Als de raad op de hoogte was gesteld, wisten de media het ook. En dat wilde ze nou juist voorkomen, omdat ze van mening is dat haar zoon niet aan de publieke schandpaal moet, puur vanwege het feit dat de burgermeester z'n moeder is.quote:Op zondag 15 september 2019 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik anders aangepakt hebben.
In de week direct na de arrestatie een briefje naar de raad met
'beste raad, mijn zoon is opgepakt wegens blabla (insert openheid van zaken). Het is lopende het onderzoek bij de pd-haarlem en zullen thuis gepaste maatregelen nemen voor deze jeugdzonde. Wij beschouwen het als privezaak en zouden privacy op prijs stellen wegens de minderjarige leeftijd. Nog vragen? Nee? Mooi.'
Klaar. Angel er uit. Geen gezeur. Maar mevrouw wilde het doofpotten en loog, bedroog en verzweeg. Dan krijg je dit.
Naar mijn mening ook terecht.quote:Op zondag 15 september 2019 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die haat richting Halsema is er al sinds ze in de 2de kamer kwam te zitten
Dus zij maakt landelijk bekend dat haar zoon is opgepakt voor kleine overtredingen. En dat zou geen gezeur opleveren?quote:Op zondag 15 september 2019 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik anders aangepakt hebben.
In de week direct na de arrestatie een briefje naar de raad met
'beste raad, mijn zoon is opgepakt wegens blabla (insert openheid van zaken). Het is lopende het onderzoek bij de pd-haarlem en zullen thuis gepaste maatregelen nemen voor deze jeugdzonde. Wij beschouwen het als privezaak en zouden privacy op prijs stellen wegens de minderjarige leeftijd. Nog vragen? Nee? Mooi.'
Klaar. Angel er uit. Geen gezeur. Maar mevrouw wilde het doofpotten en loog, bedroog en verzweeg. Dan krijg je dit.
Dan ben je wel een heel domme burgemeester als je geen flauw benul hebt van de marktconforme huur in je stad.quote:Op zondag 15 september 2019 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat. Het is immers niet alsof de huurprijs van de ambtswoning geheim is. Bewust erover liegen heeft derhalve weinig zin.
Jij snapt alles wel van linkse trutjes en lulletjes. Bij het goedpraten sta je vooraan. Behalve dan weer als het om wilders of beaudet gaat..quote:Op zondag 15 september 2019 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de raad op de hoogte was gesteld, wisten de media het ook. En dat wilde ze nou juist voorkomen, omdat ze van mening is dat haar zoon niet aan de publieke schandpaal moet, puur vanwege het feit dat de burgermeester z'n moeder is.
En ik snap dat wel.
Wellicht. Ik heb ook geen idee wat de marktconforme prijs van een grachtenpand is. Op het eerste gezicht zou ik denken dat 2-2,5k daar wel bij in de buurt komt.quote:Op zondag 15 september 2019 11:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heel domme burgemeester als je geen flauw benul hebt van de marktconforme huur in je stad.
Was een slimmere route geweest dan ze nu heeft gedaan. De media kont er toch wel achter en als je dan ook nog eens gaat liegen, verzwijgen en doofpotten hebben ze helemaal iets om te wroeten.quote:Op zondag 15 september 2019 11:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus zij maakt landelijk bekend dat haar zoon is opgepakt voor kleine overtredingen. En dat zou geen gezeur opleveren?
Dat geloof je zelf toch ook niet?
Die 2-2,5 is het wel natuurlijk. Als je in 'per week' rekend.quote:Op zondag 15 september 2019 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Ik heb ook geen idee wat de marktconforme prijs van een grachtenpand is. Op het eerste gezicht zou ik denken dat 2-2,5k daar wel bij in de buurt komt.
Maar blijkbaar niet.
En op ongeveer 1/5e van de marktconforme huurquote:Op zondag 15 september 2019 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zit op ongeveer 36% van haar netto salaris hè.
Dan zit je in de stadionpleinbuurt. Ietsje minder luxe. Wel nabij de zuidas.quote:Op zondag 15 september 2019 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht. Ik heb ook geen idee wat de marktconforme prijs van een grachtenpand is. Op het eerste gezicht zou ik denken dat 2-2,5k daar wel bij in de buurt komt.
Achteraf kijk je de koe in de kont.quote:Op zondag 15 september 2019 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was een slimmere route geweest dan ze nu heeft gedaan. De media kont er toch wel achter en als je dan ook nog eens gaat liegen, verzwijgen en doofpotten hebben ze helemaal iets om te wroeten.
Terecht ook.
Als het goed is staat dat punt steevast op de agenda bij de vergaderingen.quote:Op zondag 15 september 2019 11:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heel domme burgemeester als je geen flauw benul hebt van de marktconforme huur in je stad.
Tsja, nou en.quote:Op zondag 15 september 2019 11:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan zit je in de stadionpleinbuurt. Ietsje minder luxe. Wel nabij de zuidas.
Ja maar Nikonlover heeft stiekem zo'n crush op haar dat die het liefste elke dag een topic over d'r opent.quote:Op zondag 15 september 2019 11:22 schreef Spectator19 het volgende:
Er is toch al een Halsema topic ?
NWS / Zoon Femke Halsema gearresteerd #15 door man voor de bus gegooid
De agenda's zijn toch wel openbaar dan kun je ons vast die terugkerende agenda punten laten zien.quote:Op zondag 15 september 2019 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als het goed is staat dat punt steevast op de agenda bij de vergaderingen.
Tsja, dat bedrag kan de burgemeester van Amsterdam niet per week ophoesten.quote:Op zondag 15 september 2019 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die 2-2,5 is het wel natuurlijk. Als je in 'per week' rekend.
Als burgemeester hoor je dat te weten. Als je niet weet dat je inwoners duizenden euros aan huur moeten uitgeven en nog maar een paar honderd over houden om van te leven doe je iets fout. Als je vervolgens trots gaat verklaren dat jij ook een marktconforme huur betaalt terwijl je in essentie 80% korting krijgt ben je gewoon een trut.quote:
Valt me wel van je tegen. Dat je zo slecht op de hoogte bent van de huizengekte in Amsterdam, vooral op de grachtengordel.quote:Op zondag 15 september 2019 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet.
jij bent geen burgemeester en hebt geen buren die jouw iets anders vertellen. Ik neem het het niet kwalijk.quote:Op zondag 15 september 2019 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet.
Dit gaat natuurlijk over uitzonderlijke woningen. Het is niet het type huis waar de doorsnee Amsterdammer in woont.quote:Op zondag 15 september 2019 11:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als burgemeester hoor je dat te weten. Als je niet weet dat je inwoners duizenden euros aan huur moeten uitgeven en nog maar een paar honderd over houden om van te leven doe je iets fout.
Wel als je als 'machtige' moeder de schijn gaat ophouden van een doofpot. Dan gaat de media lopen wroeten idd.quote:Op zondag 15 september 2019 11:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Achteraf kijk je de koe in de kont.
En de media komt er niet altijd achter want er wordt bijzonder weinig over de kinderen van politici gepubliceerd.
Maar je haat Halsema. Prima, geniet van je zondag
Je weet waar je ze kan vinden!quote:Op zondag 15 september 2019 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De agenda's zijn toch wel openbaar dan kun je ons vast die terugkerende agenda punten laten zien.
Het zal je misschien verbazen, maar Amsterdam boeit de meeste Nederlanders vrij weinig. Ik kan je alles vertellen over de gemiddelde particuliere huurprijzen op de Veluwe, Apeldoorn en Zwolle. Maar Amsterdam? Neuh.quote:Op zondag 15 september 2019 11:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Valt me wel van je tegen. Dat je zo slecht op de hoogte bent van de huizengekte in Amsterdam, vooral op de grachtengordel.
Een huisje van 17m2 kostte in 2018 al 200.000 euro
https://www.geenstijl.nl/(...)m-17m2-voor-200-000/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |