Tuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans jij weleens gehoord van dat python gedoe
Bedanktquote:Op maandag 16 september 2019 17:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor Python-vragen staat mijn DM altijd open.
wowgodenquote:Op maandag 16 september 2019 17:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt deels, ik vond dat ik teveel speelde dus sloopte ik mijn SSD schijf van mijn desktop. Maar nu speel ik weer op laptop nadat ik mezelf wat regels heb opgesteld. maar ik blijf wel lijden onder de WoW verslaving, en wat betreft classic ben ik van mening veranderd al switch ik binnen een paar weken weer naar retail.
IRL moet altijd prioriteit hebben en ik probeer mijn gametime beperken wat soms lastig is, aangezien de verslavingsfactor van classic vele malen hoger is dan retail imo.
Kan je beter udemy course kopenquote:Op maandag 16 september 2019 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je betaalt per maand. Paar tientjes. Ik ben traag omdat ik het ook druk heb met andere dingen. Als je wil kun je het makkelijk in een maand afronden. Ik heb nu al 4 maanden een abonnement.
Waarom?quote:Op maandag 16 september 2019 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je beter udemy course kopen
Datacamp ook experts. Zal wel vergelijkbaar zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 18:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 12,50 ofzo krijg je tot in de detail uitleg van echte experts
Jaman alles wat je wil, vond die wel chiller maar dat andere zal ook goed zijn hoorquote:Op maandag 16 september 2019 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Datacamp ook experts. Zal wel vergelijkbaar zijn.
Heb trouwens specifiek ook voor data science nodig. Of is dat er ook op udemy?
De weekend?quote:Op maandag 16 september 2019 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sprak iemand in de pauze die de hele weekend WoW speelde
poppenspeler.jebentkanjerdomquote:Op maandag 16 september 2019 18:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De weekend?
@:onlogisch @:ggmm
Psyduckquote:Op maandag 16 september 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is jullie favoriete Pokemon? @:Coco.
walgelijkquote:Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)iraanse-makelij.html
#FALSEFLAG
@:scrummie2.0
@:onlogisch
LEVENSLANG! LEVENSLANG! LEVENSLANG!quote:Op maandag 16 september 2019 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Rechtszaak @:TIES02 is nu
@:Kingroland
Derde wereldoorlog aanstaande @onlogischtwitter:doylecjd twitterde op maandag 16-09-2019 om 17:23:54@DanKaszeta Translated: explosion and fire at the Vector Virology and Biotechnology Center in Novosibirsk, which houses one of the world's most comprehensive collections of viruses, including Ebola, Marburg, SARS, smallpox, etc. reageer retweet
https://www.rt.com/russia/468919-russia-virus-lab-blast/quote:Op maandag 16 september 2019 21:31 schreef Elan het volgende:
Derde wereldoorlog aanstaande @:onlogischtwitter:doylecjd twitterde op maandag 16-09-2019 om 17:23:54@:DanKaszeta Translated: explosion and fire at the Vector Virology and Biotechnology Center in Novosibirsk, which houses one of the world's most comprehensive collections of viruses, including Ebola, Marburg, SARS, smallpox, etc. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |