Iemand?quote:Op zondag 15 september 2019 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn de odds voor Beugelsdijk rood?
Hij verdient na Depay ook een eigen topic.quote:Op zondag 15 september 2019 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat @:maxi-mus en @:Rellende_Rotscholier het prima spel van Tapia zien.
Ze hebben ADO nog gematst door Feyenoord maar 2 strafschoppen toe te kennen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de KNVB MAFFIA weer van de partij in Rotterdam?
Je kijkt niet he?quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gözübüyük wel iigquote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het onterecht is.quote:Op zondag 15 september 2019 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ajax kreeg er zelfs drie tegen de Grieken. Niet piepen.
Ja, hadden drie pingels moeten zijn in plaats van twee.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vogelnestje.quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Beugelsdijk heeft echt een kapsel dat doet vermoeden dat hij op een Vespa Ciao met een Rucanor sporttas uit 1995 naar de training komt.
Noem je dat een kapsel?quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Beugelsdijk heeft echt een kapsel dat doet vermoeden dat hij op een Vespa Ciao met een Rucanor sporttas uit 1995 naar de training komt.
Stukje dons.quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het meeste is weggeschoren, dus technisch gezien is er inderdaad weinig kapsel.
Het is goed om af te spreken wat wel en niet gezegd mag worden.quote:Op zondag 15 september 2019 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bommen op Rotterdam mag ook gezegd worden hier.
Moet jij weten.quote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Het is goed om af te spreken wat wel en niet gezegd mag worden.
Wat mij betreft is het niet zo heel belangrijk of je zo'n uitspraak wel of niet kan doen.
Veel interessanter vind ik de vragen:
Wat voegt het toe?
Wat wil je bereiken met die opmerking?
Niet gelezenquote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het niet zo heel belangrijk of je zo'n uitspraak wel of niet kan doen.
Wat voegt het toe?
Goed verhaal, lekker kort, doen we niets mee.quote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat voegt het toe?
Leuk gedichtje .quote:Op zondag 15 september 2019 15:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Wat voegt het toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |