Met dank aan Jan bij dit vermakelijke interview uitgekomen met Bram Peper en toenmalige echtgenote. Oey is niet de eerste die zijn of haar burgemeester in de zeik zet.quote:Op zondag 15 september 2019 09:40 schreef Postbus100 het volgende:
Tweede briefje van Jan
https://www.briefjevanjan.nl/aan-meneer-halsema-2/
Omdat Halsema gehaat wordt en dan is alles toegestaanquote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef Hallojo het volgende:
Waarom gaat het in dit topic over Halsema en niet over de smerige aanval van de telegraaf?
Waar komt die enorme haat toch vandaan?quote:Op zondag 15 september 2019 12:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Omdat Halsema gehaat wordt en dan is alles toegestaan
Én links én vrouw én intelligent. Sommigen hebben gewoon moeite dat te handelen.quote:Op zondag 15 september 2019 12:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waar komt die enorme haat toch vandaan?
Haat is wat veel gezegd maar om nou een gezicht te zijn van de partij die alle verbruik van het gepeupel op dwingende wijze in wil perken terwijl je met je eigen gezin/clan er alles aan lijkt te doen om maar een zo groot mogelijke ecologische voetafdruk te hebben... dat is toch wel een beetje raar.quote:Op zondag 15 september 2019 12:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Omdat Halsema gehaat wordt en dan is alles toegestaan
Diep triest is het.quote:Op zondag 15 september 2019 12:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Én links én vrouw én intelligent. Sommigen hebben gewoon moeite dat te handelen.
Ga maar lekker door met je haatcampagnequote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Haat is wat veel gezegd maar om nou een gezicht te zijn van de partij die alle verbruik van het gepeupel op dwingende wijze in wil perken terwijl je met je eigen gezin/clan er alles aan lijkt te doen om maar een zo groot mogelijke ecologische voetafdruk te hebben... dat is toch wel een beetje raar.![]()
Heeft niets met haar vrouw zijn te maken hoor, als ze Frans Halsema had geheten/was geweest had ik er net zo over gedacht.quote:Op zondag 15 september 2019 13:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga maar lekker door met je haatcampagne
Waar over?quote:Op zondag 15 september 2019 13:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heeft niets met haar vrouw zijn te maken hoor, als ze Frans Halsema had geheten/was geweest had ik er net zo over gedacht.
Ze is al 8 jaar het gezicht van die partij niet meer.quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Haat is wat veel gezegd maar om nou een gezicht te zijn van de partij die alle verbruik van het gepeupel op dwingende wijze in wil perken terwijl je met je eigen gezin/clan er alles aan lijkt te doen om maar een zo groot mogelijke ecologische voetafdruk te hebben... dat is toch wel een beetje raar.![]()
En dan straks weer janken als blijkt dat die jongen geen straf meer opgelegd krijgt, omdat de rechter besluit dat hij al genoeg gestraft is.quote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef Hallojo het volgende:
Waarom gaat het in dit topic over Halsema en niet over de smerige aanval van de telegraaf?
Een gezicht. Wil je zeggen dat je als actief burgemeester van de hoofdstad en oud partijleider op één of andere manier geen partij-prominent bent?quote:Op zondag 15 september 2019 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is al 8 jaar het gezicht van die partij niet meer.
Maar goed, nu gaat het dus om het feit dat haar man voor zijn werk reist en ze zelf naar Kenia is geweest ipv een fietsvakantie rond het IJsselmeer?
Met de grenzeloze hufterigheid waarmee zij soms bejegend wordt snap ik wel dat ze op vakantie geen zin in Nederlanders hebben.
Het draait dus toch om de haat jegens Halsema, anders kon het wel gewoon on topic blijven.
Of janken als de tweede dader ook gestraft wordt, terwijl dat helemaal niet de zoon van een linkse burgemeester is.quote:Op zondag 15 september 2019 13:08 schreef Chia het volgende:
[..]
En dan straks weer janken als blijkt dat die jongen geen straf meer opgelegd krijgt, omdat de rechter besluit dat hij al genoeg gestraft is.
ik begrijp niet zo goed wat haar man nu voor een kwade opzet op zijn geweten heeftquote:Op zondag 15 september 2019 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
Saskia Noort
@:saskianoort
·
Sep 14
Je grootste vijand zit vaak gewoon bij je aan tafel. Wat een Judas die man, wat een eenzaamheid moet zij voelen. #femkehalsema
https://mobile.twitter.com/saskianoort
Ik ben het met haar eens. Halsema moet door een hel gaan momenteel.
Saskia heeft ingredienten voor een nieuw boek.
Jensen is soms een beetje..quote:
Die jongen is collateral damage. Het gaat om de vernietiging van zijn moeder.quote:Op zondag 15 september 2019 13:08 schreef Chia het volgende:
[..]
En dan straks weer janken als blijkt dat die jongen geen straf meer opgelegd krijgt, omdat de rechter besluit dat hij al genoeg gestraft is.
GL haat dus, ook goed.quote:Op zondag 15 september 2019 13:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een gezicht. Wil je zeggen dat je als actief burgemeester van de hoofdstad en oud partijleider op één of andere manier geen partij-prominent bent?
Is dat die uitzending waarin ie jammert over bomenkap in het vondelpark rond 7 uur 's ochtends waarvan hij wakker werd?quote:Op zondag 15 september 2019 13:13 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Jensen is soms een beetje..
te lomp ofzo
Maar die lage straf is dan vanwege zijn moeder en bla bla blaquote:Op zondag 15 september 2019 13:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die jongen is collateral damage. Het gaat om de vernietiging van zijn moeder.
haha, als het waar is, vind ik het nog best een grappige stunt van Femkequote:Op zondag 15 september 2019 13:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dat die uitzending waarin ie jammert over bomenkap in het vondelpark rond 7 uur 's ochtends waarvan hij wakker werd?
Waarom zoveel mannen van buiten Amsterdam gaan hyperventileren zodra het over Halsema gaat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 15 september 2019 12:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waar komt die enorme haat toch vandaan?
Oh ik was al lang weer klaar over die jongen, hoop dat hij er met een waarschuwing, de schrik en misschien één of ander hulpverleningstraject vanaf komt. De stigmatisering die hij heeft ondervonden lijkt me voor de verandering meer dan straf genoeg.quote:Op zondag 15 september 2019 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
GL haat dus, ook goed.
Heeft nog steeds geen bal met het onderwerp van doen.
Behalve dat het onderwerp een onderwerp is door de haat jegens Halsema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |