ben bang dat ze binnen dag allemaal weg zijn ...quote:Op donderdag 16 november 2023 12:14 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat weinig mensen kaarten kopen en zo een signaal uitzenden dat dit écht te duur is. Voor dit geld doe je gewoon 2 weken boodschappen
Grote kans ja, jammer. Het zou zo mooi zijn om eens een punt te maken met z’n allen. Stel je bent een jonge fan, dan kun je dit toch nooit betalen? Dit is echt een prijs voor de elitequote:Op donderdag 16 november 2023 20:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ben bang dat ze binnen dag allemaal weg zijn ...
En dat zijn denk ik niet eens de beste plekken… je zit dan de hele avond schuin omhoog te kijken. Niet fijn voor je nek.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:35 schreef Pharkus het volgende:
Ik klik even voor de lol, maar in het voorste 'vak' zitten kost nu 305 pp. Ik heb vast dure cookies aan staan.
Jep doe ik ook, mag je gewoon staan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh echt? Wat raar. Dan maar naar Graspop.
Ik zat al te zeoeken naar de staanplaatsen... maar die waren er dus helemaal nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 14:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden, zo'n concert met alleen maar zitplaatsen. Het is geen André Rieu of zo...
Vorige keer ook niet maar na afloop vond ik dat ook helemaal niet zo erg maar we hadden ook behoorlijk goede plekken en ik ben geen 18 meer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zat al te zeoeken naar de staanplaatsen... maar die waren er dus helemaal niet
Je kunt ze niet vaak genoeg zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Blij dat ik in 2019 geweest ben, de groeten
Daar ben ik het mee eens, maar er zijn grenzen. Sowieso niet zo'n fan meer van die grote hallen. Enkel nog voor bands die ik nog niet heb gezien en graag live zou willen zien, en aangezien ik zowat alles al gezien heb zou dat alleen nog The Cure zijn. En een select aantal bands/muzikanten waar ik altijd wel heen ga (QotSA) al zal daar ook een grens aan zitten qua bedrag en Neil Young, maar die komt waarschijnlijk niet meer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt ze niet vaak genoeg zien.![]()
Wordt nu de 7e of 8e keer volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze drie uur gaan spelen is het nog geen euro per minuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Ze staan voor 2 gepland dus dat is iets meer dan een euro per uurquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:54 schreef Gehenna het volgende:
Als ze drie uur gaan spelen is het nog geen euro per minuut
Ik ga wel naar Graspopquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfde geldt voor de grootte van festivals trouwens.
Yep!quote:
Het was erg goed. Een nummer of vijf dat ze de vorige keer niet hebben gespeeld. Een andere productie; niet dat “kralenscherm”quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:50 schreef MaJo het volgende:
En hoe was het? Ik baalde dat ik er niet bij was maar ik blijf erbij dat het gewoon te duur was. Tool is wel echt in mijn achting gedaald wat dat betreft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |