Zonde die tattoo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef IriYe het volgende:
[..]
Tering..![]()
'I'm the biggest thing in music right now. I can't be denied. Fact check me.'
Deze jongen zal niet lang meer leven.![]()
Wat een triest hoopje ellende.
Dit ja. Het schijnt dat die familie ook nogal twisted is. Zus overleden aan overdosis, moeder aan de drank. Volgens mij is Nick de enige normale.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:15 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zonde die tattoo.
Vrees ook dat dit een hele verkeerde, verdrietige afloop gaat krijgen..
Tering wat een mormelsquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals elders op internet omschreven staat: One of them knows how you die, the other knows when.
Spookdiertjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals elders op internet omschreven staat: One of them knows how you die, the other knows when.
Volgens deze Aaron dus niet, gezien zijn beschuldigingen over (sexueel misbruik) richting Nick en andere zus..dussss geen idee of het waar is, ik denk toch van nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit ja. Het schijnt dat die familie ook nogal twisted is. Zus overleden aan overdosis, moeder aan de drank. Volgens mij is Nick de enige normale.
De linker iets meer dan de rechter. Die heeft de jukbeenderen van Maleficent die ze bij Angelina Jolie erbij moesten boetseren. En Angelina is ook niet echt 1 van de dikste.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:32 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Terugval in anorexia? Ingevallen gezichten
Wie zijn dat??quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Mary-Kate en Ashley Olsenquote:
The Living Death zou ook kunnen. Of crackjunkies.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Op weg naar La La Land?quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sarah Jessica parker..
erg charmant
[ afbeelding ]
En ze zijn slechts 33 jaar.quote:Op zondag 29 september 2019 10:40 schreef soapie het volgende:
Oh echt, onherkenbaar!! Wat een oude koppen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2019 12:04 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]Die komt bij ons de trein niet in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zondag 29 september 2019 12:04 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]Wat probeert zij te verbloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2019 12:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de bloemetjes buiten zet.
Dit is wel vrolijker dan dat zwartequote:
Wow! Naast die knul van Home Alone is dit toch wel het meeste trieste voorbeeld van kindsterretjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het waar isquote:Op zondag 29 september 2019 10:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens deze Aaron dus niet, gezien zijn beschuldigingen over (sexueel misbruik) richting Nick en andere zus..dussss geen idee of het waar is, ik denk toch van niet
Ja, zo’n onderstel.quote:Op zondag 29 september 2019 10:17 schreef Charmian het volgende:
Die Pino taartjurk van Celine vind ik voor haar doen trouwens wel meevallen. En ik weet dat ze die niet heeft en dingen zie die er niet zijn, maar door de lichtval lijkt het net of ze nu 2 hele dikke benen heeft.
Jij volgt ook echt allesquote:Op zondag 29 september 2019 14:09 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is
Ik zie een jonge man die zwaar van het padje is. Hij is heel vaak live op Instagram. Gister stond de politie weer voor de deur. Onbegrijpelijk dat deze man wapens mag hebben.
Laatst in een interview was hij ook dreigend naar Nick echt een eng mannetje.quote:Op zondag 29 september 2019 14:09 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is
Ik zie een jonge man die zwaar van het padje is. Hij is heel vaak live op Instagram. Gister stond de politie weer voor de deur. Onbegrijpelijk dat deze man wapens mag hebben.
quote:Op zondag 29 september 2019 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je vergat sjiek ertussen te zetten?!
Daarom heb ik dus FOK! hoe had ik hier anders van kunnen weten?quote:Op zondag 29 september 2019 14:28 schreef ato het volgende:
[..]
Laatst in een interview was hij ook dreigend naar Nick echt een eng mannetje.
Open maar.quote:Op zondag 29 september 2019 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voel een Aarongate aankomen....
Haha.Nee valt reuze mee. Maar als je eenmaal iemand opzoekt en je ziet en hoort zulke dingen, blijf je ( ik ) altijd even kijken. Ook zwaar verbaasd, dat niemand hier iets aandoet / aan kan doen en hij volgens mij best een gevaar voor zichzelf en voor andere is. Ik vond hem " eng " overkomen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn Nick en Aaron btw van de Kelly-familie?
Nick Carter was lid van de Back street boys, bekende jongens band in de jaren 90.quote:Op zondag 29 september 2019 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn Nick en Aaron btw van de Kelly-familie?
Dank voor de info. Ik ben pas 20 jaar later boybands gaan waarderen.quote:Op zondag 29 september 2019 14:58 schreef ato het volgende:
[..]
Nick Carter was lid van de Back street boys, bekende jongens band in de jaren 90.
Aaron zijn jongere broertje een op komend sterretje.
O je was serieus?quote:Op zondag 29 september 2019 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dank voor de info. Ik ben pas 20 jaar later boybands gaan waarderen.
Wat was jullie eerste boyband?
Van mij NKOTB
Over de Kelly-familie maak je geen grapjes.quote:Op zondag 29 september 2019 15:17 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
O je was serieus?
Dacht dat je een grapje maakte![]()
Wat is er van de Kelly familie overgebleven? Ze maakte best mooie/ goede muziek.
Wie zijn NKOTB?
Ik heb net even gegoogled. Wat iemand anders hier al zei: die leeft niet lang meerquote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik was megafan van de BSB, vooral van Nick en dus Aaron was vet leuk en schattig en maakte best leuke muziek. Verschrikkelijk dat hij zo voor je ogen helemaal naar de tering gaat.
Naam komt mij bekend voor, dit liedje zegt mij niks.quote:
Je ziet het veel bij bekende personen.quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik was megafan van de BSB, vooral van Nick en dus Aaron was vet leuk en schattig en maakte best leuke muziek. Verschrikkelijk dat hij zo voor je ogen helemaal naar de tering gaat.
nou, dat opkomend zijn we inmiddels wel gepasseerd hoor. Dit is meer wegvallen.quote:Op zondag 29 september 2019 14:58 schreef ato het volgende:
[..]
Aaron zijn jongere broertje een op komend sterretje.
Gisteren was Ashton Kutcher te gast bij Hot Ones. De interviewer (Sean Evans) vroeg hem wat je beter kon zijn, succesvol in de tech of succesvol in de media. Succesvol in de tech was het antwoord, omdat als je een succesvol bedrijf hebt, het geld in dat bedrijf zit. Dus je hebt wel faam, maar geen achterlijke hoeveelheden geld om mee te smijten. Sterren die doorbreken hebben beiden wel en dat is een dodelijke combi.quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Je ziet het veel bij bekende personen.
Ik bedoelde toen begin jaren 90 was Aaron een opkomend sterretje.quote:Op zondag 29 september 2019 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nou, dat opkomend zijn we inmiddels wel gepasseerd hoor. Dit is meer wegvallen.
[..]
Gisteren was Ashton Kutcher te gast bij Hot Ones. De interviewer (Sean Evans) vroeg hem wat je beter kon zijn, succesvol in de tech of succesvol in de media. Succesvol in de tech was het antwoord, omdat als je een succesvol bedrijf hebt, het geld in dat bedrijf zit. Dus je hebt wel faam, maar geen achterlijke hoeveelheden geld om mee te smijten. Sterren die doorbreken hebben beiden wel en dat is een dodelijke combi.
33? ik weet nog dat ze 18 werden... dat was een ding, ook hier op Fok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |