Ja natuurlijk gebeurt dit echt in Nederland anders had je geen McDrive hequote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:
Ouders die met hun kinderen door de McDrive rijden, bizar.
Wat voor opvoeding geef je je kinderen dan?
En nee, ik heb niet over Amerika, dit gebeurt echt in NL!
Tja, nu heeft mijn klacht dus ook betrekking op jou. Maar ben je serieus? Vind je dit echt normaal? Weet je partner ook dat je dit doet?quote:Op zondag 8 september 2019 16:57 schreef Ridocar het volgende:
Ja, ik ga ook wel eens door de drive met gezin. En nu?
Dat is dan weer een lastige, want dat voer van de Mac gaat al half lauw de zak in, dus tegen de tijd dat je thuis bent is het koud.quote:Op zondag 8 september 2019 17:03 schreef Repentless het volgende:
Fastfood halen met je kinderen, waarbij je voor het gemak in de auto blijft zitten, zodat je het daarna wellicht gezellig samen thuis kunt opeten, wordt nu ook al gelinkt aan opvoeding.
Wat is hier in hemelsnaam mis mee?
Jawel, ze weet alleen niet dat ik voor de gein ook weleens andere vrouwen neuk.quote:Op zondag 8 september 2019 17:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Tja, nu heeft mijn klacht dus ook betrekking op jou. Maar ben je serieus? Vind je dit echt normaal? Weet je partner ook dat je dit doet?
Als jij eerst eens uitlegt wat er zo verkeerd/abnormaal aan is, kun je wellicht ook inhoudelijke reacties verwachten.quote:Op zondag 8 september 2019 17:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Tja, nu heeft mijn klacht dus ook betrekking op jou. Maar ben je serieus? Vind je dit echt normaal? Weet je partner ook dat je dit doet?
Zolang ze maar een happy meal speeltje krijgen interesseert het ze geen ruk waar ze zitten als ze die friet naar binnen stouwen hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele last van, ik vind het alle zielig voor die kinderen (op lange termijn)
Vooral zielig als je kind er nog nooit is geweestquote:Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele last van, ik vind het alle zielig voor die kinderen (op lange termijn)
Tegenwoordig is het echt niet zo lauw meer. Wachttijden zijn wat langer omdat er veel meer bereid wordt op bestelling.quote:Op zondag 8 september 2019 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan weer een lastige, want dat voer van de Mac gaat al half lauw de zak in, dus tegen de tijd dat je thuis bent is het koud.
Tenzij je heel dichtbij woont, maar dan is het weer raar om met de auto te gaan halen.
Dat zou wel kunnen, hoewel het hier dan nog steeds lauw zou zijn bij thuiskomst.quote:Op zondag 8 september 2019 17:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het echt niet zo lauw meer. Wachttijden zijn wat langer omdat er veel meer bereid wordt op bestelling.
Daarnaast: als je een dagje weg bent geweest en op de terugweg bij de dichtstbijzijnde McDonald's bij je huis nog even snel wat eten meeneemt, kan toch?
Gezondheidsproblemen als gevolg van slechte voeding en overgewicht hebben de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen in de westerse wereld. Voor het eerst in erg lange tijd zijn er gebieden in e westerse wereld waar de levensverwachting van kinderen niet hoger is dan die van hun ouders door hieraan gerelateerd problemen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als jij eerst eens uitlegt wat er zo verkeerd/abnormaal aan is, kun je wellicht ook inhoudelijke reacties verwachten.
Tot nu toe stel je alleen maar vragen.
Je kan het ook thuis opeten hequote:Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gezondheidsproblemen als gevolg van slechte voeding en overgewicht hebben de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen in de westerse wereld. Voor het eerst in erg lange tijd zijn er gebieden in e westerse wereld waar de levensverwachting van kinderen niet hoger is dan die van hun ouders door hieraan gerelateerd problemen.
Die basis wordt gelegd in de kindheid, opvoeding. Ik zeg echt niet dat je nooit een keer met een kind naar de McDonalds kunt gaan, maar de McDrive is wel een overtreffende trap. Wat voor raar beeld van voedsel breng je je kinderen dan bij? Een maaltijd nuttigen in een auto? Are you kidding me?
Er zijn ook mensen die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel. Hoe denken jullie hier over?
Daarom eet je macvoer op de achterbank. Wat een opvoeding geef je als je ze leert dat de mac donalds een restaurant is.quote:Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gezondheidsproblemen als gevolg van slechte voeding en overgewicht hebben de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen in de westerse wereld. Voor het eerst in erg lange tijd zijn er gebieden in e westerse wereld waar de levensverwachting van kinderen niet hoger is dan die van hun ouders door hieraan gerelateerd problemen.
Die basis wordt gelegd in de kindheid, opvoeding. Ik zeg echt niet dat je nooit een keer met een kind naar de McDonalds kunt gaan, maar de McDrive is wel een overtreffende trap. Wat voor raar beeld van voedsel breng je je kinderen dan bij? Een maaltijd nuttigen in een auto? Are you kidding me?
Er zijn ook mensen die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel. Hoe denken jullie daar dan over?
Wordt het eten een stuk gezonder van jaquote:
Je kan wel bijdehand lopen doen, maar er genoeg research voor handen waaruit blijkt dat hoe je eet (als zijn dat je je bewust bent van je eetmoment in plaats van snel onderweg iets naar binnen schuif) echt van invloed is op gezondheid op lange termijn. Google maar!quote:Op zondag 8 september 2019 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het eten een stuk gezonder van ja
Flikker toch op manquote:Op zondag 8 september 2019 17:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je kan wel bijdehand lopen doen, maar er genoeg research voor handen waaruit blijkt dat hoe je eet (als zijn dat je je bewust bent van je eetmoment in plaats van snel onderweg iets naar binnen schuif) echt van invloed is op gezondheid op lange termijn. Google maar!
Is doorgaans niet halalquote:Op zondag 8 september 2019 17:25 schreef tralalala het volgende:
Terechte klacht, ga gewoon naar een oerhollandse snackbar.
Iets zegt me dat je via google snel bevestiging vond, en geen tegenargumenten kan bedenken en er daarom maar snel een oneliner in gooit.quote:
Wow. Op de achterbank van je schrale stationwagen wat fastfood naar binnen schuiven. Way to go. Als je dit ziet als een leuke belevenis, sta ik echt perplex.quote:Je kind een keer per maand een leuke belevenis geven bij de Mac, wat voor een kind niks anders is dan dat, doet niks af aan de opvoeding van ouders en hun standaard eetgewoontes
Denken dat ik de moeite neem om dat te googlen. Is algemeen bekend inderdaad, maar doet niks af aan jouw lachwekkende topicquote:Op zondag 8 september 2019 17:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je via google snel bevestiging vond, en geen tegenargumenten kan bedenken en er daarom maar snel een oneliner in gooit.
[..]
Wow. Op de achterbank van je schrale stationwagen wat fastfood naar binnen schuiven. Way to go. Als je dit ziet als een leuke belevenis, sta ik echt perplex.
Dus als je met je auto wat te eten haalt, breng je je kinderen een raar beeld van voedsel bij.quote:Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel. Hoe denken jullie daar dan over?
Props dat je dat ieder geval niet gaat ontkennen, dat valt dan nog mee.quote:
Ik wist niet dat er mensen waren die thuis dat opeten, omdat het dan al koud is zoals Leandra al aangaf. De klacht heeft expliciet betrekking op de kinderen die het in de auto moeten opeten.quote:Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Repentless het volgende:
Dus als je met je auto wat te eten haalt, breng je je kinderen een raar beeld van voedsel bij.
Dat vind ik kwalijker dan je topic. Eten hoort ook sociaal te zijn. Maar met je kinderen een leuke dag hebben, naar de Mac gaan en het vervolgens thuis op te eten is dat dan ookquote:Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Props dat je dat ieder geval niet gaat ontkennen, dat valt dan nog mee.
Maar wat vind jij bijvoorbeeld van ouders die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel?
Dan zouden we wel een stuk minder vlees etenquote:Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dus als je met je auto wat te eten haalt, breng je je kinderen een raar beeld van voedsel bij.
Als je jouw redenering hanteert, is het al vreemd dat je eten bij een supermarkt haalt. Dan zou je dus zelf je groenten moeten verbouwen en oogsten en samen met je kinderen met een speer op jacht moeten naar een stukje vlees.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, het gaat niet om het thuis opeten, maar eten in de auto.quote:Op zondag 8 september 2019 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik kwalijker dan je topic. Eten hoort ook sociaal te zijn. Maar met je kinderen een leuke dag hebben, naar de Mac gaan en het vervolgens thuis op te eten is dat dan ook
Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien!quote:Op zondag 8 september 2019 17:35 schreef Fok-it het volgende:
En in de auto, tsja. Volgens mij doen vrij weinig gezinnen met kinderen dat hoor.
Tsja, ook dat vind ik minder kwalijk dan voor de tv. Je hebt in de auto ook gewoon sociale interactie. En gezien je stilstaat meer aandacht voor je eten dan dat er gereden wordtquote:Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, het gaat niet op het thuis opeten, maar eten in de auto.
[..]
Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien!
Ik had het er dus over, met degene die naast mij zat, en die zei dat tokkies dit regelmatig doen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:37 schreef Zilverberk het volgende:
Maar TS, heb je bewijs dat die ouders dat herhaaldelijk doen dan? Misschien is het een eenmalige grap om te laten zien hoe erg de auto daarna stinkt?
Vage bron zeg.quote:Op zondag 8 september 2019 17:38 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik had het er dus over, met degene die naast mij zat, en die zei dat tokkies dit regelmatig doen.
Haha, precies dit soort volk dus. Fijn dat er toch mensen zijn die het begrijpen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
Ik doe het dagelijks hoor, kleine Delano en Tiffany blieven geen groenvoer.
Even snel naar de Mc Drek wat Big Tasty's scoren. Lekker door de Mc Drive zodat ik gewoon m'n ouwe joggingbroek en hempie aan kan houwen en rustig in de auto een sjekkie kan paffen tot het klaar is. Ook wel zo handig dat ik dan in de auto kan blijven, anders gaan Delano en Tiffany natuurlijk weer met elkaar op de vuist en kan ik een oogje op Rex houden dat-ie niet weer op de achterbank gaat zitten schijten. De vlekken de lucht van de vorige keren heb ik er ook al niet uit gekregen.
Vroeger vaak genoeg gedaan en ik ben verre van in een tokkie milieu opgegroeidquote:Op zondag 8 september 2019 17:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha, precies dit soort volk dus. Fijn dat er toch mensen zijn die het begrijpen.
Als je dat al doet alleen als je een auto met leren bekleding hebt...quote:Op zondag 8 september 2019 17:35 schreef Fok-it het volgende:
En in de auto, tsja. Volgens mij doen vrij weinig gezinnen met kinderen dat hoor. Die eten dat dan daar binnen op eerder
Iedereen heeft een andere definitie van tokkie denk ik. Daarbij zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 8 september 2019 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger vaak genoeg gedaan en ik ben verre van in een tokkie milieu opgegroeid
Lol. Dan wil ik erg graag je definitie bij deze horenquote:Op zondag 8 september 2019 17:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie van tokkie denk ik. Daarbij zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
En waarom wilde hij dat graag? (in plaats van binnen te eten)quote:Op zondag 8 september 2019 17:41 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij pas wel een keer met de 8-jarige door de McDrive geweest, vooral omdat hij dat graag wilde.
Toch denk ik dat verreweg de meesten mensen die het doen gewoon 1 of 2x per maand naar de Mac gaan.quote:Op zondag 8 september 2019 17:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha, precies dit soort volk dus. Fijn dat er toch mensen zijn die het begrijpen.
Dat an sich vind ik al niet normaal hoor. Ik vind de praktijken die McDonalds bezigt m.b.t.kindermarketing anno 2019 sowieso niet meer kunnen, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 8 september 2019 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch denk ik dat verreweg de meesten mensen die het doen gewoon 1 of 2x per maand naar de Mac gaan.
Wanneer heeft de Mc hun marketing NIET op kinderen gericht?quote:Op zondag 8 september 2019 17:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat an sich vind ik al niet normaal hoor. Ik vind de praktijken die McDonalds bezigt m.b.t.kindermarketing anno 2019 sowieso niet meer kunnen, maar dat is een andere discussie.
Dat is het hele idee he. Kinderen lokken met speelgoed en zoetigheid, om ze een levenlang 'verslaafd' te maken aan hun inferieure ongezonde voeding.quote:Op zondag 8 september 2019 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wanneer heeft de Mc hun marketing NIET op kinderen gericht?
En die burgers zijn nog niet eens halal ook!quote:Op zondag 8 september 2019 17:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is het hele idee he. Kinderen lokken met speelgoed en zoetigheid, om ze een levenlang 'verslaafd' te maken aan hun inferieure ongezonde voeding.
En mensen die ziekenwagens tegenhouden door kruispunten te blokkeren?quote:Op zondag 8 september 2019 17:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere definitie van tokkie denk ik. Daarbij zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
Wat is daarmee?quote:Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
En mensen die ziekenwagens tegenhouden door kruispunten te blokkeren?
Zou je je daar niet drukker om maken? Of vind je een kind dat een keer een happy mea eet een groter probleem dan iemand die doodgaat, omdat mensen 'feest' moeten vieren ter ere van neef en een nicht die elkaar het jawoord geven?quote:
Ik vond het helemaal niets. Ging er alleen af en toe naar toe met kinderfeestjes van klasgenootjes. Ik at alleen de frietjes, en zelfs de frietsaus vond ik niet lekker.quote:Op zondag 8 september 2019 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe beleefde jij als kind je tripjes naar de Mac TS? Of zat jij op je 8ste bij Beluga ofzo elke zaterdag?
Dat gezeik over eten tegenwoordig is echt heel vermoeiend.quote:Op zondag 8 september 2019 17:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die thuis dat opeten, omdat het dan al koud is zoals Leandra al aangaf. De klacht heeft expliciet betrekking op de kinderen die het in de auto moeten opeten.
Zie eerder dit topic. Is zoveel research over. Google it.quote:Op zondag 8 september 2019 17:59 schreef Repentless het volgende:
Wat maakt het nou een fuck uit waar je je eten opeet?
Bij ons is het zo dat als mijn man niet mee-eet (wat vrij zeldzaam is: ongeveer eens per maand), onze zoon en ik ergens wat gaan eten, en we mogen om en om bepalen waar.quote:Op zondag 8 september 2019 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niets. Ging er alleen af en toe naar toe met kinderfeestjes van klasgenootjes. Ik at alleen de frietjes, en zelfs de frietsaus vond ik niet lekker.
En dan die gare ballenbak.Nee, ik was altijd blij als ik uitgenodigd werd op kinderfeestjes waar we bijvoorbeeld naar een pannenkoekhuis gingen.
Dat moet schokkend voor je geweest zijnquote:Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, het gaat niet om het thuis opeten, maar eten in de auto.
[..]
Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien!
Ja, daarom heb ik ook gelijk toen ik thuis kwam een topic geopend.quote:Op zondag 8 september 2019 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet schokkend voor je geweest zijn
quote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:
En dan wachten tot Mikeytt weer een topic opent over iets NÓG onzinnigers waar hij zich weer aan stoort en dan kun jij weer nadenken over hoe je dat weer kunt overtreffen?quote:Op zondag 8 september 2019 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook gelijk toen ik thuis kwam een topic geopend.
De ouders van TS zijn nooit met hem naar de McD gegaan, maar hebben hem zijn hele jeugd in zijn zolderkamertje laten zitten en hierdoor ook meteen zijn kans op voortplanting de kop ingedrukt.quote:Op zondag 8 september 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is precies het probleem?
quote:Op zondag 8 september 2019 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
En dan die gare ballenbak.Nee, ik was altijd blij als ik uitgenodigd werd op kinderfeestjes waar we bijvoorbeeld naar een pannenkoekhuis gingen.
Ja, over zo'n beetje alles is veel research. Er zijn ook legio sociologische 'onderzoeken' met allemaal sociaal wenselijke bullshit-uitkomsten.quote:Op zondag 8 september 2019 18:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zie eerder dit topic. Is zoveel research over. Google it.
Die nieuwe reclame van het voedingscentrum vind ik wel tof, waarin gezegd wordt dat als je acuut het roer wil omgooien en alleen maar groenvoer wil knagen, dat je dat echt niet langer dan een paar dagen volhoudt en dat je beter wat kunt switchen.quote:Op zondag 8 september 2019 18:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, over zo'n beetje alles is veel research. Er zijn ook legio sociologische 'onderzoeken' met allemaal sociaal wenselijke bullshit-uitkomsten.
Het wordt mijns inziens, nogmaals, allemaal overgeanalyseerd hier. Een teken dat we het goed hebben en wat trapjes hoger op de Maslow-pyramide zitten. Als eten een vanzelfsprekendheid is, ga je op zoek naar andere dingen. Daar hoort ook dit soort geneuzel bij.
Ik snap echt wel dat het gezonder is om veel groente te eten en weinig vette fastfood, maar al dat gezeik hoe het allemaal zou moeten vind ik echt tenenkrommend. Uiteindelijk gaat iedereen dood.
Schijt jij zelf ook weleens op de achterbank?quote:Op zondag 8 september 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
Ik doe het dagelijks hoor, kleine Delano en Tiffany blieven geen groenvoer.
Even snel naar de Mc Drek wat Big Tasty's scoren. Lekker door de Mc Drive zodat ik gewoon m'n ouwe joggingbroek en hempie aan kan houwen en rustig in de auto een sjekkie kan paffen tot het klaar is. Ook wel zo handig dat ik dan in de auto kan blijven, anders gaan Delano en Tiffany natuurlijk weer met elkaar op de vuist en kan ik een oogje op Rex houden dat-ie niet weer op de achterbank gaat zitten schijten. De vlekken de lucht van de vorige keren heb ik er ook al niet uit gekregen.
Alleen als het echt niet anders kan.quote:Op zondag 8 september 2019 18:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schijt jij zelf ook weleens op de achterbank?
Ze hebben van die handige bakken waar je het afval in kunt gooien.quote:Op zondag 8 september 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Met je je kinderen in de auto McDonald's eten. Dan vraag je wel om een berg troep in je auto.
Nouja er bestaat een wetmatigheid die heet auto + kinderen = teringzooiquote:Op zondag 8 september 2019 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben van die handige bakken waar je het afval in kunt gooien.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 8 september 2019 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja er bestaat een wetmatigheid die heet auto + kinderen = teringzooi
Dus om daar nog ff een schepje bovenop te doen
Hebben ze Kärchers voor uitgevonden.quote:Op zondag 8 september 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Met je je kinderen in de auto McDonald's eten. Dan vraag je wel om een berg troep in je auto.
drive meestal vers en warm. Want voorrang op de klanten binnenin. Dit is geen voorgebakken vlees maar a la minute. Zij kunnen perfect de rij inschatten.quote:Op zondag 8 september 2019 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan weer een lastige, want dat voer van de Mac gaat al half lauw de zak in, dus tegen de tijd dat je thuis bent is het koud.
Tenzij je heel dichtbij woont, maar dan is het weer raar om met de auto te gaan halen.
quote:Op zondag 8 september 2019 20:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
De Mac is fantastisch, elke ochtend om 8 uur drop ik de kids in de ballenbak met wat coupons en 5 euries per kind.
Meestal haal ik ze om een uur of 7 weer op maar niemand die loopt te mekkeren als het weer eens een paar uurtjes later wordt.![]()
Bespaar honderden euro's per maand op het kdv!
Niet iedereen heeft de luxe werkloos te zijn.quote:
Mijn ouders namen mij bij hoge uitzondering vroeger ook wel eens mee naar de mac. Dat was hooguit 3x per jaar, vaak nadat we terugkwamen van vakantie (met de auto op vakantie) e.d. Verder kreeg ik thuis veel groente te vreten en hadden m'n ouders een eigen moestuin waar ik vaak aan het werk werd gezet. Nu heb ik een gezond bmi en ga zelf nog steeds zelden naar fast food tenten. Dus wat is nu je klacht?quote:Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Geen bijstand trekkenquote:Op zondag 8 september 2019 20:22 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de luxe werkloos te zijn.
De consultants van de kinderbescherming hebben hun flexplek tegenwoordig ook in de Mac.quote:Op zondag 8 september 2019 20:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Geen bijstand trekken![]()
Je kinderen niet gratis uit huis laten halen door de kinderbescherming
quote:Op zondag 8 september 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Dus jij rijdt ook door de mcdrive.quote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:
Eens in de zoveel tijd kan wel. Niet dat je dagelijks/wekelijks door de McDrive rijdt.quote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:
Mcdrive is echt niet goedkoop hoor!quote:Op maandag 9 september 2019 07:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd kan wel. Niet dat je dagelijks/wekelijks door de McDrive rijdt.
Het kan ook zijn dat dat gezin niet veel om handen heeft en de McDrive voor hen nog goedkoper uitkomt.
Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.quote:Op maandag 9 september 2019 07:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Mcdrive is echt niet goedkoop hoor!
Laatste keer dat we met z'n vieren gingen was ik toch dik 50 euro armer. En een paar uur later gewoon weer hongerquote:Op maandag 9 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.
quote:Op maandag 9 september 2019 07:44 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Laatste keer dat we met z'n vieren gingen was ik toch dik 50 euro armer. En een paar uur later gewoon weer honger
je kan er ook een hamburger voor 1 euro kopenquote:Op maandag 9 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.
Ja, dat is ook echt een maaltijd natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
je kan er ook een hamburger voor 1 euro kopen
1,25quote:Op maandag 9 september 2019 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt een maaltijd natuurlijk.
En hebben ze dat nog wel? Voor 1 euro?
Geen idee, maar ik vind de Mac allang niet meer goedkoop of snel.quote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan, prijsstijging van 25%
Waar blijven de protesten?
quote:Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het enige wat ik nog lekker vind is de mckroket.
Is het in NL ook niet.quote:Op maandag 9 september 2019 10:13 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind de Mac allang niet meer goedkoop of snel.
lekker tussendoortjequote:Op maandag 9 september 2019 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt een maaltijd natuurlijk.
En hebben ze dat nog wel? Voor 1 euro?
Geen idee, heb daar geen verstand van. Kom al een lange tijd niet meer bij de Mac.quote:Op maandag 9 september 2019 07:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Mcdrive is echt niet goedkoop hoor!
Het heet tegenwoordig ook een McBreak, dus voor 1,25 heb je een tussendoortje, geen goedkope maaltijd.quote:Op maandag 9 september 2019 13:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
lekker tussendoortje
Met 3 McBreaks kom je wel een tijdje toe.quote:Op maandag 9 september 2019 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig ook een McBreak, dus voor 1,25 heb je een tussendoortje, geen goedkope maaltijd.
De ballenbak is wel verdwenenquote:Op maandag 9 september 2019 17:29 schreef Pharkus het volgende:
Barbaarse toestanden. Het leukste van de McDonalds is de speelgelegenheid voor de kinderen.
Ballenbakken.quote:Op maandag 9 september 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De ballenbak is wel verdwenen
Jou gedogen ze waarschijnlijk omdat je geestelijk nog een kind bentquote:Op maandag 9 september 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, zelfs voor volwassenen.
Hoezo raar?quote:Op zondag 8 september 2019 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik laat mijn kinderen altijd voor de televisies (ingebouwd in de stoelen in de auto) tv kijken op de parkeerplaats v/d Drive Thru. Dit nadat we patat, hamburgers en kindermenus gehaald hebben bij de Mac Drive.quote:Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Props dat je dat ieder geval niet gaat ontkennen, dat valt dan nog mee.
Maar wat vind jij bijvoorbeeld van ouders die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel?
quote:Op maandag 9 september 2019 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik laat mijn kinderen altijd voor de televisies (ingebouwd in de stoelen in de auto) tv kijken op de parkeerplaats v/d Drive Thru. Dit nadat we patat, hamburgers en kindermenus gehaald hebben bij de Mac Drive.
Tegenwoordig pakken we altijd medium menu's, zonder sausjes, koop je ook gewoon bij de Jumbo. Het supersize menu voegt niet zoveel toe. Behalve de prijs.quote:Op maandag 9 september 2019 16:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar geen verstand van. Kom al een lange tijd niet meer bij de Mac.
Is het nog steeds zo dat je je blauw betaalt voor een kingsize friet dat gewoon in een klein zielig zakje wordt gestopt?
Ik vind het raar om voor kleine afstanden de auto te nemen ja.quote:Op maandag 9 september 2019 20:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo raar?Als je niet met de auto gaat is het toch koud voor je thuiskomt?
Booractie van de Mac dus met die supersize menu's.quote:Op maandag 9 september 2019 21:28 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Tegenwoordig pakken we altijd medium menu's, zonder sausjes, koop je ook gewoon bij de Jumbo. Het supersize menu voegt niet zoveel toe. Behalve de prijs.
blij toe die krengen waren een partij smerigquote:Op maandag 9 september 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De ballenbak is wel verdwenen
Ik niet. Zeker niet wanneer het nemen v/d auto een bepaald doel heeft. Zoals het sjouwen van veel zware spullen, het niet koud laten worden van etenquote:Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het raar om voor kleine afstanden de auto te nemen ja.
Ik ga er dan eerder met kind op de fiets naartoe om het daar te eten dan dat ik het met de auto ophaal.quote:Op maandag 9 september 2019 22:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik niet. Zeker niet wanneer het nemen v/d auto een bepaald doel heeft. Zoals het sjouwen van veel zware spullen, het niet koud laten worden van etenetc
Dat kan, maar fietsen is niet overal in de wereld even populair en veiligquote:Op maandag 9 september 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er dan eerder met kind op de fiets naartoe om het daar te eten dan dat ik het met de auto ophaal.
Je kind leren dat de Mac leuk isquote:Op zondag 8 september 2019 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker toch op man
Je kind een keer per maand een leuke belevenis geven bij de Mac, wat voor een kind niks anders is dan dat, doet niks af aan de opvoeding van ouders en hun standaard eetgewoontes
Krijg je met al die rotiquote:Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef Twiitch het volgende:
Fun fact. Kinderen met een niet westerse achtergrond zijn vaker te viesdik.
Want alle niet westerse mensjes zijn dik?quote:Op maandag 9 september 2019 23:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want alle niet-westerse mensjes eten roti?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |