abonnement Unibet Coolblue
pi_188888538
quote:
De minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher (PvdA) noemde de uiting van zijn partijgenoot Haifi een "afgrijselijke tweet die getuigde van een bijna onmetelijke domheid".
De hypocriete smerigheid van dit soort uitspraken in het licht van de ontdekking dat Israël Al-Nusra soldaten heeft lopen oplappen en Rutte ze van Toyota's heeft voorzien :r

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 23:40:27 ]
pi_188888549
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

Saudi is kanker en Iran is aids. Lood om oud ijzer, maar voor mij als Sunni moslim is zoals ik zei de spirituele bedreiging van Saudi veel groter dan Iran. Hoewel wij Turken minimaal last hebben van de salafi shite, heb ik er als moslim hier in Nederland last van dat ik ook word meegenomen in deze discussie. Daarom ben ik blij wanneer in onderzoeken ook expliciet namen van organisaties worden benoemd en word ik niet blij van onderzoeken, zoals laatst met dat AIVD onderzoek dat geen namen noemde. Zo worden alle islamitische scholen op een hoop gegooid. Ik ben voor naming and shaming.
Je hebt gelijk in dat opzicht, dat Iran minder een bedreiging is in spirituele zin. Ik ga ook niet voor de Saoedi's cheeren. Maar bedoelde te zeggen dat ik me eerder afzijdig zal houden en geen zijde zal kiezen.
pi_188888587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De hypocriete smerigheid van dit soort uitspraken in het licht van de ontdekking dat Israël Al-Nustra soldaten heeft lopen oplappen en Rutte ze van Toyota's heeft voorzien :r
Moest ff opzoeken wat de tweet ook alweer was, maar geen slimme feitelijk tweet, maar bezopen dat ze ontslagen is hierom. Maar het is natuurlijk het heilige huisje Israël wat zij benoemde en aan Israël mag je natuurlijk niet komen. Vooral bij jood, Asscher. Volgens mij was hij dat die illegaal uitkeringen liet uitkeren in bezet Palestijnse gebieden. En het excuus was, ja het betrof een holocaust overlevende dus dan mag het toch wel :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188888594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:32 schreef azzmy1993 het volgende:
Oh, dus je ziet het als onderdeel van de islam, althans een interpretatie van de islam, waar gretig misbruik van wordt gemaakt door de neo-cons en co om allerlei landen te destabiliseren. Over een half uurtje alweer 18 jaar geleden sinds 9/11. We worden oud, en nog steeds hetzelfde soort debat.
Zoiets inderdaad. En ja... tragisch hoe weinig we opgeschoten zijn in al die jaren. Toevallig nog wat meegekregen over de studie over WTC7 die afgelopen week gedeeld was?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 23:41:46 ]
pi_188888622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zoiets inderdaad. En ja... tragisch hoe weinig we opgeschoten zijn in al die jaren. Toevallig nog wat meegekregen over de studie over WTC7 die afgelopen week gedeeld was?
Ja, via Corbet report.
pi_188888640
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:39 schreef Slayage het volgende:
Moest ff opzoeken wat de tweet ook alweer was, maar geen slimme feitelijk tweet, maar bezopen dat ze ontslagen is hierom. Maar het is natuurlijk het heilige huisje Israël wat zij benoemde en aan Israël mag je natuurlijk niet komen. Vooral bij jood, Asscher. Volgens mij was hij dat die illegaal uitkeringen liet uitkeren in bezet Palestijnse gebieden. En het excuus was, ja het betrof een holocaust overlevende dus dan mag het toch wel
Er is geen stam met een hogere in-group favoritism dan deze kliek :r. In de VS hebben ze het bijna voor elkaar om kritiek op Israël gelijk te stellen aan anti-semitisme. (Wat in de praktijk natuurlijk al sinds jaar en dag geprobeerd wordt).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 23:46:02 ]
pi_188888665
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:42 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

Ja, via Corbet report.
Puik kanaal. Und?
pi_188888682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:29 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

Mja, maar wat draagt het sikhisme, hindoeïsme, boeddhisme, etc. nou bij aan het Westen?

Het gaat uiteindelijk om de mensen die wat bijdragen, en zij hebben voorlopig nog vrijheid van godsdienst.
In ieder geval geen (zelfmoord)aanslagen, geen militante landgenoten die lekker gemaakt door snuff videos met theologische rechtvaardiging de halve wereld over reizen om daar uit naam van hun geloof genocide te plegen, slaven te maken, verhandelen en verkrachten, mensen te folteren, onthoofden, etc.
pi_188888714
En xenosboeddhisme _O_
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:51:27 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_188888724
Het is bijna alsof je Salafisme zou moeten verbieden als aanzetten tot haat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiprichgod _O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188888737
En het boeddhisme heeft via enkele zijweggetjes best wel een positieve en sturende invloed gehad op de initiële reactie op het nihilisme.
pi_188888779
Het zou wel handig geweest zijn als tovenaars echt bestonden. ''Simsalabim, weg met die gekke moslim!''
pi_188888792
lol!

quote:
Simsalabim is een uitdrukking die nog weleens uitgesproken wordt tijdens een goocheltruc, vaak in combinatie met hocus pocus. De uitdrukking ontstond waarschijnlijk in de late middeleeuwen door contact met moslims die wegens hun toenmalige wetenschappelijke en technologische voorsprong door de christelijke Europeanen als tovenaren afgebeeld en aanschouwd werden. De praktiserende moslim gebruikt dikwijls de vers Bismi'llah ir-Rahman ir-Rahiem ("In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle") en dit werd bij de christenen in volksmond als een toverformule beschouwd (simsalabim - en het geschiedde).
pi_188888848
Het blijkt maar weer dat de islam niet thuishoort in Nederland (Europa)!
pi_188888851
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

In ieder geval geen (zelfmoord)aanslagen, geen militante landgenoten die lekker gemaakt door snuff videos met theologische rechtvaardiging de halve wereld over reizen om daar uit naam van hun geloof genocide te plegen, slaven te maken, verhandelen en verkrachten, mensen te folteren, onthoofden, etc.
Dit alles zie ik in de context van 9/11 en de oorlog in Irak, en niet als een losstaand feit. Radicalisering heb je ook bij andere groepen gezien na 9/11.
pi_188888864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Puik kanaal. Und?
Ik ben niet echt van de inside job theorie. Misschien een combinatie van inside en outside job. Inside wist dan van de aankomende aanslagen (outside job), maar liet het gebeuren.
pi_188888904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:06 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

Dit alles zie ik in de context van 9/11 en de oorlog in Irak, en niet als een losstaand feit. Radicalisering heb je ook bij andere groepen gezien na 9/11.
Natuurlijk want jij hangt hetzelfde geloof aan. Al hadden ze letterlijk een kalifaat uitgeroepen dan nog zou het aan het geloof niet li... oh wacht. _O-

Althans, niet aan het islamitische geloof. 9/11 is natuurlijk een Zionistisch-Amerikaans complot bedoeld om van de moslim een boeman te maken.

Daarvoor was islam lief, met mooie (duivels)verzen.

O+
pi_188888913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:07 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

Ik ben niet echt van de inside job theorie. Misschien een combinatie van inside en outside job. Inside wist dan van de aankomende aanslagen (outside job), maar liet het gebeuren.
Dat is wat je op zijn minst moet aannemen wmb.
pi_188888987
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
9/11 is natuurlijk een Zionistisch-Amerikaans complot bedoeld om van de moslim een boeman te maken.
Dat is natuurlijk onzin; van de moslim een boeman maken is niet het doel op zich, de moslim als boeman is een middel tot weer heel andere doelen.
pi_188889027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:06 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]

Dit alles zie ik in de context van 9/11 en de oorlog in Irak, en niet als een losstaand feit. Radicalisering heb je ook bij andere groepen gezien na 9/11.
En 9/11 kwam uit het niets?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_188889098
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Natuurlijk want jij hangt hetzelfde geloof aan. Al hadden ze letterlijk een kalifaat uitgeroepen dan nog zou het aan het geloof niet li... oh wacht. _O-

Althans, niet aan het islamitische geloof. 9/11 is natuurlijk een Zionistisch-Amerikaans complot bedoeld om van de moslim een boeman te maken.

Daarvoor was islam lief, met mooie (duivels)verzen.

[ afbeelding ] O+
Ik zeg niet dat het niets met de islam te maken heeft, maar ik zie verschillende soorten islam's en moslims. Er is niet 1 groot islamitisch blok. Als alle moslims de interpretatie van IS steunden, dan was het kalifaat van IS nu uitgebreid i.p.v. geslonken.

Zoals ik al eerder zei hang ik geen inside job theorie aan, maar dat Amerikanen en zionisten allerlei complotten smeden is een feit.
pi_188889111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 00:26 schreef marsan het volgende:

[..]

En 9/11 kwam uit het niets?
Hoe bedoel je, het kwam uit het niets? Dat heeft ook een eigen geschiedenis.
  woensdag 11 september 2019 @ 00:48:23 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188889150
Laten we lekker kappen met religieus onderwijs
Ik ben inmiddels overleden
pi_188889182
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ing-1579694-a1063085

We zien het compleet verkeerd allemaal. Deze scholen gaan juist radicalisering tegen! Snap dat dan!


:')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188889250
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

Saudi is kanker en Iran is aids. Lood om oud ijzer, maar voor mij als Sunni moslim is zoals ik zei de spirituele bedreiging van Saudi veel groter dan Iran. Hoewel wij Turken minimaal last hebben van de salafi shite, heb ik er als moslim hier in Nederland last van dat ik ook word meegenomen in deze discussie. Daarom ben ik blij wanneer in onderzoeken ook expliciet namen van organisaties worden benoemd en word ik niet blij van onderzoeken, zoals laatst met dat AIVD onderzoek dat geen namen noemde. Zo worden alle islamitische scholen op een hoop gegooid. Ik ben voor naming and shaming.
Het gaat over dát wat de islam in zn algemeen teweeg brengt in zijn omgeving.

De islam is een ''met ziekte geïnfecteerde man'', en deels van die ziekte is een soort van agressieve vorm van kanker met pure destructie tot gevolg, die bij gebrek van stevig optreden blijft uitdijen.

Dat een deel daarvan uit maakt van het nu nog gezonde deel van de inmiddels zieke patient, schijnt weinig te deren. Men is te bang om de patiënt zelf als dodelijk ziek te verklaren. Waarbij noodzakelijk hard behandelen uitblijft, met als gevolg dat de dodelijke vorm door blijft groeien met alle gevolgen van dien.

Het is de patiënt alleen die dit proces daadwerkelijk tot een halt kan roepen. Maar hier ligt het probleem; de patient ziet zichzelf als volmaakt, het kan niet ziek/fout/schadelijk zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')