Geen bijstand trekkenquote:Op zondag 8 september 2019 20:22 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de luxe werkloos te zijn.
De consultants van de kinderbescherming hebben hun flexplek tegenwoordig ook in de Mac.quote:Op zondag 8 september 2019 20:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Geen bijstand trekken![]()
Je kinderen niet gratis uit huis laten halen door de kinderbescherming
quote:Op zondag 8 september 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Met je je kinderen in de auto McDonald's eten. Dan vraag je wel om een berg troep in je auto.
Dus jij rijdt ook door de mcdrive.quote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:
Ouders die met hun kinderen door de McDrive rijden, bizar.
Wat voor opvoeding geef je je kinderen dan?
En nee, ik heb niet over Amerika, dit gebeurt echt in NL!
Eens in de zoveel tijd kan wel. Niet dat je dagelijks/wekelijks door de McDrive rijdt.quote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Hamzoef het volgende:
Ouders die met hun kinderen door de McDrive rijden, bizar.
Wat voor opvoeding geef je je kinderen dan?
En nee, ik heb niet over Amerika, dit gebeurt echt in NL!
Mcdrive is echt niet goedkoop hoor!quote:Op maandag 9 september 2019 07:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd kan wel. Niet dat je dagelijks/wekelijks door de McDrive rijdt.
Het kan ook zijn dat dat gezin niet veel om handen heeft en de McDrive voor hen nog goedkoper uitkomt.
Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.quote:Op maandag 9 september 2019 07:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Mcdrive is echt niet goedkoop hoor!
Laatste keer dat we met z'n vieren gingen was ik toch dik 50 euro armer. En een paar uur later gewoon weer hongerquote:Op maandag 9 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.
quote:Op maandag 9 september 2019 07:44 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Laatste keer dat we met z'n vieren gingen was ik toch dik 50 euro armer. En een paar uur later gewoon weer honger
je kan er ook een hamburger voor 1 euro kopenquote:Op maandag 9 september 2019 07:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, voor goedkoop hoef je niet naar de Mac te gaan.
Ja, dat is ook echt een maaltijd natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
je kan er ook een hamburger voor 1 euro kopen
1,25quote:Op maandag 9 september 2019 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt een maaltijd natuurlijk.
En hebben ze dat nog wel? Voor 1 euro?
Geen idee, maar ik vind de Mac allang niet meer goedkoop of snel.quote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan, prijsstijging van 25%
Waar blijven de protesten?
quote:Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het enige wat ik nog lekker vind is de mckroket.
Is het in NL ook niet.quote:Op maandag 9 september 2019 10:13 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind de Mac allang niet meer goedkoop of snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |