Die denkt nu alles te kunnenquote:Op maandag 9 september 2019 21:01 schreef Longcat. het volgende:
DEPAAI WEER MET EEN AFSTANDSCHOT DEPAYGOD![]()
![]()
Moet je bij @GGMM wezenquote:Op maandag 9 september 2019 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ontsla die onlogisch
Echt serieus het beste voor iedereen
Ik heb een extra topic gemaakt in de hoop ze een lesje te leren!quote:Op maandag 9 september 2019 21:02 schreef Nober het volgende:
Zijn de mods door de moffen afgevoerd ofzo?
[ afbeelding ]
Die is er dus niet. Komt zich straks melden voor de Haxballquote:
@Danny krijgt subsidie voor de modsquote:Op maandag 9 september 2019 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ontsla die onlogisch
Echt serieus het beste voor iedereen
Dan weet @yvonne er nu ook vanquote:Op maandag 9 september 2019 21:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is er dus niet. Komt zich straks melden voor de Haxball
Dat is zn billenmaatje,lekker spelfoutjes samen verbeteren en ondertussen niet in staat zijn een reeks te makenquote:
Haags kwartiertje en meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Danny krijgt subsidie voor de mods
@:PowerLoungen
quote:Op maandag 9 september 2019 21:02 schreef Kriegel het volgende:
Hoezo mogen die koekenbakkers zo counteren joh?
wil je rammen over straatquote:
Benieuwd of ze hiervan terug hebbenquote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is zn billenmaatje,lekker spelfoutjes samen verbeteren en ondertussen niet in staat zijn een reeks te maken
wie?quote:Op maandag 9 september 2019 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hiervan terug hebben
@:onlogisch
@:ghmm
sowquote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is zn billenmaatje,lekker spelfoutjes samen verbeteren en ondertussen niet in staat zijn een reeks te maken
Emotieloze commentator,praat ook veel te veel onzinquote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Revanches het volgende:
Snoeks, mag wel iets meer beleving in
Zo, dan hebben ze geluk. Voor hetzelfde geld was het niveau Cillessen. Stopt ie nog geen strafschop ook.quote:Op maandag 9 september 2019 21:04 schreef RipCity het volgende:
Keeper van hun is echt niveau Jeroen zoet
Dan verf ik mijn haar roze.quote:Op maandag 9 september 2019 21:05 schreef Groby het volgende:
Babel maakt de winnende in de EK finale
Oke.quote:
Liever een apathische Snoeks dan Sierd met z'n oeverloze gelul.quote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Revanches het volgende:
Snoeks, mag wel iets meer beleving in
Krulgodquote:Op maandag 9 september 2019 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo, dan hebben ze geluk. Voor hetzelfde geld was het niveau Cillessen. Stopt ie nog geen strafschop ook.
Die antwoord ga ik niet bevragenquote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk typte je dit niet met je veeghand.
Blind paard.quote:Op maandag 9 september 2019 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Malen is een beetje de Gnabry van het Nederlands elftal.
Die Antwoordquote:Op maandag 9 september 2019 21:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragen
Wel nog iets minder ver. Gnabry heeft wel meer kwaliteit, dat geef ik eerlijk toe.quote:
Ik vind daar echt bijzonder weinig aan (al is het wel kolderiek)quote:
chalant?quote:Op maandag 9 september 2019 21:08 schreef Longcat. het volgende:
Elke balcontact van Frenkie is gewoon magistraal![]()
![]()
hij doet het zo nonchalant dat het gewoon chalant wordt
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor de rust even die 2-0 dan zit het wel snor.
OHOHOquote:Op maandag 9 september 2019 21:08 schreef hjansen82 het volgende:
Tegen de Esten moet je ook op Letten.
Kopje thee, het is tenslotte maar Estlandquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Wat eten/drinken jullie bij deze wedstrijd?
Flesje Grolsch. Straks chippie erbij.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
schultenbrau uit blikquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
IJskoud bier. (Dat drink ik)quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Groene theequote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Bak koffie op net.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Niets.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Welke smaak?quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Flesje Grolsch. Straks chippie erbij.
Ik heb net een broodje kipkerrie op.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Niks mis meequote:Op maandag 9 september 2019 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje kipkerrie op.
Beerenburg.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Pannenkoek straksquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Priklimonade, bier is opquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
kostenbesparingquote:Op maandag 9 september 2019 21:12 schreef hjansen82 het volgende:
Informatie waar je niks aan aan hebt, maar toch leuk om te weten. Estland heeft hetzelfde volkslied als Finland, maar met een andere tekst.
En jij?quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Grolsch drinken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, van Grolsch gewoon de pilsner van 30 cl.
Toch niet "de water" he?quote:
Eens. Ligt altijd in mijn koelkast.quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen die geen Hertog Jan prevaleren neem ik in dezen niet meer serieus.
Utopia is voor proleten.quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef hjansen82 het volgende:
Wie vinden nog meer dat dit topic zinvoller is, dan het Utopia topic?
Heb ook een kratje HJ staan in de garage, is alleen nog niet koud.quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niveau Zoet he.quote:
student bierquote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Utopia heeft evenveel letters als kanker. Hier wil ik het graag bij laten.quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef hjansen82 het volgende:
Ik verbaas me erover hoeveel mensen daar nog elke dag naar kijken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef hjansen82 het volgende:
Brand of Jupiler mag toch ook?quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Baasquote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
student bier
doe mij maar arbeiders bier zoals amstel
Ik ken hem verder niet persoonlijk, maar goed als jij daar blij van wordt, wie houdt je tegen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef hjansen82 het volgende:
Hertog Jan is goed. Gaat er altijd in.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet persoonlijk, maar goed als jij daar blij van wordt, wie houdt je tegen.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet persoonlijk, maar goed als jij daar blij van wordt, wie houdt je tegen.
2-0quote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Het kan nog alle kanten op.
Feyenoord stond ook maar 0-2 achter in de rust.
Hebben die ook tegen Estland gespeeld?quote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Feyenoordquote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Veltman is zo fucking dom met die opzichtige overtredingen
Veltman is een kwart op zijn hoogstquote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met Veltman in de basis kan ik dat heel goed begrijpen.
Lekker counteren.quote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Belgie staat al 0-3 voor in Schotland.
Nederland
hoezo misquote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee.
Heb het nog er geregeld over dat ik jou en tjacka mis
België won ook maar met 0-2 hier in Estlandquote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Belgie staat al 0-3 voor in Schotland.
Nederland
Marin is idd echt de topspeler van Ajax op dit moment...quote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Dom dat ajax propper niet heeft gehaald ipv marin
Marin was weer slecht bij Roemeniëquote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Dom dat ajax propper niet heeft gehaald ipv marin
AZ stond ook heel lang 1-0 achter toen we OP DE BELG keken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Dan te bedenken dat hierdoor VI niet doorgaatquote:
Voetballers halen uit de Jannetten Liek is geld verbranden.quote:Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marin was weer slecht bij Roemenië
''mAaR biJ sTanDaRd wAs diE heEl goEd''
Zelfs Vormer lijkt goed in Belgiëquote:Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"dE nIeWe HaGi"quote:Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
AZ stond ook heel lang 1-0 achter toen we OP DE BELG keken.
Vormer is daar speler van het jaar geworden .quote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zelfs Vormer lijkt goed in België
Tja de belgische competitie..daar val je al snel op als je een beetje kan voetballen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat er doorheen voetballen vrij lastig is.quote:Op maandag 9 september 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom steeds die afstandsschoten
Omdat je die bal niet door negen Esten heengetikt krijgt.quote:Op maandag 9 september 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
Technisch gezien is het goed.quote:Op maandag 9 september 2019 21:24 schreef VelitoX het volgende:
Sjesus die Snoeks wordt ook steeds erger zeg.... "Estische verdediging"
Alle schoten zijn van afstand, Hans.quote:Op maandag 9 september 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
Omdat we bijna niemand hebben die een fatsoenlijke steekpass kan geven.quote:Op maandag 9 september 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
Leukquote:Op maandag 9 september 2019 21:25 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Alle schoten zijn van afstand, Hans.
Wodka wil ook weleens helpen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:25 schreef Slobeend het volgende:
In dit soort wedstrijden kun je Berghuis goed gebruiken.
Onbegrijpelijk dat Dumfries en De Roon niet spelen.quote:
In plaats van?quote:Op maandag 9 september 2019 21:25 schreef Slobeend het volgende:
In dit soort wedstrijden kun je Berghuis goed gebruiken.
Ben je er 'ns geweest?quote:Op maandag 9 september 2019 21:25 schreef hjansen82 het volgende:
Tallinn is een leuke stad om eens te bezoeken.
Dumfriesquote:Op maandag 9 september 2019 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Dumfries en De Roon niet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |