Waarom moet er toch altijd naar Femke door sommige gescholden worden, is dat het rechtse fatsoen wat men hier nastreeft wat aan de kant gezet mag worden als het over Femke gaat.quote:Op zondag 15 september 2019 11:24 schreef Kassamiep het volgende:
Als je vervolgens trots gaat verklaren dat jij ook een marktconforme huur betaalt terwijl je in essentie 80% korting krijgt ben je gewoon een trut.
Maar je mag Hopen dat Halsema het wel boeit.quote:Op zondag 15 september 2019 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar Amsterdam boeit de meeste Nederlanders vrij weinig. Ik kan je alles vertellen over de gemiddelde particuliere huurprijzen op de Veluwe, Apeldoorn en Zwolle. Maar Amsterdam? Neuh.
Ah dat de overtreding van haar kind niet naar buiten kwam is een doofpot en dat de overtreding en naam van het medeplichtige vriendje niet gepubliceerd werd is een recht als minderjarige.quote:Op zondag 15 september 2019 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel als je als 'machtige' moeder de schijn gaat ophouden van een doofpot. Dan gaat de media lopen wroeten idd.
Heb inmiddels honderden raadsvergaderingen bijgewoond, maar ik heb politici zelden tot nooit de prijs van particuliere huurwoningen horen noemen. Wel roept een partij om de zoveel tijd dat het aanbod moet worden uitgebreid.quote:Op zondag 15 september 2019 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je weet waar je ze kan vinden!
Mwoah. Huisvesting is meestal ondergebracht bij een wethouder. Je hoeft als burgemeester niet de ins and outs van de lokale woningmarkt te weten.quote:Op zondag 15 september 2019 11:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar je mag Hopen dat Halsema het wel boeit.
Dan zal er toch binnenkort wel een mod ingrijpen ?quote:Op zondag 15 september 2019 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Nikonlover heeft stiekem zo'n crush op haar dat die het liefste elke dag een topic over d'r opent.
ik hoor ze ook nooit prijzen noemen, vandaar dat de opmerking van de burgemeester zo vreemd is.quote:Op zondag 15 september 2019 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb inmiddels honderden raadsvergaderingen bijgewoond, maar ik heb politici zelden tot nooit de prijs van particuliere huurwoningen horen noemen. Wel roept een partij om de zoveel tijd dat het aanbod moet worden uitgebreid.
quote:Op zondag 15 september 2019 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Huisvesting is meestal ondergebracht bij een wethouder. Je hoeft als burgemeester niet de ins and outs van de lokale woningmarkt te weten.
Omdat een verhuurmakelaar dat uit zijn duim zuigt. Zoals ik al zei die is bang dat zijn kip met gouden eieren geslacht gaat worden.quote:Op zondag 15 september 2019 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:
.
Marktconform zou tussen de 7000-13000 per maand zijn op de stuk.
Zolang er gekken zijn die het betalen...quote:Op zondag 15 september 2019 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat een verhuurmakelaar dat uit zijn duim zuigt. Zoals ik al zei die is bang dat zijn kip met gouden eieren geslacht gaat worden.
niet de exacte details.quote:Op zondag 15 september 2019 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Huisvesting is meestal ondergebracht bij een wethouder. Je hoeft als burgemeester niet de ins and outs van de lokale woningmarkt te weten.
Het is toch belangrijker dat ze zich daarvoor inzet dan dat ze precies weet wat wel een marktconforme prijzen zijn?quote:Op zondag 15 september 2019 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk weet Halsema precies hoe de woningmarkt in haar stad onder druk staat.
https://www.rtlz.nl/algem(...)jk-ollongren-halsema
Dit staat ook niet meer vast met dat stikstofverhaal zeker.quote:Op zondag 15 september 2019 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk weet Halsema precies hoe de woningmarkt in haar stad onder druk staat.
https://www.rtlz.nl/algem(...)jk-ollongren-halsema
Ze huren niet de hele ambtswoning (gebouw), maar een appartement in/een verdieping van de ambtwoning.quote:Op zondag 15 september 2019 11:40 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
niet de exacte details.
maar mijn nicht van 6 kan nog bedenken dat zo'n huis geen 2k kost.
Dat weet het nichtje van speekselklier.quote:Op zondag 15 september 2019 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze huren niet de hele ambtswoning (gebouw), maar een appartement in/een verdieping van de ambtwoning.
Ja, ondanks het feit dat ze zich later omhoog gepijpt heeft, blijft ze van huis uit toch niet meer dan een havo-klant.quote:Op zondag 15 september 2019 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat weet het nichtje van speekselklier.
Het is niet te geloven dat Halsema geen idee heeft. En ondanks dat zij geen idee heeft, komt ze toch met een bewering
het gaat niet om de huurprijs maar dat je liegt over marktconform. (zegt me nichtje net 😀)quote:Op zondag 15 september 2019 12:08 schreef golfer het volgende:
Heeft die flutkrant in het verleden bij alle voorgaande burgemeesters die onder dezelfde voorwaarden die ambtswoning betrokken ook vraagtekens over de huur gezet?
Of is dit onderdeel van de bewuste actie om haar verder in diskrediet te brengen?
Hebben de vorige voorgaande burgemeesters ook van deze soortgelijke stuitend domme opmerkingen geplaatst over nota bene een onderwerp waar juist deze stad zwaar onder gebukt gaat?quote:Op zondag 15 september 2019 12:08 schreef golfer het volgende:
Heeft die flutkrant in het verleden bij alle voorgaande burgemeesters die onder dezelfde voorwaarden die ambtswoning betrokken ook vraagtekens over de huur gezet?
Of is dit onderdeel van de bewuste actie om haar verder in diskrediet te brengen?
Meneer Halsema ontkent ditquote:Op zondag 15 september 2019 12:12 schreef Nicksanders het volgende:
Knip
Wat ze vergeten is, is dat ze getrouwd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |