Gerrit of toch Jessie..............quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Benieuwd met wie Billy het eerst het bed in duikt.
Over 2 dagen weer bij de liefde van haar leven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Benieuwd met wie Billy het eerst het bed in duikt.
Ik ook niet. Vind het een egotripper zoals je ze zelden ziet. Geen empathie. Wel ambitie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Shelley niets..............Dus vind aan haar niets prima.......
Precies dat dusquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is gewoon een rookgordijn omdat Marjet de mening van Jessie wilde horen. Die 3 met een ps komen echt wel aan de beurt wat betreft de zwarte enveloppe.
Jessie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over 2 dagen weer bij de liefde van haar leven.
Prima verwoord ...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het een egotripper zoals je ze zelden ziet. Geen empathie. Wel ambitie.
I rest my casequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Billy over samen doen en delen![]()
Ik zie Nicoline nóg buiten staan met haar kwasten omdat het atelier van Billy was
Hahaha ja Marjet die hele nachten heel Utopia heeft wakker gehouden met haar krijstoneelstukjes.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Giggio het volgende:
jaja in u1 was alles pais en vree
hoor marjet raaskallen
Iedereen mag zijn/haar mening geven, ook al mag je hem/haar niet. Ben blij dat Shelley niet meer bang is voor Jessie die altijd maar denkt de waarheid in pacht te hebben en anderen belachelijk maakt. Waren er maar meer die eens tegen hem op gingen staan. Hiske ook steeds vaker merk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Shelley niets..............Dus vind aan haar niets prima.......
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie vergelijkingen tussen jou en Shelley......
Natuurlijk mag dat.................quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn/haar mening geven, ook al mag je hem/haar niet. Ben blij dat Shelley niet meer bang is voor Jessie die altijd maar denkt de waarheid in pacht te hebben en anderen belachelijk maakt. Waren er maar meer die eens tegen hem op gingen staan. Hiske ook steeds vaker merk ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel eens een vlinder van dichtbij gezien?
Ik zie de overeenkomst wel.![]()
Van ver af lijken ze zo schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Melig is leuk en je UI óók!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik ben niet opstandig, gewoon een beetje melig......
Yup recent...
Ik ving dacht ik gisteren een gesprek op, dat er vrijdag wordt opgenomen ....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het is wel erg stil rond het rappen, of niet?
Heeft Jess het al aan Bill laten horen?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
is de zwarte envelop al geopend??????
Nopequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |