Logisch natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Maar ik wil wel iets goeds. Nieuw hoeft niet perse, maar wel goed.
De muziek van tegenwoordig is toch kut.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ja. 160GB en staat de muziek op die ik vroeger leuk vond.
Ik heb er nog 23, moet ze toch ergens slijtenquote:
Lijkt ons wel die ipodquote:Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n iPod mini doet het nogBatterij is na dertien jaar een beetje verrot alleen.
Ja mijne ook!quote:Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n iPod mini doet het nogBatterij is na dertien jaar een beetje verrot alleen.
Hij gaat nog wel een cd mee denk ik. Rozequote:Op woensdag 11 september 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja mijne ook!Maar batterij is idd op dus doet het alleen als ie aan de kabel hangt.
Was mn eerste
Apple
product.
Apple gateway drug.
Ik een werkende laptop met Vista.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb hier nog een werkende Atari Portfolio liggen.
Bijna net zo oud.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een werkende laptop met Vista.
Goedemorgen Samzz, de enige tag die ik gezet heb ging over die leuke Zeeuwse boer uit BZV die perfect bij jou gepast had, in plaats daarvan zit je met een eckte fokker opgescheeptquote:Op woensdag 11 september 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nu niet beweren dat Vista goed is...quote:Op woensdag 11 september 2019 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijna net zo oud.![]()
Vroeger was alles toch beter.
Geconcodoleerdquote:Op woensdag 11 september 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Danny moet ook wat verdienen.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:56 schreef Samzz het volgende:
Wat een hoop verborgen Coolblue linkjes.
Windows 10 is best prima. Voor Windows. Natuurlijk geen Mac.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat windows 10 het op mn nieuwe pc gewoon prima doet. Het ligt dus gewoon aan m'n laptop.
Ik gebruik m nauwelijks meer.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geconcodoleerd.
Ik heb nog Toshiba Libretto's, met Win95 en 98, werkend.
SSD van 30 euro, misschien wat meer RAM, win10 erop en je kan er nog best mee werken hoor.quote:
Mwa. Toetsenbord is ook kapot, heb nu een externe. Beeldscherm is ook niet meer geweldig.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SSD van 30 euro, misschien wat meer RAM, win10 erop en je kan er nog best mee werken hoor.
Eh ja, dan is het wel weer eens tijdquote:Op woensdag 11 september 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Toetsenbord is ook kapot, heb nu een externe. Beeldscherm is ook niet meer geweldig.
Heb t ding 12 jaar. Een nieuwe mag wel een keer.
Misschien eens kijken of bij mij een SSD een optie is.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SSD van 30 euro, misschien wat meer RAM, win10 erop en je kan er nog best mee werken hoor.
Dat is het altijdquote:Op woensdag 11 september 2019 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien eens kijken of bij mij een SSD een optie is.
Raak beetje geïrriteerd van de snelheid.
Of het gebrek eraan.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien eens kijken of bij mij een SSD een optie is.
Raak beetje geïrriteerd van de snelheid.
Ja ik denk dat ik daar ook maar naar ga kijken. Gebruik de laptop zo weinig dat ik het zonde vind er veel geld aan uit te geven.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben nog steeds blij.met mijn refurbished laptopje
Lief van je, ik kijk eerst zelf wel even. Moet niet te moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 11 september 2019 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het altijd.
Kan hem ook wel voor je inbouwen hoor.
Inbouwen niet, maar hoe ga je Windows installeren?quote:Op woensdag 11 september 2019 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lief van je, ik kijk eerst zelf wel even. Moet niet te moeilijk zijn toch?
O ja, dat weerhield mij er ook van want ik heb die code van de laptop nergens meer.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inbouwen niet, maar hoe ga je Windows installeren?.
Dat is vaak lastig idd. Gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 11 september 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat weerhield mij er ook van want ik heb die code van de laptop nergens meer.
Hij staat niet onder op de laptop, hij staat nergens op de accu ofzo en ook nergens op de doos of op de handleidingenquote:Op woensdag 11 september 2019 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is vaak lastig idd. Gelukkig geen last van.
Oh god, laat maarquote:Op woensdag 11 september 2019 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inbouwen niet, maar hoe ga je Windows installeren?.
Zoek een computernerd die t voor je doet?quote:Op woensdag 11 september 2019 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, laat maar![]()
Waarom altijd zo moeilijk
Je kan je Windows Key uitlezen, zijn tooltjes voor.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat niet onder op de laptop, hij staat nergens op de accu ofzo en ook nergens op de doos of op de handleidingen
Omdat computers ingewikkeld zijn, daarom is er zoveel werk in de ICTquote:Op woensdag 11 september 2019 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, laat maar![]()
Waarom altijd zo moeilijk
Oh tof. Even googelen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan je Windows Key uitlezen, zijn tooltjes voor.
Heb er een half jaartje terug ¤300 voor betaald incl 1 jaar garantie. Zag afgelopen weekend dezelfde laptop bij de MM liggen voor ¤510. Dan heb ik voor dat verschil net zo lief een refurbished.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik daar ook maar naar ga kijken. Gebruik de laptop zo weinig dat ik het zonde vind er veel geld aan uit te geven.
Dat verschil is idd wel enorm.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er een half jaartje terug ¤300 voor betaald incl 1 jaar garantie. Zag afgelopen weekend dezelfde laptop bij de MM liggen voor ¤510. Dan heb ik voor dat verschil net zo lief een refurbished.
Ja, heb HW tochquote:Op woensdag 11 september 2019 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek een computernerd die t voor je doet?
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 september 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, heb HW toch
Eerst even geld hebben, deze maand is hard gegaan en het is pas 11 september.
SSD's kosten niet zoveel meer hoor, 40-50 euro en je bent wel klaar.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, heb HW toch
Eerst even geld hebben, deze maand is hard gegaan en het is pas 11 september.
Goede besteding. Ik het dubbele aan schoenen/laarzen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets van 70 euro uitgegeven aan boeken
Ja valt mee, maar auto onderhoud gehad en wat etentjes gehad en nog te komen. Dus nu even niet.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SSD's kosten niet zoveel meer hoor, 40-50 euro en je bent wel klaar.
Van het weekend weer 25 ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:42 schreef Samzz het volgende:
Wat is er met het mooie weer van gisteren gebeurd, trouwens. Moest een jas aan vanochtend.
Ja ik las hetquote:
Ze worden toch alleen maar goedkoperquote:Op woensdag 11 september 2019 10:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja valt mee, maar auto onderhoud gehad en wat etentjes gehad en nog te komen. Dus nu even niet.
Oh, beter nog even wachten dus.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze worden toch alleen maar goedkoper.
Nou ja, dat is met computerdingen altijd zo, dus dan kan je je hele leven blijven wachtenquote:
Er komen ook steeds weer mooiere en snellere dingenquote:Op woensdag 11 september 2019 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is met computerdingen altijd zo, dus dan kan je je hele leven blijven wachten.
Heb ik ervaring mee. Weet je nog die laptop van 12 jaar oud.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is met computerdingen altijd zo, dus dan kan je je hele leven blijven wachten.
Gelukkig welquote:Op woensdag 11 september 2019 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen ook steeds weer mooiere en snellere dingen
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 11 september 2019 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ervaring mee. Weet je nog die laptop van 12 jaar oud.
Helaas is ie een beetje traag van begrip, dus of dat erin zit weet ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat al naar de middelbare school
Hij is "speciaal"quote:Op woensdag 11 september 2019 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas is ie een beetje traag van begrip, dus of dat erin zit weet ik niet.
Samzzquote:Op woensdag 11 september 2019 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rugzakjequote:Op woensdag 11 september 2019 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ethiopië, met 12 kinderen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ide-in-doesburg.html
Jezus kom je uit Syrië, de bommen op je huis overleefd, overlijd je in een westers land aan koolmonoxidevergiftiging.
Jeetje Samzz, dat echte leven heeft je wel goed gedaan hequote:Op woensdag 11 september 2019 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog even zuur en cynischquote:Op woensdag 11 september 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jeetje Samzz, dat echte leven heeft je wel goed gedaan he
veel te warm ookquote:
Misschien maar regelmatiger een break nemen.quote:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien maar regelmatiger een break nemen.
Neem een vriend en een drukke baan.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen.
Tips?
Dan ben ik al halverwege.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een vriend en een drukke baan.
Hoewel dat laatste vandaag niet echt op gaat.
Een ernstige ziekte en overlijden in de familie helpen ook.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2019 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ernstige ziekte en overlijden in de familie helpen ook.
quote:Op woensdag 11 september 2019 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ernstige ziekte en overlijden in de familie helpen ook.
Overal handje op houden denk ikquote:Op woensdag 11 september 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus, hoe ga je 12 kinderen onderhouden in een land als Nederland. Ik breek hier echt mijn hersens over.
Zou wel haast moeten ja.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Overal handje op houden denk ik
Gecondoleerdquote:Op woensdag 11 september 2019 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou wel haast moeten ja.
@ CL en Q, thanks.
Wat, hoe dan?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook een keer met het vliegtuig. Gelijk meer dan een uur vertraging door een of andere klootzak die te laat is, terwijl de aansluitende vlucht 55 minuten later dan aankomst zou vertrekken
Pilaatquote:
Prima, niets mis mee hierquote:Op woensdag 11 september 2019 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, en met jou?
Gewoon in Nederlands zeggen dat je er geen flikker van verstaat en dat je op gaat hangenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heethoofd Fransoos aan de telefoon en ik versta geen reet van wat ie zegt. En Engels wil hij niet spreken
.
That's why I love youquote:
Ik heb maar netjes in het Engels gezegd dat ik hem niet versta en dat dat pas gaat lukken wanneer hij Engels wil praten. Nu zei hij volgens mij dat ie straks zijn dochter terug laat bellen, die kan wel Engels.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon in Nederlands zeggen dat je er geen flikker van verstaat en dat je op gaat hangen
O ja. Shit.quote:
Gewoon NL terug pratenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heethoofd Fransoos aan de telefoon en ik versta geen reet van wat ie zegt. En Engels wil hij niet spreken
.
Oh ja duh.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Shit.
Maar heten die niet Zuur & Cynisch?
Ik zag je (eer)gisteren volgens mij in een instagram story voorbij komen.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Hallo slettemetetjes!
Ik hoorde dat t woord flikker werd gebruikt en dacht "Ja, wa nou weer?!"
Ik begin je in te halen in Harry Potterquote:Op woensdag 11 september 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Shit.
Maar heten die niet Zuur & Cynisch?
Ja, hoi.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Air zal nu het topic wel binnenvallen.
quote:Op woensdag 11 september 2019 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag je (eer)gisteren volgens mij in een instagram story voorbij komen.
O oeps!quote:Op woensdag 11 september 2019 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begin je in te halen in Harry Potter.
Ja, same here hoor, af en toe een half uurtje met een elixer wat aankloten, maar ook maar sporadisch.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O oeps!
Ik hou t iedere dag een beetje bij qua daily challenge, maar dat is t dan weer wel.
irritant!quote:Op woensdag 11 september 2019 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ga overstap waarschijnlijk niet halen. Gezeik.
Lekker bezig pik. Secretaresse mee?quote:Op woensdag 11 september 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gijon, even twee dagen reizen voor een of andere meeting
en dan nog een overstap ook. en nu dus vertraging.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gijon, even twee dagen reizen voor een of andere meeting
quote:Een Zweedse kleuter heeft gisteren een handgranaat mee naar school genomen om aan zijn vriendjes te laten zien. Volgens de Zweedse politie had hij de granaat deze zomer gevonden op een militair oefenterrein en thuis bewaard tot hij weer naar school zou gaan.
Oefenen.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Wat... doet een kleuter op een militair oefenterrein?
Coyboy spelen.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Helaasquote:Op woensdag 11 september 2019 14:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker bezig pik. Secretaresse mee?
Ja wachten tot 7 uurquote:Op woensdag 11 september 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en dan nog een overstap ook. en nu dus vertraging.
Ik las schijtenquote:Op woensdag 11 september 2019 14:56 schreef gcjoel het volgende:
In die regio kun je wel geweldig lekker eten schijnt het.
Dunglish, trut.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Coy nog wel. Dat zijn heel andere spelletjes.
Pokemon ligt op z'n gat bij mijquote:Op woensdag 11 september 2019 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, same here hoor, af en toe een half uurtje met een elixer wat aankloten, maar ook maar sporadisch.
Blijft me meer boeien dan Pokemon, maar daar had ik al nooit zoveel mee.
Ik speelde daar ook wel eensquote:Op woensdag 11 september 2019 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2019 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu heb ik een MI van een soort hybride van een mens en een Koi Karper. "Koi Boy! Fighting crime and injustice in your ponds!"
Heb je nog iets gemiddeld van een jaartje of 2/3 oud en I5 snelheid?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er nog 23, moet ze toch ergens slijten.
Ja het kleuter deel van het verhaal verbaasde me vooral.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speelde daar ook wel eens
Nou ja, ok, niet als kleuterIets ouder wel.
Vond je wel eens van die kogelhulzen en dat was dan cool![]()
Je bedoelt dat plaatje van je profiel?quote:Op woensdag 11 september 2019 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe weten mijn dochters het voor elkaar te krijgen dat wanneer ik netflix wil kijken mijn logo is veranderd naar Melvin van captain underpants? Ze zijn 4 en 7
*ril*quote:
In de Drunense Duinen hier in de buurt als kind ook bakken losse flodders gevonden. Die gebruikten we dan als 'kernrakketten' als we met de soldaatjes en tanks gingen spelen. Mooie tijden.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speelde daar ook wel eens
Nou ja, ok, niet als kleuterIets ouder wel.
Vond je wel eens van die kogelhulzen en dat was dan cool![]()
Ik ben een robot op Netflix.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe weten mijn dochters het voor elkaar te krijgen dat wanneer ik netflix wil kijken mijn logo is veranderd naar Melvin van captain underpants? Ze zijn 4 en 7
Die zullen tegenwoordig t electrische stepje jatten terwijl vader en moeder liggen te netflixen of zoquote:Op woensdag 11 september 2019 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het kleuter deel van het verhaal verbaasde me vooral.
SPIES!!!quote:
Kernraketten???! vuile communisten.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de Drunense Duinen hier in de buurt als kind ook bakken losse flodders gevonden. Die gebruikten we dan als 'kernrakketten' als we met de soldaatjes en tanks gingen spelen. Mooie tijden.
In Volkel liggen ze gewoon hoor.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kernraketten???! vuile communisten.
Amerikaans grondgebiedquote:Op woensdag 11 september 2019 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Volkel liggen ze gewoon hoor.
Abo, kun je gelijk mij blokkerenquote:Op woensdag 11 september 2019 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die advertenties die at random openen op FOK! beginnen wel behoorlijk te vervelen.
Nemen we terug. Kan. Hij Groenland, wij Volkel.quote:
Please elaboratequote:Op woensdag 11 september 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:
waarom lees ik dat red pill topic? wat is er mis met die mensen joh.
Ik begon te lezen n.a.v. je post, maar vond het een enorm voorbeeld van TL;DR.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:19 schreef gcjoel het volgende:
waarom lees ik dat red pill topic? wat is er mis met die mensen joh.
Helemaal fout.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begon te lezen n.a.v. je post, maar vond het een enorm voorbeeld van TL;DR.
Blue pill is "och wa bende mooi, zo uniek, zo lekker in je vel, hou van jezelf"?
En Red Pill is dan "weet wat er met je mis is en leer er van"? Zoiets in t kort?
Sinds jij weg bent 0 notes gehad Samzzquote:Op woensdag 11 september 2019 17:03 schreef Samzz het volgende:
Teveel leesvoer. Misschien van 't weekend.
Ok. Wat dan wel?quote:
Dan moet je een abbo nemenquote:Op woensdag 11 september 2019 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die advertenties die at random openen op FOK! beginnen wel behoorlijk te vervelen.
Spuit elfquote:Op woensdag 11 september 2019 17:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan moet je een abbo nemenkun je meteen mensen blokkeren
![]()
Verder is er geen kut aan
Het draaide in ieder geval alsnog naar: het is de schuld van vrouwen.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blue pill is "och wa bende mooi, zo uniek, zo lekker in je vel, hou van jezelf"?
En Red Pill is dan "weet wat er met je mis is en leer er van"? Zoiets in t kort?
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 11 september 2019 17:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het draaide in ieder geval alsnog naar: het is de schuld van vrouwen.
Kan ik me weinig bij voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2019 18:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je was bang dat het een keer de schuld van de man was?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 11 september 2019 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik me weinig bij voorstellen
Net naar The Matrix geweest. Dat verhaal was iets beter.quote:Op woensdag 11 september 2019 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds jij geen mod meer bent heb ik 12 notes gekregen. Kom terug.quote:Op woensdag 11 september 2019 17:03 schreef Samzz het volgende:
Teveel leesvoer. Misschien van 't weekend.
quote:Op woensdag 11 september 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds jij geen mod meer bent heb ik 12 notes gekregen. Kom terug.
Was zo leuk om eens in de bios te zien.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net naar The Matrix geweest. Dat verhaal was iets beter.
Het verhaal van de regisseurs is beter dan dat van de film.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net naar The Matrix geweest. Dat verhaal was iets beter.
Heb die film zo vaak gezien dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat de bioscoop echt veel toevoegt. Heb de sequels destijds wel in de bioscoop gezien, reloaded zelfs op de premiere avond.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was zo leuk om eens in de bios te zien.
Ik erger me wel enorm aan dat ene wijf. NEEM DIE TELEFOON OP KUT met je gezwijmel.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was zo leuk om eens in de bios te zien.
Was die andere persoon dan niet je voorbestemde levenspartner? Zoooo romantischquote:Op woensdag 11 september 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
We zaten met z'n tweeën in de zaalgister met z'n vijven. Ik ben zo blij dat ik overdag naar de bios kan
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Heb de sequels destijds wel in de bioscoop gezien, reloaded zelfs op de premiere avond.
Jaaaquote:Op woensdag 11 september 2019 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik erger me wel enorm aan dat ene wijf. NEEM DIE TELEFOON OP KUT met je gezwijmel.
Ik word altijd licht paranoïde van die smiley.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Revolutions was wel een beetje jammer/dbz ja. Reloaded viel reuze mee.
Neequote:Op woensdag 11 september 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al Tinder gold voor alle voorbereidingen in Brazilië?
quote:Op woensdag 11 september 2019 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je als rijke blanke man niet nodig.
Maar denk aan lotus, neem condooms mee!
Samequote:Op woensdag 11 september 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds jij geen mod meer bent heb ik 12 notes gekregen. Kom terug.
Verwacht niet echt wild te gaan doen daar.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee AIDS is best een afknapper op de Nederlandse Tinder.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verwacht niet echt wild te gaan doen daar.
Wat is er met haar gebeurd dan?quote:Op woensdag 11 september 2019 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lukas uit GTST laat zich er niet door afremmenquote:Op woensdag 11 september 2019 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee AIDS is best een afknapper op de Nederlandse Tinder.
Ik vind blanke kalende mannen van middelbare leeftijd die naar zulke landen solo afreizen toch altijd maar een beetje bedenkelijkquote:Op woensdag 11 september 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verwacht niet echt wild te gaan doen daar.
Ik reis niet soloquote:Op woensdag 11 september 2019 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind blanke kalende mannen van middelbare leeftijd die naar zulke landen solo afreizen toch altijd maar een beetje bedenkelijk
Ach helemaal niet, gewoon living on the edge.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind blanke kalende mannen van middelbare leeftijd die naar zulke landen solo afreizen toch altijd maar een beetje bedenkelijk
Remmen of rimmen?quote:Op woensdag 11 september 2019 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Lukas uit GTST laat zich er niet door afremmen
Is geen Thailand.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Oeiquote:Op woensdag 11 september 2019 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op Schiphol is ook een Lego pop-up store zag ik.
Ach daar blijf ik niet lang hangenquote:Op woensdag 11 september 2019 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Brazilië, Fortaleza is nog een graadje erger hoor.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen ineens een leven gekregen?
Een leven? Wat is dat dan?quote:Op woensdag 11 september 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 11 september 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
M'n vader. Viespeuk.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Was die andere persoon dan niet je voorbestemde levenspartner? Zoooo romantisch
quote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef DrMarten het volgende:
Wakker worden .et die grafplaat van Marco Borsato en Davina Michelle on je kop![]()
Die komen nooit meer Trumpland inquote:Op donderdag 12 september 2019 08:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)bij-area-51-a3973103
Beter dan Tino Martinquote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef DrMarten het volgende:
Wakker worden .et die grafplaat van Marco Borsato en Davina Michelle on je kop![]()
Ouwe pik ouwe pijpquote:Op donderdag 12 september 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
TaMiekegodin, heb je nog leuke updates uit je liefdesleven?
Wat role-play je?quote:Op woensdag 11 september 2019 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Woensdagavond is role-play avond met m'n groep. 🤷♂️
Dit dus, die kan ik echt niet uitstaanquote:
Nee helaas niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
TaMiekegodin, heb je nog leuke updates uit je liefdesleven?
Ik ook niet. Snap t hele liedje ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit dus, die kan ik echt niet uitstaan
Nee, louter m'n initiaal.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je vroeger op MSN ook zulke namen?
Daar had ik toch 3 Breezers voor nodig.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, louter m'n initiaal.
Daar werden de chickies week van in de knieën.
quote:Op donderdag 12 september 2019 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik toch 3 Breezers voor nodig.
een tv zender?quote:Op donderdag 12 september 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo, gratis twee maanden Disney+
oh ja, dat is tegenwoordig ook deel van het disney imperiumquote:Op donderdag 12 september 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Netflix met alleen Disney. Even m'n Marvelfilms inhalen.
Marvel? Slechts een jaar of tien.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat is tegenwoordig ook deel van het disney imperium
dat zeg ik: tegenwoordigquote:Op donderdag 12 september 2019 10:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Marvel? Slechts een jaar of tien.
dat heb je zelf in de handquote:Op donderdag 12 september 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar geen vakantie gehad. Misschien is dat het.
maar jij bent toch wel eens weekendjes weg enzo geweest?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar geen vakantie gehad. Misschien is dat het.
Ja dat wel. Paar keer naar Londen geweest.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:11 schreef Californium het volgende:
[..]
maar jij bent toch wel eens weekendjes weg enzo geweest?
vakantie levert momenteel alleen keuzestress opquote:
Gewoon meerdere vakanties boeken danquote:Op donderdag 12 september 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie levert momenteel alleen keuzestress op
ik wil naar denemarken, maar weet nog niet precies waar.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon meerdere vakanties boeken dan![]()
Waar wil je naartoe?
Samequote:Op donderdag 12 september 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo, gratis twee maanden Disney+
Het is Disney, Pixar, Star Wars, Marvel en National Geographics.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat is tegenwoordig ook deel van het disney imperium
Vakantie boekenquote:Op donderdag 12 september 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. Paar keer naar Londen geweest.
Soms krijg je dan een beetje gelige/groene gloed eronder. Dan naald erin steken en pus eruit drukkenquote:Op donderdag 12 september 2019 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister aan zo'n stug velletje langs m'n nagel zitten plukken en nu is m'n vingertop dik en gevoelig. Ik was oké.
Ik ga eerst even voor een sodabadje.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Soms krijg je dan een beetje gelige/groene gloed eronder. Dan naald erin steken en pus eruit drukken
Ah joh, gaat vanzelf wel over.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga eerst even voor een sodabadje.
Mijn lunch kwam weer omhoogquote:Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Soms krijg je dan een beetje gelige/groene gloed eronder. Dan naald erin steken en pus eruit drukken
Tsss watjequote:Op donderdag 12 september 2019 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn lunch kwam weer omhoog
Gewoon zwemmen. Zo ver is het niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar Engeland gaan op 31 oktober en misschien terug kunnen in november.
Ik was er tijdens een van de vorige keren dat Brexit zou zijn en toen had ook nog niemand een idee wat er ging gebeuren. Zal nu wel niet anders zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat de boel daar maar eens goed klappen. Dat zal ze leren met hun Empire gedachten.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was er tijdens een van de vorige keren dat Brexit zou zijn en toen had ook nog niemand een idee wat er ging gebeuren. Zal nu wel niet anders zijn.
Onze GM heeft een eigen systeem en wereld ontwikkeld. We deden wat campaigns in een soort van cyberpunk wereld, nu voor de variatie een zombie apocalyps campaign met andere characters in een verder normale wereld.quote:
Yoloquote:Op donderdag 12 september 2019 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Roleplay!quote:
Hadden ze de vorige keer moeten doen. Na het vorige uitstel hebben ze in de UK: zomervakantie gepakt; interne verkiezingsstrijd gehad waar Boris Johnson uit kwam rollen; nu weer een recess en uiteindelijk in Oktober geen plan.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat de boel daar maar eens goed klappen. Dat zal ze leren met hun Empire gedachten.
Het is geen LARP.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ver ga je tijdens die role-play?
Zo zag ik laatst ook een NL podcast over Wandering, ook een zelf gemaakt systeem.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onze GM heeft een eigen systeem en wereld ontwikkeld. We deden wat campaigns in een soort van cyberpunk wereld, nu voor de variatie een zombie apocalyps campaign met andere characters in een verder normale wereld.
Ik speel een stripper.
Dit is zo herkenbaar.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister aan zo'n stug velletje langs m'n nagel zitten plukken en nu is m'n vingertop dik en gevoelig. Ik was oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |