Beest 🐕quote:Op maandag 16 september 2019 07:21 schreef Doublepain het volgende:
Mensen in volledig regenpak voor een beetje motregen
quote:Op maandag 16 september 2019 07:21 schreef Doublepain het volgende:
Mensen in volledig regenpak voor een beetje motregen
Strijders 💪👊quote:
Zou me ziekmelden. Dat kan echt niet!quote:Op maandag 16 september 2019 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag een introductieprogramma dus ik kan niet werkenDRAMAANDAG
Ik ben na 15 min weggelopenquote:Op maandag 16 september 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou me ziekmelden. Dat kan echt niet!
Melden jullie jezelf vaak ziek, ook als het eigenlijk wél gaat?quote:Op maandag 16 september 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou me ziekmelden. Dat kan echt niet!
Nee, nooit.quote:Op maandag 16 september 2019 09:02 schreef Charlotte3 het volgende:
Mogguh
[..]
Melden jullie jezelf vaak ziek, ook als het eigenlijk wél gaat?
Ik heb niks aan ziekmelden. Doe het dus ook nooit. Alleen als ik meer dan een week verwacht eruit te zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 09:02 schreef Charlotte3 het volgende:
Mogguh
[..]
Melden jullie jezelf vaak ziek, ook als het eigenlijk wél gaat?
Precies. Desnoods vanuit bed werkenquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Ziek zijn is voor homo's!
Jij begrijpt.quote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Desnoods vanuit bed werken
Gewoon werken voor je "kankergeld"quote:Op maandag 16 september 2019 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Desnoods vanuit bed werken
Morgen nog een half dagje en dan de rest van de week vrij.quote:Op maandag 16 september 2019 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker. Ik nog 3 dagen denk ik.
Vanwege wedstrijdje Feyenoord?quote:Op maandag 16 september 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen nog een half dagje en dan de rest van de week vrij.
Nice. Hoe dat zo? Ga je op vakantie?quote:Op maandag 16 september 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen nog een half dagje en dan de rest van de week vrij.
Woensdagochtend vluchtje richting Glasgow.quote:Op maandag 16 september 2019 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nice. Hoe dat zo? Ga je op vakantie?
Ga je nog op bezoek bij Ricksenquote:Op maandag 16 september 2019 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Woensdagochtend vluchtje richting Glasgow.
gezellige boel.quote:Op maandag 16 september 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nog op bezoek bij Ricksen
We keep in touchquote:Op maandag 16 september 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nog op bezoek bij Ricksen
Ik ook, 1,2 keer per jaarquote:Op maandag 16 september 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niks aan ziekmelden. Doe het dus ook nooit. Alleen als ik meer dan een week verwacht eruit te zijn.
Lekker. Niks mis mee.quote:Op maandag 16 september 2019 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Woensdagochtend vluchtje richting Glasgow.
ja zeker wel 6 treetjes naar benedenquote:Op maandag 16 september 2019 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook al gevallen? Gaat niet goed hier.
Wie zal na @:jancees en @:tjacka de volgende zijn?
Heeft je moeder zo'n hekel aan jouquote:Op maandag 16 september 2019 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja zeker wel 6 treetjes naar beneden
alles doet zeer maat
nee hoezoquote:Op maandag 16 september 2019 11:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft je moeder zo'n hekel aan jou
Nee hoor, half weekje.quote:Op maandag 16 september 2019 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meerdere keren per jaar dat je je meer dan een week ziek bent?
quote:Op maandag 16 september 2019 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook al gevallen? Gaat niet goed hier.
Wie zal na @:jancees en @:tjacka de volgende zijn?
De NOS heeft altijd al een neusje voor nieuws gehad.twitter:NOS twitterde op maandag 16-09-2019 om 12:33:26Ash Ketchum na 22 jaar eindelijk Pokémon-Master https://t.co/PXjtGfBSWW reageer retweet
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op maandag 16 september 2019 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Op naar TRU ouwe reus. TOEVAL BESTAAT NIETquote:Op maandag 16 september 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Dit weekend luisterde ik naar dit nummer
Toen zocht ik dat model even op, ik was benieuwd wie dat was. Blijkt ze getrouwd te zijn met de zanger van dat nummer.
HOOR IK NET DAT DIE VENT GISTEREN IS OVERLEDEN.
Het komt wel erg dichtbij zo
Goede.quote:Op maandag 16 september 2019 12:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Op naar TRU ouwe reus. TOEVAL BESTAAT NIET
Wat is jullie favoriete Pokemon? @Coco.quote:Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
De NOS heeft altijd al een neusje voor nieuws gehad.twitter:NOS twitterde op maandag 16-09-2019 om 12:33:26Ash Ketchum na 22 jaar eindelijk Pokémon-Master https://t.co/PXjtGfBSWW reageer retweet
Baltazarquote:Op maandag 16 september 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is jullie favoriete Pokemon? @:Coco.
Charmeleon, Charmander en dus Charizard aldus Onlo jr.quote:Op maandag 16 september 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Men?quote:Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Charmeleon, Charmander en dus Charizard aldus Onlo jr.
@:aTypisch
Hoewel men favoriet Snorlax is.
Wat is jouw favoriete smurf?quote:Op maandag 16 september 2019 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik snap deze niet.
Mijne is Squirtle/Wartortle
Ik zou het waarderen als je de smurfen gewoon bij hun naam zou noemen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete smurf?
Van mij die gast die altijd viesmad is.
LolsmurfGodquote:Op maandag 16 september 2019 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete smurf?
Van mij die gast die altijd viesmad is.
quote:Op maandag 16 september 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Charmeleon, Charmander en dus Charizard aldus Onlo jr.
@:aTypisch
Hoewel mijn favoriet Snorlax is.
?quote:Op maandag 16 september 2019 14:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb ook wel zin in een worst
quote:Op maandag 16 september 2019 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die schedel is van z'n moeder ofzo toch?
Nooit gehoord van nazomer zeker?quote:Op maandag 16 september 2019 14:59 schreef Dven het volgende:
Alle winkels en cafe's halen de vriezers met ijsjes weg. Zomer is nu echt voorbij
Nah, dat volk is compleet gestoord. September en het is winter en zwembaden moeten dicht blablabla, is het 25 graden in de winter lopen ze nog met winterjas want het is winter en is het al weken 30 graden in mei dan blijven de zwembaden dicht want het is nog geen zomerquote:Op maandag 16 september 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit gehoord van nazomer zeker?
zwaar wel zo te zien (in de zin van voedzaam)quote:Op maandag 16 september 2019 15:11 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb het recept voor de beste Hachee gevonden, wij eten dit vanavond.
https://www.keukenliefde.nl/hutspot-ovenschotel-met-wild-hachee/
-maar dan wel hacheevlees ipv wild.
Ja je hebt aan een halfbord genoegquote:Op maandag 16 september 2019 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zwaar wel zo te zien (in de zin van voedzaam)
quote:Op maandag 16 september 2019 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, dat volk is compleet gestoord. September en het is winter en zwembaden moeten dicht blablabla, is het 25 graden in de winter lopen ze nog met winterjas want het is winter en is het al weken 30 graden in mei dan blijven de zwembaden dicht want het is nog geen zomerIddejoten
Neequote:Op maandag 16 september 2019 15:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
F.C. De Kampioenen.. ken je die niet?
Woestquote:Op maandag 16 september 2019 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, dat volk is compleet gestoord. September en het is winter en zwembaden moeten dicht blablabla, is het 25 graden in de winter lopen ze nog met winterjas want het is winter en is het al weken 30 graden in mei dan blijven de zwembaden dicht want het is nog geen zomerIddejoten
Niet zomaar woest ik ben godverdomme ZIEDENDquote:
Nee. Het is alleen maar FIFA. Niets anders dan dat en buiten voetballen. Het is het één of het ander.quote:Op maandag 16 september 2019 13:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]Vermaakt ie zich er nog steeds mee?
en zit trouwens horde, ga straks een paar dagen londen en dan heb ik gewoon thuis vakantie
dus ga denk ik een rogue levelen om te kijken of ik het leuk vind
Ik heb hier erg veel mee te maken.quote:Op maandag 16 september 2019 16:28 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck moet ik weten dat python een programmeertaal is
nog nooit van gehoord
Ben jij een expert? Ik ben nog een amateur. Ik ben nu een cursus aan het volgen op Datacamp (moet nog 40-45%).quote:Op maandag 16 september 2019 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat ik niet gementioned word als het over Python gaat.
JULLIE HEBBEN EEN GROOT PROBLEEM
krijg je diploma op datacamp en kan je dat op je linkedin of cv zetten?quote:Op maandag 16 september 2019 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben jij een expert? Ik ben nog een amateur. Ik ben nu een cursus aan het volgen op Datacamp (moet nog 40-45%).
Ja, dat kan. Je krijgt een certificaat.quote:Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
krijg je diploma op datacamp en kan je dat op je linkedin of cv zetten?
Ik vraag dit ook voor mijn vrienden
@:jancees
@:doublepain
@:mortaxx
Niet echt een expert, maar ik kan me er goed mee redden.quote:Op maandag 16 september 2019 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben jij een expert? Ik ben nog een amateur. Ik ben nu een cursus aan het volgen op Datacamp (moet nog 40-45%).
Wat kost dat maatquote:Op maandag 16 september 2019 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je krijgt een certificaat.
Je betaalt per maand. Paar tientjes. Ik ben traag omdat ik het ook druk heb met andere dingen. Als je wil kun je het makkelijk in een maand afronden. Ik heb nu al 4 maanden een abonnement.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans jij weleens gehoord van dat python gedoe
Bedanktquote:Op maandag 16 september 2019 17:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor Python-vragen staat mijn DM altijd open.
wowgodenquote:Op maandag 16 september 2019 17:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt deels, ik vond dat ik teveel speelde dus sloopte ik mijn SSD schijf van mijn desktop. Maar nu speel ik weer op laptop nadat ik mezelf wat regels heb opgesteld. maar ik blijf wel lijden onder de WoW verslaving, en wat betreft classic ben ik van mening veranderd al switch ik binnen een paar weken weer naar retail.
IRL moet altijd prioriteit hebben en ik probeer mijn gametime beperken wat soms lastig is, aangezien de verslavingsfactor van classic vele malen hoger is dan retail imo.
Kan je beter udemy course kopenquote:Op maandag 16 september 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je betaalt per maand. Paar tientjes. Ik ben traag omdat ik het ook druk heb met andere dingen. Als je wil kun je het makkelijk in een maand afronden. Ik heb nu al 4 maanden een abonnement.
Waarom?quote:Op maandag 16 september 2019 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je beter udemy course kopen
Datacamp ook experts. Zal wel vergelijkbaar zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 12,50 ofzo krijg je tot in de detail uitleg van echte experts
Jaman alles wat je wil, vond die wel chiller maar dat andere zal ook goed zijn hoorquote:Op maandag 16 september 2019 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Datacamp ook experts. Zal wel vergelijkbaar zijn.
Heb trouwens specifiek ook voor data science nodig. Of is dat er ook op udemy?
De weekend?quote:Op maandag 16 september 2019 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sprak iemand in de pauze die de hele weekend WoW speelde
poppenspeler.jebentkanjerdomquote:Op maandag 16 september 2019 18:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De weekend?
@:onlogisch @:ggmm
Psyduckquote:Op maandag 16 september 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
walgelijkquote:Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)iraanse-makelij.html
#FALSEFLAG
@:scrummie2.0
@:onlogisch
LEVENSLANG! LEVENSLANG! LEVENSLANG!quote:Op maandag 16 september 2019 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Rechtszaak @:TIES02 is nu
@:Kingroland
Derde wereldoorlog aanstaande @onlogischtwitter:doylecjd twitterde op maandag 16-09-2019 om 17:23:54@DanKaszeta Translated: explosion and fire at the Vector Virology and Biotechnology Center in Novosibirsk, which houses one of the world's most comprehensive collections of viruses, including Ebola, Marburg, SARS, smallpox, etc. reageer retweet
https://www.rt.com/russia/468919-russia-virus-lab-blast/quote:Op maandag 16 september 2019 21:31 schreef Elan het volgende:
Derde wereldoorlog aanstaande @:onlogischtwitter:doylecjd twitterde op maandag 16-09-2019 om 17:23:54@:DanKaszeta Translated: explosion and fire at the Vector Virology and Biotechnology Center in Novosibirsk, which houses one of the world's most comprehensive collections of viruses, including Ebola, Marburg, SARS, smallpox, etc. reageer retweet
Als ze zo doorgaan roeit Rusland zichzelf uitquote:Op maandag 16 september 2019 21:31 schreef Elan het volgende:
Derde wereldoorlog aanstaande @:onlogischtwitter:doylecjd twitterde op maandag 16-09-2019 om 17:23:54@:DanKaszeta Translated: explosion and fire at the Vector Virology and Biotechnology Center in Novosibirsk, which houses one of the world's most comprehensive collections of viruses, including Ebola, Marburg, SARS, smallpox, etc. reageer retweet
quote:We respecteren uw privacy
Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
Nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Alleen @:haags_kwartiertje @:tarado en ik zijn geen luie varkens
Lekker weertjequote:
Vooropgezet plan. Zelfs die ouders in hun 'oh wat erg' video vonden het niet de moeite ads op hun video uit te zetten. In een week verdienen ze denk ik nu zo'n ton, en die gaan dit de komende weken helemaal uitmelken. Even bij de DWDD of Jinkek, weer een buslanding aan subscribers en views erbij, wat aandacht nog uit de USA.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)500-dollar~aa3a1d12/
Jammer dat ze er zo genadig vanaf komen
We schakelen de marketingexpert even in @KingRolandquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vooropgezet plan. Zelfs die ouders in hun 'oh wat erg' video vonden het niet de moeite ads op hun video uit te zetten. In een week verdienen ze denk ik nu zo'n ton, en die gaan dit de komende weken helemaal uitmelken. Even bij de DWDD of Jinkek, weer een buslanding aan subscribers en views erbij, wat aandacht nog uit de USA.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We schakelen de marketingexpert even in @:kingroland
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Alleen @:haags_kwartiertje @:tarado en ik zijn geen luie varkens
quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is dit voor troep
Ik wil Bram in de buurt genot
@:kingroland
Posts afgehandeld.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We schakelen de marketingexpert even in @:kingroland
Hup Lille.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond eindelijk weer CL jongens.
GC / [Vraag wat je wil] aan een 'onvruchtbare' vader (niet klikken)quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)500-dollar~aa3a1d12/
Jammer dat ze er zo genadig vanaf komen
Te makkelijk dit (net als je moeder)quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quotw![]()
@:GGMM
@:Caland
@:Zipportal
Hij heeft alsnog een kindquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GC / [Vraag wat je wil] aan een 'onvruchtbare' vader (niet klikken)
Heeft deze man toch geluk
quote:iOS 13, set to launch this week, promises a slew of new privacy measures to notify people when apps are covertly tracking them and to give users more control over what data they share.
quote:
Facebook de oven in.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
iOS 13, set to launch this week, promises a slew of new privacy measures to notify people when apps are covertly tracking them and to give users more control over what data they share.
Apple geeft om zijn usersquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.businessinsid(...)k-being-shady-2019-9
Apple goden
[..]
Doen. Al 2 jaar ontzettend tevreden over.quote:
Cellular of normale?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Doen. Al 2 jaar ontzettend tevreden over.
Al twijfel ik wel of ik 'm wil vervangen door de nieuwe. Volgend jaar denk ik.
@Bannyquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe normaal "kankergek"
@:lenny_leonard
Alsof quoten niet toegestaan isquote:
Er is wel meer pensioengeld verdwenen.quote:
Als marketingstudent kan ik dit begrijpen en ik geef ze geen ongelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vooropgezet plan. Zelfs die ouders in hun 'oh wat erg' video vonden het niet de moeite ads op hun video uit te zetten. In een week verdienen ze denk ik nu zo'n ton, en die gaan dit de komende weken helemaal uitmelken. Even bij de DWDD of Jinkek, weer een buslanding aan subscribers en views erbij, wat aandacht nog uit de USA.
jaquote:
Dat vind ik helemaal nietquote:
*kuthoerquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe erger je het maakt, hoe meer views je pakt
Net als die kut hoer in de CL finale
Ik had echt gelachen als ze een half jaar de cel in moesten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe erger je het maakt, hoe meer views je pakt
Net als die kut hoer in de CL finale
Een moffenmeidquote:
Doe dit maar niet meer.quote:
Uh wat?quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:23 schreef Parratotti het volgende:
[..]
Jaloerse troll, Diego is nog undergrounder dan Buckethead.
Geen TR meegepakt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe normaal "kankergek"
Neppertquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga waarschijnlijk mijn SC cancellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandige keuze!quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:43 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NeppertNee, ik ben nog niet geweest en als ik naar de kalender kijk gaat het pas in 2020 lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Gezien het spel kan je er beter 10 jaar bij op doenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet geweest en als ik naar de kalender kijk gaat het pas in 2020 lukken.
Eerste helft was goed tegen ADO.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien het spel kan je er beter 10 jaar bij op doen
Loop maar weg ja!quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Hoe voelt het om de eerste ploeg in de Eredivisie te zijn die van Feyenoord heeft verloren?quote:
Niet echt, ik krijg waarschijnlijk geen geld terug. Dus die poen hebben ze al.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK
Sowwwwquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe voelt het om de eerste ploeg in de Eredivisie te zijn die van Feyenoord heeft verloren?
Stuur mij je kaart maar op.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, ik krijg waarschijnlijk geen geld terug. Dus die poen hebben ze al.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe voelt het om de eerste ploeg in de Eredivisie te zijn die van Feyenoord heeft verloren?
Goeie genade zeg!quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die kippenhokjes in Belgrado waar de kogelgaten nog in de muren zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ws ga ik een mooie appartement krijgen!!! (wel tantje duur)
GENOT
Ik heb nu ook een extra kamer voor je zus als je moeder eens langskomtquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die kippenhokjes in Belgrado waar de kogelgaten nog in de muren zitten.
Volgens moeder Hobbit Humphreyquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-wordt~a0c5f079/
geluktquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Niet gelukt op al je links @:onlogisch
Geklikt. Maar mijn goede vriend @Wereldgozer had me al op de hoogte gesteld van dit nieuws.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wijchen(...)-onderzoek~afea050f/
@:JanCees
@:napoleonfour
@:Lenny_leonard
Die mensen moesten eigenlijk preventief geruimd worden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-wordt~a0c5f079/
quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit gewoond. Goed idee van je.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed, 15:30 Pater van Den Elsenplein.
Is dichtbij mijn ouders. Dan kan ik nadat ik je hebt gehoekt even lekker eten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit gewoond. Goed idee van je.
niet mijn kermisquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Laten we dan gewoon bij je ouders afspreken. Dan zorg ik dat ik een half uurtje eerder kom (en je moeder ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dichtbij mijn ouders. Dan kan ik nadat ik je hebt gehoekt even lekker eten.
Je weet dat ik een Surinaamse moeder heb he? Nu gaan we allebei een pak slaag/slipper krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we dan gewoon bij je ouders afspreken. Dan zorg ik dat ik een half uurtje eerder kom (en je moeder ook)
Oh fuck. WE HEBBEN EEN GROOT PROBLEEMquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat ik een Surinaamse moeder heb he? Nu gaan we allebei een pak slaag/slipper krijgen.
Ze is al aan het trainenquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat ik een Surinaamse moeder heb he? Nu gaan we allebei een pak slaag/slipper krijgen.
Graag gedaan Python- en kermisvriendquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Maar mijn goede vriend @:wereldgozer had me al op de hoogte gesteld van dit nieuws.
?quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker strijderquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lukt het allemaal, bikkel?!
uh okquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een boosheid in het Ajax topic.
Hier wil ik niet bij horen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh fuck. WE HEBBEN EEN GROOT PROBLEEM
@:zipportal
mediapartner. Trouwens ook een mb-trekker met die autoplay en 50 miljoen ads.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit AjaxShowTime2.0 ofzo?
Ja erg goed ook. Twente doet het zowaar prima tot nu toe. Wie had dat gedacht hè?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar omstandigheden buitengewoon geweldig.
Met jou?
Happy met Twente?
Jij natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja erg goed ook. Twente doet het zowaar prima tot nu toe. Wie had dat gedacht hè?
@Sydquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja erg goed ook. Twente doet het zowaar prima tot nu toe. Wie had dat gedacht hè?
Geen mention ontvangen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:53 schreef KingRoland het volgende:
vanuit de oude doos
@:doublepain
@:jancees
@:zipportal
@:wereldgozer
@:coco.
Lekker manquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:13 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Apple Watch kopen
Nu al HYPED AF @:scrummie2.0
Graag een bom op DWDD.twitter:dwdd twitterde op maandag 16-09-2019 om 19:25:41Deze week is het 25 jaar geleden dat de eerste aflevering van de serie Friends werd uitgezonden. Yung zet een paar vraagtekens bij de nog altijd succesvolle serie. #DWDD https://t.co/fMV5YFDPJI reageer retweet
zonder erop klikken met je eensquote:Op woensdag 18 september 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Graag een bom op DWDD.twitter:dwdd twitterde op maandag 16-09-2019 om 19:25:41Deze week is het 25 jaar geleden dat de eerste aflevering van de serie Friends werd uitgezonden. Yung zet een paar vraagtekens bij de nog altijd succesvolle serie. #DWDD https://t.co/fMV5YFDPJI reageer retweet
Context?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Joden lopen altijd weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |