Die paar mongooltjes zwichten ze echt niet voor hoor. Komt wel goed joh.quote:
Dit is al langere tijd trending.quote:Op maandag 16 september 2019 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
Haags heeft weer een nieuwe smiley ontdekt
Hoe noem jij ons opperhoofd?quote:Op maandag 16 september 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die paar mongooltjes zwichten ze echt niet voor hoor. Komt wel goed joh.
Misschien dit weekend een gaatje om te gaan kijken, heb aardig vol weekend voor de boeg maar wellicht zaterdag na het uit eten even, kunnen we daarna wel weer doorbieren, ga het in de groep gooien.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dit weekend een gaatje om te gaan kijken, heb aardig vol weekend voor de boeg maar wellicht zaterdag na het uit eten even, kunnen we daarna wel weer doorbieren, ga het in de groep gooien.
Je mag gewoon gaan hoor, maar voel je niet verplicht.quote:Op maandag 16 september 2019 09:19 schreef Kopjechino het volgende:
Heb de hele tijd het gevoel dat ik naar mijn werk moet, maar dat hoeft dus niet. Heel raar.
Nee, iedereen werkt over enzo. Ik heb liever vakantie. Maar zo raar om na maanden aan een stuk te hebben gewerkt, opeens niet naar je werk te hoeven gaanquote:Op maandag 16 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je mag gewoon gaan hoor, maar voel je niet verplicht.
Heerlijk toch. App je collega's even hoe lekker het wel niet is om nu vrij te zijnquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, iedereen werkt over enzo. Ik heb liever vakantie. Maar zo raar om na maanden aan een stuk te hebben gewerkt, opeens niet naar je werk te hoeven gaan
Haha nee, ik stuur wel foto's als we eenmaal in de Ardennen zijnquote:Op maandag 16 september 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerlijk toch. App je collega's even hoe lekker het wel niet is om nu vrij te zijn
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee, ik stuur wel foto's als we eenmaal in de Ardennen zijn
Wanneer ga je?quote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee, ik stuur wel foto's als we eenmaal in de Ardennen zijn
Zei de kip tegen de kalkoen terwijl hij een worm uit de kont van de haan pikt.quote:Op maandag 16 september 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben betrouwbaarder dan haags
Vrijdag vertrekken wequote:
quote:Op maandag 16 september 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
En dan aan de slag bij je nieuwe werk?quote:
Dit is waar, hoeveel dickpics ik ook naar kiid stuur, hij stuurt er nooit eentje door.quote:Op maandag 16 september 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, laatste week bij mijn oide werkgever. Dan twee weken chillen en dan ga ik beginnen. Precies in die periode komt Fifa 20 ook uitquote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan aan de slag bij je nieuwe werk?
Is fifa al uit?
Oidequote:Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, laatste week bij mijn oide werkgever. Dan twee weken chillen en dan ga ik beginnen. Precies in die periode komt Fifa 20 ook uit
Kip was vroeger een T-rex dus miss heb je gelijkquote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei de kip tegen de kalkoen terwijl hij een worm uit de kont van de haan pikt.
Oh chill.quote:Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, laatste week bij mijn oide werkgever. Dan twee weken chillen en dan ga ik beginnen. Precies in die periode komt Fifa 20 ook uit
3-2 valt wel mee.quote:Op maandag 16 september 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Geen tranen meer voor die oorwassing van gister?!
??quote:Op maandag 16 september 2019 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh chill.
Maar had je dan niet die week die je nu hebt beter naar volgende week kunnen schuiven. Dan had je drie weken gehad achter elkaar.
Met wat hulp, ach. Die knuffelberen actie was wel weer leuk.quote:Op maandag 16 september 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
5 goals gescoord door de tegenstander is toch wel een dingetje
Had liever gehad dat ze met fifa 20 edities zouden gaan strooienquote:Op maandag 16 september 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met wat hulp, ach. Die knuffelberen actie was wel weer leuk.
Ado is dan ook een kutclubquote:Op maandag 16 september 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
5 goals gescoord door de tegenstander is toch wel een dingetje
Uh ok.quote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had liever gehad dat ze met fifa 20 edities zouden gaan strooien
Had je er dan 1 naar mij gestuurd?quote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had liever gehad dat ze met fifa 20 edities zouden gaan strooien
Ik had hem persoonlijk gebracht. Check mijn wa fotoquote:Op maandag 16 september 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je er dan 1 naar mij gestuurd?
Het is weer eens iets anders als; bommen op Rotterdam.quote:Op maandag 16 september 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit wat in. Beetje gierig die tweedehands knuffels
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je nu vakantie had, dan nog een week moest werken en dan twee weken vrij.quote:Op maandag 16 september 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
??
Denk niet dat je mij begrijpt. Ik werk nog 3 weken door gedurende mijn opzegtermijn en dit is mijn laatste week dat ik hier werk. Dan heb ik twee weken vrij voordat ik bij mijn nieuwe werk begin.
Hoi Flippieequote:Op maandag 16 september 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je er dan 1 naar mij gestuurd?
quote:Op maandag 16 september 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je nu vakantie had, dan nog een week moest werken en dan twee weken vrij.
Maar ik snap je nu.
[..]
Hoi Flippiee
Ga ik NU doenquote:Op maandag 16 september 2019 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had hem persoonlijk gebracht. Check mijn wa foto
Hoi dud0rquote:Op maandag 16 september 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je nu vakantie had, dan nog een week moest werken en dan twee weken vrij.
Maar ik snap je nu.
[..]
Hoi Flippiee
Nou nee dat niet.quote:Op maandag 16 september 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker hoor. Beetje survival doen enzo.
Hmm ook niet altijd. Ben al door allerlei soorten mensen in mijn rug gestoken.quote:Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
Zijn vaak juist de mensen die je niet hoort die om je rug lekken en praten
Oh, had wel verwacht van jou.quote:Op maandag 16 september 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.
[..]
Hmm ook niet altijd. Ben al door allerlei soorten mensen in mijn rug gestoken.
Wat doe jij huillachen naar mijquote:
Lekker weekend gehad?quote:
Oké, dan ken je mij dus echt niet. Verkeerd beeld dit van mij Haagsquote:Op maandag 16 september 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh, had wel verwacht van jou.
Schattig hoe je flippiee probeert te versierenquote:Op maandag 16 september 2019 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe jij huillachen naar mij
[..]
Lekker weekend gehad?
Had een stoere chick in gedachten.quote:Op maandag 16 september 2019 09:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, dan ken je mij dus echt niet. Verkeerd beeld dit van mij Haags
Hmm nee dat ben ik niet echt. Misschien kom ik zo over door hoe ik mij kleed en soms gedraag, maar niets is minder waar.quote:Op maandag 16 september 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had een stoere chick in gedachten.
Prima weekend en jij?quote:Op maandag 16 september 2019 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe jij huillachen naar mij
[..]
Lekker weekend gehad?
Sowieso zijn alle versierpogingen echt tevergeefsquote:Op maandag 16 september 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schattig hoe je flippiee probeert te versieren
Hij moet maar eens een lesje krijgen van Haags.quote:Op maandag 16 september 2019 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima weekend
[..]
Sowieso zijn alle versierpogingen echt tevergeefs
Ik zeg flippiee gewoon gedag dwaas.quote:Op maandag 16 september 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schattig hoe je flippiee probeert te versieren
quote:Op maandag 16 september 2019 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima weekend en jij?
[..]
Sowieso zijn alle versierpogingen echt tevergeefs
Ik ken je langer dan vandaag.quote:Op maandag 16 september 2019 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zeg flippiee gewoon gedag dwaas.
Ga Flippiee toch niet versieren als ze volop aan het daten is met iemand
[..]
quote:Op maandag 16 september 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag.
Ik denk dat jullie van Kiid les moeten krijgenquote:Op maandag 16 september 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet maar eens een lesje krijgen van Haags.
quote:Op maandag 16 september 2019 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zeg flippiee gewoon gedag dwaas.
Ga Flippiee toch niet versieren als ze volop aan het daten is met iemand
quote:[..]
Is dit frustratie dat zelfs haags je door heeft?quote:
Hij heeft vorige week een paar gevoelige nederlagen geleden bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit frustratie dat zelfs haags je door heeft?
Denk dat Kiid gewoon heel erg monogaam is.quote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie van Kiid les moeten krijgen
[..]
[..]
Nee.quote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit frustratie dat zelfs haags je door heeft?
quote:Op maandag 16 september 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week een paar gevoelige nederlagen geleden bij de vrouwtjes.
Wie?quote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie van Kiid les moeten krijgen
[..]
[..]
Ow, dan ken ik je blijkbaar nog niet goed genoeg of ik heb afgelopen week iets gemist.quote:
Onze fifa fanaat.quote:
Haags overdrijft gewoon een beetje.quote:Op maandag 16 september 2019 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan ken ik je blijkbaar nog niet goed genoeg of ik heb afgelopen week iets gemist.
Dat is hij ookquote:Op maandag 16 september 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat Kiid gewoon heel erg monogaam is.
[..]
Nee.
[..]![]()
![]()
@Kiidquote:
Elk jaar hetzelfde.quote:
Flippiee is lief, daar is niets aan te vindenquote:Op maandag 16 september 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags overdrijft gewoon een beetje.
Ik vind Flippiee lief. Meer niet.
Mannen die FIFA spelen zijn net zo boeiend als vrouwen die slechts ademen, met nagellakjes spelen, cupcakes bakken en huilen tijdens The Voice.quote:
Ja.quote:Op maandag 16 september 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die FIFA spelen zijn net zo boeiend als vrouwen die slechts ademen, met nagellakjes spelen, cupcakes bakken en huilen tijdens The Voice.
quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Flippiee is lief, daar is niets aan te vinden
Je bent ook bijzonderquote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt bijzonder matig.
Jelly afquote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Hh jij bent lief hihi ja jij ook superlief
Bitches please zeg
Hoi jaloerse Noelquote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Bitches please zeg
Echt hequote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Bitches please zeg
Zo dan!quote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Bitches please zeg
Wel vrij heftig hoorquote:Op maandag 16 september 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meest pittige uitspraak die ik heb gezien sinds het nieuwe kleurtje
Koekoekquote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Bitches please zeg
Een kans voor wat?quote:Op maandag 16 september 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
Je zou mij eens een kans moeten geven. Een echte kans
Amaquote:
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Solotovski het volgende:
Bitches please zeg
Gun die jongen ook wat liefde.quote:
Jaloerse mensen zijn onzeker.quote:
Ga je jezelf casteren?quote:Op maandag 16 september 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
Nog een week tot onze OG zijn ballen mag inleveren bij de dierenarts
Sorry, mijn nieuwsgierigheid won het even van mijn verstandquote:
FIFA FIFA FIFA FIFA FIFAquote:Op maandag 16 september 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry, mijn nieuwsgierigheid won het even van mijn verstand
Lekker de Limburgse zwiemels van zijn vriendin eraf sabbelen, daarna kun je moeiteloos tot 100 tellen.quote:
Laat mijn collega met rust!quote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wel huilen als niemand goedemorgen zegt ja hoor noel jaa hoor
Prachtig rijmpje op deze regenachtige ochtend.quote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Lekker de Limburgse zwiemels van zijn vriendin eraf sabbelen, daarna kun je moeiteloos tot 100 tellen.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 16 september 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat mijn collega met rust!
@murp tettenquote:Op maandag 16 september 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten we er even een FA bij halen?
Ik ben in een romantische buiquote:Op maandag 16 september 2019 10:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Prachtig rijmpje op deze regenachtige ochtend.
Ja dat meen ik ook allemaalquote:Op maandag 16 september 2019 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wel huilen als niemand goedemorgen zegt ja hoor noel jaa hoor
Kan dit bevestigenquote:Op maandag 16 september 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Flips gaat dit winnen want die heeft borsten, denk ik.
Ohnee..quote:
Neequote:Op maandag 16 september 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
Nou, op een innige vriendschap en wie wat wat nog meer
Dat is waar. Noel verdient ook aandacht en liefde. De naal is koud en kil, maar wij zullen er altijd voor hem zijnquote:Op maandag 16 september 2019 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ama
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
[..]
Gun die jongen ook wat liefde.
[..]
Jaloerse mensen zijn onzeker.
[..]
Ga je jezelf casteren?
Zit je aan de drugs?quote:Op maandag 16 september 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik zweet, ben aan het ontgroenen.
Geen last van aangezien het best frisjes is buitenquote:Op maandag 16 september 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik zweet, ben aan het ontgroenen.
Lichtblauw?quote:Op maandag 16 september 2019 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Kijk de lichtblauwen kruipen dan
Ik noem het 'bot' niet per se gemeen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
???
En tegen mij ben je alleen maar gemeen
Doet ze tegen bijna iedereen die lief tegen haar wil doenquote:Op maandag 16 september 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
???
En tegen mij ben je alleen maar gemeen
Hoog tijd voor een boze onvriendelijke donkerkleurige man die vaak kip eet dus.quote:Op maandag 16 september 2019 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doet ze tegen bijna iedereen die lief tegen haar wil doen
Maar waarom doe je zo bot als ik zo lief en uitnodigend benquote:Op maandag 16 september 2019 11:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik noem het 'bot' niet per se gemeen.
Waarom moet die perse donkerkleurig zijn? Beetje racist he.quote:Op maandag 16 september 2019 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een boze onvriendelijke donkerkleurige man die vaak kip eet dus.
Vrouwen op fok zijn echt lastigquote:Op maandag 16 september 2019 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doet ze tegen bijna iedereen die lief tegen haar wil doen
Groot schaap.quote:Op maandag 16 september 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet die perse donkerkleurig zijn? Beetje racist he.
Ik eet eel vaak kipquote:Op maandag 16 september 2019 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een boze onvriendelijke donkerkleurige man die vaak kip eet dus.
Daaromquote:Op maandag 16 september 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
Maar waarom doe je zo bot als ik zo lief en uitnodigend ben
Je hebt een vriendin, waar maak je je in Godsnaam druk omquote:
Niet allemaal.quote:
En nou moet het ook nog eens een schaap zijn. Het wordt steeds gekker bij jou.quote:
Waarom genoegen nemen met één terwijl je er ook meerdere kan hebbenquote:Op maandag 16 september 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin, waar maak je je in Godsnaam druk om
Iets met monogamiequote:Op maandag 16 september 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
Waarom genoegen nemen met één terwijl je er ook meerdere kan hebben
Je weet niet of dat echt is of dat ik dat heb verzonnen voor mijn egoquote:Op maandag 16 september 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin, waar maak je je in Godsnaam druk om
Dat zijn de mvp's onder de vrouwenquote:Op maandag 16 september 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet allemaal.
@:flippiee @:madam-april @:mickytjuh niet.
[..]
En nou moet het ook nog eens een schaap zijn. Het wordt steeds gekker bij jou.
[..]
Waarom genoegen nemen met één terwijl je er ook meerdere kan hebben
Dat laatste sowiesoquote:Op maandag 16 september 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
Je weet niet of dat echt is of dat ik dat heb verzonnen voor mijn ego
Lijkt erop dat jij de code hebt gekregen. Al een beetje aan het dm'en zie ik?quote:Op maandag 16 september 2019 11:40 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetjeMag niet klagen.
En daar? Hoe bevalt je eerste echte vakantiedagje?
Ah gelukkig!quote:Op maandag 16 september 2019 11:40 schreef I. het volgende:
Gaat z'n gangetjeMag niet klagen.
En daar? Hoe bevalt je eerste echte vakantiedagje?
Doe datquote:Op maandag 16 september 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
Nou dan. Dan is er toch ook geen probleem?
Ik dm je wel ff
Dat stadium zijn wij al ruimschoots gepasseerd.quote:Op maandag 16 september 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt erop dat jij de code hebt gekregen. Al een beetje aan het dm'en zie ik?
Wat is je geheimquote:Op [quote]
[b]Op maandag 16 september 2019 11:44 schreef I. het volgende:
[..]
Dat stadium zijn wij al ruimschoots gepasseerd.
Overrated en onnatuurlijk.quote:
Je bent te mooiboy om dat te verzinnen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet niet of dat echt is of dat ik dat heb verzonnen voor mijn ego
Echt he.quote:
Ik probeer altijd eerlijk tegen jullie te zijn iddquote:Op maandag 16 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Overrated en onnatuurlijk.
[..]
Je bent te mooiboy om dat te verzinnen.
[..]
Echt he.
Dat is jouw meningquote:Op maandag 16 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt he.
quote:Op maandag 16 september 2019 11:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah gelukkig!
Beetje saai nog, maar wel goed. Ga vanmiddag naar de kapper
Jij bent zo'n mannetje die zijn meisje niet genoeg kan afvullen, ja hè?quote:Op maandag 16 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt he.
Dit voorspeld weinig goeds. Wat heeft I. dat ik niet heb?quote:Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou zeggen; kijk wat er gebeurt.
Nee, alleen de puntjes. En vervenquote:Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef I. het volgende:
![]()
Ah nice. Zolang je maar niet kaal op vakantie gaat.
Nicequote:Op maandag 16 september 2019 11:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, alleen de puntjes. En verven
Welke kleur? Ik overweeg om mijn haar grijs te gaan vervenquote:Op maandag 16 september 2019 11:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, alleen de puntjes. En verven
Vertel nou je geheim vriendquote:Op maandag 16 september 2019 11:49 schreef I. het volgende:
[..]
NiceZelfde kleur? Of ga je voor iets anders dit keer?
quote:Op maandag 16 september 2019 11:49 schreef I. het volgende:
NiceZelfde kleur? Of ga je voor iets anders dit keer?
Waarom grijs?quote:Op maandag 16 september 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
Welke kleur? Ik overweeg om mijn haar grijs te gaan verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op maandag 16 september 2019 11:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Waarom grijs?Lijkt me wel cool. Beetje zoals AgueroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Waarom grijs?NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Waarom grijs?Jij hebt mooi haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent zo'n mannetje die zijn meisje niet genoeg kan afvullen, ja hè?
Voorspelt*quote:Op maandag 16 september 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit voorspeld weinig goeds. Wat heeft I. dat ik niet heb?
Hij is langquote:
En langquote:
Hoezo datquote:Op maandag 16 september 2019 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Beetje middelbare leeftijd kleur.
Ja, ik ben niet zo heel lang. 1.83, maar vaak wel lang zat voor de meeste vrouwen. Vind het ook geen gezicht als je zo'n lange slungel ziet lopen met een veredelde dwerfquote:Op maandag 16 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt.
[..]
[..]
Voorspelt*
[..]
Hij is lang
[..]
En lang
Jij ook.quote:Op maandag 16 september 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
Tijd voor lunch vrienden. Iedereen die over 2 minuten gaan eten; eet smakelijk!
Is wel handig als ze een stuk kleiner zijn. Kan je ze als tafeltje of leunpunt gebruiken in de kroeg.quote:Op maandag 16 september 2019 12:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo heel lang. 1.83, maar vaak wel lang zat voor de meeste vrouwen. Vind het ook geen gezicht als je zo'n lange slungel ziet lopen met een veredelde dwerf
Met sambal?quote:Op maandag 16 september 2019 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bammetjes met kipfilet
Dat is mooi kut natertquote:Op maandag 16 september 2019 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ze hebben ingebroken bij m'n studievereniging. Van mij is niets weg, maar er zijn wel twee laptops gestolen.
natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 september 2019 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met sambal?
[..]
Dat is mooi kut natert
Waarom niet? Is lekker man, geen boter maar sambal er onder.quote:
Zeg datquote:Op maandag 16 september 2019 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met sambal?
[..]
Dat is mooi kut natert
Gadverdamme, nee!quote:Op maandag 16 september 2019 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet? Is lekker man, geen boter maar sambal er onder.
Dat.quote:
Jawel man.quote:
Er was een tijd dat je aardig voor mij was.quote:
Ben ik nog, ik zeg gewoon eerlijk wat ik ervan vind hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je aardig voor mij was.
Snap niet wat er oubollig aan is, dit is best modern op dit moment hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nog, ik zeg gewoon eerlijk wat ik ervan vind hoor.
Kan zijn dat ik er een beetje uit ben wat hip en kek is tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2019 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap niet wat er oubollig aan is, dit is best modern op dit moment hoor.
Zou goed kunnen hoorquote:Op maandag 16 september 2019 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Kan zijn dat ik er een beetje uit ben wat hip en kek is tegenwoordig
Ja maar niet op boterham.quote:Op maandag 16 september 2019 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje goede sambal is wel rodegodenprut
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef Kopjechino het volgende:
Vriend van mij had altijd zelfgemaakte sambal. Pleurde ik echt op vrijwel alles
Hoort zeker niet?quote:Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar niet op boterham.
quote:Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Maar met jouw ogen staat kaal of neongroen of blauwzwart met een beige lok ook nog wel
WERELDNUMMERquote:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 16 september 2019 12:43 schreef Kopjechino het volgende:
EN HIJ ZEIIIII, LEEF! ALSOF HET JE LAATSTE DAG IS
Wat? Dat ik niet genoeg uit het leven haal?quote:
Ik las hem andersomquote:Op maandag 16 september 2019 12:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat? Dat ik niet genoeg uit het leven haal?
Nou nou nou, het is rotterdam niet.quote:
Bomen?quote:
Die voor het huis staat? Mag hoor, heb de kant bij de voordeur al helemaal weggesnoeid maar als jij het helemaal weg wil halen is prima. Wel zelf afvoeren.quote:Op maandag 16 september 2019 12:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal jouw sparretje eens kappen
Zal ik doenquote:Op maandag 16 september 2019 12:54 schreef dud0r het volgende:
Die voor het huis staat? Mag hoor, heb de kant bij de voordeur al helemaal weggesnoeid maar als jij het helemaal weg wil halen is prima. Wel zelf afvoeren.
Je mag het gratis weghalen maar als jij er 1000 euro voor neer wil leggen om die boom weg te halen is prima.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mag het gratis weghalen maar als jij er 1000 euro voor neer wil leggen om die boom weg te halen is prima.
Ik ben nou eenmaal veel geld waardquote:Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef dud0r het volgende:
Je mag het gratis weghalen maar als jij er 1000 euro voor neer wil leggen om die boom weg te halen is prima.
Dat ontkent niemand.quote:Op maandag 16 september 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal veel geld waard
Wie dan?quote:
Ach niet iedereen is hetzelfde.quote:
Jij bent onbetaalbaar, poezelewoepsie.quote:Op maandag 16 september 2019 13:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja en maximaal 20 ekkies zeker
Ik zou er wel 20 ekkies voor over hebbenquote:Op maandag 16 september 2019 13:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja en maximaal 20 ekkies zeker
Hoezo?quote:
Hey wist je trouwens dat ik een nieuwe bijnaam heb voor Sam?quote:
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 16 september 2019 13:07 schreef Kiid het volgende:
Ik zou er wel 20 ekkies voor over hebben
Wie luistert dat nou?quote:Op maandag 16 september 2019 13:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Hey wist je trouwens dat ik een nieuwe bijnaam heb voor Sam?
quote:Op maandag 16 september 2019 13:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey wist je trouwens dat ik een nieuwe bijnaam heb voor Sam?
Ja ik. Heb een shizzle in the hizzle with the wizzle bui.quote:
Hij sloeg mij gisteren met zijn poot. Heb 'm omgedoopt tot Samr Hariquote:Op maandag 16 september 2019 13:09 schreef I. het volgende:
VertelSambabal, Samballetje, Sammerdepam, Sampiedampie?
quote:Op maandag 16 september 2019 13:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij sloeg mij gisteren met zijn poot. Heb 'm omgedoopt tot Samr Hari
Vooruit dan maar. Ik zit chicago te luisteren. En van alles uit hetzelfde tijdperkquote:Op maandag 16 september 2019 13:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik. Heb een shizzle in the hizzle with the wizzle bui.
IF YOU LEAVE ME KNOW, YOU TAKE AWAY THE BIGGEST PART OF MEEEEEEquote:Op maandag 16 september 2019 13:11 schreef dud0r het volgende:
Vooruit dan maar. Ik zit chicago te luisteren. En van alles uit hetzelfde tijdperk
Dat ja.quote:Op maandag 16 september 2019 13:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
IF YOU LEAVE ME KNOW, YOU TAKE AWAY THE BIGGEST PART OF MEEEEEE
Kloptquote:
Niet geklikt.quote:
Jawel jawel.quote:Op maandag 16 september 2019 13:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die ken je wel. Is een leuk nummer
Jezusquote:Op maandag 16 september 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet jonguh, vertrek om 15:00
Het doet mij pijn om te zien dat je met I. wel leuk praat en met mij nietquote:Op maandag 16 september 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog niet jonguh, vertrek om 15:00
quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het doet mij pijn om te zien dat je met I. wel leuk praat en met mij niet
Kan ik niets aan doen dat ze dan pas plek hebbenquote:
Huilen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Forum Opties | |