SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
A playlist featuring Loreen, The Common Linnets, Duncan Laurence, and others
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 13-09-2019 23:10:24 ]C’est Davie :o)
Zou ern iet al te veel tijd in steken als er niet meerdere meldingen zijn hoor, misschien is het wel 1 specifieke advertentie of zo die problemen veroorzaakt, lastig uit te zoeken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:51 schreef Greys het volgende:
Dave we gaan wel even doorzoeken of je de enige bent hoor.
Nogmaals even de vraag, wil iedereen met een iPad ajb even testen of je in je MyAT lijst en/of bv in de ESF indexlijst achter een topic op een bladzijde kunt klikken zonder dat ie vast slaat?
Ik zal achter ook even vragen of er testers zijn.
Oooh even serieus dit zou toch fantastisch zijntwitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 16:21:32Maybe you could LAYYYY ALL YOUR LOOOOVE on Eurovision Rotterdam in May 2020, @ABBA? 🤗🎶#ESC2020 #Netherlands https://t.co/PrHSwyWd6K reageer retweet
Rotterloooooooooooquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:11 schreef Em31 het volgende:
Oooh even serieus dit zou toch fantastisch zijntwitter:ESF_FOK twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 16:21:32Maybe you could LAYYYY ALL YOUR LOOOOVE on Eurovision Rotterdam in May 2020, @:ABBA? 🤗🎶#ESC2020 #Netherlands https://t.co/PrHSwyWd6K reageer retweet
![]()
quote:
Dat is het precies ja, een aantal advertenties onder elkaar, en dan vastlopers.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:09 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dat ook steeds op mijn iPhone, dat de pagina vastloopt en je geen topics meer aan kan klikken.
Er zijn hier juist toch meer mensen die dat melden? FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #4
Ja na vijf keer vernieuwen heb je soms geluk dat je weer een topic kan openenquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is het precies ja, een aantal advertenties onder elkaar, en dan vastlopers.
Ik moet safari steeds afsluiten en opnieuw proberen. Maar nu weer op de PC en dan heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja na vijf keer vernieuwen heb je soms geluk dat je weer een topic kan openen
Ja hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet safari steeds afsluiten en opnieuw proberen. Maar nu weer op de PC en dan heb ik er geen last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik werd ook ineens doorverwezen naar de vispas, terwijl ik op 'mijn actieve topics' klik.
En ik moet nu voor de tweede keer vandaag mijn cookie voorkeuren doorgeven? Waar is FOK! mee bezig?
Ik was even de context kwijt en las dit op Twentse wijze. Het duurde even voor ik het begreepquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was even de context kwijt en las dit op Twentse wijze. Het duurde even voor ik het begreep
Als ik je gifts had kunnen sturen op PoGo had je het kunnen zien!quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dave, welkom terugIk zat me al af te vragen waar je was
Die privacy kun je beter maar dubbel en dwars waarborgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
En ik moet nu voor de tweede keer vandaag mijn cookie voorkeuren doorgeven? Waar is FOK! mee bezig?
Ah ik had er een apart topic voor verwacht. Ik keek daar niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:09 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dat ook steeds op mijn iPhone, dat de pagina vastloopt en je geen topics meer aan kan klikken.
Er zijn hier juist toch meer mensen die dat melden? FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #4
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:11 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie ook die privacy melding? Als ik op akkoord ofzo klik dan blijft het staan in de rechteronderhoek
Ik zou nooit meer zonder abo willen. Kost echt geen ene fuck en nooit meer advertenties.quote:
Nou weet ik het zeker, jij hebt ook aandelen in FOK!quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer zonder abo willen. Kost echt geen ene fuck en nooit meer advertenties.
Nee daar gaat iets mis. Wordt aan gewerkt. Zie topic dat Em linkt hierboven ergens. Maar ze zijn kennelijk verplicht om adverteerders toestemming aan de users te laten vragen. Lang leve de nieuwe privacywetgeving.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:14 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoort dat daar te blijven staan of moet ik nog iets doen?
Als je het niet weg weet te krijgen geef je FOK! het recht om je webcam live te streamen. (Zélfs door stickertjes heen!)quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:14 schreef Guanabana het volgende:
Nou als je ziet wat een abo kost (euro per maand ofzo geloof ik, al een tijdje niet naar gekeken want die het altijd voor een jaar tegelijk) dan wordt ik niet rijk met die aandelen. Dan zit ik beter met de airfryers denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou weet ik het zeker, jij hebt ook aandelen in FOK!
Bedoel je het blauwe balkje rechtsonder? Dat hoort zo volgens Danny in dat topic.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:14 schreef Guanabana het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:18 schreef Dave het volgende:
Dat hoort zo volgens Danny in dat topic.
Ja maar van die euro gaat vast de helft naar jou! Alles is voor Kreesie!quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat een abo kost (euro per maand ofzo geloof ik, al een tijdje niet naar gekeken want die het altijd voor een jaar tegelijk) dan wordt ik niet rijk met die aandelen. Dan zit ik beter met de airfryers denk ik.
Ik ben vrij slecht met het openen van pakjes de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ik je gifts had kunnen sturen op PoGo had je het kunnen zien!
Niet dwars over je dm reactiemogelijkheid heen neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Bedoel je het blauwe balkje rechtsonder? Dat hoort zo volgens Danny in dat topic.
Neuh. Tis al lastig genoeg volgens mij om FOK! gratis voor iedereen te kunnen laten blijven draaien financieel dus van mij mogen ze echt elke euro hebben. Want ik zit hier nog graag tien jaar met jullie te leuteren.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar van die euro gaat vast de helft naar jou! Alles is voor Kreesie!
Nou, dan doe ik mijn deel door een rondje koffie te bestellen als ik een keer op een meet kom. Maar voor maximaal acht mensen hoor, het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh. Tis al lastig genoeg volgens mij om FOK! gratis voor iedereen te kunnen laten blijven draaien financieel dus van mij mogen ze echt elke euro hebben. Want ik zit hier nog graag tien jaar met jullie te leuteren.![]()
Dat levert FOK! toch niks op.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik mijn deel door een rondje koffie te bestellen als ik een keer op een meet kom. Maar voor maximaal acht mensen hoor, het moet wel leuk blijven.
En alleen normale koffie; geen gekke hipsterdingen met alcohol en zo!
Indirect wel want dan kunnen jullie het bespaarde geld weer uitgeven aan FOK!abonnementenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat levert FOK! toch niks op.
Maar wel lief van je.
Nice.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het niet weg weet te krijgen geef je FOK! het recht om je webcam live te streamen. (Zélfs door stickertjes heen!)
Los van advertenties, die ik bijna nooit had voor mijn abo, is het sowieso fijn om een abo te hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Indirect wel want dan kunnen jullie het bespaarde geld weer uitgeven aan FOK!abonnementen
Wat houdt dat precies in? Dat je de berichten van de geblokkeerde niet kunt zien en je niet gedm'd kan worden?quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los van advertenties, die ik bijna nooit had voor mijn abo, is het sowieso fijn om een abo te hebben.
Dan kun je de mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen blokkeren zodat je geen ruzie maakt of uit de tent gelokt kan worden.
Berichten van die users zijn slechts een kleine donker grijze balk. Kun je dan op klikken als je hem toch wilt lezen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Dat je de berichten van de geblokkeerde niet kunt zien en je niet gedm'd kan worden?
Niet dat ik het hier in ESF nodig zou hebbenmaar ben wel benieuwd
Op Mn tweede account wel, op Mn hoofdaccount een oranje trainingsjack (level 36 geloof ik, nick begint met L)quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dave heb je een Detective Pikachu-shirt aan?
Ah, zo, ik snap het. Zo'n functie heb ik op andere fora ook wel eens gezien. Ik wist niet dat het hier ook was. Vooralsnog hier niet nodig, maar als ik ooit eens verder wil kijken dan ESF kan het misschien wel handig zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Berichten van die users zijn slechts een kleine donker grijze balk. Kun je dan op klikken als je hem toch wilt lezen.
Je ziet de post wel als iemand hem quote.
DM'men is anders, daar kun je sowieso mensen blokkeren die je lastig vallen. Dan krijg je als user als het goed is een melding. Zal het even doen bij je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:03 schreef Danny het volgende:
[..]
mobiel:
[ afbeelding ]
desktop:
[ afbeelding ]
Klik daarop en hij blijft weg. Klik nogmaals om hem na de volgende reload weer te laten zien.
Het is/was eigenlijk alleen handig in NWS en POL, waar nogal wat onfrisse figuren rondhingen. Maar die zijn of geband, of vertrokken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo, ik snap het. Zo'n functie heb ik op andere fora ook wel eens gezien. Ik wist niet dat het hier ook was. Vooralsnog hier niet nodig, maar als ik ooit eens verder wil kijken dan ESF kan het misschien wel handig zijn.![]()
Jammer dat het dan niet met quotes werkt, maar dat is ook wel logisch natuurlijk; sowieso krijg je dan wel reacties van anderen erop, dus dat is niet te vermijden.
Wat voor extra's biedt een abonnement nog meer?
Wat ik er van vernomen heb is dat er hard aan gewerkt wordt om de boel gefixt te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:55 schreef Dave het volgende:
G*@#allemachtig, er is gewoon bijna niet te fokken op de iPad.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Deze complete kit bestaat uit een emmer met pers en een mop. Die mop is geen grap, want...
quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik mijn deel door een rondje koffie te bestellen als ik een keer op een meet kom. Maar voor maximaal acht mensen hoor, het moet wel leuk blijven.
En alleen normale koffie; geen gekke hipsterdingen met alcohol en zo!
Thanx! Weet niet wat irritanter was, dat draaiorgel van gisteren of dat privacy-gedoequote:Op vrijdag 13 september 2019 20:04 schreef Greys het volgende:
mobiel:
[ afbeelding ]
desktop:
[ afbeelding ]
Klik daarop en hij blijft weg.
2 keer, daarna was ie weg. Blauwe privacy balk heb ik niet op desktop geloof ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:04 schreef Greys het volgende:
mobiel:
[ afbeelding ]
desktop:
[ afbeelding ]
Klik daarop en hij blijft weg.
Oh, dat laatste was voor @ijs_beer tjequote:Op vrijdag 13 september 2019 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
2 keer, daarna was ie weg. Blauwe privacy balk heb ik niet op desktop geloof ik.
Switchen naar desktop kan niet als de boel is vastgelopen.
Wat ook werkt is héél snel op het topic klikken dat je wil lezen, voordat die drie advertenties weer verschenen zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
2 keer, daarna was ie weg. Blauwe privacy balk heb ik niet op desktop geloof ik.
Switchen naar desktop kan niet als de boel is vastgelopen.
Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is/was eigenlijk alleen handig in NWS en POL, waar nogal wat onfrisse figuren rondhingen. Maar die zijn of geband, of vertrokken.
Verder kun je vrienden aanwijzen en die een kleurtje geven, je hebt meer ruimte om UI's op te slaan, je kunt je notes bekijken, de lay-out aanpassen, headers selecteren, pm-box groter. Dat soort dingen.
Niet echt iets dat je merkt verder.
Voor de liefhebber (speciaal naar m'n pc gelopen om dit te posten!quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:17 schreef Dave het volgende:
Damn, die Gus Kenworthy had laatst ook een instagram post geplaatst van hem in gouden lycra broek op het Burning man festival. Liet weinig te raden over!
Deed me aan @:Kreator denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar in het verleden zei Danny dat een abo hem niet meer geld opleverde dan de ads.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de info!
Niet echt dingen die ik nodig heb, maar als een abo maar een euro kost per maand en je kunt Fok! ermee steunen, dan denk ik er serieus wel over
Ik heb nooit ruziequote:Op vrijdag 13 september 2019 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Los van advertenties, die ik bijna nooit had voor mijn abo, is het sowieso fijn om een abo te hebben.
Dan kun je de mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen blokkeren zodat je geen ruzie maakt of uit de tent gelokt kan worden.
Ik woon vier hoog dus ik zit goed wat dat betreftquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:53 schreef ato het volgende:
Strani heb jij ook wateroverlast
Geen internetproblemen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik woon vier hoog dus ik zit goed wat dat betreft. Wel een beetje water dat binnengekomen is via een niet echt lekker sluitend raam maar verder niks. En internet doet het hier gelukkig nog; ik hoorde dat anderen wel problemen hadden.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor de liefhebber (speciaal naar m'n pc gelopen om dit te posten!)
Fijn dat je bij de PC gekomen bent voor ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:17 schreef Dave het volgende:
Damn, die Gus Kenworthy had laatst ook een instagram post geplaatst van hem in gouden lycra broek op het Burning man festival. Liet weinig te raden over!
Over welk 'koppie' heb je het nu?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Leuk koppie, jammer van de tattoos
Jij bent niet lastig johquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie
Okay, bijna nooit.
En verder post ik de afgelopen paar maanden eigenlijk alleen maar hier en hier heb je niet zulke lastige mensen, op mijzelf na.
Haha ach, dat is ook je charmequote:Op vrijdag 13 september 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent niet lastig joh![]()
Ik ben lastiger, want ik plaats regelmatig posts waarvan mensen denken 'in welk universum zit zij met haar hoofd?'
Nee hier valt alles reuze mee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie
Okay, bijna nooit.
En verder post ik de afgelopen paar maanden eigenlijk alleen maar hier en hier heb je niet zulke lastige mensen, op mijzelf na.
[..]
Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nee, en ik niet voor jouquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook weleens lastig, maar ik denk niet voor Strani
[..]
Bedankt voor het delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die knakker die Dave postte, die hem aan Krea deed denkenquote:
Uhu, i know.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die knakker die Dave postte, die hem aan Krea deed denken
Hij bedoelt in zijn broek, of zijn actual 'koppie'.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die knakker die Dave postte, die hem aan Krea deed denken
Maar die grappen zijn meestal ook wel leukquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ach, dat is ook je charme
Ik plaats wel eens grappen die eigenlijk bijna (of helemaal) niet kunnen, dus ik ben erger
Is het heel gek dat ik dit niet begrijp?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:42 schreef I. het volgende:
[..]
Uhu, i know.Maar op die foto heeft ie twee kopjes.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik dit niet begrijp?
Nou, gelukkig maar danquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar die grappen zijn meestal ook wel leuk
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het heel gek dat ik dit niet begrijp?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Tip: check z'n zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht.. Guana, ben jij ook zo'n clean freak als Monica?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana @:Strani @:Dave @:I.
Ik wist niet dat je dat ook een 'koppie' kon noemen
We kunnen je hier niet meer missen johquote:
Mijn reputatie als bleu trutje is weer eens bevestigd. Ik wist echt niet waar jullie het over hadden; al kan ik het met terugwerkende kracht wel snappenquote:
Awquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen je hier niet meer missen joh![]()
Ik vind het ook een gek idee dat je nog maar relatief kort in onze SC zit; lijkt gevoelsmatig echt een stuk langer
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn reputatie als bleu trutje is weer eens bevestigd. Ik wist echt niet waar jullie het over hadden; al kan ik het met terugwerkende kracht wel snappen
Awquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
AwVoor mij ook hoor! Zelfs al toen ik in Londen was in juli vond ik het een kalmerend idee dat jullie hier gewoon zijn
Tja, dan kunnen we net zo goed gewoon hier blijven!quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Nou zo kan 'ie wel weer, misschien moeten we met zijn allen een room.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn reputatie als bleu trutje is weer eens bevestigd. Ik wist echt niet waar jullie het over hadden; al kan ik het met terugwerkende kracht wel snappen
Zo is datquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Nou zo kan 'ie wel weer, misschien moeten we met zijn allen een room.
Dit is onze room!quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen we net zo goed gewoon hier blijven!
Ehm ja dat doen mijn katten inderdaad. Is dat ook iets menselijks?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:54 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Ken je de term 'kopjes geven' wel dan?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:
Vertaalt altijd wel mooi naar het Engels he? Ik zie dan zo'n 60-jarige huisvrouw voor me (niet iemand specifiek!) die dan heel vrolijk tegen een Engelsman zegt dat haar pussy gives zo good head.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:54 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Ken je de term 'kopjes geven' wel dan?
Een kopbal zal ook nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Maar nu durf ik niet meer uit te spreken dat iemand een leuk koppie heeftEn ik ben met mannen al niet zo forward
OMG JAAAAquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu we het over een room hebben, moet ik aan die barslechte film The Room denken. Wat heb ik me daar suf om gelachen zegVoel me nog steeds getrolld
Kijk, dit snap ik dan wel weer! Ik ben niet helemaal verlorenquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een kopbal zal ook nooit meer hetzelfde zijn
Echt, dat kán toch niet serieus bedoeld zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OMG JAAAA
Oh hi Mark!
Anyway, how's your sex life?
I definitely have breast cancer
YOU'RE TEARING ME APART LISA
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee, niet gezien! Maar ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Heb je ook die film gezien van/met James Franco, the Disaster Artist? Die gaat over het maken van The Room, is ook leuk.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt, dat kán toch niet serieus bedoeld zijn?Die hele film is een grote trollactie, kan niet anders.
En ook die scene datIs wel serieus bedoeld, maar Tommy Wiseau is gewoon heel heel raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet serieus the Disaster Artist kijken, dan zie je hoe de film tot stand is gekomen(het is geen documentaire hoor, maar toch)
Koel en donker bewaren
Je kan bovenaan de pagina op 'Privacy' klikken, dan is ie weg nadat je de pagina herlaadt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:54 schreef Strani het volgende:
Potverdorie.. moet ik m'n notificaties naar links verschuiven vanwege die stomma privacy-knop.
Alleen in dit geval was het dubbelzinnig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Maar nu durf ik niet meer uit te spreken dat iemand een leuk koppie heeftEn ik ben met mannen al niet zo forward
Het kán iets menselijks zijn ja.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ehm ja dat doen mijn katten inderdaad. Is dat ook iets menselijks?
Oké oké, dat leg ik je nog wel een keer uit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Vertaalt altijd wel mooi naar het Engels he? Ik zie dan zo'n 60-jarige huisvrouw voor me (niet iemand specifiek!) die dan heel vrolijk tegen een Engelsman zegt dat haar pussy gives zo good head.
Ah ik geloof dat ik het nu voor elkaar krijg. Wel op een iets andere manier maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:05 schreef I. het volgende:
[..]
Je kan bovenaan de pagina op 'Privacy' klikken, dan is ie weg nadat je de pagina herlaadt.
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ik geloof dat ik het nu voor elkaar krijg. Wel op een iets andere manier maar dat maakt niet uit
Poeehh, da's lang geleden dat ik dat gezien heb.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga denk ik de Muppet Movie kijken.
Maar goed dat ze zo'n hoog dak hebben daarquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kijk volleybal. Da's in Ahoy nu trouwens.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed dat ze zo'n hoog dak hebben daar
Behoorlijk raar ja, dat moet welquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is wel serieus bedoeld, maar Tommy Wiseau is gewoon heel heel raar.
Je moet serieus the Disaster Artist kijken, dan zie je hoe de film tot stand is gekomen(het is geen documentaire hoor, maar toch)
Bolt heb ik nog nooit gezien, maar sowieso vind ik de oude tekenstijl gewoon mooier dan dat computergedoequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik weer gaan Disney plussen, en zo ja wat.
Vanmiddag Bolt gekeken, vond er weinig aan.
Ja hé.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:06 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen in dit geval was het dubbelzinnig.Valt reuze mee hoor.
Het is wel iets wat me uitgelegd moet worden ja, dus ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Het kán iets menselijks zijn ja.
[..]
Oké oké, dat leg ik je nog wel een keer uit.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Russisch kerstmenu gemaakt. Ik weet niet exact meer wat we hadden, maar het was iets met blini's voor, borscht tussen en stroganoff hoofd. Weet niet meer wat we verder als dessert hadden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier ervaring met de Russische keuken?
Dan maak je het klaar tussen de borsten?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier ervaring met de Russische keuken?
Wat weet jij daar nou van Davequote:Op vrijdag 13 september 2019 21:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan maak je het klaar tussen de borsten?
Ja, had daar al even rondgekeken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Russisch kerstmenu gemaakt. Ik weet niet exact meer wat we hadden, maar het was iets met blini's voor, borscht tussen en stroganoff hoofd. Weet niet meer wat we verder als dessert hadden.
Hier een verder overzicht: https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Russian_cuisine
Dat kwam ik laatst in een quiz tegen. Het klinkt ook echt zo smerigquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had daar al even rondgekeken.
Zie er veel aparte dingen bij staan.
Gerechten waar kvas in zit bijvoorbeeld. Kvas is een frisdrank op basis van gegist broodecht zo smerig is dat.
Ik heb het ook even Gegoogeld en je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Gegoogled op “op z’n Russisch”. Verder ook geen verstand van.
Nouja, vuilakje.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan maak je het klaar tussen de borsten?
Heb het eens gekocht bij de Pool hier. Nooit meer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kwam ik laatst in een quiz tegen. Het klinkt ook echt zo smerig![]()
Waar is het voor nodig eigenlijk?
Zo kennen we Dave. Maar hij is een leuke vuillakquote:
Dat is wel leuk om wat te variëren inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het eens gekocht bij de Pool hier. Nooit meer.
Ik wilde gewoon eens wat anders proberen voor het eten. Maak zo vaak hetzelfde.
Zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Oh trouwens. Zullen we een Spotify playlist maken van die top 50 die we van het voorjaar hadden?
Staan ze wel allemaal in Spotify?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Oh trouwens. Zullen we een Spotify playlist maken van die top 50 die we van het voorjaar hadden?
Vast wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Staan ze wel allemaal in Spotify?
Natuurlijk heeft die de lijst der lijsten nog wel.quote:
Nice! Goede titel ook.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:36 schreef MaGNeT het volgende:
Heb een gedeelde playlist gemaakt, dus als het goed is moeten we er allemaal wat aan kunnen toevoegen
twitter:larskuuper twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 07:27:58Had een feest met als thema ‘Lekker Hollands’, dit was mijn shirt: https://t.co/L5azgwaje7 reageer retweet
In de film Rat Race noemen ze het 'prairiedogging'quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel iets wat me uitgelegd moet worden ja, dus ik wacht in spanning af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:36 schreef MaGNeT het volgende:
Heb een gedeelde playlist gemaakt, dus als het goed is moeten we er allemaal wat aan kunnen toevoegen
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:45 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:larskuuper twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 07:27:58Had een feest met als thema ‘Lekker Hollands’, dit was mijn shirt: https://t.co/L5azgwaje7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:52 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die uilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kende een stelletje met een groot lengteverschil, zij zeiden een keer dat ze ''staand Russisch'' konden doen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Gegoogled op “op z’n Russisch”. Verder ook geen verstand van.
Die film heb ik in geen jaren gezien, dus ik ben maar gaan Googelen en vond dit:quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de film Rat Race noemen ze het 'prairiedogging'
quote:the practice of workers in an open-plan office raising their heads above the partitions surrounding their desks when they hear a loud voice or other noise.
Haha wauwquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook even Gegoogeld en je hebt nog gelijk ook![]()
Weer wat geleerd
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:52 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jammer van de tattoos, maar wie is het verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Niet de betekenis die ik bedoelquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die film heb ik in geen jaren gezien, dus ik ben maar gaan Googelen en vond dit:
[..]
US Snowboarder en Olympisch medaillewinnaar. Redder van puppies, openlijk homo en net weer vrijgezel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer van de tattoos, maar wie is het verder?
Lekker sporty dusquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
US Snowboarder en Olympisch medaillewinnaar.
quote:
Ohquote:
Ja maar daar heb ik dus niks aanquote:
https://www.columnx.nl/hij-geeft-kopjes/ legt het uitquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet de betekenis die ik bedoel
James Francoquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:59 schreef Guanabana het volgende:
Heb je ook die film gezien van/met James Franco, the Disaster Artist? Die gaat over het maken van The Room, is ook leuk.
Die doet het nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:57 schreef Dave het volgende:
@:BillDauterive had je deze al gezien?
https://mobile.twitter.com/samsmith/status/1172519872464662530
(Twitterlinks plaatsen op de iPad werkt ook niet, dus maar even gewoon linkje)
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Die mag best oehoe roepen naast me in bed
Rainbow Connection vind ik wel heel tofquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:03 schreef Guanabana het volgende:
The Muppet Movie was matig/redelijk.
Die nieuwere met o.a. Jason Segel is wel heel leuk.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Die mag best oehoe roepen naast me in bed
Ja klopt, vond ik ook eigenlijk meteen het beste. All downhill from therequote:Op vrijdag 13 september 2019 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rainbow Connection vind ik wel heel tof
Na wat verder Googelen denk ik dat ik het eindelijk heb gevondenquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet de betekenis die ik bedoel
Ja.quote:
Aan het eind zit een reprisequote:Op vrijdag 13 september 2019 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, vond ik ook eigenlijk meteen het beste. All downhill from there
Held baas alles.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
Klopt de playlist zo mensjes?
Alle nummers waren vindbaar
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:01 schreef Peter het volgende:
[..]
https://www.columnx.nl/hij-geeft-kopjes/ legt het uit
(NSFW)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter moest dit![]()
![]()
Ik word er ongemakkelijk van, en ik heb niet eens een ex
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan het eind zit een reprise
Maar het is geen absolute topper. Da's een deel van de reden dat ik de Muppet Christmas Carol veel vaker gezien heb
Die vind ik leuk!quote:
Heldquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Jij hebt geen exen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter moest dit![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Na de eerst alinea heb ik niet verder gelezen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter moest dit![]()
![]()
dag
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
Most Wanted heb ik nog niet gezien, en misschien zit er tussendoor nog wel een die ik niet ken. De meeste heb ik in elk geval een keer gezien, meerdere vakerquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja
Het was de enige Muppetfilm die ik nog moest zien, geloof dat ik ze nu allemaal gekeken heb.
Oh ik zie dat ik It's a Very Merry Muppet Christmas Movie nog niet heb gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Most Wanted heb ik nog niet gezien, en misschien zit er tussendoor nog wel een die ik niet ken. De meeste heb ik in elk geval een keer gezien, meerdere vaker
quote:
0,68 zelfs maar, het goedkoopste abo. Je kunt hierquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de info!
Niet echt dingen die ik nodig heb, maar als een abo maar een euro kost per maand en je kunt Fok! ermee steunen, dan denk ik er serieus wel over
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Als je dan meteen de goeie bent tegenkomen maakt het ook geen fluit uit.
Nee. Ach ja, zodra de goeie uiteindelijk maar voorbij komtquote:
Ja, had mij dat dan ook even aangeraden johquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Na de eerst alinea heb ik niet verder gelezen hoor
Most Wanted is met een nep-Kermit met een wrat op z'n gezicht geloof ik. Enne, stel je niet te veel voor van de Very Merry Muppet Christmas Movie. Die haalt het bij lange na niet bij de Carolquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ik It's a Very Merry Muppet Christmas Movie nog niet heb gezien.
Most Wanted wel, dat is die met Ricky Gervais toch? Ik dacht dat die leuker zou zijn, want Ricky Gervais + Muppets, wat wil je nog meer, maar viel beetje tegen.
Maar jij hebt tenminste een heel leuke huidige ventquote:
Aw arme Aoibhin helemaal getraumatiseerd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, had mij dat dan ook even aangeraden joh
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:36 schreef MaGNeT het volgende:
Dakkondietogniewetedan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, had mij dat dan ook even aangeraden joh
Sowieso hebben veel van die Muppetfilms een superlaag gemiddelde, waarschijnlijk zijn ze niet veel soeps.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Most Wanted is met een nep-Kermit met een wrat op z'n gezicht geloof ik. Enne, stel je niet te veel voor van de Very Merry Muppet Christmas Movie. Die haalt het bij lange na niet bij de Carol
Bij mij kost de goedkoopste 1,70quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
0,68 zelfs maar, het goedkoopste abo. Je kunt hier
https://fok.nl//shop/abonnementen.php
kijken welke abo's er zijn en wat ze kunnen. Kost echt weinig en het steunt FOK! zeer zeker.
Ja ik dacht ook al, heb ik het nou niet goed gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij kost de goedkoopste 1,70
Dat wel natuurlijk. Je kan bij de Muppets altijd de gok wagen. Écht slecht is het zeldenquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sowieso hebben veel van die Muppetfilms een superlaag gemiddelde, waarschijnlijk zijn ze niet veel soeps.
Maarja, muppets blijven muppets
Bedankt Greys!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
0,68 zelfs maar, het goedkoopste abo. Je kunt hier
https://fok.nl//shop/abonnementen.php
kijken welke abo's er zijn en wat ze kunnen. Kost echt weinig en het steunt FOK! zeer zeker.
Ik over 68 cent al! Per maand he, per maand!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, heb ik het nou niet goed gezien.
Ik ben zo'n Hollandse knieperd dat ik wel even na moet denken over 1,70
Op Disney+ staat een hele serie over de Muppet Babies overigensquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:08 schreef Guanabana het volgende:
In het kader van de Muppets en dingen cute vinden die niet echt zijn ()
CHECK HOE LIEF DIT:
Maybe leuk voor op de twittert 'ns een keertje.quote:
Maar dat zijn niet deze toch? Zijn dat poppen of getekend?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Disney+ staat een hele serie over de Muppet Babies overigens
Ja zekerquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maybe leuk voor op de twittert 'ns een keertje.
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 13 september 2019 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Aw arme Aoibhin helemaal getraumatiseerd.
Nee, computeranimatie. Voor zover ik weet zijn de poppen alleen gebruikt voor dat clipje. Tussendoor is er nog wel een 2D-tekenfilmserie over de Muppet Babies geweestquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet deze toch? Zijn dat poppen of getekend?
Juist dan waarschuwen!quote:
Mja, dan boeit het me niet, ik wil alleen poppenquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, computeranimatie. Voor zover ik weet zijn de poppen alleen gebruikt voor dat clipje. Tussendoor is er nog wel een 2D-tekenfilmserie over de Muppet Babies geweest
Oh jaaaa jeugdsentimentquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:21 schreef Guanabana het volgende:
Dino Babies was ook leuk he mens0n.
De Fregglesquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, dan boeit het me niet, ik wil alleen poppen
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
Het was nog niemand opgevallen dat ik songfestival.nl in zowel het plaatje als de tekst van de playlist had dus ga ik die blunder hier ook niet melden.
Jij mazzel.. ik moest het met The Bold doen in de ochtend want verder was er niks op TV in die tijd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa jeugdsentiment's Ochtends vroeg voor het naar school gaan
Ik kreeg óók The Bold in de ochtend hoorquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij mazzel.. ik moest het met The Bold doen in de ochtend want verder was er niks op TV in die tijd.
Ik keek nooit tv voor het naar school gaan, ain't nobody got time for that!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa jeugdsentiment's Ochtends vroeg voor het naar school gaan
Zware tijden hèquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kreeg óók The Bold in de ochtend hoorHet verschilde een beetje welke zender er dan net op stond.
Wabliefoer?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Es un p*to escándalo Guanabanita!!
Moest natuurlijk songfestivalforum.nl zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat je bedoeld.
Ooooooh.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moest natuurlijk songfestivalforum.nl zijn
Oooooooh.quote:
Oh ik wel, want ik was vroeger altijd om half 6 's ochtends wakker, zeker met wintertijdquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek nooit tv voor het naar school gaan, ain't nobody got time for that!
Ja, in de jaren '90 was The Bold nog wel leuk. Maar als klein meiske vond ik die perikelen ook nog wel spannendquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zware tijden hè
Met Brooke en Rich en Stephanie en zo..
Oh nee, nog niet, maar hij gaat nu op de watchlist!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:25 schreef Guanabana het volgende:
@:Hawaii_Tim @:Hamlapjes en anderen, hebben jullie Being Elmo: A Puppeteer's Journey gezien? Is ook echt een aanrader!
Nog nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:25 schreef Guanabana het volgende:
@:Hawaii_Tim @:Hamlapjes en anderen, hebben jullie Being Elmo: A Puppeteer's Journey gezien? Is ook echt een aanrader!
In de basisschooltijd was dit er naar mijn idee altijd op vlak voor ik weg moestquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek nooit tv voor het naar school gaan, ain't nobody got time for that!
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh nee, nog niet, maar hij gaat nu op de watchlist!
Overigens nog gecondoleerd, wat sneu dat het allemaal zo snel is gegaan
Veel sterkte de komende tijd!
Zegt me niks meer! Zie je wel, dan zat ik braaf aan mijn boterhammetje met hagelslag, zonder tv!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet
[..]
In de basisschooltijd was dit er naar mijn idee altijd op vlak voor ik weg moest
Te suf voor woorden
Oh, als je niets gezegd had dan had ik jou nooit gelinkt aan een volgerquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil de lijst graag volgen, maar dan weet meteen iedereen hoe ik heet![]()
Mart Smeets op de vroege ochtend op TV en het geweldig vinden; nee, jullie hadden in je tijd niet veelquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:37 schreef Strani het volgende:
Ik weet nog dat Mart Smeets in 1988 tijdens de Winterspelen van Calgary in de vroege ochtend live op TV was, en ik vond het geweldig.
Ja mensen, we hadden niet veel in die tijd!
Hehe, tijdens de winterspelen waren we net aan het verhuizen naar Leeuwarden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:37 schreef Strani het volgende:
Ik weet nog dat Mart Smeets in 1988 tijdens de Winterspelen van Calgary in de vroege ochtend live op TV was, en ik vond het geweldig.
Neequote:Op vrijdag 13 september 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mart Smeets op de vroege ochtend op TV en het geweldig vinden; nee, jullie hadden in je tijd niet veel
Was dat in de tijd van Ria Visser?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:37 schreef Strani het volgende:
Zou het?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Het was beter dan het testbeeld!
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, tijdens de winterspelen waren we net aan het verhuizen naar Leeuwarden.
Weet het nog precies want de TV stond op een stoel, de (camping-)antenne lag op een kast en er was erg veel ruis
quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoor nu volgens mij voor het eerst I treni di tozeur
Toen schaatste ze wel ja, geloof ik!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was dat in de tijd van Ria Visser?![]()
Man, in mijn tijd waren we al blij met het testbeeld, anders zat je de hele avond naar sneeuw te kijken!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel me nu wel aardig grown-up dat ik ook het testbeeld nog zo goed herinner
De 'wetten'? Noemen we ze zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:41 schreef ijs_beer het volgende:
De Mart.![]()
Het eerst wat ik krijg als een Mart goifje wil zoeken zijn de tetten van Dione de Graaff. [ [url=]afbeelding[/url] ]
![]()
Je sorry. Bedoelde de Dutch mountains.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
De 'wetten'? Noemen we ze zo tegenwoordig?
Maar dat herinner ik me ook nog!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Man, in mijn tijd waren we al blij met het testbeeld, anders zat je de hele avond naar sneeuw te kijken!
Of we gingen gewoon op een net iets andere tijd naar schoolquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zegt me niks meer! Zie je wel, dan zat ik braaf aan mijn boterhammetje met hagelslag, zonder tv!
Mooie vrouw trouwens, Dione. Ook nu ze ouder wordt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je sorry. Bedoelde de Dutch mountains.
Klinkt redelijk als IPH.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kende een stelletje met een groot lengteverschil, zij zeiden een keer dat ze ''staand Russisch'' konden doen.
Inderdaad.quote:
Ik respecteer haar als sportjournalist omdat ze ook echt van sport houdt en er veel van weet. Soms worden vrouwen aangenomen die daar duidelijk zitten omdat ze vrouw zijn, maar Dione weet waar ze het over heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooie vrouw trouwens, Dione. Ook nu ze ouder wordt.
Ja, inderdaad, eens. En ook omdat ze zich omhoog heeft gewerkt in dat mannenbolwerk wat studio sport is. (Zeker vroeger)quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik respecteer haar als sportjournalist omdat ze ook echt van sport houdt en er veel van weet. Soms worden vrouwen aangenomen die daar duidelijk zitten omdat ze vrouw zijn, maar Dione weet waar ze het over heeft.
Absoluut!quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, eens. En ook omdat ze zich omhoog heeft gewerkt in dat mannenbolwerk wat studio sport is. (Zeker vroeger)
Dat weet je niet?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel als je ook weet wat Russisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |