Ik heb het ook gedaanquote:Op donderdag 12 september 2019 23:11 schreef Lemijn het volgende:
Ik was dus bijna klaar met al mijn voorkeuren etc invullen bij de box-variant van Zalando, en toen bleek aan het einde dat je toch 15 euro moet betalen als je niks neemt terwijl bij de uitleg staat dat het gratis is. Dat vond ik zo stom dat ik ben gestagneerd.
En daarna deed ik weer klikklikklik, bij P.S.Zoë, vertelde daar vooral wat ik allemaal niet wil dragen en klikte toen wel op bestellen.
Nee joh, kleren kopen voor Jacob heb ik dan weer een stuk minder moeite meequote:Op donderdag 12 september 2019 23:14 schreef Burdie het volgende:
Edit: je bedoelde ws voor jezelf, duhik dacht in het kinderkleertjes topic te zitten.
Oh, dat is dan recent veranderd. Ik heb het een paar keer gedaan en toen was het wel echt gratis. Vind het wel een terechte verandering overigens, een vriendin van mij heeft als stylist daar gewerkt en dat gaat dus puur op commissiebasis - als iemand niks houdt krijg je ook niks betaald, ook al zaten er uren werk in. Sinds ik dat weet bestel ik die boxen niet meer, vind het pure uitbuiting.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:11 schreef Lemijn het volgende:
Ik was dus bijna klaar met al mijn voorkeuren etc invullen bij de box-variant van Zalando, en toen bleek aan het einde dat je toch 15 euro moet betalen als je niks neemt terwijl bij de uitleg staat dat het gratis is. Dat vond ik zo stom dat ik ben gestagneerd.
En daarna deed ik weer klikklikklik, bij P.S.Zoë, vertelde daar vooral wat ik allemaal niet wil dragen en klikte toen wel op bestellen.
En wettelijk gezien mag het ook niet, volgens mij. Iedereen heeft recht op minstens het wettelijk minimumloon voor de door hem gewerkte uren (met uitzondering van speciaal aangewezen banen waarin dat niet te controleren is, zoals bij een krantenwijk).quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... dat is wel een beetje jammer idd.
Ik kende dit helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:01 schreef Lemijn het volgende:
Maar Zalando kan die mensen toch gewoon betalen? Bizar als ze dat niet doen natuurlijk. Maar dit is toch gewoon een verdienmodel? Er zijn vast meer luie mensen zoals ik die op deze manier van alles kopen dat ze anders niet zouden doen.
Mijn vriend heeft het ook eens gedaan en hij kwam daardoor achter wat leuke relatief onbekende kledingmerken die goed bij hem passen. Dus als hij nu iets nieuws nodig heeft, weet hij bij welke merken hij kan kijken. Die zijn wel wat duurder, maar we zijn allebei wel op het punt dat we liever wat duurdere kleding kopen dan goedkope meuk. Ik zelf doe zo'n box niet, want ik ben veel te eigenwijs om te laten adviseren.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:48 schreef Lemijn het volgende:
Hier verder over uitstrijkjes, met oude bekenden en nieuwe nognietmoeders en alles daartussen.
En ik heb gelijk een vraag: heeft iemand hier ervaring met het online bestellen van kledingboxen? Ik heb zo'n hekel aan winkelen, ik weet niet goed wat ik wil en vind daardoor moeilijk echt leuke dingen. Daarom is het misschien wel wat maar ergens voelt het ook als op de gok iets laten komen en dan veel of alles terugsturen, dus als bijdragen aan de enorme stroom pakketjes die maar heen en weer gaat...
Okay, maar er zit dus voor ¤ 500 spullen in en niet, van 500 nu voor 300 in de aanbieding aan spullen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:18 schreef Quoi het volgende:
Nee ik betaal wat ik hou minus wat ik terugstuur, denk ik.
Ik doe dat juist wel graag. Als ik losse dingen koop, krijg ik altijd moeite met leuk combineren. Dat is gewoon niet mijn forte.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:23 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk is het ook wel logisch dat er geen aanbiedingspul in zit, want hip en mode natuurlijk.
En dat een complete outfit ¤ 500 kost is ook geen verrassing, ik koop alleen nooit een hele outfit van top tot teen in één keer
Dat staat bij de mijne ook. Vind ik niet gek, voor meerdere outfits.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:41 schreef Quoi het volgende:
Mijn box is onderweg!
Ik zag wel dat hij een waarde heeft van ¤500
Nee het is geen gek bedrag idd voor een hele outfit. Ik kreeg een bevestiging per mail, dagje later.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat staat bij de mijne ook. Vind ik niet gek, voor meerdere outfits.
Maar hoe weet jij dat de box onderweg is? Ik heb de mijne eerder besteld dan jij en die van mij is nog niet verzonden volgens mij..
Ik zal wel een moeilijk geval zijn dan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee het is geen gek bedrag idd voor een hele outfit. Ik kreeg een bevestiging per mail, dagje later.
Bij vakantieveilingen hebben ze het ook. Is 2 uur in een kledingwinkel met wat drinken en iets lekkers.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:07 schreef Chan het volgende:
Oh dat klinkt ideaal zeg, nooit van gehoord! Ik neem me al jaren voor een stylist om advies te gaan vragen bij het kopen van kleding. Ik ben daar zelf oneindig slecht in... alleen beetje onhandige timing nu, maar over een tijdje als ik mn eigen maat weer terug heb toch maar eens naar kijken
Ik heb ook geen mail gehad nog maar net even ingelogd en op de site staat wel status: complete en ook ¤500. Dezelfde avond besteld als Quoi.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal wel een moeilijk geval zijn dan..
Ik moet toegeven dat ik heel veel dingen heb aangegeven die ik niet wil, dus misschien kost het dan meer moeite...quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook jaloers, ik heb verdorie vier dagen eerder besteld!. Het klinkt wel heel leuk! Fotootjes van de kleding?
.
Dat heb ik maar van een paar dingen aangegeven. Mijn status staat ook al sinds woensdag of zo op complete. Nou ja, zal begin volgende week wel worden dan...quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:02 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik heel veel dingen heb aangegeven die ik niet wil, dus misschien kost het dan meer moeite...
We hebben met een groepje een keer een kleurworkshop gedaan en later nog zoiets voor de vormen van de kleding.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Nooit geweten dat zoiets bestond!! Het triggert wel iets.... maar tegelijk denk ik, zij kunnen toch niet weten of iets je echt staat??
Sterker nog, ik zou niet eens weten wat ik wil qua smaak.....
Ik ben allang blij als ik dingen kan vinden die passen en goed staanquote:Op zaterdag 14 september 2019 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe dat juist wel graag. Als ik losse dingen koop, krijg ik altijd moeite met leuk combineren. Dat is gewoon niet mijn forte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua kleuren was ik niet kieskeurig bij de "intake" en alsnog zijn het de kleuren die ik normaal ook zou kiezen. Behalve de roze broek dan. Maar dat vind ik juist leuk, die dingen die net even anders zijn dan normaal. De roze broek zat ook gewoon niet fijn (vast heel hip bij anderen, maar neh) en de jumpsuit was een schot in de roos, maar qua pasvorm zat hij erg strak, iets was ik ook niet snel zou dragen. Rest is goedgekeurd.
En @Lemijn voor mensen die niet zo van het terugsturen zijn maken ze het wel heel makkelijk om te retourneren - terug in de doos, sticker erop, klaar. De doos staat nu alweer klaar.
Ik vind het ook veel geld, zelfs voor twee outfits. Maar ik scoor dan ook regelmatig shirtjes van een tientje bij only en een spijkerbroek in de outlet bij esprit of mustang. En dan een goede, passende blazer erop en dan ben ik 150 kwijt ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:03 schreef Omentielvo het volgende:
Oef ¤ 500,- voor een complete outfit vind ik erg veel geld.
Maar het idee van zo’n box vind ik echt heel tof.
Na 2 jaar fulltime moeder werd ik kei depressief :’) Ik houd ontzettend veel van ze maar heb echt iets voor mezelf nodig.quote:Op zondag 15 september 2019 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Hoe behouden fulltime moeders hun mentale gezondheid? Ik snap dat er een hoop verhuisstress bij de kinderen zit , maar ik ben bijna op het punt dat ik bij het horen van de 867e "mamaaaa?!?" in het uur de tranen uit mijn ogen spuitenDe he-le dag door. Mama mama mama mama mama mama. En ik moet de hele dag mee spelen. En iedere activiteit die ik onderneem (was opvouwen of een gordijnrail monteren) moet ik 12 keer onderbreken. Ik ben kapot.
quote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik maak er drankspelletjes van, bij elke keer “mama” doe ik een shotje.
quote:Op zondag 15 september 2019 19:56 schreef Ticootje het volgende:
Grapje natuurlijk, dan zou ik dood gaan.
Nou, baan was niet echt heel leuk meer helaas. Hopelijk wel snel wat anders.quote:Op zondag 15 september 2019 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Oeh nikki echte jongens
@:kyara niet leuk weerloos dacht dat je baan zo leuk was. Maar wel fijn even toffe voor de kinders vooral in groep 3.
Hahaha! Nog gefeliciteerd met je 2 mooie kereltjes!quote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Ticootje het volgende:
Met de geboorte van mijn jongste ben ik bijna een jaar met verlof geweest. Toen het einde van mijn verlof naderde, heb ik ook geregeld gedacht: hoe ga ik dat allemaal doen en overzien? Het is even een grote omschakeling. Maar ik heb wel gemerkt dat de dingen waar ik me tijdens het fulltime thuis zijn mee bezighield of druk over maakte, ineens relatief worden als je weer wat anders om handen hebt en minder belangrijk voelen. En dat het gewoon een nieuw ritme wordt, waar sommige dingen juist makkelijker gaan. Voor mij is dat ook echt goed, want anders wordt mijn wereldje voor mijn gevoel te klein en beperkt.quote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef Nijna het volgende:
Ik was denk ik een leukere moeder toen ik nog werkte, maar dat is ook alweer eeuwen geleden en als ik dan kijk naar afspraken overal en nergens en hoe vol de agenda loopt dan zou ik niet weten hoe ik het zou moeten combineren. Ik overzie het niet, terwijl hele volksstammen ouders het wel voor elkaar krijgen, dus ergens moet het toch mogelijk zijn.
Ditquote:Op zondag 15 september 2019 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Hoe behouden fulltime moeders hun mentale gezondheid? Ik snap dat er een hoop verhuisstress bij de kinderen zit , maar ik ben bijna op het punt dat ik bij het horen van de 867e "mamaaaa?!?" in het uur de tranen uit mijn ogen spuitenDe he-le dag door. Mama mama mama mama mama mama. En ik moet de hele dag mee spelen. En iedere activiteit die ik onderneem (was opvouwen of een gordijnrail monteren) moet ik 12 keer onderbreken. Ik ben kapot.
Dit geldt voor mij ook zo erg. Nu in mijn derde verlof en ik ben er best klaar meequote:Op zondag 15 september 2019 22:00 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gemerkt dat de dingen waar ik me tijdens het fulltime thuis zijn mee bezighield of druk over maakte, ineens relatief worden als je weer wat anders om handen hebt en minder belangrijk voelen.
Dit herken ik ook wel maar dan net andersom. Nu ik dus thuis ben merk ik juist hoe relatief en onbetekenend al die werk issues waren. Maar goed, dat krijg je dan ook als je in een kutbaan zit.quote:Op zondag 15 september 2019 22:00 schreef Franny_G het volgende:
Maar ik heb wel gemerkt dat de dingen waar ik me tijdens het fulltime thuis zijn mee bezighield of druk over maakte, ineens relatief worden als je weer wat anders om handen hebt en minder belangrijk voelen.
Wat doe jij overdag in de dagen dat zij op school zijn dan? ( oprecht benieuwd!)quote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef Nijna het volgende:
Fulltime moeder meldt zich... het scheelt dat ze allebei naar school gaan en wat groter worden zodat ze ook zelf van en naar school fietsen.
Toch heb ik er nog wel aardig mijn handen vol aan, oudste moet toch wel flink aangespoord worden tot huiswerk en het beletten dat ze de hele dag alleen maar naar beeldschermen zit te kijken. De jongste vermaakt zich prima als vriendinnetje er is en anders dan wil ze toch wel heel graag aandacht.
Ik was denk ik een leukere moeder toen ik nog werkte, maar dat is ook alweer eeuwen geleden en als ik dan kijk naar afspraken overal en nergens en hoe vol de agenda loopt dan zou ik niet weten hoe ik het zou moeten combineren. Ik overzie het niet, terwijl hele volksstammen ouders het wel voor elkaar krijgen, dus ergens moet het toch mogelijk zijn.
Gelukkig zit ik in de positie dat ik de keuze heb financieel gezien, maar als ik iets zou kunnen vinden wat me energie zou geven en waardoor ik me toch wat meer gewaardeerd zou voelen, dan zou dat denk ik niet verkeerd zijn.
Dank je wel!quote:Op zondag 15 september 2019 21:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hahaha! Nog gefeliciteerd met je 2 mooie kereltjes!
Jij gaat niet wekelijks met je plumeau langs de buitenkant voordeur?quote:
Zo stel ik me de voordeur van always ook voorquote:Op maandag 16 september 2019 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij gaat niet wekelijks met je plumeau langs de buitenkant voordeur?
Ik ook niet, en we gebruiken hem niet, en er zit zo'n hoekje bij, dus er zitten regelmatig spinnenwebben en in een hoek geblazen bladeren.
/care.
Bij mij gaat er een soort van jungle survival parcour aan vooraf, want het pad is overgroeidquote:Op maandag 16 september 2019 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo stel ik me de voordeur van always ook voor
Dat is bij mij dan weer niet, want de voordeur is aan de zijkant, naast de oprit.quote:Op maandag 16 september 2019 08:31 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bij mij gaat er een soort van jungle survival parcour aan vooraf, want het pad is overgroeid.
Hier doet de glazenwasser het ook (eens per 3 maanden), maar het blijft zo'n hoekje dat alle bladeren vangt, en helemaal droog en uit de wind, dus ik snap wel dat spinnen dat wel prettig vinden.quote:Op maandag 16 september 2019 08:33 schreef pinquit het volgende:
Bij ons doet de glazenwasser dat eens in de ongeveer 6 weken
De rest van die 6 weken is het een spinnenparadijs, er zit een straatlantaarn bij onze deur
quote:Op maandag 16 september 2019 08:41 schreef AwayTL het volgende:
Voordeur wordt bij ons ook niet gebruikt. Scheelt ook dat onze bel het al een jaar of 5 niet meer doet. Dat laat ik ook zo. Pakketjes worden bij de voordeur gezet en al het overige waarvoor wordt aangebeld is niet van belang, dus mis ik ook niet.
Ik doe het huishouden e.d. , help af en toe op school.quote:Op maandag 16 september 2019 07:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wat doe jij overdag in de dagen dat zij op school zijn dan? ( oprecht benieuwd!)
Ik werk 3 dagen en studeer weer inmiddels, maar toen ik een half jaar studievrij had vanwege uitloop en inhaaltoetsen die ik in het eerste kwartaal al had gehaald verveelde ik mij echt heel erg. Zie er nu al tegen de tijd op dat ik de studie klaar heb (over 2 jaar :’) ) en denk nu al aan alternatieven (weer een studie, nieuwe baan met meer uren of heeeeeel fit worden).
Ik kan inmiddels wel goed in een rommelig stofhuis leven, dus de optie die de vrouwelijke kant van mijn familie er altijd ingooit om daar wat meer in te doen... neh.. (zij verbazen zich er serieus over dat ik niet elke week de voordeur afstof. Like what.
Dit doe ik soms wel op de vrijdagmiddagquote:Op zondag 15 september 2019 19:55 schreef Ticootje het volgende:
Elke dag is vrijdag voor mij.quote:Op maandag 16 september 2019 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit doe ik soms wel op de vrijdagmiddag![]()
.
Wat fijn! Maar wat doe je al die uren dat de kinderen op school zijn?quote:Op maandag 16 september 2019 13:41 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het zelf trouwens heerlijk om thuisblijfmoeder te zijn. De rust die het geeft, en de bijbehorende gemoedsrust doet iedereen van ons gezin goed. Heb er trouwens wel heel erg aan moeten wennen, dus ik snap heel goed dat het niet voor iedereen is weggelegd.
Ze zijn er gewoon al een week.quote:Op maandag 16 september 2019 15:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? En met je babies en de grote kids?
Zo belandde ik ooit eens in een post op de powermommys facebookgroep over schoonmaken. Man, alsof iedereen smetvrees heeft. Elke dag stofzuigen, om de dag dweilen, elke week de ramen zemen. Ik woon hier nu twee jaar en de poets heeft vorige week voor het eerst gedweild en de ramen zijn slechts 1x gezweemdquote:Op maandag 16 september 2019 07:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels wel goed in een rommelig stofhuis leven, dus de optie die de vrouwelijke kant van mijn familie er altijd ingooit om daar wat meer in te doen... neh.. (zij verbazen zich er serieus over dat ik niet elke week de voordeur afstof. Like what.
Fijn Tico!quote:Op maandag 16 september 2019 18:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon al een week.
Iedereen gaat goed.
Uit de groep "Huishouden op rolletjes".quote:Op maandag 16 september 2019 20:02 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zo belandde ik ooit eens in een post op de powermommys facebookgroep over schoonmaken. Man, alsof iedereen smetvrees heeft. Elke dag stofzuigen, om de dag dweilen, elke week de ramen zemen. Ik woon hier nu twee jaar en de poets heeft vorige week voor het eerst gedweild en de ramen zijn slechts 1x gezweemd
De keuken en het sanitær zijn hier aardig, en af en toe drukken we op het knopje van de robotstofzuiger. Verder geloven we het wel
Ja dat kan toch niet? En hoe vies moeten die mensen wel niet zijn, dat dat nodig isquote:Op maandag 16 september 2019 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uit de groep "Huishouden op rolletjes".
"Hoe vaak verschoon jij je bed?"
En dan mensen die doodserieus zeggen dat ze dat om de dag doen. Kom op zeg![]()
.
Nu omdat je 10 liter per dag ontzwanger-zweet of altijd?quote:Op maandag 16 september 2019 20:59 schreef Ticootje het volgende:
Eh. Ik verschoon mn onderlaken om de dag
Nou vooruit dan..quote:Op maandag 16 september 2019 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
ja, kom maar door, hoe vaak doe je de was en hoe sorteer je die?
En op hoeveel graden? Nou?
Geen huisdieren?quote:Op maandag 16 september 2019 21:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar belandt er dan binnen een dag echt een laag stof in je huis..?
Is stof eens per maand ofzo het tv-meubel af, en pas dan is er wat te stoffen, zeg maar. Behalve wat kruimels in de keuken en rond de eettafel maar dat doen we dan ff snel met een doekje.
Anyway, wij zijn vieslellen, sowieso. Maar er is genoeg was hier, en we werken/studeren fulltime en dan prioriteren we het gewoon niet
Ik hou zoveel van schone lakens, de geur van wasmiddel. Ik wil het niet alleen, het moet! Mn geluk hangt er vanaf. :’)quote:Op maandag 16 september 2019 21:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Nu omdat je 10 liter per dag ontzwanger-zweet of altijd?
Overigens maakt mijn hulp weleens de voordeur schoon. Fantastisch, die dingen die ik nooit had verzonnen om te doen maar weer ik wel blij mee ben.
Ik verschoon af en toe de bedden om de 60 graden-was aan te vullen, maar zijn zijn slechts een 1.5-persoons huishouden dus het gaat niet zo hard allemaal.
* Lemijn hoort SQ alweer denken... daar heb je weer zo'n huishoudopsomtopic.
Ik heb wel twee katten maar die laten geen stof groeien hoorquote:Op maandag 16 september 2019 21:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Geen huisdieren?
Ik stof toch echt wel 2x per week.. Maar dochter met allergie...
Ik doe het zonder schoonmaakster.. Maar die zou ik wel heel graag willen hoor
Ik sorteer alleen de echt dure witte kleding. De rest gaat bij elkaar en ik geef geen kont om waslabels.quote:Op maandag 16 september 2019 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
ja, kom maar door, hoe vaak doe je de was en hoe sorteer je die?
En op hoeveel graden? Nou?
Oeh jaloers!quote:Op maandag 16 september 2019 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik verheug me nu al op mijn twee vaatwassers straks zodat ik er hier mee kan pochen
Ik kan zelfs die op zolder laten staan, dan heb ik er drie!! 3!!
Ja, door dat laatste kan ik je niet meer serieus nemen natuurlijk. WAT MOET DE BUURT WEL NIET DENKENquote:Op maandag 16 september 2019 20:59 schreef Ticootje het volgende:
Eh. Ik verschoon mn onderlaken om de dag en mn lakens minimaal 1x per week.
Kinderen 1x per week schone lakens op de bedden.
Dweilen 1x per week, stofzuigen elke dag, boven de kamers 2x per week.
Badkamer en toiletten 2x per week. Keuken elke dag een doekje bij het opruimen van de bende.
Het is een routine en ik heb 2x per week die 2 uur door mn huis gaat. Dat scheelt zoveel.
Maar ik stof niet mn voordeur.
Pannen, borden, bekers, airfryer, 5 broodtrommels.. ding zit zo volquote:Op maandag 16 september 2019 21:44 schreef Mariposas het volgende:
Huh wij krijgen op een werkdag de vaatwasser amper vol? Pak je dan steeds een nieuw glas, hoe krijg je het vol?
Ja bij ons gaat er ook wel eens een dag extra overheen voordat ie vol zit.quote:Op maandag 16 september 2019 21:44 schreef Mariposas het volgende:
Huh wij krijgen op een werkdag de vaatwasser amper vol? Pak je dan steeds een nieuw glas, hoe krijg je het vol?
prop jij je airfryer in je vaatwasser?quote:Op maandag 16 september 2019 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Pannen, borden, bekers, airfryer, 5 broodtrommels.. ding zit zo vol
Yep, gaat primaquote:Op maandag 16 september 2019 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prop jij je airfryer in je vaatwasser?
Ik kan je verzekeren dat als dat brood met worst een week in de trommel zit, het wel degelijk weglooptquote:Op maandag 16 september 2019 21:54 schreef AwayTL het volgende:
Zet hier je tijdbesparende huishoud lifehacks neer:
1. De airfryer kan kennelijk in de vaatwasser.
2. Broodtrommels met brood lopen na een week niet weg
3. Een vies bed is ook een bed
En door
Ja, maar dat zou impliceren dat je meerdere trommels hebt. Die heb ik niet.quote:Op maandag 16 september 2019 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als dat brood met worst een week in de trommel zit, het wel degelijk wegloopt
kind dat niet eet, trommel die in tas blijft liggen omdat vakantie, het werk.quote:Op maandag 16 september 2019 21:57 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou impliceren dat je meerdere trommels hebt. Die heb ik niet.
#lifehack: heb 1000 trommels, dan heb je ook lunch als je om 7.30 een vieze trommel uit een kinderrugtasje vist.quote:Op maandag 16 september 2019 21:57 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou impliceren dat je meerdere trommels hebt. Die heb ik niet.
Gewoon dat. Geen enkel ander excuus hier.quote:Op maandag 16 september 2019 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
en ik hou veel te veel van lamlullen.
Hier draaien soms wel 2 ladingen per dag. Maar wij zijn natuurlijk overdag thuis.quote:Op maandag 16 september 2019 21:44 schreef Mariposas het volgende:
Counter lifehack: neem 1 trommel en een partner die smeertquote:Op maandag 16 september 2019 21:58 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
#lifehack: heb 1000 trommels, dan heb je ook lunch als je om 7.30 een vieze trommel uit een kinderrugtasje vist.
Waar vind je zo'n partner dan?quote:Op maandag 16 september 2019 22:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Counter lifehack: neem 1 trommel en een partner die smeert.
Nee, brood in trommels is echt nooit een issue. De vrijdag is de broodtrommelwasdag.
Vind je dat werken ja? Ik had zo'n zakje en m'n brood werd echt keihard na een uurquote:Op maandag 16 september 2019 22:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hier de trommels in de ban gedaan en over op een Boc n roll/roll eat. Dat scheelt zo'n bult plastic troep in de afwasmachine en keukenla![]()
Dus dan ga je eerst met een doekje over een oppervlak en daarna weer met een ander doekje over hetzelfde oppervlak?quote:Op maandag 16 september 2019 22:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Lemijn Nuffige schoonmaaktipalert: als je eerst afstoft voordat je gaat poetsen, maak je ook echt schoon ipv de viezigheid te versmeren met een natte doek. De meeste mensen gebruiken vaak ook veel te veel allesreiniger, dan blijft er een plakkerig laagje achter dat razendsnel vuil aantrekt. En beter gebruik je koud water voor je sopje. Ik ben #teammicrovezel, dan maak je nauwelijks gebruik van schoonmaakmiddel.
Bedden 1x per 1-1,5 week.
Schoonmaakster 3 uur per week.
Was bijna dagelijks, maar vooral in het weekend en op m'n vrije middag. Net als bij Tico schiet het vouwen er wel eens bij in.
Ik houd van schoon en netjes, maar ook van niets doen/boek lezen/FOK!en (=nietsdoen volgens ega), dus met zo'n klein mogelijke inspanning zo'n groot mogelijk resultaat
Bij de sociale werkplaats waar ook alle schoolverlaters aan het werk warenquote:Op maandag 16 september 2019 22:15 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Waar vind je zo'n partner dan?
Werkt hier perfect! Had je hem wel goed dichtgevouwen?quote:Op maandag 16 september 2019 22:16 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Vind je dat werken ja? Ik had zo'n zakje en m'n brood werd echt keihard na een uur
Jupquote:Op maandag 16 september 2019 22:17 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dus dan ga je eerst met een doekje over een oppervlak en daarna weer met een ander doekje over hetzelfde oppervlak?
Oh ja? Dat was makkelijker geweest, ik heb die van mij via internet aan de andere kant van het land gevonden, en vervolgens geïmporteerd en laten inburgerenquote:Op maandag 16 september 2019 22:18 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bij de sociale werkplaats waar ook alle schoolverlaters aan het werk waren.
Ik was alleen als de zon schijnt want gratis stroomquote:Op maandag 16 september 2019 22:18 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind wassen echt heel leuk, ik moet me inhouden om het niet vaker te doen. De trommel moet wel vol zitten.
Ik was alleen in het weekend, vanwege daltarief.
Ben dol op de geur van wasmiddel.
Ik strooi ze gewoon uit over de vloer. Droogt vanzelf wel een keerquote:Op maandag 16 september 2019 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
ik ben toch zo gelukkig dat ik straks in ons nieuwe huis ruimte heb voor een droger![]()
elke onderbroek en sok ophangen is zo'n takkewerk
Feitelijk is dat wat je met de vloer doet als je eerst zuigt en dan dweilt natuurlijk. En ook als je eerst de kruimels van tafel mikt en dan pas een doekje eroverheen haalt. Dus misschien doe ik het al best aardig.quote:Op maandag 16 september 2019 22:17 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dus dan ga je eerst met een doekje over een oppervlak en daarna weer met een ander doekje over hetzelfde oppervlak?
Ja die vreugde kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op maandag 16 september 2019 22:23 schreef Fazzoletti het volgende:
ik ben toch zo gelukkig dat ik straks in ons nieuwe huis ruimte heb voor een droger![]()
elke onderbroek en sok ophangen is zo'n takkewerk
quote:Op maandag 16 september 2019 22:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja die vreugde kan ik me ook nog wel herinneren.
We konden maar één rek in de woonkamer kwijt. In de winter duurde dat soms dagen qua drogen. Nooit ff achter elkaar die wasmand leeg wassen.
Zolder en een droger. Beste aankopen van mijn leven
Ik vind het al heel wat dat je 4 sets hebt!quote:Op maandag 16 september 2019 22:30 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]Ja ik kijk er ook zo naar uit!
Mijn peuter trekt volgens mij haar luier opzij 's nachts want 3x doorlekken in een nacht is toch onmogelijk? De 4e set piste ze net weer nat en natuurlijk was de was buiten niet gedroogd vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Warm water maakt niet een beter sopje en ook niet beter schoon, maar kost wel energie.quote:Op maandag 16 september 2019 22:28 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Feitelijk is dat wat je met de vloer doet als je eerst zuigt en dan dweilt natuurlijk. En ook als je eerst de kruimels van tafel mikt en dan pas een doekje eroverheen haalt. Dus misschien doe ik het al best aardig.
Maar dat van koud water wist ik niet. Wat is het idee daarachter?
Dat maar dan over een wasrek, soms valt er een naar beneden op de grond.quote:Op maandag 16 september 2019 22:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik strooi ze gewoon uit over de vloer. Droogt vanzelf wel een keer![]()
.
Hier precies zo!!quote:Op maandag 16 september 2019 22:33 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat maar dan over een wasrek, soms valt er een naar beneden op de grond.
Leuke van wasbare luiers is dat je die niet met een waskijper "mag" ophangen want dan gaat de rek uit de elastieken.
Strijken, daar heb ik dan weer een hekel aan. de strijkplank heb ik vooral om de was op te vouwen.
hoeslaken van de kleuter past ook op een ledikantquote:Op maandag 16 september 2019 22:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je 4 sets hebt!
Mooi shit zo zeg.
Grotere maat luier is geen optie?
Afwassen gaat wel significant beter met warm water dan koud. Dat weet ik uit veel ervaring want ik heb geen vaatwasser.quote:Op maandag 16 september 2019 22:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Warm water maakt niet een beter sopje en ook niet beter schoon, maar kost wel energie.
Afwassen doe ik ook met warm (niet heet) water hoorquote:Op maandag 16 september 2019 22:38 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Afwassen gaat wel significant beter met warm water dan koud. Dat weet ik uit veel ervaring want ik heb geen vaatwasser.
Alhoewel je me nu aan het twijfelen maakt. Ik ga het morgen testen.
quote:Op maandag 16 september 2019 22:43 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Aure Ik heb geen leven, alleen maar werk, huishouden en kinderen.
Oh wacht, is dat dan het leven![]()
quote:Op maandag 16 september 2019 22:41 schreef Aure het volgende:
Het gaat over het huishouden en dit hele topic loopt meteen stormik vind het leuk.
Ja maar ik heb geen rijbewijsquote:Op maandag 16 september 2019 22:45 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Moeten we het volgend topic maar over auto’s hebben. Kijken of dat net zo snel gaat:P
Je hoeft geen rijbewijs te hebben om het over auto's te kunnen hebben natuurlijk.quote:
Ik ook! Mijn Beest/Crematorium/Derde kindjequote:Op maandag 16 september 2019 23:01 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind mijn auto in elk geval leuker dan het huishouden
Das waar, maar daardoor weet ik echt helemaal niets van auto'squote:Op maandag 16 september 2019 23:02 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Je hoeft geen rijbewijs te hebben om het over auto's te kunnen hebben natuurlijk.
Beetje afhankelijk van merk natuurlijk, maar hier gaat vrij veel van de baby- en kleuterwas in de droger. Bijna alles van Hema mag erin bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 september 2019 23:16 schreef Minarosa het volgende:
@:Burdie, je zei ergens iets over een stoomding om te strijken, wat is het precies? Hoef je dan niets met een strijkijzer te doen?
Ik twijfel over een droger, juist de tijdrovende kleding om op te hangen (baby-, peuter- en kleuterkleren in dit geval) mag er niet in, of wel?
Nope. Zodra ik mijn voorhoofd trots en bezweet afveeg naast een lege mand komt er weer iemand voorbij die m meteen helemaal vol mikt. Alsof zo'n lege mand extra uitnodigtquote:
Oh ja, dat ook.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:32 schreef Roomsnoes het volgende:
De mijnessen hebben 1000 kleren maar willen steeds hetzelfde aan. «Nee die heeft niet alle kleuren van de regenboog. De regenboog is niet grijs!» of «neee brandweerautooooo»
Dus een sopje met koud water, maar wel een standkachel in de autoquote:Op maandag 16 september 2019 23:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Even uitleggen waarom ik mijn auto crematorium noem: ze is een zwarte station met standkachel, stoelverwarming, stuurverwarming, raam- en spiegelverwarmingIk ben zo blij wanneer ik 's winters zo in mijn auto kan stappen en wegrijden zonder jas aan en geen koude start meer en de buren aan alle kanten staan te blauwbekken en krabben
Ik heb wel een rijbewijs en auto maar ik weet er echt niets van af.quote:Op maandag 16 september 2019 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Das waar, maar daardoor weet ik echt helemaal niets van auto's
Ik bedoel zo'n ding:quote:Op maandag 16 september 2019 23:16 schreef Minarosa het volgende:
@:Burdie, je zei ergens iets over een stoomding om te strijken, wat is het precies? Hoef je dan niets met een strijkijzer te doen?
Staat op het waslabel of het mag of niet. Ik doe zelf eigenlijk alleen handdoeken en beddengoed in de droger.quote:Ik twijfel over een droger, juist de tijdrovende kleding om op te hangen (baby-, peuter- en kleuterkleren in dit geval) mag er niet in, of wel?
Zo’n gele?quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sinds kort een vac & steam.. Stofzuigen en dweilen in één handeling.
.
Oh, is dat iets? Het klinkt ideaalquote:Op dinsdag 17 september 2019 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sinds kort een vac & steam.. Stofzuigen en dweilen in één handeling.
.
Baard heeft hem uitgezocht en gekocht, maar volgens mij is het deze:quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh, is dat iets? Het klinkt ideaal
Welke heb je?
Dat vind ik echt wel interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Baard heeft hem uitgezocht en gekocht, maar volgens mij is het deze:
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000074505725/
In ieder geval dit merk, en ik geloof ook wel dit type.
Wij hebben een houten vloer! Het is echt niet natter dan normaal dweilen, het droogt zelfs veel sneller (wat ik echt een gróót voordeel vind).quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik echt wel interessant.
Ik moet even uitzoeken of zoiets geschikt is voor een houten vloer, of dat het daarvoor te nat is, maar anders is het zeker geschikt voor de gietvloeren boven!
Ik ben helemaal om qua electrisch rijden, vind het zo fijn!quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, de auto legt het toch af tegen de wasmachine.
Sneller drogen is zeker een voordeel!quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij hebben een houten vloer! Het is echt niet natter dan normaal dweilen, het droogt zelfs veel sneller (wat ik echt een gróót voordeel vind).
Wat ik ophang hang ik idd ook aan hangertjes, boven het trapgat.quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben groot fan ook van hygienische doekjes, van elk merkZo gemakkelijk om dan even ergens snel een doekje over te halen. Niet heel duurzaam, I know, maar dan eet ik wel wat vaker vegetarisch
Mijn auto is nog erg schoon, want pas vier weken oudIk hou er wel van om hem ook schoon en netjes te houden. Die van B is een zootje, en dat doen hij en dochter samen. Laten van alles slingeren en vergeten het mee uit de auto te nemen, dus die ligt altijd voor zooi.
Alle bovenkleding gaat hier aan de lijn, maar ik hang het wel op kleerhangers, zodat het netjes hangt en zo van het rek de kast in kan. De rest gaat in de droger. We hebben nu in het vakantiehuis alleen een wasmachine met een veel kleinere trommel; ik heb er zelf een van 9 kilo en deze is maar 7. Dat is wel even lastig, hoor, er kan echt een stuk minder in.
Heb jij trouwens huisdieren?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:06 schreef Aure het volgende:
Nu gaat het over auto's én het huishouden door elkaarmijn hoofd kan dit niet aan
Koukleum eerste klas ben ikquote:Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus een sopje met koud water, maar wel een standkachel in de auto![]()
Ik ben overigens blij dat mijn buurman een nieuwe dienstauto heeft, de standkachel in zijn oude heeft me vaak genoeg wakkergehouden.
B moet een nieuwe lease einde van het jaar en wij willen ook kijken naar een elektrische. Ik moet zeggen dat ik de beperkte afstanden die te rijden zijn nog wel een dingetje vind, bijvoorbeeld voor vakantie naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal om qua electrisch rijden, vind het zo fijn!
Wij hebben een die ook op benzine rijdt (Outlander), maar tegenwoordig is het bereik van elektrische auto's wel enorm toegenomen. Maar ja, je kan niet even 1000km doorkachelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
B moet een nieuwe lease einde van het jaar en wij willen ook kijken naar een elektrische. Ik moet zeggen dat ik de beperkte afstanden die te rijden zijn nog wel een dingetje vind, bijvoorbeeld voor vakantie naar Frankrijk.
Wanneer je een nieuwe droger gaat kopen kan je daar rekening mee houden. Sommige drogers hebben een koud programma waar vrijwel alles in mag.quote:Op maandag 16 september 2019 23:16 schreef Minarosa het volgende:
Ik twijfel over een droger, juist de tijdrovende kleding om op te hangen (baby-, peuter- en kleuterkleren in dit geval) mag er niet in, of wel?
Als ik de wasmand leeg heb gehaald dan telt dat voor mij als klaarquote:Op dinsdag 17 september 2019 06:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope. Zodra ik mijn voorhoofd trots en bezweet afveeg naast een lege mand komt er weer iemand voorbij die m meteen helemaal vol mikt. Alsof zo'n lege mand extra uitnodigt
Echt, fok maakt van de gekste dingen affiliate links, maar Coolblue laten ze liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:14 schreef Minarosa het volgende:
Er mag meer in de droger dan ik dachtEven naar coolblue
Een hybride is hier ook nog een optie, inderdaad. Eerst maar eens afwachten waar de werkgever mee komt en dan wat proefritjes maken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben een die ook op benzine rijdt (Outlander), maar tegenwoordig is het bereik van elektrische auto's wel enorm toegenomen. Maar ja, je kan niet even 1000km doorkachelen.
Mijn man ook, maar ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Dochter heeft haar zinnen gezet op een Tesla
Qua bijtelling is een hybride niet interessant, volledig elektrisch wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een hybride is hier ook nog een optie, inderdaad. Eerst maar eens afwachten waar de werkgever mee komt en dan wat proefritjes maken.
True. Onze Outlander valt nog net in de 7%, maar dat loopt af dus die moet er binnenkort weer uit.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua bijtelling is een hybride niet interessant, volledig elektrisch wel.
Dat zijn inderdaad ook overwegingen die we mee moeten nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenminste, tot 2026, dan is het weer gelijk.
Als ze alle huishoudelijke apparaten toevoegen zou het hier één keer in de zoveel tijd toch groen zijn van de linkjesquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt, fok maakt van de gekste dingen affiliate links, maar Coolblue laten ze liggen..
Is dat zo? Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenminste, tot 2026, dan is het weer gelijk.
Kom je niks over je was vertellen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe zit dat?
(Benieuwd, was even aan het lurken verder hier)
Dank!quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:23 schreef Leandra het volgende:
https://www.anwb.nl/auto/autobelastingen/bijtelling
Het huishouden en ik zijn geen goed huwelijkquote:
Misschien moeten we het even over koelkasten hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt, fok maakt van de gekste dingen affiliate links, maar Coolblue laten ze liggen..
Weird, in jouw quote staat ie welquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:26 schreef Elleska het volgende:
[..]
Misschien moeten we het even over koelkasten hebben.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Het huishouden en ik zijn geen goed huwelijk
Schijtschijtschijthekel aan en doe zo min mogelijk. En dat is écht heel weinig
Als ik dat ANWB-linkje zo lees is het dan wel zaak ook te zorgen dat de auto dit jaar nog op kenteken komt, dat lijkt voor de hele periode (max 60 maanden) de hoogte van de bijtelling te bepalen, en die is voor 2019 interessanter dan voor 2020, bij een elektrische auto.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
B moet een nieuwe lease einde van het jaar en wij willen ook kijken naar een elektrische. Ik moet zeggen dat ik de beperkte afstanden die te rijden zijn nog wel een dingetje vind, bijvoorbeeld voor vakantie naar Frankrijk.
Beetje laat: red bull en wijn. Het antwoord op alles.quote:Op maandag 16 september 2019 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
vind het echt knap tico, dat je zoveel doet met je fulltime baan en je 800 kinderen. Loop je nog veel op Red Bull tegenwoordig? Ik heb daar echt de kracht niet voor, vind mezelf al een held als ik na het keuken de keuken op heb geruimd
Klopt, maar die keus hebben we niet, helaas. Dus we vallen sowieso niet meer in de voordeligste categorie.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik dat ANWB-linkje zo lees is het dan wel zaak ook te zorgen dat de auto dit jaar nog op kenteken komt, dat lijkt voor de hele periode (max 60 maanden) de hoogte van de bijtelling te bepalen, en die is voor 2019 interessanter dan voor 2020, bij een elektrische auto.
Oh, zonde... je "eind van het jaar" was nog wel zo hoopgevend.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar die keus hebben we niet, helaas. Dus we vallen sowieso niet meer in de voordeligste categorie.
Dan gaat de tool open waarin de auto's staan enzo, ergens eind november, zodat we de nieuwe auto ruim op tijd kunnen bestellen voor levering in april of zo. Wel jammer, want een tijdje terug was het inderdaad wel echt einde van het jaar, maar omdat er een keer een te late levering was, is alles opgeschoven.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, zonde... je "eind van het jaar" was nog wel zo hoopgevend.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan laden?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:40 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]![]()
Wij zijn al twee keer volelektrisch van Noorwegen naar Nederland gereden en weer terug. Het bevalt zo goed! Om de drie uur even laden en dan weer verder. Het haalt de stress uit het reizen- heerlijk!
Ik heb nog nooit in een rij hoeven staan voor een snellader.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan laden?
Hebben veel tankstations tegenwoordig laders? Staan daar rijen, en hoe lang duurt het dan voor je kan laden en hoe lang duurt het laden?
Ik las dat Tesla snelle laders heeft staan op een flink aantal punten, maar geen idee hoe druk het daar is in bijvoorbeeld de zomervakantie. Op zich vind ik iedere drie uur verplicht rusten om te laden geen probleem, inderdaad. Lekker relaxt reizen!
Hadden wij vorig jaar ook, alleen is de leasevergoeding bij mijn mans bedrijf ook voor een hybride relatief gunstig dus is het een hybride geworden (Kia Niro). Mijn auto staat nog net niet vastgeroest op de parkeerplaats vrees ikquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad ook overwegingen die we mee moeten nemen.
We zitten iedere keer weer net over het randje op het moment dat wij een nieuwe moeten kiezen wat betreft de veranderingen. En ze zijn altijd negatief.
Dus die Tesla van dochter is zo'n gek idee nog niet
quote:
Tesla is echt de gaafste, snelste en beste auto ooit. Nooit gedacht dat ik van autos zou houden maar echt, ik wil nooit meer een anderequote:Op dinsdag 17 september 2019 09:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een hybride is hier ook nog een optie, inderdaad. Eerst maar eens afwachten waar de werkgever mee komt en dan wat proefritjes maken.
Model S vind ik leuk, maar model X vind ik zooooo lelijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:02 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
[..]
Tesla is echt de gaafste, snelste en beste auto ooit. Nooit gedacht dat ik van autos zou houden maar echt, ik wil nooit meer een andere
Mijn dochter is het met je eens....quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Model S vind ik leuk, maar model X vind ik zooooo lelijk. En ik vind het de investering niet waard, vind het nogal wat geld.
...maar vindt die falcon wings echt zo supertof dat ze een wat beperktere ruimte op de achterbank voor lief wil nemenquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:17 schreef Burdie het volgende:
En de falcon wings lijken me super onhandig.
Bij ons zou het in de garage denk ik niet passen, niet dat de garage zo klein is, maar er staat teveel meuk langs de zijkanten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:17 schreef Burdie het volgende:
En de falcon wings lijken me super onhandig.
Succes!quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben al drie keer begonnen aan een post over m'n was (als het uitkomt, veel in de droger, nooit strijken), m'n auto (v40 benzine station uit 2003, love it!) en bijtelling (m'n vakgebied, kan er uuuren over door), maar ben me vooral mentaal aan het voorbereiden op prinsjesdag. 12 uur lang doortypen en voor het eerst m'n dochter niet zelf in bed leggen, here I come!
Zoveel ruimte heb je er niet voor nodig, ze gaan in eerste instantie recht omhoog.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons zou het in de garage denk ik niet passen, niet dat de garage zo klein is, maar er staat teveel meuk langs de zijkanten.
20-40 minuten ongeveer. Dan zit ie vol. Hij laadt maks 900km/u ongeveer. Wij pluggen m vaak in, gaan plassen en n kop koffie halen en dan kunnen we bijna gelijk weer verder.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan laden?
Hebben veel tankstations tegenwoordig laders? Staan daar rijen, en hoe lang duurt het dan voor je kan laden en hoe lang duurt het laden?
Ik las dat Tesla snelle laders heeft staan op een flink aantal punten, maar geen idee hoe druk het daar is in bijvoorbeeld de zomervakantie. Op zich vind ik iedere drie uur verplicht rusten om te laden geen probleem, inderdaad. Lekker relaxt reizen!
Dat is handig! Nog meer essentiële drogertips die het wasleven zo makkelijk mogelijk maken? Aansluiting heb ik me al in verdiept.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Elleska het volgende:
[..]
Wanneer je een nieuwe droger gaat kopen kan je daar rekening mee houden. Sommige drogers hebben een koud programma waar vrijwel alles in mag.
en een opfris/ontkreukprogramma voor het even snel opfrissen van kleding en nog 101 andere opties.
[..]
Als ik de wasmand leeg heb gehaald dan telt dat voor mij als klaarAlles wat er daarna nog in wordt gedumpt of ergens in huis rondslingert is voor de volgende wasronde.
Ja, maar je moet de breedte wel hebben als ze helemaal open staan, en ik wil ze ditzelfde wel eens tussen twee vrachtwagens zien doen, want volgens mij komen de vleugels boven de andere 2 auto's uit.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb je er niet voor nodig, ze gaan in eerste instantie recht omhoog.
Dan kan je de auto via de app uit laten parkerenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je moet de breedte wel hebben als ze helemaal open staan, en ik wil ze ditzelfde wel eens tussen twee vrachtwagens zien doen, want volgens mij komen de vleugels boven de andere 2 auto's uit.
Maar goed, tuingereedschap aan de ene kant, een plank met zooi aan de andere kant.
Edit: Oh, en de hoogte zou ook nog wel eens een probleem kunnen zijn, pas geprobeerd of ik het dak van de auto in de garage open of dicht kon doen, en dat ging dus net niet (met open garagedeur uiteraard, wand ik open en sluit het dak alleen met draaiende motor), door de open garagedeur overigens, maar die heeft ook zijsteunen die bij een gesloten garagedeur bij Falcon doors waarschijnlijk nog wel in de weg zouden zitten.
ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Koukleum eerste klas ben ikDuurzaam is het ook een beetje, want doordat je geen koude start meer hebt, is dat beter voor de motor (heb ik mij laten vertellen, hoe dat precies zit weet ik niet, dat is niet mijn vak).
Vloeren schoonmaken: gietvloeren FTW![]()
"Swifferen" en af en toe met een microvezelmop met alleen water en voila!
De droger is hier echt een onmisbaar apparaat
Puil.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef Burdie het volgende:
Stil hier ineens.
Hoe spreken jullie Paul uit?
Palquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef Burdie het volgende:
Stil hier ineens.
Hendig sjiek wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dan kan je de auto via de app uit laten parkeren
Polquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef Burdie het volgende:
Stil hier ineens.
Paulquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef Burdie het volgende:
Stil hier ineens.
3 tot 5 x per weekquote:Op woensdag 18 september 2019 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe vaak seks per dag/week/maand/jaar?
quote:Op woensdag 18 september 2019 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe vaak seks per uur/dag/week/maand/jaar/decennium?
Check. !quote:
Smsquote:Op woensdag 18 september 2019 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe vaak seks per dag/week/maand/jaar?
Ja natuurlijk is dit een Vraag wat je wil aan Aurequote:Op woensdag 18 september 2019 09:11 schreef Aure het volgende:
Is dit nu een Vraag wat je wil aan Aure?
Maar ik wil best antwoord geven. Ooit één minikloofje gehadwas prima op te lossen met rite aid pads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |