Oh, wat dan? Iets met kerst?quote:Op zondag 15 september 2019 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had echt een hele andere tt.
Jup.quote:Op zondag 15 september 2019 13:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Ging daar een mod door het slotje heen?
O ja, sinds dit seizoen, he?quote:Op zondag 15 september 2019 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. RKC heeft geen kunstgras.
Ja, geld van Frenkie gebruikt om een nieuwe grasmat neer te leggen. Dat siert ze. Maar daardoor zijn de financiële middelen wel een stuk minder voor spelers tov clubs met kunstgras.quote:Op zondag 15 september 2019 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, sinds dit seizoen, he?
Nee ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van jongs af aan al sympathie voor RKC heb gehad, dus hoop dat ze een heerlijk seizoen draaien.
Fantastisch! Denk het wel, als je dit soort dingen doet dan heb je meestal het geluk ook wel aan de zijde.quote:Op zondag 15 september 2019 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, geld van Frenkie gebruikt om een nieuwe grasmat neer te leggen. Dat siert ze. Maar daardoor zijn de financiële middelen wel een stuk minder voor spelers tov clubs met kunstgras.
Ik hoop dat ze een jaartje kunnen overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door MC-M op 15-09-2019 13:33:49 ]
Puike spits blijft dat.quote:
Wel oppassen of hij begint weer een emotioneel betoog over z'n vader.quote:Op zondag 15 september 2019 13:38 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Mogen alle lantaarnpalen wel weer gaan uitkijken.
Als al heel VBL het kan zien.quote:Op zondag 15 september 2019 13:59 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd met een beetje ruimtelijk inzicht kan toch elke mongool zien dat dit buitenspel is?
Clement zou ook een goeie zijn voor Feyenoord. Die speelt ook graag onder Jaap Stam. Hij volgde Jaap van jong Ajax naar Reading en toen gingen ze samen naar Zwolle.quote:Op zondag 15 september 2019 13:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Leuke 2e spits voor Feyenoord die Reza
Ja wilde ik ook al typenquote:Op zondag 15 september 2019 13:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Leuke 2e spits voor Feyenoord die Reza
Nee...quote:Op zondag 15 september 2019 14:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Clement zou ook een goeie zijn voor Feyenoord. Die speelt ook graag onder Jaap Stam. Hij volgde Jaap van jong Ajax naar Reading en toen gingen ze samen naar Zwolle.
En ook nog twee pingels.quote:Op zondag 15 september 2019 14:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Malen had een hele wedstrijd nodig voor 5 goals, Reza een half uurtje voor 4 goals
twitter:GracenoteNL twitterde op zondag 15-09-2019 om 14:05:01⚽⚽⚽⚽ - Reza Ghoochannejhad is de 1e speler in de Eredivisie-historie die als invaller 4⃣ keer scoort in een Eredivisie-duel. #pecrkc #Eredivisie reageer retweet
Inderdaad. Pelle Clement, kom op zeg.quote:Op zondag 15 september 2019 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet goed genoeg voor ''het grote'' Feyenoord?
Ik durf zelfs te zeggen dat RKC een GROOT PROBLEEM HEEFT.quote:Op zondag 15 september 2019 14:07 schreef Marcoss het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat RKC geen sterke 2de helft speelt
Die kan echt geweldig ballen hoor. Uit mn hoofd heeft hij vanaf 2006 in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld, dus dan leer je natuurlijk wel echt voetballen. Ergens rond 2015 zijn debuut voor Ajax 1 met twee goals. Later nog wat ervaring opgedaan bij Reading. Zeer creatieve speler op het middenveld, en dat is juist wat Feyenoord mist.quote:Op zondag 15 september 2019 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad. Pelle Clement, kom op zeg.
Peetje Bijen in de verdediging.quote:Op zondag 15 september 2019 14:08 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af hoe ze een gelijkspelletje hebben meegekregen uit Enschede
Quick Boys moet met een buscombi die kant op.quote:Op zondag 15 september 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor promo voor fucking Katwijk - Quick Boys
Spelen ze daar niet op hetzelfde sportpark?quote:Op zondag 15 september 2019 14:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Quick Boys moet met een buscombi die kant op.
Nope, ligt 4 km uit elkaar.quote:Op zondag 15 september 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze daar niet op hetzelfde sportpark?
Mention afgehandeld.quote:Op zondag 15 september 2019 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te zeggen dat RKC een GROOT PROBLEEM HEEFT.
@:zipportal
De Jørg zit op weer het bankie #exitlucianoquote:Op zondag 15 september 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer Narsingh in de spits hahaha.
Dan snap ik echt niet hoor, dat werkte de vorige wedstrijden ook niet dus waarom nu wel?quote:Op zondag 15 september 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer Narsingh in de spits hahaha.
Ik heb het idee dat voetbal wel leeft in Katwijk.quote:Op zondag 15 september 2019 14:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik heb een paar keer hardop moet lachen. Vooral om die stewards rond 5:20
Dat vroeg ik mij ook al af ja, moest daar meteen aan denkenquote:Op zondag 15 september 2019 14:38 schreef Max23 het volgende:
Is dit dan geel, net als bij Antwerp Az toen?
quote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is weer eens wat anders die knuffels ipv bommen op Rotterdam.
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker geforceerd haags.quote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijn van die europese wedstrijden wordt even doorgezetquote:Op zondag 15 september 2019 14:52 schreef MC-Morgan het volgende:
Feyenoord kan weer voetballen. Leuk om te zien.
Ben ook heel erg benieuwd naar donderdag.quote:Op zondag 15 september 2019 14:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lijn van die europese wedstrijden wordt even doorgezet
Ik moet toch nog even zien hoe het gaat als je tegen een ploeg komt te spelen die een wat hoger niveau aan tikt. Het niveau van Ado is atm echt heel laag, daar kan je eigenlijk geen punten tegen verspelen. Als je 6-0 wint dan is het normaal.quote:Op zondag 15 september 2019 14:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lijn van die europese wedstrijden wordt even doorgezet
Ado is niet best nee, maar staan alsnog gewoon middenmoot van de eredivisiequote:Op zondag 15 september 2019 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik moet toch nog even zien hoe het gaat als je tegen een ploeg komt te spelen die een wat hoger niveau aan tikt. Het niveau van Ado is atm echt heel laag, daar kan je eigenlijk geen punten tegen verspelen. Als je 6-0 wint dan is het normaal.
Dat zegt niksquote:Op zondag 15 september 2019 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ado is niet best nee, maar staan alsnog gewoon middenmoot van de eredivisie
Dat is inderdaad opmerkelijk. Wellicht zullen ze vandaag een enorme off-day hebben, en tja dat mag ook een club als Feyenoord daar geen enkele moeite mee hebben, en dat laten ze ook zien.quote:Op zondag 15 september 2019 14:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ado is niet best nee, maar staan alsnog gewoon middenmoot van de eredivisie
Sow.quote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben net 6 verliespunten opgelopen tegen 'kleine' tegenstandersquote:Op zondag 15 september 2019 14:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, maar feyenoord heeft zo vaak tegen dit soort slechte tegenstanders niet goed gespeeld
Ja daarom dus, dat bedoel ikquote:Op zondag 15 september 2019 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben net 6 verliespunten opgelopen tegen 'kleine' tegenstanders
Nee, daar heb je een punt. Van Feyenoord schrik je je regelmatig ook rot en dan vraag je je af hoe het mogelijk is dat zij de subtop van de Eredivisie zijn. Maar goed, gelukkig zal dat vandaag niet gebeuren, en zal Ado gewoon opgerold worden. Dat is goed voor het vertrouwen, en dan lijkt het ook al snel of je zelf een fantastische wedstrijd hebt gespeeld, en dat is natuurlijk wel positief als je doordeweeks een belangrijke Europese ontmoeting hebt staan.quote:Op zondag 15 september 2019 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben net 6 verliespunten opgelopen tegen 'kleine' tegenstanders
Matige troll ben jijquote:Op zondag 15 september 2019 15:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een punt. Van Feyenoord schrik je je regelmatig ook rot en dan vraag je je af hoe het mogelijk is dat zij de subtop van de Eredivisie zijn. Maar goed, gelukkig zal dat vandaag niet gebeuren, en zal Ado gewoon opgerold worden. Dat is goed voor het vertrouwen, en dan lijkt het ook al snel of je zelf een fantastische wedstrijd hebt gespeeld, en dat is natuurlijk wel positief als je doordeweeks een belangrijke Europese ontmoeting hebt staan.
Iemand?quote:Op zondag 15 september 2019 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn de odds voor Beugelsdijk rood?
Hij verdient na Depay ook een eigen topic.quote:Op zondag 15 september 2019 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat @:maxi-mus en @:Rellende_Rotscholier het prima spel van Tapia zien.
Ze hebben ADO nog gematst door Feyenoord maar 2 strafschoppen toe te kennen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de KNVB MAFFIA weer van de partij in Rotterdam?
Je kijkt niet he?quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gözübüyük wel iigquote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het onterecht is.quote:Op zondag 15 september 2019 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ajax kreeg er zelfs drie tegen de Grieken. Niet piepen.
Ja, hadden drie pingels moeten zijn in plaats van twee.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vogelnestje.quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Beugelsdijk heeft echt een kapsel dat doet vermoeden dat hij op een Vespa Ciao met een Rucanor sporttas uit 1995 naar de training komt.
Noem je dat een kapsel?quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Beugelsdijk heeft echt een kapsel dat doet vermoeden dat hij op een Vespa Ciao met een Rucanor sporttas uit 1995 naar de training komt.
Stukje dons.quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het meeste is weggeschoren, dus technisch gezien is er inderdaad weinig kapsel.
Het is goed om af te spreken wat wel en niet gezegd mag worden.quote:Op zondag 15 september 2019 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bommen op Rotterdam mag ook gezegd worden hier.
Moet jij weten.quote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Het is goed om af te spreken wat wel en niet gezegd mag worden.
Wat mij betreft is het niet zo heel belangrijk of je zo'n uitspraak wel of niet kan doen.
Veel interessanter vind ik de vragen:
Wat voegt het toe?
Wat wil je bereiken met die opmerking?
Niet gelezenquote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het niet zo heel belangrijk of je zo'n uitspraak wel of niet kan doen.
Wat voegt het toe?
Goed verhaal, lekker kort, doen we niets mee.quote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat voegt het toe?
Leuk gedichtje .quote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat voegt het toe?
Leuk idee voor een topic!quote:Op zondag 15 september 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord lijkt wel een parodie op een voetbalclub ofzo
Dat zie je zo vaak als het simpel gaat in de eerste helft, concentratiegebrek.quote:Op zondag 15 september 2019 16:17 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe kun je Ado zo wegspelen en in de tweede helft niets meer laten zien?
De wissels pakken slecht uit.quote:Op zondag 15 september 2019 16:17 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe kun je Ado zo wegspelen en in de tweede helft niets meer laten zien?
quote:Op zondag 15 september 2019 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 20 minuten FC Twentegenot
En dan ook nog voor een parodie op een broodje frikandel speciaal.quote:Op zondag 15 september 2019 16:46 schreef De_Kraam het volgende:
Reclame maken voor een broodje frikandel speciaal is wel mensonterend trouwens.
quote:Op zondag 15 september 2019 16:46 schreef De_Kraam het volgende:
Reclame maken voor een broodje frikandel speciaal is wel mensonterend trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kwarkpunten van Kees zal ik ook nooit vergeten.quote:Op zondag 15 september 2019 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)en,_van_putten_.html
quote:Op zondag 15 september 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kwarkpunten van Kees zal ik ook nooit vergeten.
Plantenbak | 10-09-19 | 12:06 | + 810 -
PLANTENBAKKED
quote:Op zondag 15 september 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staan die kut moffen weer voor
Haha, mad.quote:Op zondag 15 september 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar wordt TarrelGodin ziek van.quote:Op zondag 15 september 2019 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb het penaltymoment trouwens gemist, ik zat uiterst genottelijk te kakken.
Doe dat niet in haar kooi hoorquote:Op zondag 15 september 2019 17:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar wordt TarrelGodin ziek van.
quote:Op zondag 15 september 2019 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Danke, Bitte.quote:Op zondag 15 september 2019 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stadionspeaker gaat ze al toespreken.
quote:Op zondag 15 september 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HET ZIJN MAAR KUT HAGENEZUHHHHH
Maar dit doen ze toch weer goed
RKC speelt bij vlagen prima voetbalquote:Op zondag 15 september 2019 17:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een onzin dat RKC en Fortuna. 2 slechtste teams sinds jaren. Niveau RBC.
RBCgenotquote:Op zondag 15 september 2019 17:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Nou geweldig. Kopen ze niks voor. En dat gaat ook nooit lukken met zo'n achterhoede.quote:Op zondag 15 september 2019 17:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
RKC speelt bij vlagen prima voetbal
Voorbarige conclusie.quote:Op zondag 15 september 2019 17:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |