Wulten die ook een inloopkastquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kijk tip met veel vergelijkingen van mijn is het weekelijkse vragen uurtje in de 2e kamer.
Het 1e vergelijk met UTOPIA gaat al weer op:
We wachten op de minister president.
En daar zit geen 3 min embargo op.
OOk daar gaan ze zijken over kosten van de infra (van het koniklijk huis)
Jammerrrr joh...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:05 schreef Giggio het volgende:
JC Febo laar marjet die envelop openen
doen wat ze moet doen
d'r kissie weer pakken en de poort uit
dat therapeutisch gedoe slaat nergens op
djess voor
djess na
ook djess kan en mag kapot en opzoutuh
Ja joh, gisteren zei ze ook al dat ze 3,5 jaar in Utopia heeft gezeten. alles ruim genomen en opgeteld kom je op 2,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:05 schreef Alocanda het volgende:
Billy heeft anderhalf jaar wat met Jessie gehad????? Ze heeft heel haar eenzame utopiatijd mee lopen tellen en dan haalt ze het nog niet.
Het is daar al een inloop Poppenkastquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:05 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Wulten die ook een inloopkast
Ze is niet meer van de stream te slaan ppffffquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja helaas
erger me kapot aan dat achterlijke gebrabbel van marjet de slet
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Bil heeft gevraagd of hij echt verliefd is op Merel. Jessie dacht het wel
Bil ziet het niet dat Jessie verliefd is, als Jessie verliefd is dan is hij heel anders, aldus Billy
Toch logisch. Er moet TV gemaakt worden. Was met de binnenkomst van Jessie ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is niet meer van de stream te slaan ppffff
Ze gaat subtiel naar Jens, Mylene en Dillan. Oud staaltje manipuleren die we van haar kennen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
Gaat Bil nu ook Shell naar de mond praten ?
Alles om Jens slecht te praten .quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaat subtiel naar Jens, Mylene en Dillan. Oud staaltje manipuleren die we van haar kennen.
Tuurlijk, Divide et impera.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
Gaat Bil nu ook Shell naar de mond praten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Bill wil iedereen daar steunen, en een feestje maken de laatste maanden maar eerst moet Jens naar buiten geluld worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaat subtiel naar Jens, Mylene en Dillan. Oud staaltje manipuleren die we van haar kennen.
Focus van Billy is erg gericht om Jens er uit te flikkeren...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bill wil iedereen daar steunen, en een feestje maken de laatste maanden maar eerst moet Jens naar buiten geluld worden.
Tuurlijk doet ze dat. Jessie wil Jens eruit en Billy is voor hem de zaadjes aan het planten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles om Jens slecht te praten .
Maar het kan ook nog steeds iets dubbels zijn , dat Bil bewust de aandacht op Jens vestigt en daarom zo negatief is over hem . Zou me ook niet verbazen
Kan ook tactiek zijn van Bil , en dat begin ik steeds meer te denkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Focus van Billy is erg gericht om Jens er uit te flikkeren...
Misschien mag ze zelf wel kiezen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welke tactiek dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan ook tactiek zijn van Bil , en dat begin ik steeds meer te denken
Dat zal in de zwarte enveloppe staan...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Misschien mag ze zelf wel kiezen?
Nah misschien is er nog meer en heeft dat slecht praten een andere reden en haar doel een ander doel .quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tuurlijk doet ze dat. Jessie wil Jens eruit en Billy is voor hem de zaadjes aan het planten.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee ,maar ik krijg wel steeds meer het idee dat er meer achter zit.quote:
Kan het in één kant wel begrijpen. Jens is de enige die niet voor haar praatjes valt. Jens kan mensen lezen ....die kan voor problemen zorgen . En dat moet Bill niet hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook niet, maar als de bewoners zelf mogen kiezen is ze goed bezig.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Misschien mag ze zelf wel kiezen?
Merel, Andrea en Shelley hebben een PS. Maar zie nog niet echt een benadering van haar om 1 van die te loodsen. Ja misschien toch Merel en dat zou een mega zet zijn!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee ,maar ik krijg wel steeds meer het idee dat er meer achter zit.
Het ding blijft dat 3 mensen een PS hebben en dat ik denk dat er daar wat mee gaat gebeuren
Jens ontwijkt Billy keer op keer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef Hagenesie het volgende:
Ik wil een gesprek tussen Bil en Jens.
Ja, maar gaat hem niet worden voorlopig denk ik ....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef Hagenesie het volgende:
Ik wil een gesprek tussen Bil en Jens.
En als je dan dat bericht van Bas ff erbij haalt , die op insta (geloof ik) Succes Bil , Doei Merel postte , acht ik die kans zeer aanwezigquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Merel, Andrea en Shelley hebben een PS. Maar zie nog niet echt een benadering van haar om 1 van die te loodsen. Ja misschien toch Merel en dat zou een mega zet zijn!![]()
Heel snel iigquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Flow3r het volgende:
Jah, Ruud haalde haar terug en na 2 weken lag ze jessie te pijpen
Nee hoor Jessie wilde Jens eruit hebben als hij moest kiezen. BIl pleziert nu Jessie om hem te paaien, samen naar de eindstreepquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan wil ik van de febo een melding krijgen.😃 Heb niet de hele dag de tijdquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jens ontwijkt Billy keer op keer.
Billy leeft gewoon en wat is er mis met sex?............Ik zie geen problemen.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Flow3r het volgende:
Jah, Ruud haalde haar terug en na 2 weken lag ze jessie te pijpen
Lekker man.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En als je dan dat bericht van Bas ff erbij haalt , die op insta (geloof ik) Succes Bil , Doei Merel postte , acht ik die kans zeer aanwezig
#metooquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dan wil ik van de febo een melding krijgen.😃 Heb niet de hele dag de tijd
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Billy terug voor de 2de x.
Ze kwam toen weer binnen via een poll.
Ik weet het niet , feit is dat er 3 PS zijn en dat daar wat mee gaat gebeurenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee hoor Jessie wilde Jens eruit hebben als hij moest kiezen. BIl pleziert nu Jessie om hem te paaien, samen naar de eindstreep
Maar het is en blijft afwachten wat er gaat gebeurenquote:
Wie heeft het over problemen? Ik vul haar verhaal aan want dat liet ze er uitquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Billy leeft gewoon en wat is er mis met sex?............Ik zie geen problemen.....
Nee, het enige is denk ik dat hij zich niet uit de naad gaat werken voor de pot......quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , feit is dat er 3 PS zijn en dat daar wat mee gaat gebeuren
Zo'n sterke speler is Jens niet in mijn ogen , althans geen gevaar voor Jessie zou je denken
2 x zelfs.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En jij hebt nee gestemd...............
Zoek je ruzie?.........
IK ook niet trouwensquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef Mohitah het volgende:
Ik kan me herinneren dat Jessie tegen iem (weet niet meer wie) zei dat ie zou zeggen tegen Shel dat ie een geheim heeft, De hele strekking van het verhaal weet ik niet meer maar dat ie verliefd op haar is geloof ik dus echt niet.
Dat kan.............Maar ik geef aan dat er niets mis is met sex...........quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie heeft het over problemen? Ik vul haar verhaal aan want dat liet ze er uit
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wordt steeds erger.....................Ga zo door.....
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok.
Een 3de keer kon niet, anders had ik dat zeker gedaan.
Dat kind doet de laatste tijd amper nog iets. Ja een gearriveerde doos kleding ontdoen van de sluiting en er meteen maar weer een zgn. 'sample' uit nemen om weer lekker gratis te gaan dragen. Steelt en liegt waar de anderen bijstaan en Jessie doet dat af met een kusje. Laat ze ook maar eens helpen waar nodig is i.p.v. dagen bezig te zijn met het maken van een inloopkast voor zichzelf. Kind heeft nog nooit iets voor een ander gedaan, op een pijpbeurt voor Jessie na dan maar daar kreeg ze dan ook weer de pinpas voor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef zodeju het volgende:
Merel die zegt dat groepje daar op die lounche bank doen ook niks. Terwijl zij op een steen aan het ouwehoeren is.
Nee klopt maar Bill doet altijd alles om een ander te plezieren daar gaat ze voor over grenzen zeg maar.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo'n sterke speler is Jens niet in mijn ogen , althans geen gevaar voor Jessie zou je denken
Dat was in 1 ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee klopt maar Bill doet altijd alles om een ander te plezieren daar gaat ze voor over grenzen zeg maar.
Maar het klopt ook niet dat zij mee mag doen als winnaar, filmpje van de brief zei, Utopia stopt en 1 van deze 15 inwoners, zal de winnaar worden
Nu pas?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin me alweer te irriteren aan Billy, grrr ......
Is gewoon een rookgordijn omdat Marjet de mening van Jessie wilde horen. Die 3 met een ps komen echt wel aan de beurt wat betreft de zwarte enveloppe.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
How how how......quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin me alweer te irriteren aan Billy, grrr ......
Ik gaf en geef haar het voordeel van de twijfel, maar mijn irritatie graad groeit gestaag ....quote:
Prima toch?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley geeft even weer wat ze er van vind......
Het is al weer over.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja voel je maar effe kut......
Ik kan dat bij Billy niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik gaf en geef haar het voordeel van de twijfel, maar mijn irritatie graad groeit gestaag ....
En een prachtig figuur ook al is hij maar klein.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:32 schreef zodeju het volgende:
Toch zou ik best wel Jens zijn ogen willen hebben, lekker zonder mascara en toch in het oog springende kijkers hebben en mooie wenkbrauwen.......
Uitgepopt tot Vlinder inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy; De kijker ziet ook dat ik gegroeid ben.
Ja hoor Billy. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Duidelijk toch.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy is een open boek en zij heeft geen dubbele agenda ....
Ik vind die hele Shelley niets..............Dus vind aan haar niets prima.......quote:
Ik zie vergelijkingen tussen jou en Shelley......quote:
Wat ben je opstandig vandaag.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja voel je maar effe kut......
Wel eens een vlinder van dichtbij gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D'r neus bedoelt ze zeker?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Daar ging mijn koffie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Billy is verstandiger geworden hoor............In plaats van 10x neuken per week, neukt ze nu 5x........... Er is vooruitgang ja...........
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vandaag.![]()
Recente foto, die UI van je?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie vergelijkingen tussen jou en Shelley......
Droge bek.....Lullen.............Alles wat bij Billy past........quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Billy, heb je nog geen droge bek van dat lullen
Van eikel processie rups tot kleren vretend motjequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie. [ afbeelding ]
Ik vrees Jessie, maar hoop op Gerrit .....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Benieuwd met wie Billy het eerst het bed in duikt.
Gerrit of toch Jessie..............quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Over 2 dagen weer bij de liefde van haar leven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook niet. Vind het een egotripper zoals je ze zelden ziet. Geen empathie. Wel ambitie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Shelley niets..............Dus vind aan haar niets prima.......
Precies dat dusquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is gewoon een rookgordijn omdat Marjet de mening van Jessie wilde horen. Die 3 met een ps komen echt wel aan de beurt wat betreft de zwarte enveloppe.
Jessie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over 2 dagen weer bij de liefde van haar leven.
Prima verwoord ...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het een egotripper zoals je ze zelden ziet. Geen empathie. Wel ambitie.
I rest my casequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Billy over samen doen en delen![]()
Ik zie Nicoline nóg buiten staan met haar kwasten omdat het atelier van Billy was
Hahaha ja Marjet die hele nachten heel Utopia heeft wakker gehouden met haar krijstoneelstukjes.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Giggio het volgende:
jaja in u1 was alles pais en vree
hoor marjet raaskallen
Iedereen mag zijn/haar mening geven, ook al mag je hem/haar niet. Ben blij dat Shelley niet meer bang is voor Jessie die altijd maar denkt de waarheid in pacht te hebben en anderen belachelijk maakt. Waren er maar meer die eens tegen hem op gingen staan. Hiske ook steeds vaker merk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Shelley niets..............Dus vind aan haar niets prima.......
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie vergelijkingen tussen jou en Shelley......
Natuurlijk mag dat.................quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn/haar mening geven, ook al mag je hem/haar niet. Ben blij dat Shelley niet meer bang is voor Jessie die altijd maar denkt de waarheid in pacht te hebben en anderen belachelijk maakt. Waren er maar meer die eens tegen hem op gingen staan. Hiske ook steeds vaker merk ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel eens een vlinder van dichtbij gezien?
Ik zie de overeenkomst wel.![]()
Van ver af lijken ze zo schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Melig is leuk en je UI óók!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik ben niet opstandig, gewoon een beetje melig......
Yup recent...
Ik ving dacht ik gisteren een gesprek op, dat er vrijdag wordt opgenomen ....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het is wel erg stil rond het rappen, of niet?
Heeft Jess het al aan Bill laten horen?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
is de zwarte envelop al geopend??????
Nopequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Hey lekkerdingquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Droge bek.....Lullen.............Alles wat bij Billy past........![]()
Hey topper
diejee sjaan komt ze helpen promotenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het is wel erg stil rond het rappen, of niet?
Heeft Jess het al aan Bill laten horen?
Of de douche.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
Die is inmiddels al grijsquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Ah ok. Had wel verwacht dat Bill er als een groupie bij had gehangen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ving dacht ik gisteren een gesprek op, dat er vrijdag wordt opgenomen ....
jeez, dan wordt het of 15:00/16:00 of helemaal niet vandaag.quote:
Niks is wat het lijkt. Net Billy ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van ver af lijken ze zo schattig.
Gerrit schijt peultjes, bang voor zijn plekjequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil weten of Mylene op Bil zou kunnen stemmen
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè? Meisjes plagen is kusjes vragen.
Weet niet zeker of ik er voor uit durf te komen dat ik die wel kenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
diejee sjaan komt ze helpen promoten
je weet wel.. oh die ken je nie
vergane glorie
Ze krabbelt al weer terugquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit schijt peultjes, bang voor zijn plekje
Zij deelde bijna alles maar met haar atelier ging het mis. Nou had ze ook een grote hekel aan Nicoline volgens mij. Nog steeds een raadsel waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Billy over samen doen en delen![]()
Ik zie Nicoline nóg buiten staan met haar kwasten omdat het atelier van Billy was
Ik denk morgen..........Enveloppen is echt zo'n woensdag dingetje.............quote:
straks blijkt het een fop enveloppe om de streamer voor niks bezig te houden.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk morgen..........Enveloppen is echt zo'n woensdag dingetje.............Ik zeg maar wat...
Tot je er te laat achter komt dat Billy 'n Sint Jacobsvlinder is...........quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niks is wat het lijkt. Net Billy ook.
Vlinder past prima bij haar.
als de vlinder maar blijftquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, ik denk dat het nog wel even duurt voor dat de enveloppe open mag. Denk dat ze hier een week voor uittrekken, volgende week maandag dus...Elke week een opdracht/twist.
Dan hebben ze voor vanavond in ieder geval de groenten al.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit schijt peultjes, bang voor zijn plekje
Zoiets schijnt Shelley ook gezegd te hebben. Shelley zegt soms best wel zinnige dingen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was niet fraai, Jens reageerde volgens mij zijn frustratie af .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Jens en Shelley - 10 september 2019.
x7kt7ox
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, ik denk dat het nog wel even duurt voor dat de enveloppe open mag. Denk dat ze hier een week voor uittrekken, volgende week maandag dus...Elke week een opdracht/twist.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, jij huppelt van de een naar de ander.
Hebben ze allemaal daar. Iets verwijten wat je zélf ook doet of gedaan hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
kan me nog goed voor de geest halen dat Jessie boos op merel was omdat ze over haar ex aan het praten was. Zou jessie dat zelf nog weten en hoe hij nu zelf met Billy bezig is om alles terug te halen van hun tijd samen.
Werkse DGK en thnxquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, werken vanavond na 23 uur meer filmpjes hopelijk ....
Ik heb het nu over Jessiequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal daar. Iets verwijten wat je zélf ook doet of gedaan hebt.
Werk ze en bedankt al voor de moeite vast...quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil een boerdrij openen, jongeren een onderdak bieden en proffessionels inhuren
En Ger helemaal niet!quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ger: Zij is alleen maar met de finale bezig
Zakenmannetje hè?quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft voor een bedrijf gewerkt, 10.000 geinvesteerd in die bitcoinszooi zijn die lui er met het geld vandoor gegaan
Je bader blij, zegt Bil, nee was van me zelf, zegt Jessie
Nee hij had het over de maand november en dat ie toen heel laag stondquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft zo te horen dus bitcoins ingekocht deze periode
Ik begrijp daar uit dat hij zijn Utopia periode periode bedoeld
als je je creditcardnummer uit je hoofd weet kan je toch alles gewoon kopen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
jess: ik heb onlangs ripple gekocht
dus hij kan bij zijn rekening ? WTF
denk dat dat in zijn contract met ome sjon staat: ik wil best weer maanden van mijn leven vergooien in u2 als ik maar wel mijn bankzaken kan blijven beherenquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
jess: ik heb onlangs ripple gekocht
dus hij kan bij zijn rekening ? WTF
'onlangs' is niet afgelopen novemberquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nee hij had het over de maand november en dat ie toen heel laag stond
Groot spraak denk ik hoorquote:
en hij zei begin dit jaar en vorige maand bijgekochtquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je hier in de COS huppelt. Onschuldig allemaal maar daarom toch maar geen kusje omdat je al een lieve vrouw hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Oww................
Ik huppel al 22 jaar bij dezelfde vrouw..........
Billy is wel het gespreksonderwerp van de dag daar...............
Hij had het over deze periode.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nogmaals dank DGK.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werksequote:Op dinsdag 10 september 2019 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was die altijd alquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:03 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vind Gerrit nu wel echt een zielenpootje
Sprakeloos.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:00 schreef Giggio het volgende:
blijf dat toch wel het meest zotte vinden dat gedoe met die coin van djess dat die dat gewoon daar kan doen
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je hier in de COS huppelt. Onschuldig allemaal maar daarom toch maar geen kusje omdat je al een lieve vrouw hebt.![]()
Ik houd het voor gezien. Hele dag al hier en nog steeds geen zwarte enveloppe.
Dat ruik je toch dan ? Zeker als je met iemand praat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
Naartje heeft wijn in een mok?
De ultieme alcoholisten tactiek.....
En het doet het goed in combi met tampons, schijnt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:13 schreef puzziepie het volgende:
Ik drink nooit wodka maar ik heb geleerd van Utopia dat dat de enige drank is die je niet ruikt als iemand dat gedronken heeft?
Ik heb hetzelfde allebei ontzettende enge figuren en zo saai. Af en toe een storing waar de ware aard tevoorschijn komt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:13 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik kan dus gewoon niet naar Dylan of Brandon gesprekken luisteren he.
Mooi ditquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje Gerrit wat laat je jezelf kennen, jaloers mannetje
Prachtig om te zien dat Ger in een keer zo druk wordt met het benaderen van iedereen en vooral het opstoken van mensen die informatie voor hem moeten inwinnen. Hij kan per slot van rekening niet overal tegelijk zijn. Als er een bezig is met de overwinning is hij het wel. En als er een moet zijn die ik het niet gun is hij het wel!quote:
Echt he?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:20 schreef wyno het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat Ger in een keer zo druk wordt met het benaderen van iedereen en vooral het opstoken van mensen die informatie voor hem moeten inwinnen. Hij kan per slot van rekening niet overal tegelijk zijn. Als er een bezig is met de overwinning is hij het wel. En als er een moet zijn die ik het niet gun is hij het wel!
Ja dat zit er dik in. Ik heb hem in zijn hele utopiaperiode nog nooit zo druk gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Ger gaat straks nog afvallen van het vele heen en weer lopen naar iedereen
Dan levert het hem in elk geval nog wat opquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Ger gaat straks nog afvallen van het vele heen en weer lopen naar iedereen
Ja, dat is heel erg leuk, streams worden in een keer veel interessanter. Je pikt ze er meteen uit die puur voor de pot gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan levert het hem in elk geval nog wat op![]()
Ik vind het wel leuke streams zo. Het geklets en onzekerheid overal op het terrein
Ze herhaalt alles wat Ger zei, ook het spiegelen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Billy schijnt gezegd te hebben dat Ml haar eigen weg moet gaan. Ze zegt ik deed het niet toen mijn moeder het zei, waarom zou ik het wel doen als Bil het zegt
Myl ziet hoe bil is, vriendje maken, een gesprekje met die en met dan met die
quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:27 schreef wyno het volgende:
En zowel Billy als Jessie zijn maar al te bang voor Jens. Jens kan mensen veel beter beoordelen als iedereen daar.
Ik weet niet hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:37 schreef puzziepie het volgende:
Jordy adviseert Bil om met Brandy of Jensie te praten ?
+100quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Jordy nu over Jens die schijt heeft aan de geijkte vooroordelen over mannen die vrouwen dingen doen
En daarom is Jens ook zo tof
je moet ergens je uren mee volmaken als je niets te doen hebtquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:42 schreef yaello het volgende:
Ger heeft het nog steeds over Bil hoor ik,![]()
Vind ik ook. Snap sowieso niet dat ze dat over Jens zeggen, die doet best veel en zeker als je het vergelijkt met de rest.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
je moet ergens je uren mee volmaken als je niets te doen hebt
als er één de stempel 'Vakantievierder' verdient is het geile ger wel
utopia: geen wetten geen regelsquote:Op dinsdag 10 september 2019 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker aso om in andermans spullen te gaan zoeken...
Niets mee te maken, zoiets doe je niet! En dit zegt meer iets over Gerrit...quote:
Ze ziet hem als haar broertje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:04 schreef puzziepie het volgende:
Nee het gaat Tranny heul niet erom dat ze jaloers zou zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of Tranny nog dromen heeft gehad over iemand![]()
![]()
Tranny heeft 2 x gedroomd over Brandy ...maar geen seks hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je hoort gewoon dat ze liegt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny zegt dat ze niet open staat voor iets met Brandon. Volgens mij heeft hij haar meerdere keren afgewezen met haar lange kin
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze ziet hem als haar broertje.
Die dr wel gepenetreerd heeft in dr droomquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze ziet hem als haar broertje.
Gewenst binnengedrongen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
[..]
Die dr wel gepenetreerd heeft in dr droom
Ik denk dat het bij Franny altijd gewenst is...quote:
Dat was het.quote:
Die kop van Gerquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:08 schreef puzziepie het volgende:
Ger is toch wel een beetje jaloers dus Brandy afdoen
Damn wat lachwekkend dit![]()
Tranny blijft dommetje spelen
[ afbeelding ]
Dat kun je bij alles wel zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gemaakt en gescript gesprekje.....
Eens, maar hier ligt het er te dik op.........quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kun je bij alles wel zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |