33? ik weet nog dat ze 18 werden... dat was een ding, ook hier op Fok!quote:
nou ja, de plakkertjes werken wel en ze kleedt zich meer naar haar postuur dan pak-hem-beet een Lil' Kim of een Lizzoquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik eet ook zo altijd mijn ijsje op de bank hoor.
Nou kan ze goed blaasen.quote:Op maandag 30 september 2019 17:28 schreef vencodark het volgende:
Gaby Blaaser! Wat heb je gedaaaan!?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op maandag 30 september 2019 17:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hoe vaak zal ze die garp al hebben gehoord?
Die heeft echt een dubieuze instagram (voornl. foto's in bikini en tuitlipjes) + dito replies van mensen ("Zo, daar krijg ik een harde penis van")quote:Op maandag 30 september 2019 17:28 schreef vencodark het volgende:
Gaby Blaaser! Wat heb je gedaaaan!?
Zonde. Ik vond haar best wat hebben qua uiterlijk. Blijkbaar is van die rol in gtst niets terecht gekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heeft echt een dubieuze instagram (voornl. foto's in bikini en tuitlipjes) + dito replies van mensen.
Ik vond haar ook wel sympathiek in Expeditie Robinson.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zonde. Ik vond haar best wat hebben qua uiterlijk. Blijkbaar is van die rol in gtst niets terecht gekomen.
Weet ik niet, maar ik vind het nogal doorzichtig om op deze manier bekendheid te krijgen en deuren te laten openen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond haar ook wel sympathiek in Expeditie Robinson.
Ik dacht dat ze een derde tiet had hangen, maar het was haar elleboogquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een derde tiet had hangen, maar het was haar elleboog
Dat hij Kate Beckinsale heeft gehad...ongelofelijk. Die gast ziet eruit alsof ie terminaal is.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:13 schreef Mylene het volgende:
Even nog terugkomen op deze gast, Pete Davidson, hier nog aan het tongen met de 45-jarige Kate Beckinsale. Hij doet het nu kennelijk met de dochter van Cindy Crawford, Kaia Gerber.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EXCLUSIVE Kaia Gerber and Pete Davidson's look of love! Cindy Crawford's model daughter, 18, gazes adoringly at SNL star, 25, on date in her hometown of Malibu
Chloe Ferry van MTV's Geordie Shore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |