daar komt praats van, dan stink ik echt enķrm. Shampoo heb ik ook al jaren afgeschaft, ik was met bicarbonaat, eenmaal per week. Ik douche wel elke dag, vķķr het slapen gaan, omdat mijn lief dat zeer op prijs stelt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:00 schreef Candaasje het volgende:
Ik douche niet elke dag, maar wel vaker dan ik eigenlijk zou willen omdat ik nogal snel/veel zweet. En ik moet mijn haar toch vaak even nat maken, wil ik er überhaupt iets mee kunnen. Maar ik laat de zeep 9 van de 10 keer staan. (Ik 'zeep' mijzelf vaak gewoon met de shampoo in wanneer ik mijn haar was en deze uitspoelt.)
Had ze daar ook nog tijd voor?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:43 schreef sigme het volgende:
Ik heb Maxima ontvangen vandaag.
[ afbeelding ]
Kilo'tje varkensgehakt uit de vriezer gelegd. Morgen maar even ergens wat darm scoren.
[..]
Om u te dienen!
Ik vind de baard echt tofquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Beide prima aantrekkelijke mensen in prachtige outfits én Wim Lex mét baard![]()
![]()
![]()
4714 dagen geleden:quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schrijf ook weleens stukjes.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios opeens enorm denken aan een echte mevrouw die ik jaren geleden tweemaal ontmoette.
Ik doe een poging tot beschrijving. Lelijk! Echt *oeh* - zo lelijk zie je ze zelden. Jaar of 45, slecht verdeeld overgewicht, grauwe teint, weinig sluik en vettig haar, indrukwekkende snor en een -later verklaard- ongebruikelijk gebrek aan tanden.
Gezegend met een dochter. 13 jaar - lichamelijk en geestelijk vreselijk gehandicapt. Verstand van een 2-jarige, oftewel: niet zindelijk, niet pratend, weinig begrijpend.
Dat kind werd na 13 jaar eindelijk uit huis geplaatst. Moederlief had voor het eerst in 13 jaar dat kind niet de hele dag om zich heen. Vraag me niet wat ze gedaan heeft - maar ze had er fl10.000,- doorheen gejast.
Dat kon ze niet betalen. Nou was die mevrouw door haar ouders opgevoed met het motto:Als je schulden maakt ga je maar de hoer spelen.
Zo gezegd zo gedaan. Vandaar die tandeloosheid - ze had bedacht dat pijpen beter zonder kunstgebit kon. Awel, ze heeft een maand of 3 rondgelopen en toen had ze genoeg geld bij elkaar (echt hoor, mánnen
), daarna verdween ze weer uit het circuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh da's lang geleden. Eén van mijn betere "stukjes" schreef ik ook rond die tijd, over een totaal ander onderwerp trouwensGoed geschreven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh da's lang geleden. Eén van mijn betere "stukjes" schreef ik ook rond die tijd, over een totaal ander onderwerp trouwensYvonne had ook zo'n soort forum/blog dinges tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is ditquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yvonne had ook zo'n soort forum/blog dinges toch
wat precies? Dat ik Yvonne Yvonne noem? Jaquote:
Wat was er prachtig aan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:32 schreef Zilverberk het volgende:
* Zilverberk gaat Maxima googlen.
Koning met baard had ik al gegooglet.
Edit: prachtig.![]()
Ja ik zoek me gek naar een scan van mijn OVC uit '94quote:
In "naturel modus" wel ja, maar zo, als opgeverfd hoogpolig huisdier is het niet mijn goestingquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vind zowel de kleding als de vrouw prachtig.
Zou jij je niet op laten verven als je high res close up op de tv komt?quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
In "naturel modus" wel ja, maar zo, als opgeverfd hoogpolig huisdier is het niet mijn goesting
Bij andere gelegenheden doet ze dat imho subtieler.quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zou jij je niet op laten verven als je high res close up op de tv komt?
Ik heb de troonrede nog niet gelezen. Moest gewoon werken, toen gewoon een halve rijsttafel koken en nu uitpuffen op de bank.quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Terechte opmerking dat het wel heel goed in Nederland gaat als iedereen zich alleen (vooral?) bezig houdt met de kleding en haardracht van het koninklijk paar en niet met de inhoud van de boodschap.
oh jammerquote:
Stond je prima hoorquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammer![]()
Ik had gehoopt op "laat weer staan!" of zo.
In mijn tijd alleen nog maar week of weekendOV. Maar wat het ooit gekost had (verminderde stufi) had ik er met 125 km woon-studie-afstand in drie dagen uit ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was de laatste keer dat de OVC gewoon de hele week geldig wasDat laatste weekend heb ik nog met een paar vrienden alle provinciehoofdsteden van Nederland langsgereisd met de trein
![]()
Helaas bestond de digitale fotografie toen nog niet dus geen travelsnack. Het was wel een soort proefrun voor Rondje Nederland dat ik 12 jaar later alsnog organiseerde.
Ik begon aan de middelbare school.quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
1994, toen begon ik met studeren
Jonkiequote:Op dinsdag 17 september 2019 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik begon aan de middelbare school.
Ik stond vandaag een plaatje uit 1988 uit te leggen aan twee dames die in dat jaar nog niet waren geboren. Toen voelde ik mij oud, nu ben ik ineens weer een jonkie.quote:
Eerste jaar (91-92) viel toevallig samen met het jaar dat ik 5 en 6 VWO in 1 jaar moest doen. Maar ja, jammer dan, ik moest DOOR weetjequote:Op dinsdag 17 september 2019 20:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In mijn tijd alleen nog maar week of weekendOV. Maar wat het ooit gekost had (verminderde stufi) had ik er met 125 km woon-studie-afstand in drie dagen uit ofzo.
Ik schrik me kapot als ik hardop praat over mijn vakantie op Kreta (bijna) 30 jaar geleden...quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik stond vandaag een plaatje uit 1988 uit te leggen aan twee dames die in dat jaar nog niet waren geboren. Toen voelde ik mij oud, nu ben ik ineens weer een jonkie.
Boefje!quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerste jaar (91-92) viel toevallig samen met het jaar dat ik 5 en 6 VWO in 1 jaar moest doen. Maar ja, jammer dan, ik moest DOOR weetjeBad bentheim, Brussel, Namen, Luxemburg alles. Gewoon zo ver mogelijk proberen te komen EN op tijd terug thuis
En ik woonde in een fakking onbereikbaar dorpje dus dat was nog best listig
![]()
PRECIES dat examen gehaaldgeen cent teveel. En toen (eigenlijk nog voordat bekend was dat ik het gehaald had, maar nadat alle examens gedaan waren) alles opgebiecht
![]()
Ouders wisten echt niet of ze me moesten loven of haten![]()
Is goed hoor liebchenquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:52 schreef Zilverberk het volgende:
nu ben ik ineens weer een jonkie.
Ik was er 26 jaar geleden, als ik mij niet vergis. Weinig herinneringen aan.quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik schrik me kapot als ik hardop praat over mijn vakantie op Kreta (bijna) 30 jaar geleden...![]()
Overigens ben ik geestelijk nog steeds net zo oud als toenquote:
Ik ben er daarna nog een paar x geweestquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was er 26 jaar geleden, als ik mij niet vergis. Weinig herinneringen aan.
Geen zompige/taaie nori zo?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nori, van die vierkante vellen (van amazing oriental, anders ga je failliet). Reepjes vis over leggen, wat geprakte avocado en/of kwarksausje. Bovenste randje van het veld licht insmeren met kwark. Oprollen. In stukjes snijden. Paar uur (ik doe een nacht) laten liggen. Opeten (door mijn tedergeliefde, aan het werk. Ik eet de kontjes want die zijn wat minder fraai).
Vis: forelfilet, gestoomde makreel, spekbokkking, haringkoninkje, gerookte zalm(forel), kan allemaal.
Werk ook prima met geprakte vis + avocado en/of yoghurt. In noodgevallen is de witte smeer ook te vervangen door tomatenpuree. Elke kruiderij erbij (of geen) is ook goed.
Zulke mensen en verhalenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukje geschreven over een tandeloze hoer die ik eens ontmoette. Die was lélijk, kermiswaardig. Maar ze kwam toch aan de kost.
Ik wil tegen jou ook best lief doen hoor, maar dat wil je zelf niet. Naja dan niet hequote:
Yes!quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind de baard echt tofgeeft de man veel meer smoel en staat een stuk koninklijker
![]()
Geen Hollangsche melkmuil meer
Al jaaaaaren.quote:
Fantastischquote:
Is het dat niet?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
'De hoer spelen' vind ik ook altijd zo'n prachtuitspraak, net of het acteerwerk is
Nog geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Terechte opmerking dat het wel heel goed in Nederland gaat als iedereen zich alleen (vooral?) bezig houdt met de kleding en haardracht van het koninklijk paar en niet met de inhoud van de boodschap.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij denkt dat die dames echt van je houden?
Allemaalquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij denkt dat die dames echt van je houden?
Ik ben de afgelopen jaren flink ouder geworden, geestelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens ben ik geestelijk nog steeds net zo oud als toen
Heerlijk is dat!quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie zijn allemaal jong![]()
Het duurde even totdat het verslavende stofje in de bolletje kruidnoten ging werken, ze zijn best lekker (maar ga ook anderen proberen, ik mis wel iets in smaak).
Ik ging vanmiddag even bij kennissen een kop thee drinken en een jurkje afgeven voor hun schattige dochter grote zwarte ogen, enorme bos krullen) , maar kreeg meteen een volledige maaltijd voor geschoteld. Bulgur, met tomaten en heel veel kruiden, en een heerlijke salade erbij, gesmuld.
Whut?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil tegen jou ook best lief doen hoor, maar dat wil je zelf niet. Naja dan niet he
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren flink ouder geworden, geestelijk.
Was liever jong en onbezonnen gebleven eigenlijk.
Als je dat denkt, ben je vast stiekem een manquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dat denkt, ben je vast stiekem een man
Élke vrouw doet het
Hipsterquote:
Orzo en tzatziki?! Why?!quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk is dat!
Ik had trouwens van de AH de orzo tzatziki 'dipsalade'.
Debiele naam natuurlijk, maar het was erg lekker bij elkaar. Frissen dressing en paprika door de orzo heen, heerlijk als lunch
Nou, dat zal dan wel. Ofzo...quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dat denkt, ben je vast stiekem een man
Élke vrouw doet het
En dat zeg je terwijl je mij kent?!quote:
Wikipedia: Orzo (Italiaans voor gerst, ook wel rissoni) is een gedroogde pastasoort. De vorm en grootte is vergelijkbaar met een rijstkorrel.[1]Orzo gebruikt men in soep, als deel van een salade of pilav, of gebakken in een braadpan. Het wordt ook wel gebruikt als substituut voor de rijst in risotto (zoals fideus de rijst in paellakan vervangen).quote:
Jij ook.quote:
Zeker weten!quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan wel. Ofzo...
En AnneX is van jouw leeftijd toch? Zijn wij viertjes de ouwetjesquote:
Ouwechies toch, of is dat slang voor iets anders?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En AnneX is van jouw leeftijd toch? Zijn wij viertjes de ouwetjes
Ik ben 9 jaar jonger dan ome Fles.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat mag je nie vragen want onbeleefd en zo alles. Goh wat erg, we worden allemaal oud en we gaan allemaal dood. Face it![]()
Ome Fles is 46.
Je vraagt een dame toch niet naar haar leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
iedereen heeft het erover en iedereen wil het eigenlijk wel van iedereen weten. En bijna iedereen wil het vertellen ook. Als jij het niet wilt vertellen, primaquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je vraagt een dame toch niet naar haar leeftijd
Het staat er al..quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iedereen heeft het erover en iedereen wil het eigenlijk wel van iedereen weten. En bijna iedereen wil het vertellen ook. Als jij het niet wilt vertellen, primaMaar ga niet doen alsof het dan mijn fout is
Mooi!quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de eiermuffins gemaakt die @:minilot hier pas postte:
[ afbeelding ]
Met wortel, salie en pastinaak uit eigen tuin![]()
[ afbeelding ]
Volgend jaar hopelijk ook eigen pompoen en ei.
Ja, ze waren zeker lekker. Het kon wel iets meer smaak hebben. Meer salie, meer kaas en spek ofzo. Het was absoluut voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ze waren zeker lekker. Het kon wel iets meer smaak hebben. Meer salie, meer kaas en spek ofzo. Het was absoluut voor herhaling vatbaar.
Maak een topique met live updates.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar okee ik ga toch maar eens mijn baard weer laten staan
Ja, dat kan zeker. Je kunt hier echt alle kanten mee op. Ideaal voor restjes groente, kaas, vlees en kruiden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Misschien ook andere kruiden erbij? Thijm of oregano ofzo?
Ik denk dat dat toch wat anders gaat staan dan toenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar okee ik ga toch maar eens mijn baard weer laten staan
Ik had ze ook gemaakt maar vond ze toch niet zo lekker. Maar ik had geen salie (die had ik vermoord) meer kaas was misschien lekkerder geweest en ja, spek ook wel. Hou van alle drie de groenten, maar als combi vond ik het minderquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ze waren zeker lekker. Het kon wel iets meer smaak hebben. Meer salie, meer kaas en spek ofzo. Het was absoluut voor herhaling vatbaar.
Misschien ook eens proberenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeker. Je kunt hier echt alle kanten mee op. Ideaal voor restjes groente, kaas, vlees en kruiden.
mwoa, weet niet of je dat wiltquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maak een topique met live updates.
Ik zag de groente uit het recept als suggestie en heb dat ook niet aangehouden. Ik heb ook feta in plaats van geitenkaas gebruikt. Ik vond het recept een leuk idee maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had ze ook gemaakt maar vond ze toch niet zo lekker. Maar ik had geen salie (die had ik vermoord) meer kaas was misschien lekkerder geweest en ja, spek ook wel. Hou van alle drie de groenten, maar als combi vond ik het minder
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet te kennen om een topic over je baard te willen?
Ik heb hier in huis ook een live groeiende baard. Ik denk dat ik ongeveer weet hoe dat gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AnneX is een stukje ouder dan ik. Zij is in deze SC de oudste.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
En AnneX is van jouw leeftijd toch? Zijn wij viertjes de ouwetjes
Nu vraag ik me af wie de jongste isquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:56 schreef golfer het volgende:
AnneX is een stukje ouder dan ik. Zij is in deze SC de oudste.
Tele2?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wie de jongste is(Tele? Candaasje?)
Nou lekker dan.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mee kan posten?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de baby's en kinderen die hier niet mee kletsen (het kunnen aanklikken van smiley's telt ook niet) tel ik niet mee bij die vraagquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de baby's en kinderen die hier niet mee kletsen (het kunnen aanklikken van smiley's telt ook niet) tel ik niet mee bij die vraag
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis ook een live groeiende baard. Ik denk dat ik ongeveer weet hoe dat gaat.gewoon pokon smeren iedere dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Naar Betula jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:06 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga mijn koude voeten in bed opwarmen. Truste.
Trustequote:Op dinsdag 17 september 2019 22:06 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga mijn koude voeten in bed opwarmen. Truste.
Geen Skid Row?quote:
Je bent een half jaartje jonger dan ik.quote:
"Kleurrijke figuren" heet dat dan, nietwaar?quote:
Als je 't niet even laat liggen is de nori knapperig en taai, niet goed bijtbaar. Maar ik weet niet hoe het heurt, eigenlijk. Mijn recept vindt wel al jaren gretig aftrek. Het komt uit een tijd dat we geen brood aten, en ik een extra bron van jodium zocht. Zeewier is geweldig daarvoor.quote:
jamaar ik heb gehoord dat je heel erg lief bent. Dus dan maakt de rest eigenlijk niet meer zo veel uit.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou lekker dan.
Staat nergens mjn leeftijd op inet en dan gooi jij het erin.
Ga jij nou lekker ajax kijken...
Daar zat ik vanavond mee aan tafelquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Mooie serie "diagnoses" op NF gekeken en me weer heerlijk verloren in slagjes oefenen op de gitaar.
Life is goed![]()
Heb niks met het hele koningshuis, mag dat ook![]()
Wel met baarden en harige mannen
Oh ja je ging even een jurkje langs brengen en meteen aan tafel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar zat ik vanavond mee aan tafel
Ik niet. Hoe kan dit!?quote:
Niet?quote:
Ja, gewoon geen discussie. Mee-eten huppa. Hem heb ik 3,5 jaar geleden 3 keer in de les gehad, kwam ze laatst tegen op de markt en contact gehouden. Hebben een dochter van 10 maanden. Hij is 30 en zijn familie woont hier ook (hij is samen met z’n vader gevlucht) maar zij is 22 en haar hele familie woont in Syrië, ze mist haar moeder enorm ze vond het zo moeilijk dat haar moeder d’r kleinkind alleen via skype kent en die kleine weet nog lang niet dat dat haar oma is. Dat vertelde ze pas toen haar man even weg was. Vond dat zo sneu.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja je ging even een jurkje langs brengen en meteen aan tafel.
Wat zijn wij 'ollanders' dan karig eigenlijk he!
Bejaarde hier hoorquote:
ja ik ook zoquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bejaarde hier hoor
Ik ga mijn brakke lijf bedwaarts slepen
Geen Skid Rowquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook zomorgen weer vruug in Borabant
Begin september alquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Heeft iemand al bakkerskruidnootjes van Bolletje in de winkel gezien?
Die zijn altijd zo lekker
Is Candaasje niet iets ouder, want die heeft eerst ook wat andere opleidingen gedaan toch?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, Zeefje is er ook nog.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is Candaasje niet iets ouder, want die heeft eerst ook wat andere opleidingen gedaan toch?
Op de bbq meet was ik iig niet de jongste, dat vond ik al heel wat
Dit al gelezen dan, het leek Brussel een strak plan om ook een registratieplicht voor pluimvee in te voerenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou die schittert redelijk in afwezigheid de laatste tijdquote:
Morganequote:Op dinsdag 17 september 2019 23:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou die schittert redelijk in afwezigheid de laatste tijd
En d'r was nog iemand iets jonger, of even oud geloof ik. Die schreef ondertiteling, kan zo niet op de naam komen
God, dat was een van de favoriete nummers van mijn exquote:
Blijft een mooi nr. Vind ik.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
God, dat was een van de favoriete nummers van mijn ex
Ach, de Telegraaf. Die schrijft zo vaak iets als voldongen feit.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit al gelezen dan, het leek Brussel een strak plan om ook een registratieplicht voor pluimvee in te voeren
https://www.telegraaf.nl/c/1216514329/
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:32 schreef Aure het volgende:
Op zich wel fijn om na weer een lange werkdag mezelf zo jong te voelen in deze sc![]()
#dertigishetnieuwetwintig
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:32 schreef Aure het volgende:
Op zich wel fijn om na weer een lange werkdag mezelf zo jong te voelen in deze sc![]()
#dertigishetnieuwetwintig
Het is dan ook een draak van een liedquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
God, dat was een van de favoriete nummers van mijn ex
Nog niet verder bijlezen, maarquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de eiermuffins gemaakt die @:minilot hier pas postte:
[ afbeelding ]
Met wortel, salie en pastinaak uit eigen tuin![]()
[ afbeelding ]
Edit: er was ook een tomatensalade uit eigen tuin.
Da's waar, maar sinds -ie voorkwam in Lukas Moodyssons hyperlieve film Fucking Åmål draag ik 't toch een warmer hart toequote:Op dinsdag 17 september 2019 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is dan ook een draak van een lied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het #2ndbreakfast straks wordt vermoedelijk een quesadilla met spinazie. Een mogelijke #3rd, danwel pre-lunch: eindelijk die zelfgebakken scones!Let me see you stripped down to the bone
Noorwegen.. wachten tot we Rusland in mogen.quote:Op woensdag 18 september 2019 05:58 schreef Barreltje het volgende:
Waar dobber jij op het moment Frant?
Succes daar!quote:Op woensdag 18 september 2019 06:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Noorwegen.. wachten tot we Rusland in mogen.
Ja bedankt. Wellicht deze week al weer naar huis :/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2019 06:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja bedankt. Wellicht deze week al weer naar huis :/Ze heeft wel pech zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 18 september 2019 06:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja bedankt. Wellicht deze week al weer naar huis :/Allemachtig zeg, het zit die E. qua lijf niet bepaald mee zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm ding!
Let me see you stripped down to the bone
Dagje naar een ander platformquote:
Snief! Zij die verloren is gegaan aan een yoga-retraite. *minuutje stil*quote:
Past wel bij een draak van een vrouwquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is dan ook een draak van een lied
Nieuwe beter ja?quote:Op woensdag 18 september 2019 06:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Past wel bij een draak van een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |