abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188849633
Ouders die met hun kinderen door de McDrive rijden, bizar.
Wat voor opvoeding geef je je kinderen dan?

En nee, ik heb niet over Amerika, dit gebeurt echt in NL!
pi_188849656
Wat is precies het probleem?
Zonder wrijving geen glans
pi_188849663
Want?

Ja, ik ga ook wel eens door de drive met gezin. En nu?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_188849665
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:

Ja natuurlijk gebeurt dit echt in Nederland anders had je geen McDrive he
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188849687
Die kinderen zijn geen sneeuwvlokje zoals TS
.
pi_188849720
Hoe precies heb je hier last van?
  zondag 8 september 2019 @ 17:03:12 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849746
Als ze met die kinderen binnen gingen zitten eten had je ook een klacht gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188849747
Gisteren nog gedaan.
  zondag 8 september 2019 @ 17:03:17 #9
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188849749
Fastfood halen met je kinderen, waarbij je voor het gemak in de auto blijft zitten, zodat je het daarna wellicht gezellig samen thuis kunt opeten, wordt nu ook al gelinkt aan opvoeding. :')

Wat is hier in hemelsnaam mis mee?
pi_188849766
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 16:57 schreef Ridocar het volgende:
Ja, ik ga ook wel eens door de drive met gezin. En nu?
Tja, nu heeft mijn klacht dus ook betrekking op jou. Maar ben je serieus? Vind je dit echt normaal? Weet je partner ook dat je dit doet?
pi_188849786
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb er geen enkele last van, ik vind het alle zielig voor die kinderen (op lange termijn)
  zondag 8 september 2019 @ 17:06:18 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849795
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:03 schreef Repentless het volgende:
Fastfood halen met je kinderen, waarbij je voor het gemak in de auto blijft zitten, zodat je het daarna wellicht gezellig samen thuis kunt opeten, wordt nu ook al gelinkt aan opvoeding. :')

Wat is hier in hemelsnaam mis mee?
Dat is dan weer een lastige, want dat voer van de Mac gaat al half lauw de zak in, dus tegen de tijd dat je thuis bent is het koud.
Tenzij je heel dichtbij woont, maar dan is het weer raar om met de auto te gaan halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188849802
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Tja, nu heeft mijn klacht dus ook betrekking op jou. Maar ben je serieus? Vind je dit echt normaal? Weet je partner ook dat je dit doet?
Jawel, ze weet alleen niet dat ik voor de gein ook weleens andere vrouwen neuk.
pi_188849803
Nu weet ik wel dat het in KLB gebruikelijk is om het niet met de klacht eens te zijn, dus ik hoop dat de meeste reacties in dit topic niet serieus zijn. :{ :{
pi_188849809
Vegans :’)
Klimaathippies :’)
  zondag 8 september 2019 @ 17:07:17 #16
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188849810
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Als jij eerst eens uitlegt wat er zo verkeerd/abnormaal aan is, kun je wellicht ook inhoudelijke reacties verwachten.

Tot nu toe stel je alleen maar vragen.
  zondag 8 september 2019 @ 17:07:26 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849815
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb er geen enkele last van, ik vind het alle zielig voor die kinderen (op lange termijn)
Zolang ze maar een happy meal speeltje krijgen interesseert het ze geen ruk waar ze zitten als ze die friet naar binnen stouwen hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 september 2019 @ 17:08:31 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_188849825
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Vooral zielig als je kind er nog nooit is geweest
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188849839
Ik zou ook liever in de auto blijven
Je gaat toch niet aan zo een smerig tafeltje zitten
  zondag 8 september 2019 @ 17:10:09 #20
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188849850
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan weer een lastige, want dat voer van de Mac gaat al half lauw de zak in, dus tegen de tijd dat je thuis bent is het koud.
Tenzij je heel dichtbij woont, maar dan is het weer raar om met de auto te gaan halen.
Tegenwoordig is het echt niet zo lauw meer. Wachttijden zijn wat langer omdat er veel meer bereid wordt op bestelling.

Daarnaast: als je een dagje weg bent geweest en op de terugweg bij de dichtstbijzijnde McDonald's bij je huis nog even snel wat eten meeneemt, kan toch? :{
  zondag 8 september 2019 @ 17:11:58 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188849867
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:10 schreef Repentless het volgende:

[..]

Tegenwoordig is het echt niet zo lauw meer. Wachttijden zijn wat langer omdat er veel meer bereid wordt op bestelling.

Daarnaast: als je een dagje weg bent geweest en op de terugweg bij de dichtstbijzijnde McDonald's bij je huis nog even snel wat eten meeneemt, kan toch? :{
Dat zou wel kunnen, hoewel het hier dan nog steeds lauw zou zijn bij thuiskomst.

Oh nee, nieuwe Mac bij knooppunt Hoevelaken, dat zal idd wel lukken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 september 2019 @ 17:15:59 #22
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_188849928
@Hamzoef toppa _O_
Weer een uitermate terechte klacht.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_188849936
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:07 schreef Repentless het volgende:

[..]

Als jij eerst eens uitlegt wat er zo verkeerd/abnormaal aan is, kun je wellicht ook inhoudelijke reacties verwachten.

Tot nu toe stel je alleen maar vragen.
Gezondheidsproblemen als gevolg van slechte voeding en overgewicht hebben de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen in de westerse wereld. Voor het eerst in erg lange tijd zijn er gebieden in e westerse wereld waar de levensverwachting van kinderen niet hoger is dan die van hun ouders door hieraan gerelateerd problemen.

Die basis wordt gelegd in de kindheid, opvoeding. Ik zeg echt niet dat je nooit een keer met een kind naar de McDonalds kunt gaan, maar de McDrive is wel een overtreffende trap. Wat voor raar beeld van voedsel breng je je kinderen dan bij? Een maaltijd nuttigen in een auto? Are you kidding me?

Er zijn ook mensen die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel. Hoe denken jullie daar dan over?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 17:18:25 ]
pi_188849958
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Gezondheidsproblemen als gevolg van slechte voeding en overgewicht hebben de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen in de westerse wereld. Voor het eerst in erg lange tijd zijn er gebieden in e westerse wereld waar de levensverwachting van kinderen niet hoger is dan die van hun ouders door hieraan gerelateerd problemen.

Die basis wordt gelegd in de kindheid, opvoeding. Ik zeg echt niet dat je nooit een keer met een kind naar de McDonalds kunt gaan, maar de McDrive is wel een overtreffende trap. Wat voor raar beeld van voedsel breng je je kinderen dan bij? Een maaltijd nuttigen in een auto? Are you kidding me?

Er zijn ook mensen die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel. Hoe denken jullie hier over?
Je kan het ook thuis opeten he
pi_188849984
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:18 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Je kan het ook thuis opeten he
Dat lijkt me al minder erg.
pi_188849989
quote:

[..]

Er zijn ook mensen die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel. Hoe denken jullie daar dan over?
Daarom eet je macvoer op de achterbank. Wat een opvoeding geef je als je ze leert dat de mac donalds een restaurant is.

*happy meal doosje van tafel ruimt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 8 september 2019 @ 17:20:03 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_188849990
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:19 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat lijkt me al minder erg.
Wordt het eten een stuk gezonder van ja
pi_188850013
Mensen die op de parkeerplaats in eigen auto gaan zitten vreten snap ik ook niet.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_188850021
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wordt het eten een stuk gezonder van ja
Je kan wel bijdehand lopen doen, maar er genoeg research voor handen waaruit blijkt dat hoe je eet (als zijn dat je je bewust bent van je eetmoment in plaats van snel onderweg iets naar binnen schuif) echt van invloed is op gezondheid op lange termijn. Google maar!
  zondag 8 september 2019 @ 17:24:07 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_188850071
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je kan wel bijdehand lopen doen, maar er genoeg research voor handen waaruit blijkt dat hoe je eet (als zijn dat je je bewust bent van je eetmoment in plaats van snel onderweg iets naar binnen schuif) echt van invloed is op gezondheid op lange termijn. Google maar!
Flikker toch op man

Je kind een keer per maand een leuke belevenis geven bij de Mac, wat voor een kind niks anders is dan dat, doet niks af aan de opvoeding van ouders en hun standaard eetgewoontes
pi_188850089
Terechte klacht, ga gewoon naar een oerhollandse snackbar.
pi_188850102
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:25 schreef tralalala het volgende:
Terechte klacht, ga gewoon naar een oerhollandse snackbar.
Is doorgaans niet halal
pi_188850144
Je hebt ook mensen die op een elektrische fiets rijden.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188850156
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Flikker toch op man
Iets zegt me dat je via google snel bevestiging vond, en geen tegenargumenten kan bedenken en er daarom maar snel een oneliner in gooit.

quote:
Je kind een keer per maand een leuke belevenis geven bij de Mac, wat voor een kind niks anders is dan dat, doet niks af aan de opvoeding van ouders en hun standaard eetgewoontes
Wow. Op de achterbank van je schrale stationwagen wat fastfood naar binnen schuiven. Way to go. Als je dit ziet als een leuke belevenis, sta ik echt perplex. :{ ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 17:30:17 ]
  zondag 8 september 2019 @ 17:30:55 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_188850186
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je via google snel bevestiging vond, en geen tegenargumenten kan bedenken en er daarom maar snel een oneliner in gooit.
[..]

Wow. Op de achterbank van je schrale stationwagen wat fastfood naar binnen schuiven. Way to go. Als je dit ziet als een leuke belevenis, sta ik echt perplex.
Denken dat ik de moeite neem om dat te googlen. Is algemeen bekend inderdaad, maar doet niks af aan jouw lachwekkende topic
  zondag 8 september 2019 @ 17:31:32 #36
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188850195
quote:

[..]

Dus als je met je auto wat te eten haalt, breng je je kinderen een raar beeld van voedsel bij. :')

Als je jouw redenering hanteert, is het al vreemd dat je eten bij een supermarkt haalt. Dan zou je dus zelf je groenten moeten verbouwen en oogsten en samen met je kinderen met een speer op jacht moeten naar een stukje vlees. :')
pi_188850203
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:30 schreef Fok-it het volgende:
Is algemeen bekend inderdaad
Props dat je dat ieder geval niet gaat ontkennen, dat valt dan nog mee.

Maar wat vind jij bijvoorbeeld van ouders die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel?
  zondag 8 september 2019 @ 17:32:51 #38
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188850214
Zolang je dat niet elke dag doet is er toch weinig aan de hand?
pi_188850220
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Repentless het volgende:
Dus als je met je auto wat te eten haalt, breng je je kinderen een raar beeld van voedsel bij. :')
Ik wist niet dat er mensen waren die thuis dat opeten, omdat het dan al koud is zoals Leandra al aangaf. De klacht heeft expliciet betrekking op de kinderen die het in de auto moeten opeten.
  zondag 8 september 2019 @ 17:34:23 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_188850239
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Maar wat vind jij bijvoorbeeld van ouders die hun kinderen voor de televisie laten eten, in plaats van aan tafel?
Dat vind ik kwalijker dan je topic. Eten hoort ook sociaal te zijn. Maar met je kinderen een leuke dag hebben, naar de Mac gaan en het vervolgens thuis op te eten is dat dan ook
  zondag 8 september 2019 @ 17:35:01 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_188850255
En in de auto, tsja. Volgens mij doen vrij weinig gezinnen met kinderen dat hoor. Die eten dat dan daar binnen op eerder
  zondag 8 september 2019 @ 17:36:32 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850281
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Repentless het volgende:

[..]

Als je jouw redenering hanteert, is het al vreemd dat je eten bij een supermarkt haalt. Dan zou je dus zelf je groenten moeten verbouwen en oogsten en samen met je kinderen met een speer op jacht moeten naar een stukje vlees. :')
Dan zouden we wel een stuk minder vlees eten :D
De botjes van de kip zouden dan ook niet met nog restjes vlees eraan in de kliko landen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188850283
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat vind ik kwalijker dan je topic. Eten hoort ook sociaal te zijn. Maar met je kinderen een leuke dag hebben, naar de Mac gaan en het vervolgens thuis op te eten is dat dan ook
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, het gaat niet om het thuis opeten, maar eten in de auto.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:35 schreef Fok-it het volgende:
En in de auto, tsja. Volgens mij doen vrij weinig gezinnen met kinderen dat hoor.
Ik heb het vandaag met eigen ogen gezien!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 17:37:16 ]
  zondag 8 september 2019 @ 17:37:05 #44
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188850288
Maar TS, heb je bewijs dat die ouders dat herhaaldelijk doen dan? Misschien is het een eenmalige grap om te laten zien hoe erg de auto daarna stinkt?
  zondag 8 september 2019 @ 17:37:31 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_188850296
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, het gaat niet op het thuis opeten, maar eten in de auto.
[..]

Tsja, ook dat vind ik minder kwalijk dan voor de tv. Je hebt in de auto ook gewoon sociale interactie. En gezien je stilstaat meer aandacht voor je eten dan dat er gereden wordt
pi_188850303
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:37 schreef Zilverberk het volgende:
Maar TS, heb je bewijs dat die ouders dat herhaaldelijk doen dan? Misschien is het een eenmalige grap om te laten zien hoe erg de auto daarna stinkt?
Ik had het er dus over, met degene die naast mij zat, en die zei dat tokkies dit regelmatig doen.
  zondag 8 september 2019 @ 17:38:31 #47
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188850317
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik had het er dus over, met degene die naast mij zat, en die zei dat tokkies dit regelmatig doen.
Vage bron zeg.
pi_188850327
Ik doe het dagelijks hoor, kleine Delano en Tiffany blieven geen groenvoer.
Even snel naar de Mc Drek wat Big Tasty's scoren. Lekker door de Mc Drive zodat ik gewoon m'n ouwe joggingbroek en hempie aan kan houwen en rustig in de auto een sjekkie kan paffen tot het klaar is. Ook wel zo handig dat ik dan in de auto kan blijven, anders gaan Delano en Tiffany natuurlijk weer met elkaar op de vuist en kan ik een oogje op Rex houden dat-ie niet weer op de achterbank gaat zitten schijten. De vlekken de lucht van de vorige keren heb ik er ook al niet uit gekregen.
pi_188850355
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
Even snel naar de Mc Drek wat Big Tasty's scoren. Lekker door de Mc Drive zodat ik gewoon m'n ouwe joggingbroek en hempie aan kan houwen en rustig in de auto een sjekkie kan paffen tot het klaar is. Ook wel zo handig dat ik dan in de auto kan blijven, anders gaan Delano en Tiffany natuurlijk weer met elkaar op de vuist en kan ik een oogje op Rex houden dat-ie niet weer op de achterbank gaat zitten schijten. De vlekken de lucht van de vorige keren heb ik er ook al niet uit gekregen.
Haha, precies dit soort volk dus. Fijn dat er toch mensen zijn die het begrijpen.
  zondag 8 september 2019 @ 17:41:31 #50
319979 Fok-it
All is well
pi_188850375
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, precies dit soort volk dus. Fijn dat er toch mensen zijn die het begrijpen.
Vroeger vaak genoeg gedaan en ik ben verre van in een tokkie milieu opgegroeid
  zondag 8 september 2019 @ 17:41:46 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850377
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:35 schreef Fok-it het volgende:
En in de auto, tsja. Volgens mij doen vrij weinig gezinnen met kinderen dat hoor. Die eten dat dan daar binnen op eerder
Als je dat al doet alleen als je een auto met leren bekleding hebt...

Volgens mij pas wel een keer met de 8-jarige door de McDrive geweest, vooral omdat hij dat graag wilde.
Hij zat niet op de achterbank trouwens maar voorin, we hebben het vervolgens op de parkeerplaats opgegeten.
Was in plaats van een lunch denk ik, en we waren onderweg van of naar iets.

Oh, en we reden open, dus geen fastfood meur die in de auto bleef hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188850388
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vroeger vaak genoeg gedaan en ik ben verre van in een tokkie milieu opgegroeid
Iedereen heeft een andere definitie van tokkie denk ik. Daarbij zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
  zondag 8 september 2019 @ 17:42:55 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_188850394
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Iedereen heeft een andere definitie van tokkie denk ik. Daarbij zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
Lol. Dan wil ik erg graag je definitie bij deze horen
pi_188850399
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:41 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij pas wel een keer met de 8-jarige door de McDrive geweest, vooral omdat hij dat graag wilde.
En waarom wilde hij dat graag? (in plaats van binnen te eten)
pi_188850401
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:40 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Toch denk ik dat verreweg de meesten mensen die het doen gewoon 1 of 2x per maand naar de Mac gaan. :)
pi_188850419
Soms is het wel fijn als je onderweg ergens naar toe bent (of op de terugweg naar huis toe) en gewoon door wil rijden. Lekker met je sausklauwen aan het stuur en stukken sla en tomaat op je lul waar ze weer verdachte vlekken veroorzaken.
Snel ff met links schakelen omdat je rechterhand wel HEEL erg onder de saus zit.
  zondag 8 september 2019 @ 17:44:53 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850422
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En waarom wilde hij dat graag? (in plaats van binnen te eten)
Omdat hij het gaaf vond een keer door de McDrive te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188850446
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2019 17:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Toch denk ik dat verreweg de meesten mensen die het doen gewoon 1 of 2x per maand naar de Mac gaan. :)
Dat an sich vind ik al niet normaal hoor. Ik vind de praktijken die McDonalds bezigt m.b.t.kindermarketing anno 2019 sowieso niet meer kunnen, maar dat is een andere discussie.
pi_188850468
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat an sich vind ik al niet normaal hoor. Ik vind de praktijken die McDonalds bezigt m.b.t.kindermarketing anno 2019 sowieso niet meer kunnen, maar dat is een andere discussie.
Wanneer heeft de Mc hun marketing NIET op kinderen gericht? :?
pi_188850489
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2019 17:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Wanneer heeft de Mc hun marketing NIET op kinderen gericht? :?
Dat is het hele idee he. Kinderen lokken met speelgoed en zoetigheid, om ze een levenlang 'verslaafd' te maken aan hun inferieure ongezonde voeding.
pi_188850496
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is het hele idee he. Kinderen lokken met speelgoed en zoetigheid, om ze een levenlang 'verslaafd' te maken aan hun inferieure ongezonde voeding.
En die burgers zijn nog niet eens halal ook! :(
pi_188850505
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En mensen die ziekenwagens tegenhouden door kruispunten te blokkeren?
pi_188850508
quote:
Dat is Jeff Alberts !! _O- _O_ ^O^
pi_188850518
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:49 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

En mensen die ziekenwagens tegenhouden door kruispunten te blokkeren?
Wat is daarmee?
  zondag 8 september 2019 @ 17:51:03 #66
319979 Fok-it
All is well
pi_188850527
Hoe beleefde jij als kind je tripjes naar de Mac TS? Of zat jij op je 8ste bij Beluga ofzo elke zaterdag?
pi_188850537
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is daarmee?
Zou je je daar niet drukker om maken? Of vind je een kind dat een keer een happy mea eet een groter probleem dan iemand die doodgaat, omdat mensen 'feest' moeten vieren ter ere van neef en een nicht die elkaar het jawoord geven?
pi_188850588
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe beleefde jij als kind je tripjes naar de Mac TS? Of zat jij op je 8ste bij Beluga ofzo elke zaterdag?
Ik vond het helemaal niets. Ging er alleen af en toe naar toe met kinderfeestjes van klasgenootjes. Ik at alleen de frietjes, en zelfs de frietsaus vond ik niet lekker.

En dan die gare ballenbak. :') Nee, ik was altijd blij als ik uitgenodigd werd op kinderfeestjes waar we bijvoorbeeld naar een pannenkoekhuis gingen.
  zondag 8 september 2019 @ 17:59:33 #69
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188850656
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er mensen waren die thuis dat opeten, omdat het dan al koud is zoals Leandra al aangaf. De klacht heeft expliciet betrekking op de kinderen die het in de auto moeten opeten.
Dat gezeik over eten tegenwoordig is echt heel vermoeiend. :') Wat maakt het nou een fuck uit waar je je eten opeet?

Ja, elke dag McDonald's eten is slecht voor je gezondheid. Prima. Gewoon een goede mix van gezond eten en af en toe ook eem fastfood-hap, puur omdat men het lekker vindt.

Eten wordt echt overgeanalyseerd hier tegenwoordig. Wat je allemaal zou moeten eten, hoe je er verantwoord mee om zou moeten gaan, welk 'beeld' je voor kinderen moet creėren bij eten, etc. Allemaal first world geneuzel, omdat het hier in overvloed is.

Als je dagelijks bezig bent of je überhaupt kunt eten, ben je helemaal niet bezig met dit soort gelul. Dan ben je blij als je iets voor je neus hebt, en interesseert het je geen donder waar je op dat moment bent om het op te eten.
pi_188850667
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:59 schreef Repentless het volgende:
Wat maakt het nou een fuck uit waar je je eten opeet?
Zie eerder dit topic. Is zoveel research over. Google it.
  zondag 8 september 2019 @ 18:00:35 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850669
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik vond het helemaal niets. Ging er alleen af en toe naar toe met kinderfeestjes van klasgenootjes. Ik at alleen de frietjes, en zelfs de frietsaus vond ik niet lekker.

En dan die gare ballenbak. :') Nee, ik was altijd blij als ik uitgenodigd werd op kinderfeestjes waar we bijvoorbeeld naar een pannenkoekhuis gingen.
Bij ons is het zo dat als mijn man niet mee-eet (wat vrij zeldzaam is: ongeveer eens per maand), onze zoon en ik ergens wat gaan eten, en we mogen om en om bepalen waar.
Hij kiest altijd voor McDonalds, ik vrijwel altijd voor iets anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188850690
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen, het gaat niet om het thuis opeten, maar eten in de auto.
[..]

Dat moet schokkend voor je geweest zijn :o
pi_188850697
Ik denk dat je druk maken over dit soort dingen erger voor je bloeddruk is dan het daadwerkelijk eten van junkfood.
pi_188850715
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2019 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat moet schokkend voor je geweest zijn :o
Ja, daarom heb ik ook gelijk toen ik thuis kwam een topic geopend. ;)
  zondag 8 september 2019 @ 18:04:29 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188850721
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Deed de WiFi bij de Mac het niet?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188850725
quote:

[ Bericht 10% gewijzigd door Werkman op 08-09-2019 18:10:17 ]
pi_188850730
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En dan wachten tot Mikeytt weer een topic opent over iets NÓG onzinnigers waar hij zich weer aan stoort en dan kun jij weer nadenken over hoe je dat weer kunt overtreffen? :)
  zondag 8 september 2019 @ 18:06:39 #78
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_188850752
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is precies het probleem?
De ouders van TS zijn nooit met hem naar de McD gegaan, maar hebben hem zijn hele jeugd in zijn zolderkamertje laten zitten en hierdoor ook meteen zijn kans op voortplanting de kop ingedrukt.

Conclusie: de ouders van TS hebben zowel TS als de wereld een plezier gedaan, al hadden ze beter een condoom kunnen gebruiken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_188850795
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
_O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 8 september 2019 @ 18:11:47 #80
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188850807
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zie eerder dit topic. Is zoveel research over. Google it.
Ja, over zo'n beetje alles is veel research. Er zijn ook legio sociologische 'onderzoeken' met allemaal sociaal wenselijke bullshit-uitkomsten.

Het wordt mijns inziens, nogmaals, allemaal overgeanalyseerd hier. Een teken dat we het goed hebben en wat trapjes hoger op de Maslow-pyramide zitten. Als eten een vanzelfsprekendheid is, ga je op zoek naar andere dingen. Daar hoort ook dit soort geneuzel bij.

Ik snap echt wel dat het gezonder is om veel groente te eten en weinig vette fastfood, maar al dat gezeik hoe het allemaal zou moeten vind ik echt tenenkrommend. Uiteindelijk gaat iedereen dood.
pi_188850830
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:11 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ja, over zo'n beetje alles is veel research. Er zijn ook legio sociologische 'onderzoeken' met allemaal sociaal wenselijke bullshit-uitkomsten.

Het wordt mijns inziens, nogmaals, allemaal overgeanalyseerd hier. Een teken dat we het goed hebben en wat trapjes hoger op de Maslow-pyramide zitten. Als eten een vanzelfsprekendheid is, ga je op zoek naar andere dingen. Daar hoort ook dit soort geneuzel bij.

Ik snap echt wel dat het gezonder is om veel groente te eten en weinig vette fastfood, maar al dat gezeik hoe het allemaal zou moeten vind ik echt tenenkrommend. Uiteindelijk gaat iedereen dood.
Die nieuwe reclame van het voedingscentrum vind ik wel tof, waarin gezegd wordt dat als je acuut het roer wil omgooien en alleen maar groenvoer wil knagen, dat je dat echt niet langer dan een paar dagen volhoudt en dat je beter wat kunt switchen.
pi_188850851
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef pferdfahrer het volgende:
pi_188851087
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
Schijt jij zelf ook weleens op de achterbank?
pi_188851127
quote:
4s.gif Op zondag 8 september 2019 18:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Schijt jij zelf ook weleens op de achterbank?
Alleen als het echt niet anders kan.
pi_188851206
Ik pik onderweg nog weleens een stuk of 5 euroknallers op, en nu?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 8 september 2019 @ 18:42:11 #86
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_188851220
Sowieso als man met je gezin op stap, wat voor testosteronloze loser ben je dan. Een goede vader is nooit thuis. Die is op zakenreis, zuipen in de kroeg, hoeren batsen of desnoods gewoon dood. Een combinatie van die vier is ook goed.
  zondag 8 september 2019 @ 18:55:59 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188851355
Met je je kinderen in de auto McDonald's eten. Dan vraag je wel om een berg troep in je auto.
pi_188851431
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Met je je kinderen in de auto McDonald's eten. Dan vraag je wel om een berg troep in je auto.
Ze hebben van die handige bakken waar je het afval in kunt gooien.
  zondag 8 september 2019 @ 19:09:57 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188851537
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben van die handige bakken waar je het afval in kunt gooien.
Nouja er bestaat een wetmatigheid die heet auto + kinderen = teringzooi

Dus om daar nog ff een schepje bovenop te doen
pi_188851571
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja er bestaat een wetmatigheid die heet auto + kinderen = teringzooi

Dus om daar nog ff een schepje bovenop te doen
Het zou verboden moeten worden.
pi_188851605
quote:
Hebben ze Kärchers voor uitgevonden.
  zondag 8 september 2019 @ 19:22:43 #92
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188851664
Wel jammer dat de kids dan in de auto moeten blijven en ze niet naar de Playplace kunnen.
  zondag 8 september 2019 @ 19:24:10 #93
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188851681
Als je achteruit door de McDrive gaat, kan je kind vanaf de passagiersstoel bestellen, trouwens.

gehoord, niet zelf bedacht en ook nog niet uitgevoerd
pi_188851692
quote:

[..]

drive meestal vers en warm. Want voorrang op de klanten binnenin. Dit is geen voorgebakken vlees maar a la minute. Zij kunnen perfect de rij inschatten.

[ Bericht 5% gewijzigd door wodca op 08-09-2019 19:32:49 ]
pi_188851776
Klacht en de reacties niet goed gelezen, maar:
- Klacht over ouders met lompe ideeėn en gedragingen dus _O_ _O_ _O_ TERECHT

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 20:14:37 ]
pi_188852247
mensen die fastfood nuttigen :')
pi_188852376
De Mac is fantastisch, elke ochtend om 8 uur drop ik de kids in de ballenbak met wat coupons en 5 euries per kind.

Meestal haal ik ze om een uur of 7 weer op maar niemand die loopt te mekkeren als het weer eens een paar uurtjes later wordt. ^O^

Bespaar honderden euro's per maand op het kdv! _O_
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_188852390
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 20:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
De Mac is fantastisch, elke ochtend om 8 uur drop ik de kids in de ballenbak met wat coupons en 5 euries per kind.

Meestal haal ik ze om een uur of 7 weer op maar niemand die loopt te mekkeren als het weer eens een paar uurtjes later wordt. ^O^

Bespaar honderden euro's per maand op het kdv! _O_
:')
pi_188852423
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 20:20 schreef Aestivate het volgende:

[..]

:')
Niet iedereen heeft de luxe werkloos te zijn. :7
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_188852647
quote:

[..]

Mijn ouders namen mij bij hoge uitzondering vroeger ook wel eens mee naar de mac. Dat was hooguit 3x per jaar, vaak nadat we terugkwamen van vakantie (met de auto op vakantie) e.d. Verder kreeg ik thuis veel groente te vreten en hadden m'n ouders een eigen moestuin waar ik vaak aan het werk werd gezet. Nu heb ik een gezond bmi en ga zelf nog steeds zelden naar fast food tenten. Dus wat is nu je klacht?

Want ik ben het met je eens dat die obese koters niet nog een kipnugget in de strot geduwd hoeven hebben, maar ik denk dat minstens de helft van de bezoekers het slechts incidenteel bezoekt.
pi_188852648
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 20:22 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de luxe werkloos te zijn. :7
Geen bijstand trekken :')
Je kinderen niet gratis uit huis laten halen door de kinderbescherming :')
pi_188852948
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 20:35 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Geen bijstand trekken :')
Je kinderen niet gratis uit huis laten halen door de kinderbescherming :')
De consultants van de kinderbescherming hebben hun flexplek tegenwoordig ook in de Mac.
Klantvriendelijk en zeer kosten efficiėnt, eerste kop koffie gratis en 3 kortingscoupons. :P
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 21:33:38 #103
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188853765
TS is een veganist :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188853828
quote:
pi_188855140
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2019 18:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Alleen als het echt niet anders kan.
Wanneer kon het voor het laatst niet?
pi_188855245
quote:

Dus jij rijdt ook door de mcdrive.
Ik zou niet weten wie er bij de mcdrive komen, interesseert me ook niet.
  maandag 9 september 2019 @ 04:24:50 #107
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188856598
Waarom zou je überhaupt een voorliefde voor Mc Donald's-eten door willen geven, nog los van wel/niet gezond. :{

Bezoek gewoon een Plaza of Kwalitaria, als je eens een keer niet verantwoord wilt doen. Of eventueel dat pannekoekenhuis in de buurt. Veel lekkerder.
pi_188856824
quote:

Eens in de zoveel tijd kan wel. Niet dat je dagelijks/wekelijks door de McDrive rijdt.
Het kan ook zijn dat dat gezin niet veel om handen heeft en de McDrive voor hen nog goedkoper uitkomt.
pi_188856908
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:25 schreef stokj het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd kan wel. Niet dat je dagelijks/wekelijks door de McDrive rijdt.
Het kan ook zijn dat dat gezin niet veel om handen heeft en de McDrive voor hen nog goedkoper uitkomt.
Mcdrive is echt niet goedkoop hoor!
  maandag 9 september 2019 @ 07:42:02 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188856923
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:39 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188856927
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laatste keer dat we met z'n vieren gingen was ik toch dik 50 euro armer. En een paar uur later gewoon weer honger }:|
  maandag 9 september 2019 @ 07:46:34 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188856935
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:44 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Laatste keer dat we met z'n vieren gingen was ik toch dik 50 euro armer. En een paar uur later gewoon weer honger }:|
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2019 @ 08:17:25 #113
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_188857536
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

je kan er ook een hamburger voor 1 euro kopen
pi_188857712
Niks mis met af en toe naar de Mac.
  maandag 9 september 2019 @ 09:44:40 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188857720
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

je kan er ook een hamburger voor 1 euro kopen
Ja, dat is ook echt een maaltijd natuurlijk.

En hebben ze dat nog wel? Voor 1 euro?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188857751
Ik rijd ook met kinderen door de mcdrive, lekker achterop hun kinderfietsjes. Hup hup doorfietsen kreng, ik heb honger.

En ik laat ze nog voor me betalen ook.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188857775
TS moet eerst zelf een mokkel aan de haak zien te slaan om er kinderen mee te krijgen. Een paar jaar later zien we wel weer verder of hij nooit met ze door de McDrive gaat of toch wel.
pi_188857932
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

1,25
  maandag 9 september 2019 @ 10:10:29 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188857944
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:09 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

1,25
Zo dan, prijsstijging van 25% :o
Waar blijven de protesten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188857968
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo dan, prijsstijging van 25% :o
Waar blijven de protesten?
Geen idee, maar ik vind de Mac allang niet meer goedkoop of snel.
pi_188857982
Het enige wat ik nog lekker vind is de mckroket.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188858109
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het enige wat ik nog lekker vind is de mckroket.
:Y
Maar wel met mate anders wordt hamzoef boos.
  maandag 9 september 2019 @ 10:36:26 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188858133
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 10:13 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vind de Mac allang niet meer goedkoop of snel.
Is het in NL ook niet.
Dat hele " Fast food is cheap" is typisch Amerikaans en komt vooral omdat vers voedsel daar gruwelijk duur is.
In NL kun je als gezin een riante verse maaltijd bij de supermarkt kopen (incl. een bak Ben & Jerry's als toetje) voor het bedrag dat je bij de Mac kwijt bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188858313
Het zijn toch niet jouw kinderen, maak je druk zeg :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_188860878
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 09:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

lekker tussendoortje
pi_188863591
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:39 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Geen idee, heb daar geen verstand van. Kom al een lange tijd niet meer bij de Mac.
Is het nog steeds zo dat je je blauw betaalt voor een kingsize friet dat gewoon in een klein zielig zakje wordt gestopt?
  maandag 9 september 2019 @ 16:40:18 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188863631
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:44 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

lekker tussendoortje
Het heet tegenwoordig ook een McBreak, dus voor 1,25 heb je een tussendoortje, geen goedkope maaltijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188864423
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het heet tegenwoordig ook een McBreak, dus voor 1,25 heb je een tussendoortje, geen goedkope maaltijd.
Met 3 McBreaks kom je wel een tijdje toe.
  Forum Admin maandag 9 september 2019 @ 17:29:12 #130
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188864511
Barbaarse toestanden. Het leukste van de McDonalds is de speelgelegenheid voor de kinderen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_188864527
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 17:29 schreef Pharkus het volgende:
Barbaarse toestanden. Het leukste van de McDonalds is de speelgelegenheid voor de kinderen.
De ballenbak is wel verdwenen :'(
  maandag 9 september 2019 @ 17:35:26 #132
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188864644
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ballenbakken. :r.
And so is the past
pi_188864761
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2019 17:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ballenbakken. :r.
Is toch leuk joh, zelfs voor volwassenen.
  Moderator maandag 9 september 2019 @ 17:55:58 #134
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188865092
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Is toch leuk joh, zelfs voor volwassenen.
Jou gedogen ze waarschijnlijk omdat je geestelijk nog een kind bent
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 9 september 2019 @ 20:10:29 #135
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188867780
quote:

[..]

Hoezo raar? :? Als je niet met de auto gaat is het toch koud voor je thuiskomt?
Krekker is de bom!
  maandag 9 september 2019 @ 20:15:49 #136
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188867882
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:31 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik laat mijn kinderen altijd voor de televisies (ingebouwd in de stoelen in de auto) tv kijken op de parkeerplaats v/d Drive Thru. Dit nadat we patat, hamburgers en kindermenus gehaald hebben bij de Mac Drive.
Krekker is de bom!
pi_188868852
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 20:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik laat mijn kinderen altijd voor de televisies (ingebouwd in de stoelen in de auto) tv kijken op de parkeerplaats v/d Drive Thru. Dit nadat we patat, hamburgers en kindermenus gehaald hebben bij de Mac Drive.
_O-
pi_188869829
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:37 schreef stokj het volgende:

[..]

Geen idee, heb daar geen verstand van. Kom al een lange tijd niet meer bij de Mac.
Is het nog steeds zo dat je je blauw betaalt voor een kingsize friet dat gewoon in een klein zielig zakje wordt gestopt?
Tegenwoordig pakken we altijd medium menu's, zonder sausjes, koop je ook gewoon bij de Jumbo. Het supersize menu voegt niet zoveel toe. Behalve de prijs.
  maandag 9 september 2019 @ 21:35:26 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188870047
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 20:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hoezo raar? :? Als je niet met de auto gaat is het toch koud voor je thuiskomt?
Ik vind het raar om voor kleine afstanden de auto te nemen ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2019 @ 21:39:00 #140
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188870146
Fun fact. Kinderen met een niet westerse achtergrond zijn vaker te viesdik.
  maandag 9 september 2019 @ 21:39:40 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188870165
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef Twiitch het volgende:
Maar zitten ze ook vaker bij de Mac?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188870279
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 21:28 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Tegenwoordig pakken we altijd medium menu's, zonder sausjes, koop je ook gewoon bij de Jumbo. Het supersize menu voegt niet zoveel toe. Behalve de prijs.
Booractie van de Mac dus met die supersize menu's.
  maandag 9 september 2019 @ 22:10:59 #143
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188871228
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

blij toe die krengen waren een partij smerig :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 9 september 2019 @ 22:35:05 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188872101
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het raar om voor kleine afstanden de auto te nemen ja.
Ik niet. Zeker niet wanneer het nemen v/d auto een bepaald doel heeft. Zoals het sjouwen van veel zware spullen, het niet koud laten worden van eten ;) etc
Krekker is de bom!
  maandag 9 september 2019 @ 22:51:23 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188872460
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 22:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik niet. Zeker niet wanneer het nemen v/d auto een bepaald doel heeft. Zoals het sjouwen van veel zware spullen, het niet koud laten worden van eten ;) etc
Ik ga er dan eerder met kind op de fiets naartoe om het daar te eten dan dat ik het met de auto ophaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2019 @ 22:54:04 #146
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188872517
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga er dan eerder met kind op de fiets naartoe om het daar te eten dan dat ik het met de auto ophaal.
Dat kan, maar fietsen is niet overal in de wereld even populair en veilig ;)
Krekker is de bom!
  † In Memoriam † maandag 9 september 2019 @ 23:15:56 #147
88815 The_Emotion
98.3
pi_188872899
Ik snap het ook niet, sinds de Big Tasty verneukt is, zit ik nu op de parkeerplaats van de Burger King
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_188872954
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Flikker toch op man

Je kind leren dat de Mac leuk is :')

Ga dan naar een echt restaurant met echte burgers
pi_188872982
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef Twiitch het volgende:
Krijg je met al die roti
  maandag 9 september 2019 @ 23:37:47 #150
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188873172
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 23:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Krijg je met al die roti
Want alle niet-westerse mensjes eten roti? :?
Krekker is de bom!
pi_188874837
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 23:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want alle niet-westerse mensjes eten roti? :?
Want alle niet westerse mensjes zijn dik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')