Die paar mongooltjes zwichten ze echt niet voor hoor. Komt wel goed joh.quote:
Dit is al langere tijd trending.quote:Op maandag 16 september 2019 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
Haags heeft weer een nieuwe smiley ontdekt
Hoe noem jij ons opperhoofd?quote:Op maandag 16 september 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die paar mongooltjes zwichten ze echt niet voor hoor. Komt wel goed joh.
Misschien dit weekend een gaatje om te gaan kijken, heb aardig vol weekend voor de boeg maar wellicht zaterdag na het uit eten even, kunnen we daarna wel weer doorbieren, ga het in de groep gooien.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dit weekend een gaatje om te gaan kijken, heb aardig vol weekend voor de boeg maar wellicht zaterdag na het uit eten even, kunnen we daarna wel weer doorbieren, ga het in de groep gooien.
Je mag gewoon gaan hoor, maar voel je niet verplicht.quote:Op maandag 16 september 2019 09:19 schreef Kopjechino het volgende:
Heb de hele tijd het gevoel dat ik naar mijn werk moet, maar dat hoeft dus niet. Heel raar.
Nee, iedereen werkt over enzo. Ik heb liever vakantie. Maar zo raar om na maanden aan een stuk te hebben gewerkt, opeens niet naar je werk te hoeven gaanquote:Op maandag 16 september 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je mag gewoon gaan hoor, maar voel je niet verplicht.
Heerlijk toch. App je collega's even hoe lekker het wel niet is om nu vrij te zijnquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, iedereen werkt over enzo. Ik heb liever vakantie. Maar zo raar om na maanden aan een stuk te hebben gewerkt, opeens niet naar je werk te hoeven gaan
Haha nee, ik stuur wel foto's als we eenmaal in de Ardennen zijnquote:Op maandag 16 september 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerlijk toch. App je collega's even hoe lekker het wel niet is om nu vrij te zijn
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee, ik stuur wel foto's als we eenmaal in de Ardennen zijn
Wanneer ga je?quote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee, ik stuur wel foto's als we eenmaal in de Ardennen zijn
Zei de kip tegen de kalkoen terwijl hij een worm uit de kont van de haan pikt.quote:Op maandag 16 september 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben betrouwbaarder dan haags
Vrijdag vertrekken wequote:
quote:Op maandag 16 september 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
En dan aan de slag bij je nieuwe werk?quote:
Dit is waar, hoeveel dickpics ik ook naar kiid stuur, hij stuurt er nooit eentje door.quote:Op maandag 16 september 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, laatste week bij mijn oide werkgever. Dan twee weken chillen en dan ga ik beginnen. Precies in die periode komt Fifa 20 ook uitquote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan aan de slag bij je nieuwe werk?
Is fifa al uit?
Oidequote:Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, laatste week bij mijn oide werkgever. Dan twee weken chillen en dan ga ik beginnen. Precies in die periode komt Fifa 20 ook uit
Kip was vroeger een T-rex dus miss heb je gelijkquote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei de kip tegen de kalkoen terwijl hij een worm uit de kont van de haan pikt.
Oh chill.quote:Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, laatste week bij mijn oide werkgever. Dan twee weken chillen en dan ga ik beginnen. Precies in die periode komt Fifa 20 ook uit
3-2 valt wel mee.quote:Op maandag 16 september 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Geen tranen meer voor die oorwassing van gister?!
??quote:Op maandag 16 september 2019 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh chill.
Maar had je dan niet die week die je nu hebt beter naar volgende week kunnen schuiven. Dan had je drie weken gehad achter elkaar.
Met wat hulp, ach. Die knuffelberen actie was wel weer leuk.quote:Op maandag 16 september 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
5 goals gescoord door de tegenstander is toch wel een dingetje
Had liever gehad dat ze met fifa 20 edities zouden gaan strooienquote:Op maandag 16 september 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met wat hulp, ach. Die knuffelberen actie was wel weer leuk.
Ado is dan ook een kutclubquote:Op maandag 16 september 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
5 goals gescoord door de tegenstander is toch wel een dingetje
Uh ok.quote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had liever gehad dat ze met fifa 20 edities zouden gaan strooien
Had je er dan 1 naar mij gestuurd?quote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had liever gehad dat ze met fifa 20 edities zouden gaan strooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |