Huh? Heb jij 2 accounts?quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hoho nu doe je een foutieve aanname.
Als de vrouw van Aboutaleb en zijn dochter met een nepwapen over straat liepen en Aboutaleb zou zoals Femke Halsema reageren dan zou ik dat ook enorm burgemeesteronwaardig vinden.
Stop eens met die onzin meisje.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet die jongen gewoon worden aangeklaagd voor poging tot moord, en mama en papa voor medeplichtigheid.
trollen als het moeilijk wordt.quote:Op zondag 15 september 2019 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees even terug, duidelijk uitgelegd.
We zijn in topic 15, en je vraagt aan mij om te stoppen met de onzin? lol.quote:Op zondag 15 september 2019 00:07 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Stop eens met die onzin meisje.
ja dat weet ik en laat dat niet werkende wapen maar weg, ook een diender op straat kan dat niet objectief vaststellen.quote:Op zondag 15 september 2019 00:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Weet jij of dat standaard wel gebeurd, bij aangetroffen niet-werkende wapens?
Erger nog, hij noemt u een meisje..quote:Op zondag 15 september 2019 00:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We zijn in topic 15, en je vraagt aan mij om te stoppen met de onzin? lol.
Irrelevant. Hoe weet jij dat er niet mee geschoten kon worden ? Waaruit haal jij die informatie ? bezit van een vuurwapen is voldoende reden voor verdere doorzoeking.quote:Op zondag 15 september 2019 00:02 schreef galatea het volgende:
[..]
Het was geen vuurwapen, in die zin dat er niet mee geschoten kun worden. daarnaast is er niet gedreigd met het wapen.
Ja ik reageer op je onderste zin, daar opper je dat men zo reageert omdat Femke van groen links is en een vrouw. Das natuurlijk niet chique en nee ik heb netjes een account.quote:Op zondag 15 september 2019 00:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Huh? Heb jij 2 accounts?
Deze reactie is toch aan Vallon gericht en gaat daarbij over iets heel anders.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die hele familie Halsema is verdorie een criminele organisatie. Het is voorwaar belachelijk dat ze allemaal nog op vrije voeten zijn.
Nee, je moet echt eens gaan lezen voordat je reageert.quote:Op zondag 15 september 2019 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ik reageer op je onderste zin, daar opper je dat men zo reageert omdat Femke van groen links is en een vrouw. Das natuurlijk niet chique en nee ik heb netjes een account.
Nou, fijn. Zeg dat maar heel vaak tegen de politieagent die met getrokken wapen tegenover je staat, en hoop dat hij het ook gelooft. Niets meer dan verschrikkelijke mazzel dat dat joch dat wapen weg heeft kunnen gooien tijdens zijn vlucht, voordat hij uiteindelijk aangehouden werd.quote:Op zondag 15 september 2019 00:02 schreef galatea het volgende:
[..]
Het was geen vuurwapen, in die zin dat er niet mee geschoten kun worden. daarnaast is er niet gedreigd met het wapen.
Wacht ik meende gelezen te hebben dat het om een verlaten woonbuut ging. Maar blijkbaar is er ingebroken bij een bewoonde woonboot, Daar heb ik mij in vergist en dat maakt de zaken wel ernstiger en snap ik de huiszoeking meer. Excuses/quote:Op zondag 15 september 2019 00:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Irrelevant. Hoe weet jij dat er niet mee geschoten kon worden ? Waaruit haal jij die informatie ? bezit van een vuurwapen is voldoende reden voor verdere doorzoeking.
Ja mijn mening was dus gebaseerd up het feit dat het echt een ''nep'' wapen was.quote:Op zondag 15 september 2019 00:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, fijn. Zeg dat maar heel vaak tegen de politieagent die met getrokken wapen tegenover je staat, en hoop dat hij het ook gelooft. Niets meer dan verschrikkelijke mazzel dat dat joch dat wapen weg heeft kunnen gooien tijdens zijn vlucht, voordat hij uiteindelijk aangehouden werd.
Goed, laat ik dan ook serieus reageren:quote:Op zondag 15 september 2019 00:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik ben helemaal niet van het 'nu moet Femke zeker ontslagen worden !!!' blabla etc. kamp hoor. Van mij mag ze best blijven. Best jammer dus, die stro-pop van je.
Maar ik vind verboden bezit van een niet-werkend vuurwapen toch wel een enorm serieuze zaak. En zeker wanneer er mee op straat rondgelopen wordt. En als ik dan die nonchalance van die man lees heb ik helemaal zoiets van 'wtf is er mis met jou zeg?'. Van mij mag die man zich ook wel voor politie, rechter, en eventueel kinderbescherming verantwoorden.
Die verwarring is wel logisch omdat burgemeester Halsema dat zo benoemde in haar brief...quote:Op zondag 15 september 2019 00:15 schreef galatea het volgende:
[..]
Wacht ik meende gelezen te hebben dat het om een verlaten woonbuut ging. Maar blijkbaar is er ingebroken bij een bewoonde woonboot, Daar heb ik mij in vergist en dat maakt de zaken wel ernstiger en snap ik de huiszoeking meer. Excuses/
Ook dat werd door burgemeester Halsema geschreven in haar brief.quote:Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef galatea het volgende:
[..]
Ja mijn mening was dus gebaseerd up het feit dat het echt een ''nep'' wapen was.
quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die verwarring is wel logisch omdat burgemeester Halsema dat zo benoemde in haar brief...
Het is natuurlijk geen echt wapen, want je kunt er niet mee schieten. Maar goed het was niet zo uit de hand gelopen als politieagenten dit niet aan de telegraaf hadden gemeld.quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die verwarring is wel logisch omdat burgemeester Halsema dat zo benoemde in haar brief...
Het is wel eeen echt wapen, niet zo raar doen nou.quote:Op zondag 15 september 2019 00:19 schreef galatea het volgende:
[..]
[..]
Het is natuurlijk geen echt wapen, want je kunt er niet mee schieten. Maar goed het was niet zo uit de hand gelopen als politieagenten dit niet aan de telegraaf hadden gemeld.
Dat was deel 1 inderdaad, vervolgens stellen mensen vragen over de manier van functioneren van een burgemeester.quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goed, laat ik dan ook serieus reageren:
Of (door vader) het bezit van een niet-werkend vuurwapen strafbaar is weet ik niet, maar zo ja dan moet hij zich daar vooral voor verantwoorden.
Die jongen moet op exact dezelfde wijze behandeld worden als iedere andere puber die een dergelijk misdrijf begaat. Ik heb geen flauw idee welke straf erbij hoort, maar dat zoekt de rechter verder maar uit.
Wat echt voor geen meter klopt, is dat deze jongen plus zijn familie aan de hoogste boom wordt gehangen omdat zijn moeder toevallig burgemeester is. Alle ellende die Femke Halsema al dan niet zou veroorzaken in haar politieke rol wordt ineens op deze jongen geprojecteerd. Dat is volkomen van god los. Iedereen die zich, vanwege politieke aversie tegen GroenLinks, druk maakt over deze op zich nikszeggende zaak zou zich in een hoekje moeten gaan zitten schamen. We hebben het over een jongen van 16 die er niks aan kan doen dat zijn moeder burgemeester is. Laat hem zijn haltstraf uitvoeren en laat hem verder met rust.
quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat echt voor geen meter klopt, is dat deze jongen plus zijn familie aan de hoogste boom wordt gehangen omdat zijn moeder toevallig burgemeester is. Alle ellende die Femke Halsema al dan niet zou veroorzaken in haar politieke rol wordt ineens op deze jongen geprojecteerd. Dat is volkomen van god los. Iedereen die zich, vanwege politieke aversie tegen GroenLinks, druk maakt over deze op zich nikszeggende zaak zou zich in een hoekje moeten gaan zitten schamen. We hebben het over een jongen van 16 die er niks aan kan doen dat zijn moeder burgemeester is. Laat hem zijn haltstraf uitvoeren en laat hem verder met rust.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 15 september 2019 00:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of (door vader) het bezit van een niet-werkend vuurwapen strafbaar is weet ik niet, maar zo ja dan moet hij zich daar vooral voor verantwoorden.
Die jongen moet op exact dezelfde wijze behandeld worden als iedere andere puber die een dergelijk misdrijf begaat. Ik heb geen flauw idee welke straf erbij hoort, maar dat zoekt de rechter verder maar uit.
Wat voor type -en dat het boten waren, was/is niet echt relevant. Volgens advocaat was het geen braak wat ook niet uitmaakt omdat het dan insluiping of inklimming heet met exact dezelfde mate van strafbaarheid etc.etc..quote:Op zondag 15 september 2019 00:15 schreef galatea het volgende:
[..]
Wacht ik meende gelezen te hebben dat het om een verlaten woonbuut ging. Maar blijkbaar is er ingebroken bij een bewoonde woonboot, Daar heb ik mij in vergist en dat maakt de zaken wel ernstiger en snap ik de huiszoeking meer. Excuses/
Ja maar de brief had ze helemaal niet hoeven schrijven als de telegraaf zich niet had verlaagd tot het niveau van niet functionerende agenten.quote:Op zondag 15 september 2019 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was deel 1 inderdaad, vervolgens stellen mensen vragen over de manier van functioneren van een burgemeester.
Zie haar beïnvloeding hier bij andere users op de zaak door haar brief.
quote:Op zondag 15 september 2019 00:23 schreef galatea het volgende:
[..]
Ja maar de brief had ze helemaal niet hoeven schrijven als de telegraaf zich niet had verlaagd tot het niveau van niet functionerende agenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |