Hey lekkerdingquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Droge bek.....Lullen.............Alles wat bij Billy past........![]()
Hey topper
diejee sjaan komt ze helpen promotenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het is wel erg stil rond het rappen, of niet?
Heeft Jess het al aan Bill laten horen?
Of de douche.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Benieuwd met wie Billy het eerst het bed in duikt.
Die is inmiddels al grijsquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
is de zwarte envelop al geopend??????
Ah ok. Had wel verwacht dat Bill er als een groupie bij had gehangen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ving dacht ik gisteren een gesprek op, dat er vrijdag wordt opgenomen ....
jeez, dan wordt het of 15:00/16:00 of helemaal niet vandaag.quote:
Niks is wat het lijkt. Net Billy ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van ver af lijken ze zo schattig.
Gerrit schijt peultjes, bang voor zijn plekjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil weten of Mylene op Bil zou kunnen stemmen
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè? Meisjes plagen is kusjes vragen.
Weet niet zeker of ik er voor uit durf te komen dat ik die wel kenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
diejee sjaan komt ze helpen promoten
je weet wel.. oh die ken je nie
vergane glorie
Ze krabbelt al weer terugquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit schijt peultjes, bang voor zijn plekje
Zij deelde bijna alles maar met haar atelier ging het mis. Nou had ze ook een grote hekel aan Nicoline volgens mij. Nog steeds een raadsel waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Billy over samen doen en delen![]()
Ik zie Nicoline nóg buiten staan met haar kwasten omdat het atelier van Billy was
Ik denk morgen..........Enveloppen is echt zo'n woensdag dingetje.............quote:
straks blijkt het een fop enveloppe om de streamer voor niks bezig te houden.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk morgen..........Enveloppen is echt zo'n woensdag dingetje.............Ik zeg maar wat...
Tot je er te laat achter komt dat Billy 'n Sint Jacobsvlinder is...........quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niks is wat het lijkt. Net Billy ook.
Vlinder past prima bij haar.
als de vlinder maar blijftquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, ik denk dat het nog wel even duurt voor dat de enveloppe open mag. Denk dat ze hier een week voor uittrekken, volgende week maandag dus...Elke week een opdracht/twist.
Dan hebben ze voor vanavond in ieder geval de groenten al.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit schijt peultjes, bang voor zijn plekje
Zoiets schijnt Shelley ook gezegd te hebben. Shelley zegt soms best wel zinnige dingen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was niet fraai, Jens reageerde volgens mij zijn frustratie af .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Jens en Shelley - 10 september 2019.
x7kt7ox
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, ik denk dat het nog wel even duurt voor dat de enveloppe open mag. Denk dat ze hier een week voor uittrekken, volgende week maandag dus...Elke week een opdracht/twist.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, jij huppelt van de een naar de ander.
Hebben ze allemaal daar. Iets verwijten wat je zélf ook doet of gedaan hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
kan me nog goed voor de geest halen dat Jessie boos op merel was omdat ze over haar ex aan het praten was. Zou jessie dat zelf nog weten en hoe hij nu zelf met Billy bezig is om alles terug te halen van hun tijd samen.
Werkse DGK en thnxquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, werken vanavond na 23 uur meer filmpjes hopelijk ....
Ik heb het nu over Jessiequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal daar. Iets verwijten wat je zélf ook doet of gedaan hebt.
Werk ze en bedankt al voor de moeite vast...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, werken vanavond na 23 uur meer filmpjes hopelijk ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |