Al krijg je die ambtswoning gratis. 'Hoort bij de functie' in het contract? Prima toch? Snap zelfs niet waarom je in een openbare functie als dit het NIET zou krijgen.quote:Op zondag 15 september 2019 10:41 schreef nietzeuren het volgende:
Het gaat er niet om waar, hoe en voor hoeveel ze woont. Het gaat mij er om dat ze openbaar roept dat ze marktconform woont. Weer een leugen. Net als over ongeveer 100 dingen waarover ze gewoon niet eerlijk is/liegt.
Ik ben sowieso tegen leugenachtige hetzes, of ze nu tegen Geert of tegen Femke gericht zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wat links zelf heeft veroorzaakt met hun haat en hetze tegen de pvv en de fvd. Iedere scheet van wilders of beaudet ligt onder een vergrootglas.
Nu krijgt een gezicht van links het terug en komeb de huilbaby's met hun 'leave femke aloooooooone' gehuil?
Koekje van eigen deeg. En nu valt de ooit zo onschuldig lijkende halsema van haar voetstuk.
De hetze komt omdat niet de telegraaf een leugenachtig iets is (in dit geval), maar omdat halsema zelf een vals, liegend, schone-schijn-ophoudend en achterhoudend kutwijf is. Zo blijkt over de afgelopen paar maanden.quote:Op zondag 15 september 2019 10:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tegen leugenachtige hetzes, of ze nu tegen Geert of tegen Femke gericht zijn.
Het staat in de regels en gezien haar positie heb ik er ook geen moeite mee. Waarom moet altijd gelijk je kop eraf als je je kop boven het maaiveld uitsteekt in dit land?quote:Op zondag 15 september 2019 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De burgemeester mag best op een goede plek wonen.
Maar 18% woonlasten is niet marktconform en blijkbaar het bedrag voor deze woning ook niet.
Dat is het punt niet. Een ambtswoning van een hoofdstad hoort gewoon bij die functie. Dat kan ook wel iedereen snappen.quote:Op zondag 15 september 2019 11:01 schreef Speekselklier het volgende:
hadden we dan liever dat ze 5x zo veel verdient zodat het huis alsnog 18% van haar salaris is?
Het is niet haar schuld dat huurhuizen daar zo duur zijn. :-)
Is het familie van jou dan jij bent net zo.quote:Op zondag 15 september 2019 11:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De hetze komt omdat niet de telegraaf een leugenachtig iets is (in dit geval), maar omdat halsema zelf een vals, liegend, schone-schijn-ophoudend en achterhoudend kutwijf is. Zo blijkt over de afgelopen paar maanden.
Niet andersom.
Ze is vals, houdt informatie achter, verteld halve waarheden, liegt en verzwijgt. Niet over 1 onderwerp, maar continu over de afgelopen maanden.quote:Op zondag 15 september 2019 10:25 schreef Miss-X het volgende:
Dit is toch gewoon omdat veel mensen haar niet willen as burgemeester, overal vallen ze over. Heb er nooit iemand over gehoord toen van der Laan er nog zat.
Nee, maar ze kiest er wel zelf voor om te claimen dat ze "een marktconforme huur" betaalt terwijl ze op ruwweg 20% daarvan zit.quote:Op zondag 15 september 2019 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat Halsema bepaalt hoeveel huur ze betaalt?
Het hoort bij die functie. Zal allemaal onderdeel zijn behorende bij dit ambt.quote:Op zondag 15 september 2019 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De burgemeester mag best op een goede plek wonen.
Maar 18% woonlasten is niet marktconform en blijkbaar het bedrag voor deze woning ook niet.
Burgemeesters marktconformquote:Op zondag 15 september 2019 11:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, maar ze kiest er wel zelf voor om te claimen dat ze "een marktconforme huur" betaalt terwijl ze op ruwweg 20% daarvan zit.
Nou ja, het is in ieder geval zo, blijkens dit artikeltje, dat zou ze dan marktconform moeten wonen, volgens deze makelaar à raison de 7500 euro, dan moet ze 1100 euro meenemen, voor de woning alleen al, en houdt ze dus niets over voor de rest. Ik weet niet of de Telegraaf van mening is of dit een normale gang van zaken is.quote:Op zondag 15 september 2019 11:01 schreef Speekselklier het volgende:
hadden we dan liever dat ze 5x zo veel verdient zodat het huis alsnog 18% van haar salaris is?
Het is niet haar schuld dat huurhuizen daar zo duur zijn. :-)
Moet ze bij de buren aanbellen om te vragen hoeveel huur hun betalen? Wat is marktconform. Wie bepaalt de verhuur prijs van dit pand?quote:Op zondag 15 september 2019 11:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, maar ze kiest er wel zelf voor om te claimen dat ze "een marktconforme huur" betaalt terwijl ze op ruwweg 20% daarvan zit.
Die haat richting Halsema is er al sinds ze in de 2de kamer kwam te zittenquote:Op zondag 15 september 2019 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze is vals, houdt informatie achter, verteld halve waarheden, liegt en verzwijgt. Niet over 1 onderwerp, maar continu over de afgelopen maanden.
Maar houdt wel de schone schijn op van een perfect goedmens.
Geen wonder dat mensen niet zo blij zijn met die feeks.
Misschien denkt ze dat. Het is immers niet alsof de huurprijs van de ambtswoning geheim is. Bewust erover liegen heeft derhalve weinig zin.quote:Op zondag 15 september 2019 11:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ze zit op ongeveer 36% van haar netto salaris hè.quote:Op zondag 15 september 2019 11:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik anders aangepakt hebben.quote:Op zondag 15 september 2019 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het familie van jou dan jij bent net zo.
In alle eerlijkheid vind ik wel dat een burgemeester een ruw idee mag hebben van hoeveel wonen in haar stad kost. Hoeft niet op de euro nauwkeurig; maar 80% te laag zitten zegt wel iets.quote:Op zondag 15 september 2019 11:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet ze bij de buren aanbellen om te vragen hoeveel huur hun betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |