Maar Haags vindt dansen leukquote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef JJH het volgende:
De meneer in de op heeft veel te veel lijf om zo enthousiast te dansen
Hoi haagsquote:
Buurman heeft nu weer fluitmuziek op staan i.p.v. dit nummer, maar ik verwacht 'm binnen 2 - 3 uurtjes wel weer te horen.quote:
Aan het genieten van een nieuwe werkdag?quote:
Speelt ie op zijn blokfluit?quote:Op maandag 9 september 2019 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman heeft nu weer fluitmuziek op staan i.p.v. dit nummer, maar ik verwacht 'm binnen 2 - 3 uurtjes wel weer te horen.
Zeker wel. Maandag is de mooiste dag van de week!quote:Op maandag 9 september 2019 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aan het genieten van een nieuwe werkdag?
Pamfluit indianenquote:Op maandag 9 september 2019 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman heeft nu weer fluitmuziek op staan i.p.v. dit nummer, maar ik verwacht 'm binnen 2 - 3 uurtjes wel weer te horen.
Maar goed, hij hoort continu mini-disco hier, hoewel wij het volume wel VEEL zachter hebben staan.
Nee iets van iTunes of whatever. Het is een lied wat veel hier op lijkt:quote:Op maandag 9 september 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speelt ie op zijn blokfluit?
Hmmkayquote:Op maandag 9 september 2019 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee iets van iTunes of whatever. Het is een lied wat veel hier op lijkt:
Yeshquote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vind ik wel weer passender om uit zo'n dure Bang&Olufsen set te horen!
Mooizoquote:Op maandag 9 september 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker wel. Maandag is de mooiste dag van de week!
quote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooizo
Mooie dag om aan het strand te liggen ja
Een kleine 1,5 weekquote:
Misschien moeten we er gewoon wat meer hier heen halen.quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moeten we er gewoon wat meer hier heen halen.
@:naatje_1 haha
Wie vult aan?
quote:Op maandag 9 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:madam-april
@:mickytjuh
@:amarantha
@:flippiee
@:limoentjuh
@:crack_
@:kopjechino
@:already_in_use
@:charmed_angel
@:knetterkrankjorum
@:charlotte3
Wie vult aan?
Wrom?quote:Op maandag 9 september 2019 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je aan een taxichauffeur hier moeten vragen.
zo een:quote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n lijn?
[ afbeelding ]
Of zo eentje?
[ afbeelding ]
Welnee, kom je daar nou bij?quote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n lijn?
[ afbeelding ]
Of zo eentje?
[ afbeelding ]
Ja. Dat is @JJH z'n vriendinquote:
Ben nog half aan het dromen, heb pas 1 kop koffie op.quote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, kom je daar nou bij?
Ik pas 2.quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nog half aan het dromen, heb pas 1 kop koffie op.
Haags snapt dat toch niet. En hij gelooft het ook nietquote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss en ik probeer het allemaal nog een beetje cryptisch te doen.
Minimaal een week openquote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic mag wel snel vol.
Klopt.quote:Op maandag 9 september 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags snapt dat toch niet. En hij gelooft het ook niet
Waarom geloof je het nietquote:
Rebels jijquote:Op maandag 9 september 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Ben graag tegendraads.
Is-ie per ongeluk bij een Japanner binnengelopen en was bij verbaasd dat ze geen babi pangang hadden?quote:
Gaat het?quote:Op maandag 9 september 2019 10:20 schreef Geerd het volgende:
HOMOOOS NEUKEN !!!!!! HAAGS DIKKE NIFFOOOO GDM !!!!!
Maar discord is kutquote:Op maandag 9 september 2019 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Om een beetje over zingende bejaarden te praten met 'm?
Laatste x dat ik keek welquote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heej!
U was een vrouwtje, werd er hier gevraagd?
Kopjequote:
Knetterquote:
Flipsebipsquote:
Beetje vroeg dikkiequote:
Haha. Ik lekker nietquote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond ook al om half 4 op, homo.
Ja goeie.quote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
Half 4 op, ontbijten, half 7 tweede ontbijt, half tien, pre lunch, twaalf uur lunch, twee uur/half drie post lunch, voer uur snacktijd, half 7 avondeten en dan rond half 9 nog een snack.
Zo moet je dat gewoon plannen.
quote:
Vetzak.quote:Op maandag 9 september 2019 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Mijn eetpatroon ziet er bijna hetzelfde uit als dat.
quote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
Half 4 op, ontbijten, half 7 tweede ontbijt, half tien, pre lunch, twaalf uur lunch, twee uur/half drie post lunch, voer uur snacktijd, half 7 avondeten en dan rond half 9 nog een snack.
Zo moet je dat gewoon plannen.
quote:
quote:
Je bent op de goede weg.quote:Op maandag 9 september 2019 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
178 toen ik gisteren op de weegschaal stapte.
[..]
200 aantikken moet wel lukken voor het eind van het jaarquote:Op maandag 9 september 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg.
Je lijkt mijn schoonmoeder welquote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
200 aantikken moet wel lukken voor het eind van het jaar
Moeders, daar gaan dochters op den duur ook op lijken.quote:Op maandag 9 september 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonmoeder wel
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moeders, daar gaan dochters op den duur ook op lijken.
Alhoewel, toen ik mijn chick leerde kennen 17 jaar geleden ze beft wel een lekkere moeder had.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is fancy ineens anoniem?Hele reactie aan het typen op een anonieme account in een ander topic.
#goalsquote:Op maandag 9 september 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonmoeder wel
Erg jammer welquote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is fancy ineens anoniem?Hele reactie aan het typen op een anonieme account in een ander topic.
Ze heeft FOK! verlatenquote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
quote:
Ja kan beter snel terugkomen op een ander account.quote:
Wie?quote:Op maandag 9 september 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja kan beter snel terugkomen op een ander account.
Doet ze niet, zeker niet snelquote:Op maandag 9 september 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja kan beter snel terugkomen op een ander account.
Maar waarom is ze weg?quote:
Dat wordt door eten wil je me inhalen.quote:Op maandag 9 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Nog een lange te gaan denk ik, ben ruim 100 lichter
Die zien we ook nooit meer terugquote:Op maandag 9 september 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste bezoek
26 dagen, 1 uur geleden
@Limoentjuh had in juli al vakantie als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 september 2019 11:34 schreef FlippingCoin het volgende:
mss is moentjuh wel lekker op vakantie
Samen met @devzeroquote:Op maandag 9 september 2019 11:34 schreef FlippingCoin het volgende:
mss is moentjuh wel lekker op vakantie
quote:Op maandag 9 september 2019 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:limoentjuh had in juli al vakantie als ik me niet vergis.
ahhhww vrouwloos topicquote:Op maandag 9 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:madam-april
@:mickytjuh
@:amarantha
@:flippiee
@:crack_
@:kopjechino
@:already_in_use
@:charmed_angel
@:knetterkrankjorum
@:charlotte3
Wie vult aan?
Zielig hequote:
Moet af en toe ook gebeurenquote:
Lekkerquote:Op maandag 9 september 2019 14:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze week nog, en dan vakantie
Ik blijf deze TT mooi vinden. Elke keer dat ik het zie krijg ik een lach op m'n gezichtquote:
Gelukkig lacht er verder niemand.quote:Op maandag 9 september 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ik blijf deze TT mooi vinden. Elke keer dat ik het zie krijg ik een lach op m'n gezicht
Niet zo zielig doen hè.quote:Op maandag 9 september 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig lacht er verder niemand.
Goed zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |