Je bent op de goede weg.quote:Op maandag 9 september 2019 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
178 toen ik gisteren op de weegschaal stapte.
[..]
200 aantikken moet wel lukken voor het eind van het jaarquote:Op maandag 9 september 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg.
Je lijkt mijn schoonmoeder welquote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
200 aantikken moet wel lukken voor het eind van het jaar
Moeders, daar gaan dochters op den duur ook op lijken.quote:Op maandag 9 september 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonmoeder wel
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Moeders, daar gaan dochters op den duur ook op lijken.
Alhoewel, toen ik mijn chick leerde kennen 17 jaar geleden ze beft wel een lekkere moeder had.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is fancy ineens anoniem?Hele reactie aan het typen op een anonieme account in een ander topic.
#goalsquote:Op maandag 9 september 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonmoeder wel
Erg jammer welquote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is fancy ineens anoniem?Hele reactie aan het typen op een anonieme account in een ander topic.
Ze heeft FOK! verlatenquote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
quote:
Ja kan beter snel terugkomen op een ander account.quote:
Wie?quote:Op maandag 9 september 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja kan beter snel terugkomen op een ander account.
Doet ze niet, zeker niet snelquote:Op maandag 9 september 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja kan beter snel terugkomen op een ander account.
Maar waarom is ze weg?quote:
Dat wordt door eten wil je me inhalen.quote:Op maandag 9 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Nog een lange te gaan denk ik, ben ruim 100 lichter
Die zien we ook nooit meer terugquote:Op maandag 9 september 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste bezoek
26 dagen, 1 uur geleden
@:limoentjuh
@Limoentjuh had in juli al vakantie als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 september 2019 11:34 schreef FlippingCoin het volgende:
mss is moentjuh wel lekker op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |