Slik je voedsel/drinken ook lastig?quote:Op zondag 8 september 2019 18:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb vandaag gewoon helemaal geen eetlust. Dit is echt heel slecht
Zaad?quote:Op zondag 8 september 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja water gaat wel maar andere dingen krijg ik niet doorgeslikt lol
Lag ook niet op de loerquote:Op zondag 8 september 2019 18:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou niet dat haags hem ging kapen
Is je dralla hard of zacht, donker of licht?quote:Op zondag 8 september 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja water gaat wel maar andere dingen krijg ik niet doorgeslikt lol
Wie is dralla?quote:Op zondag 8 september 2019 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Is je dralla hard of zacht, donker of licht?
Ontlasting was ook prima geweest. En geen idee, vandaag nog niet de behoefte gehad te ontlasten.quote:
Geen zorgen, Geerd is #altijdreadyquote:Op zondag 8 september 2019 20:24 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Altijd, maar het is nog altijd niet gelukt
Genoeg zwart rijders die hij voor een blaas op zijn vlees fluit door kan laten gaan zonder boetequote:Op zondag 8 september 2019 20:25 schreef SoS87 het volgende:
Verder dan op een fluit blazen komt ie voorloopig niet
Dan weet hij ook vast de ontmoetingsplaatsen langs het spoorquote:Op zondag 8 september 2019 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genoeg zwart rijders die hij voor een blaas op zijn vlees fluit door kan laten gaan zonder boete
Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 8 september 2019 20:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan weet hij ook vast de ontmoetingsplaatsen langs het spoor
Inderdaad, zo zit de hedendaagsche maatschappij in elkaar.quote:Op zondag 8 september 2019 20:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mensen doen alles voor die money, ze verraden hun familie voor een stukje papier
quote:
quote:
Dat heet in de volksmond 'je klassiekers kennen'quote:
Jaaaaaaquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heet in de volksmond 'je klassiekers kennen'
Ik ga zo luisteren...ken het nietquote:
Over klassiekers gesprokenquote:
Ik heb ook al ABBA opgezetquote:Op zondag 8 september 2019 21:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaaaaik ga even ABBA opzetten nu
[..]
Bijna iedereen kent deze wel.
[..]
Ik ga zo luisteren...ken het niet
hallo broer konijnquote:
Wat voor muziek luister je graag?quote:
quote:
Diverse. Van oldies, rock tot pop.quote:Op zondag 8 september 2019 21:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je graag?
Dat willen we allemaal wel.quote:
Ohja Musequote:
Dan ben je de uitzondering gok ikquote:
Dat is wel waar.quote:Op zondag 8 september 2019 21:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal hem vast worst wezen met wie![]()
Grapje, Geerd!
quote:Op zondag 8 september 2019 21:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik wil geen slurf, ik wil een poes.![]()
Jaa, Muse mijn favo.quote:Op zondag 8 september 2019 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja Muse
[..]
Dan ben je de uitzondering gok ik
Je eet van beide borden?quote:Op zondag 8 september 2019 21:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil beide maar slurf heb ik al.
Denken dat mijn gestel niet #READY isquote:Op zondag 8 september 2019 21:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb je een sterk gestel dan? Want Fancy kan fucking moeilijk doen
Hoe had ik dat nou vergetenquote:Op zondag 8 september 2019 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Denken dat mijn gestel niet #READY is![]()
Licht of legt Nijmegen aan de Rijn?quote:Op zondag 8 september 2019 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
@:BoneThugss BT mattie!![]()
#Altijdready met die opmerkingen!!!
:$quote:
Geen van beide, Nijmegen ligt aan de Waal.quote:Op zondag 8 september 2019 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Licht of legt Nijmegen aan de Rijn?
Wat wou je voor ons streamen?quote:Op zondag 8 september 2019 21:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Achterlijke stream doet het weer niet
Vuile oplichterquote:Op zondag 8 september 2019 21:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen van beide, Nijmegen ligt aan de Waal.
Nee dat niet. Maar dan heb ik nog steeds een slurf alleen van dat bord eet ik niet.. Ofzoietsquote:
Nee ik kijk Finland-Italie maar omdat mijn ouders weigeren satteliet te nemen moet ik via streams maar dat werkt zo slechtquote:
Bont en blauw?quote:
Oh gelukkig maar. Pas op dat je geen haren opeet uit het bord waar je uit eet he.quote:Op zondag 8 september 2019 21:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar dan heb ik nog steeds een slurf alleen van dat bord eet ik niet.. Ofzoiets
Vroeg kon je via zo een dreambox nog op de satelliet terwijl je niet betaalde.quote:Op zondag 8 september 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik kijk Finland-Italie maar omdat mijn ouders weigeren satteliet te nemen moet ik via streams maar dat werkt zo slecht
Geld is niet eens het probleem, meer dat het lelijk is en dat het zo 'onnederlands' staatquote:Op zondag 8 september 2019 21:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Vroeg kon je via zo een dreambox nog op de satelliet terwijl je niet betaalde.
Als er een Italiaanse goal wordt gescoord heb je wel de uitvoerige vreugde van een Italiaan als commentator.quote:Op zondag 8 september 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geld is niet eens het probleem, meer dat het lelijk is en dat het zo 'onnederlands' staat
Eerder viesmad danquote:Op zondag 8 september 2019 21:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Als er een Italiaanse goal wordt gescoord heb je wel de uitvoerige vreugde van een Italiaan als commentator.
Heel erg leuk! Weer genoeg gelachenquote:
Ga zo douchen en even een kijkje nemen, want ben vol op mijn ass geraaktquote:
Je hebt je eerste ervaring op die plek meegemaakt?quote:Op zondag 8 september 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ga zo douchen en even een kijkje nemen, want ben vol op mijn ass geraakt
Geen commentaarquote:Op zondag 8 september 2019 21:33 schreef stokj het volgende:
Je hebt je eerste ervaring op die plek meegemaakt?![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:
Op jouw Tinder?quote:Op zondag 8 september 2019 21:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er zit 1 of ander labiel 15-jarig kind constant flirtpogingen te doen, pleurt op lol.
Niet op ingaan, hou jezelf veilig.quote:Op zondag 8 september 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeee via Discord, tinder had ik er gelijk afgepleurd
Haha nee hoorquote:Op zondag 8 september 2019 21:36 schreef stokj het volgende:
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
wist niet dat je van dat soort dingen hield maar ik hoop dat het niet al te pijn deed en je ervan hebt genoten!
Jij bent D?quote:Op zondag 8 september 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Ben niet veel geraakt gelukkig. Wel veel mensen geraakt door mij![]()
Heb een erg leuke dag gehad. Nu even douchen, want ben vies!
quote:Op zondag 8 september 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Ben niet veel geraakt gelukkig. Wel veel mensen geraakt door mij![]()
Heb een erg leuke dag gehad. Nu even douchen, want ben vies!
Heel goed!quote:Op zondag 8 september 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet neeHoud het zakelijk
Alleen wel enorm gaar dat ik dus wel aandacht krijg van dat soort mensenquote:
Ja, maar daar kan je niks aan doen. Sommige kleuters vinden zichzelf heel volwassen en denken zo met een volwassen aan te kunnen pappen.quote:Op zondag 8 september 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen wel enorm gaar dat ik dus wel aandacht krijg van dat soort mensenBlijkbaar doe ik nog steeds iets heel fout
Ja geen idee. Ik geef het op i.i.gquote:Op zondag 8 september 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan je niks aan doen. Sommige kleuters vinden zichzelf heel volwassen en denken zo met een volwassen aan te kunnen pappen.
Ik ben wel echt een alfavrouwtje zeg maar, alleen ik heb vandaag gepaintballed. Dus ik denk dat je de verkeerde kant op zat te denkenquote:Op zondag 8 september 2019 22:00 schreef JJH het volgende:
Dominant, degene die de klappen uitdeelt. Of zit ik helemaal de verkeerde kant op te denken.
Ooooh..quote:Op zondag 8 september 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben wel echt een alfavrouwtje zeg maar, alleen ik heb vandaag gepaintballed. Dus ik denk dat je de verkeerde kant op zat te denken
Jij dacht dat ik een spannende date had gehad?quote:
Ja.quote:Op zondag 8 september 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik een spannende date had gehad?
Was ook de eerste keer voor mij, geen idee wat ik er precies van moest verwachten. Het is gewoon lekker op mensen schietenquote:Op zondag 8 september 2019 22:08 schreef JJH het volgende:
Paintball is ook tof. Heb ik nog nooit gedaan trouwens.
Ga ik onthouden. Komt het een klein beetje in de buurt bij lasergamen, maar dan heftiger?quote:Op zondag 8 september 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was ook de eerste keer voor mij, geen idee wat ik er precies van moest verwachten. Het is gewoon lekker op mensen schieten![]()
Raad het je aan zeker een keer te doen met vrienden!
Nee, is het ook niet echt. Lasertag is wel echt anders. Paintball is meer een soort live versie van COD. Je bent constant aan het rennen, duiken, schieten. Sommige mensen doen lekker sprayen met hun geweer, anderen spelen het tactischer. Maar net wat je leuk vindt.quote:Op zondag 8 september 2019 22:11 schreef JJH het volgende:
Ga ik onthouden. Komt het een klein beetje in de buurt bij lasergamen, maar dan heftiger?
Helemaal doodop dus na afloop.quote:Op zondag 8 september 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet echt. Lasertag is wel echt anders. Paintball is meer een soort live versie van COD. Je bent constant aan het rennen, duiken, schieten. Sommige mensen doen lekker sprayen met hun geweer, anderen spelen het tactischer. Maar net wat je leuk vindt.
Ja, hele workout. Ben net in de douche geweest en lig al op bedquote:Op zondag 8 september 2019 22:20 schreef JJH het volgende:
Helemaal doodop dus na afloop.
Maar je hebt toch maar een beperkt aantal balletjes? Ik zou 't meer tactisch spelen.of ik moet daar echt slecht in zijn.
LOL ...quote:Op zondag 8 september 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben wel echt een alfavrouwtje zeg maar, alleen ik heb vandaag gepaintballed. Dus ik denk dat je de verkeerde kant op zat te denken
Klinkt tof.quote:Op zondag 8 september 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, hele workout. Ben net in de douche geweest en lig al op bed
Klopt. Ligt eraan welk pakket dat je neemt. Wij hadden 500 balletjes p.p.
Ik speelde het ook tactischer. Alleen jammer dat onze tegenstanders uit alleen maar mannen bestonden, en zij dachten van 'oh we gaan geen meisjes schieten' ofzo. Mijn vrienden werden vol geraakt en ik ben bijna niet geraakt..
Nee maar ik haat dat, omdat ik een meisje ben wil niet zeggen dat ik het niet kan hebben. Anders zou ik ook niet meedoen met het spelquote:Op zondag 8 september 2019 22:28 schreef JJH het volgende:
Klinkt tof.
Ik zou over dat laatste niet zo zeuren.
Zou speciaal voor jou alle 500 op jou schietenquote:Op zondag 8 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maar ik haat dat, omdat ik een meisje ben wil niet zeggen dat ik het niet kan hebben. Anders zou ik ook niet meedoen met het spel
Had echt zoiets van; schiet gewoon op mij
Ik zou geen medelijden hebben.quote:Op zondag 8 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maar ik haat dat, omdat ik een meisje ben wil niet zeggen dat ik het niet kan hebben. Anders zou ik ook niet meedoen met het spel
Had echt zoiets van; schiet gewoon op mij
Dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zondag 8 september 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zou speciaal voor jou alle 500 op jou schieten
Eindelijk iemand!quote:Op zondag 8 september 2019 22:31 schreef JJH het volgende:
Ik zou geen medelijden hebben.
Hoe was het met je bil afgelopen?
Was ook de bedoelingquote:Op zondag 8 september 2019 22:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat klinkt als een doodsverwensing aan jezelf
We zaten te twijfelen tussen Antwerpen en Rotterdam, maar vriend van mij was jarig dus hij mocht kiezen en het is Rotterdam geworden.quote:
Oh wow mijn stad bezoeken zonder toestemming???quote:Op zondag 8 september 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We zaten te twijfelen tussen Antwerpen en Rotterdam, maar vriend van mij was jarig dus hij mocht kiezen en het is Rotterdam geworden.
Was wel redelijk klein hier.
Mag je doen hoor, tijdens het spelen heb je toch een masker opquote:Op zondag 8 september 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou nou nou
Ik zou jou toch nooit daar raken
Rotterdam kent mij, ik mocht gewoon hoorquote:Op zondag 8 september 2019 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh wow mijn stad bezoeken zonder toestemming???
Wil het best eens doen haha, maar niet tussen je ogen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mag je doen hoor, tijdens het spelen heb je toch een masker op
Doe voor de zekerheid maar een foto alsnogquote:Op zondag 8 september 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eindelijk iemand!![]()
Heb gekeken en zie geen blauwe plek. Wel op mijn buik en bovenbeen een paar
Morgen zul je het wel voelen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eindelijk iemand!![]()
Heb gekeken en zie geen blauwe plek. Wel op mijn buik en bovenbeen een paar
Kan niet genoeg uitzoomenquote:Op zondag 8 september 2019 22:38 schreef Geerd het volgende:
Doe voor de zekerheid maar een foto alsnog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah dan zal 1 van mijn onderbazen wel toestemming hebben gegeven.quote:Op zondag 8 september 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam kent mij, ik mocht gewoon hoor
Nee, echt van die ronde. Geen idee hoe ik het uit moet leggenquote:Op zondag 8 september 2019 22:38 schreef JJH het volgende:
Morgen zul je het wel voelen.
Zijn het van die hele smerige grote?
nog vaakaansie?quote:Op zondag 8 september 2019 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid maar een foto alsnog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens foto's gezien...quote:Op zondag 8 september 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, echt van die ronde. Geen idee hoe ik het uit moet leggen
Nu zijn ze nog rood, maar zullen wel snel blauw worden.
Nee, ik weet wat je bedoelt en zo erg is het nietquote:Op zondag 8 september 2019 22:40 schreef JJH het volgende:
Ik heb wel eens foto's gezien...
Maar dat zal wel van dichterbij geweest zijn.
Toch nog best groot?quote:Op zondag 8 september 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat je bedoelt en zo erg is het nietZe zijn zo groot als een ¤2 munt ongeveer.
Ooooh. Dan valt het allemaal wel mee.quote:Op zondag 8 september 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat je bedoelt en zo erg is het nietZe zijn zo groot als een ¤2 munt ongeveer.
Heb ik echt de energie niet voor denk ikquote:
je bent toch een jonge meid.quote:Op zondag 8 september 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik echt de energie niet voor denk ik
Had volgend weekend ook al iets te doen dacht ik, maar geen idee wat.
Door een mens of een dier?quote:Op zondag 8 september 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Werd net ineens in m'n arm gebetenWat heb ik misdaan
Voor je het weet ben ik alweer 30 he. Jaren gaan tellen nu!quote:
Goed verhaal lekker kort ook ..doen we niks meequote:Op zondag 8 september 2019 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn wedstrijdanalyse: Finland begon goed aan de wedstrijd, met de juiste pressing. Echter werd al snel duidelijk dat ze een verbindingsspeler missen. Tegen de kleinere landen kan je hier mee wegkomen, tegen een grootmacht als Italie lastig. Italie was scherper en had gewoon meer kwaliteit. Het eerste doelpunt van Immobile was pure klasse, de penalty die voor Finland volgde was voornamelijk individuele kwaliteit na een geniale dribbel van de Finse superster Pukki. De penalty die Italie daarna aan de andere kant kreeg was discutabel, maar het zijn de nieuwe regels. Een gelijkspel zou geflatteerd zijn geweest, maar Finland had zeker recht op een puntje. Dat Italie hier vanavond vertrok met de 3 punten is dan ook meer te wijten aan het blunderen van de Finse verdediging dan echt goed spel.
Een wedstrijd van 95 min in 8 zinnen, ideaal toch!quote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed verhaal lekker kort ook ..doen we niks mee
Pfff. Broekie.quote:Op zondag 8 september 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik alweer 30 he. Jaren gaan tellen nu!
Lichamelijk mag ik dan nog wel jong zijn (al gaat dat ook niet altijd op), mentaal ben ik minstens 40.quote:
Geilquote:Op zondag 8 september 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lichamelijk mag ik dan nog wel jong zijn (al gaat dat ook niet altijd op), mentaal ben ik minstens 40.
quote:Op zondag 8 september 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lichamelijk mag ik dan nog wel jong zijn (al gaat dat ook niet altijd op), mentaal ben ik minstens 40.
Ja maar jij bent een man, over het algemeen zijn mannen mentaal wat jonger dan dat ze werkelijk zijn. Maar word je dan zoveel jonger geschat, of bedoel je meer je gedrag?quote:Op zondag 8 september 2019 22:54 schreef JJH het volgende:
zo'n wijze dame?
Ik heb vaker dat ik 15 jaar (of meer) jonger ben dan ouder.
Mentaal.quote:Op zondag 8 september 2019 22:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man, over het algemeen zijn mannen mentaal wat jonger dan dat ze werkelijk zijn. Maar word je dan zoveel jonger geschat, of bedoel je meer je gedrag?
Wijs wil ik mezelf niet noemen, maar ben wel vrij volwassen voor mijn leeftijd
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 8 september 2019 22:59 schreef JJH het volgende:
Mentaal.
Meestal qua leeftijd wel redelijk in de buurt.
Dat je al aan je krakende botten voelt dat het gaat regenen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 8 september 2019 23:03 schreef JJH het volgende:
nou.
Er zijn momenten dat ik er anders over denk.
Nee, maar uit bed komen ofzo. En ik kan niet langer dan 10 tellen meer op m'n hurken zitten.quote:Op zondag 8 september 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat je al aan je krakende botten voelt dat het gaat regenen bijvoorbeeld?
Ow das wel ernstig, lukt mij wel nog met een licht versleten knie (te lang veel te veel belast)quote:Op zondag 8 september 2019 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar uit bed komen ofzo. En ik kan niet langer dan 10 tellen meer op m'n hurken zitten.
Kan me voorstellen dat dat lastig is. En waar heb je dan last van met uit bed komen?quote:Op zondag 8 september 2019 23:06 schreef JJH het volgende:
Nee, maar uit bed komen ofzo. En ik kan niet langer dan 10 tellen meer op m'n hurken zitten.
Gewoon de eerste 10 stappen. Trap af moet ook kalm.quote:Op zondag 8 september 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat lastig is. En waar heb je dan last van met uit bed komen?
Dat heb ik nooit goed gekund, hurken
Ik rol altijd letterlijk uit bed.
Ik zie dit echt al voor me, met zo'n bejaarden trapliftjequote:Op zondag 8 september 2019 23:11 schreef JJH het volgende:
Gewoon de eerste 10 stappen. Trap af moet ook kalm.we hebben een hoge boxspring, dus dat scheelt.
Lolquote:Op zondag 8 september 2019 23:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zie dit echt al voor me, met zo'n bejaarden trapliftje
Truste chickyquote:Op zondag 8 september 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg eruit. Nog één weekje en dan eindelijk vakantie
Dat dan weer niet.quote:Op zondag 8 september 2019 23:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zie dit echt al voor me, met zo'n bejaarden trapliftje
Gewoon WW en dan zwart bijverdienen tochquote:Op zondag 8 september 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werk je nog steeds of zit je weer in de WW?
quote:Op zondag 8 september 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werk je nog steeds of zit je weer in de WW?
Ja dan moeten ze de uitkerings maar hoger gooienquote:Op zondag 8 september 2019 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon WW en dan zwart bijverdienen toch
dan hoef je niet veel te doen neequote:Op zondag 8 september 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze de uitkerings maar hoger gooien
Ja SOS heeft daar ook de vruchten van geplukt, rechtstreekt de uitkering in en lekker chillen, beetje zuipen beetje stelenquote:Op zondag 8 september 2019 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan hoef je niet veel te doen nee
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zondag 8 september 2019 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon WW en dan zwart bijverdienen toch
Ik in mijn beroep wel, jammer manquote:Op zondag 8 september 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met zwart werk teken je doorgaans niks
Met zwart werk toch nietquote:Op zondag 8 september 2019 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik in mijn beroep wel, jammer man
Juistquote:Op zondag 8 september 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met zwart werk toch niet
Of de uitlijning dan
Roken ze bij jouw werk ook wel eens een dikke spliff terwijl ze een tegel in de grond slaan maar dan perongeluk zichzelf begraven omdat ze delusioneel zijn geworden door de dikke spliff?quote:
Nee, wel eens een collega gehad die wiettoppen heeft afgeknipt van een tuin naast één waar wij bezig waren.quote:Op maandag 9 september 2019 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Roken ze bij jouw werk ook wel eens een dikke spliff terwijl ze een tegel in de grond slaan maar dan perongeluk zichzelf begraven omdat ze delusioneel zijn geworden door de dikke spliff?
Dat hebben we op FOK! allemaalquote:Op maandag 9 september 2019 00:03 schreef SoS87 het volgende:
Flatje heeft goede opleiding en dito baan toch?
Lol watquote:Op maandag 9 september 2019 00:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, wel eens een collega gehad die wiettoppen heeft afgeknipt van een tuin naast één waar wij bezig waren.
Buurman was heel boos
Ik zit nog op schoolquote:Op maandag 9 september 2019 00:03 schreef SoS87 het volgende:
Flatje heeft goede opleiding en dito baan toch?
We waren er al drie keer geweest en roken het ook wel, op een gegeven moment groeide het door de schutting in en heeft hij alles afgekniptquote:
Nog wel betaald gekregen?quote:Op maandag 9 september 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We waren er al drie keer geweest en roken het ook wel, op een gegeven moment groeide het door de schutting in en heeft hij alles afgeknipt![]()
Met piepende banden weggereden
Wij wisten nergens vanquote:Op maandag 9 september 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog wel betaald gekregen?
Per gramquote:Op maandag 9 september 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog wel betaald gekregen?
Zeker, goed werk afgeleverdquote:Op maandag 9 september 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar voor de orginele klus?
Was ie er nog niet uit dan?quote:Op maandag 9 september 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb raam open, even de warmte eruit
Dit zag ik voorbij komen op Reddit vandaagquote:
Was nog steeds ruim boven 20 graden, overdag wordt het gewoon goed opgewarmd met een beetje zonquote:
Hier is het niet boven de 20,5c geweestquote:Op maandag 9 september 2019 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was nog steeds ruim boven 20 graden, overdag wordt het gewoon goed opgewarmd met een beetje zon
quote:Op maandag 9 september 2019 00:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit zag ik voorbij komen op Reddit vandaag+1 als je die ene nog kent
[ afbeelding ]
Wel leuk gevonden jaquote:Op maandag 9 september 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Massale haat maar kon er wel om lachen
Dat met die stopwatch was gewoon lelijk manquote:Op maandag 9 september 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje respect voor Dirk Kuyt hij heb ook bij utrecht gespeeld
Neequote:Op maandag 9 september 2019 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje respectloos tov Kuyt, de held van de kuip?
kwartiertjuuuuuuuuuuuhquote:
👊💪quote:Op maandag 9 september 2019 05:00 schreef sp3c het volgende:
kwam wat moeizaam uit mijn bedje hoor vandaag maar ik ben er, wakker, ready, scherp als een mes
soort van
En hoe is het met jou op deze prachtige maandagmorgen?quote:
Goed goed, met jou?quote:Op maandag 9 september 2019 05:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En hoe is het met jou op deze prachtige maandagmorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |