abonnement Unibet Coolblue
pi_188985933
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Weird, in jouw quote staat ie wel 8)7
fok logica |:(
pi_188985949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik dat ANWB-linkje zo lees is het dan wel zaak ook te zorgen dat de auto dit jaar nog op kenteken komt, dat lijkt voor de hele periode (max 60 maanden) de hoogte van de bijtelling te bepalen, en die is voor 2019 interessanter dan voor 2020, bij een elektrische auto.
Klopt, maar die keus hebben we niet, helaas. Dus we vallen sowieso niet meer in de voordeligste categorie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:32:05 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188985962
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt, maar die keus hebben we niet, helaas. Dus we vallen sowieso niet meer in de voordeligste categorie.
Oh, zonde... je "eind van het jaar" was nog wel zo hoopgevend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:32:28 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188985970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:28 schreef Aure het volgende:
Was het dan vogel
Misschien als ik je quote :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188986056
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, zonde... je "eind van het jaar" was nog wel zo hoopgevend.
Dan gaat de tool open waarin de auto's staan enzo, ergens eind november, zodat we de nieuwe auto ruim op tijd kunnen bestellen voor levering in april of zo. Wel jammer, want een tijdje terug was het inderdaad wel echt einde van het jaar, maar omdat er een keer een te late levering was, is alles opgeschoven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188986064
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

B moet een nieuwe lease einde van het jaar en wij willen ook kijken naar een elektrische. Ik moet zeggen dat ik de beperkte afstanden die te rijden zijn nog wel een dingetje vind, bijvoorbeeld voor vakantie naar Frankrijk.
:W

Wij zijn al twee keer volelektrisch van Noorwegen naar Nederland gereden en weer terug. Het bevalt zo goed! Om de drie uur even laden en dan weer verder. Het haalt de stress uit het reizen- heerlijk!
pi_188986092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:40 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

:W

Wij zijn al twee keer volelektrisch van Noorwegen naar Nederland gereden en weer terug. Het bevalt zo goed! Om de drie uur even laden en dan weer verder. Het haalt de stress uit het reizen- heerlijk!
Hoe lang moet je dan laden?

Hebben veel tankstations tegenwoordig laders? Staan daar rijen, en hoe lang duurt het dan voor je kan laden en hoe lang duurt het laden?

Ik las dat Tesla snelle laders heeft staan op een flink aantal punten, maar geen idee hoe druk het daar is in bijvoorbeeld de zomervakantie. Op zich vind ik iedere drie uur verplicht rusten om te laden geen probleem, inderdaad. Lekker relaxt reizen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:49:38 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe lang moet je dan laden?

Hebben veel tankstations tegenwoordig laders? Staan daar rijen, en hoe lang duurt het dan voor je kan laden en hoe lang duurt het laden?

Ik las dat Tesla snelle laders heeft staan op een flink aantal punten, maar geen idee hoe druk het daar is in bijvoorbeeld de zomervakantie. Op zich vind ik iedere drie uur verplicht rusten om te laden geen probleem, inderdaad. Lekker relaxt reizen!

Ik heb nog nooit in een rij hoeven staan voor een snellader.
Je moet meestal wel weer na 30 minuten van het plekje weg zijn, maar dat is toch precies hoe lang je erover doet om even een tussenstop te maken.
KuikenGuppy
pi_188986237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad ook overwegingen die we mee moeten nemen.
We zitten iedere keer weer net over het randje op het moment dat wij een nieuwe moeten kiezen wat betreft de veranderingen. En ze zijn altijd negatief.

Dus die Tesla van dochter is zo'n gek idee nog niet :P
Hadden wij vorig jaar ook, alleen is de leasevergoeding bij mijn mans bedrijf ook voor een hybride relatief gunstig dus is het een hybride geworden (Kia Niro). Mijn auto staat nog net niet vastgeroest op de parkeerplaats vrees ik :'). Het is dat ik hem nodig heb voor werk, anders was ik hem liever kwijt geweest.
pi_188986317
Onze nieuwe leasert komt over een weekje of 3. Tiguan all space gewoon benzine, 7p elektrisch is nog niet zoveel keus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188986362
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn man ook, maar ik niet :@ :').
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een hybride is hier ook nog een optie, inderdaad. Eerst maar eens afwachten waar de werkgever mee komt en dan wat proefritjes maken.

Dochter heeft haar zinnen gezet op een Tesla :')
Tesla is echt de gaafste, snelste en beste auto ooit. Nooit gedacht dat ik van autos zou houden maar echt, ik wil nooit meer een andere O+
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:16:27 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:02 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

[..]

Tesla is echt de gaafste, snelste en beste auto ooit. Nooit gedacht dat ik van autos zou houden maar echt, ik wil nooit meer een andere O+
Model S vind ik leuk, maar model X vind ik zooooo lelijk :X. En ik vind het de investering niet waard, vind het nogal wat geld.
KuikenGuppy
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:17:55 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986519
En de falcon wings lijken me super onhandig.
KuikenGuppy
pi_188986557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Model S vind ik leuk, maar model X vind ik zooooo lelijk :X. En ik vind het de investering niet waard, vind het nogal wat geld.
Mijn dochter is het met je eens....

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:17 schreef Burdie het volgende:
En de falcon wings lijken me super onhandig.
...maar vindt die falcon wings echt zo supertof dat ze een wat beperktere ruimte op de achterbank voor lief wil nemen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:22:58 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188986571
Ik ben al drie keer begonnen aan een post over m'n was (als het uitkomt, veel in de droger, nooit strijken), m'n auto (v40 benzine station uit 2003, love it!) en bijtelling (m'n vakgebied, kan er uuuren over door), maar ben me vooral mentaal aan het voorbereiden op prinsjesdag. 12 uur lang doortypen en voor het eerst m'n dochter niet zelf in bed leggen, here I come!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:24:03 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986587
V40 O+.
Die mis ik nog steeds, wij hadden een knaloranje O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:32:08 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188986687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:17 schreef Burdie het volgende:
En de falcon wings lijken me super onhandig.
Bij ons zou het in de garage denk ik niet passen, niet dat de garage zo klein is, maar er staat teveel meuk langs de zijkanten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188986727
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben al drie keer begonnen aan een post over m'n was (als het uitkomt, veel in de droger, nooit strijken), m'n auto (v40 benzine station uit 2003, love it!) en bijtelling (m'n vakgebied, kan er uuuren over door), maar ben me vooral mentaal aan het voorbereiden op prinsjesdag. 12 uur lang doortypen en voor het eerst m'n dochter niet zelf in bed leggen, here I come!
Succes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:43:16 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij ons zou het in de garage denk ik niet passen, niet dat de garage zo klein is, maar er staat teveel meuk langs de zijkanten.
Zoveel ruimte heb je er niet voor nodig, ze gaan in eerste instantie recht omhoog.
KuikenGuppy
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:46:26 #270
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986868
Maar ik zie dus al helemaal voor me hoe de kinderen op het laatste moment nog een voet naar buiten steken, dat de hond er toch nog uit spring, dat er een drinkbeker uit valt, dat een tas zo staat dat de deur toch niet dicht kan; de deuren zijn best lang 'nutteloos' open nog. En kan je ook 1 deur tegelijk open doen?
Wij hebben een automatische achterklep, dat gaat mij ook meestal al te langzaam open en dicht :').
KuikenGuppy
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:48:13 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188986890
En natuurlijk in elke parkeergarage dit:

KuikenGuppy
pi_188986911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe lang moet je dan laden?

Hebben veel tankstations tegenwoordig laders? Staan daar rijen, en hoe lang duurt het dan voor je kan laden en hoe lang duurt het laden?

Ik las dat Tesla snelle laders heeft staan op een flink aantal punten, maar geen idee hoe druk het daar is in bijvoorbeeld de zomervakantie. Op zich vind ik iedere drie uur verplicht rusten om te laden geen probleem, inderdaad. Lekker relaxt reizen!

20-40 minuten ongeveer. Dan zit ie vol. Hij laadt maks 900km/u ongeveer. Wij pluggen m vaak in, gaan plassen en n kop koffie halen en dan kunnen we bijna gelijk weer verder.

Rijen heb ik in een jaar maar 1x meegemaakt, hier in Noorwegen. Er staan echt veel superchargers langs de weg en het worden er steeds meer. Bijna overal is er wel een benzinestation/winkelcentrum/mac oid om te plassen of te eten.

Ze is superstil,heeft acceleratie alsof je in een achtbaan zit, binnenkort netflix voor vermaak tijdens het laden, superslimme autopiloot, goede muziekinstallatie en en en. O+ O+ O+
pi_188987353
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Elleska het volgende:

[..]

Wanneer je een nieuwe droger gaat kopen kan je daar rekening mee houden. Sommige drogers hebben een koud programma waar vrijwel alles in mag.
en een opfris/ontkreukprogramma voor het even snel opfrissen van kleding en nog 101 andere opties.
[..]

Als ik de wasmand leeg heb gehaald dan telt dat voor mij als klaar :) Alles wat er daarna nog in wordt gedumpt of ergens in huis rondslingert is voor de volgende wasronde.
Dat is handig! Nog meer essentiële drogertips die het wasleven zo makkelijk mogelijk maken? Aansluiting heb ik me al in verdiept.
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:27:46 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188987552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zoveel ruimte heb je er niet voor nodig, ze gaan in eerste instantie recht omhoog.
Ja, maar je moet de breedte wel hebben als ze helemaal open staan, en ik wil ze ditzelfde wel eens tussen twee vrachtwagens zien doen, want volgens mij komen de vleugels boven de andere 2 auto's uit.

Maar goed, tuingereedschap aan de ene kant, een plank met zooi aan de andere kant.

Edit: Oh, en de hoogte zou ook nog wel eens een probleem kunnen zijn, pas geprobeerd of ik het dak van de auto in de garage open of dicht kon doen, en dat ging dus net niet (met open garagedeur uiteraard, wand ik open en sluit het dak alleen met draaiende motor), door de open garagedeur overigens, maar die heeft ook zijsteunen die bij een gesloten garagedeur bij Falcon doors waarschijnlijk nog wel in de weg zouden zitten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Leandra op 17-09-2019 11:35:46 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188988871
Huishouden is hier minimaal. Ik heb een mooi schema, maar het lukt me niet elke week om alles op dat schema te doen.

Auto's. Ik leen de auto van mijn zus voor mijn werk en die heeft cruise control. Ik ben fan van cruise control.

Koelkast heb ik ook. Een onbekend merk, maar wel een fijne.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')