Ik weet niet wat ik precies verwachtequote:
Ik ben meer als een snack die je niet meer kan laten liggen. Je eet het één keer, en daarna wil je meer en meer.quote:Op maandag 9 september 2019 17:59 schreef -Chakotay- het volgende: nou... ik heb wel zin in een tussendoortje
![]()
quote:
Beter dan door ganzen. Dat zijn echt tering beesten.quote:
Nou dan. Teleurstelling dit.quote:Op maandag 9 september 2019 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet niet wat ik precies verwachte
en je valt er nog van af ookquote:Op maandag 9 september 2019 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben meer als een snack die je niet meer kan laten liggen. Je eet het één keer, en daarna wil je meer en meer.
Mooi zo.quote:Op maandag 9 september 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Druk, maar heel leuk weekend gehad
Bindingsangst dit dat ofzo...... denk ik.quote:
Don't go to the dark side!quote:Op maandag 9 september 2019 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
Bindingsangst dit dat ofzo...... denk ik.
Misschien moet ik maar een topic in R&P openen om eroverheen te komen.
Wanneer spreken we af?quote:Op maandag 9 september 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. De ultieme snack dus.
Oké, oké.quote:
Wat scheelt er konijn?quote:Op maandag 9 september 2019 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bindingsangst dit dat ofzo...... denk ik.
Misschien moet ik maar een topic in R&P openen om eroverheen te komen.
En ik dacht dat ik depri kon zijn..quote:Op maandag 9 september 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, oké.
Geen topic in R&P, ik ga wel een fles sterke drank zoeken en morgen de scherven bij elkaar zoeken.
Ik kan ook gaan praten met mijn vriendin over dit issue, maar dat lijkt me niet echt mannelijk gezien het gezelschap aan alfa mannetjes hier op fok.quote:Op maandag 9 september 2019 18:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik depri kon zijn..
Maar oké. Wel de fles in één keer leeg dan he.
Boeie, zou het gewoon doenquote:Op maandag 9 september 2019 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan ook gaan praten met mijn vriendin over dit issue, maar dat lijkt me niet echt mannelijk gezien het gezelschap aan alfa mannetjes hier op fok.
Je meid is juist blij als je iets met haar deelt. Want dan kan ze zich over jou ontfermen.quote:Op maandag 9 september 2019 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan praten met mijn vriendin over dit issue, maar dat lijkt me niet echt mannelijk gezien het gezelschap aan alfa mannetjes hier op fok.
quote:Op maandag 9 september 2019 18:06 schreef -Chakotay- het volgende:
even mn gevoel resetten
[ afbeelding ]
Dit nummer was echt mijn meest beluisterde nummer toen ik nog op de middelbare zatquote:
HAHA had niet door dat ie al zo oud is.quote:Op maandag 9 september 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit nummer was echt mijn meest beluisterde nummer toen ik nog op de middelbare zat
Jaquote:
STOKVISquote:Op maandag 9 september 2019 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA had niet door dat ie al zo oud is.
8 jaar alweerquote:Op maandag 9 september 2019 18:10 schreef stokj het volgende:
HAHA had niet door dat ie al zo oud is.
Ja nee, dat wilde ik dus juist voorkomen.quote:Op maandag 9 september 2019 18:10 schreef stokj het volgende:
Deze GIF zou leuker zijn geweest als er ook kots uit de bek van dat vrouwtje kwam![]()
![]()
Hoe kom je opeens bij dit nummer eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 18:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee, dat wilde ik dus juist voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |