Ligt eraan wat ze haar bieden. Geen werk, geen geld. Die staat daar wel open voor hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar op de 1 of andere manier vind ik dat niet bij Billy passen. Beetje een kleine rol wel voor zo'n superster.
Precies, en ze is zwanger. Romy is het sowieso nietquote:Op zondag 8 september 2019 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee daar zou niet veel beroering van komen.
Met Chris? Dat weten we niet toch?quote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat nieuwe liefdesleven is al weer over hoor
als ik dit zo zie ben ik er bang voor dat het wel billy gaat worden. Maar toch blijf ik nog klein beetje hoop houden dat ze het niet gaat wordenquote:
Ik zag het al aan het silhouetquote:
Goed punt.quote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze haar bieden. Geen werk, geen geld. Die staat daar wel open voor hoor.
We weten overigens ook niet of ze blijft of dat ze eenmalig er is o.i.d.quote:Op zondag 8 september 2019 13:46 schreef IkFok het volgende:
[..]
als ik dit zo zie ben ik er bang voor dat het wel billy gaat worden. Maar toch blijf ik nog klein beetje hoop houden dat ze het niet gaat worden
En ook dat van Jessie hoop ik.quote:Op zondag 8 september 2019 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze er dan toch in komt dan hoop ik dat ze Merel het leven zuur gaat maken
Ik zat nog met die gozer van de Cariben in mijn hoofdquote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Met Chris? Dat weten we niet toch?
ja...dat buikje.............op de foto...quote:Op zondag 8 september 2019 13:40 schreef Inca het volgende:
Ik denk Romy om de kippen weer op te halen
Ja ze staat wel meer open voor dingenquote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze haar bieden. Geen werk, geen geld. Die staat daar wel open voor hoor.
Denk t niet. Hij en Billly zijn best goed hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef lonneberga het volgende:
Als het echt Billy is,dan gaat Jes er meer last dan gemak van hebben.
Ik heb altijd al een hekel aan boemerangen gehad. Ze komen zo hard aan net als Billy.quote:Op zondag 8 september 2019 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
Graag gedaan, wij komen nooit meer van dat mens af
Misschien is Bil ook wel zwanger.quote:Op zondag 8 september 2019 13:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...dat buikje.............op de foto...![]()
Hopelijk komt ze dan alleen om er 1 weg te sturen.quote:Op zondag 8 september 2019 13:48 schreef Maria. het volgende:
nergens staat ........dat die persoon ook blijft..............![]()
Stond die foto met dat silhouet op Facebook?quote:
Op de krant ow neequote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond die foto met dat silhouet op Facebook?
Al helemaal omdat ze zo heeft gelachen toen Mylène binnenkwam.. dus ja ik wil haar kop wel eens zienquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh, lijkt me heerlijk die kop van Merel te zien dan.
Jaaa! hele mooie omschrijving!quote:Op zondag 8 september 2019 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel aan boemerangen gehad. Ze komen zo hard aan net als Billy.
Geen idee, die hebben mensen hier gedeeld. Hebben ze laatste tijd wel vaker gedaan van Utopia uit, zo'n fotoquote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond die foto met dat silhouet op Facebook?
is optisch bedrog door de blauwe strepen. Als je haar lichaam bekijkt, zie je dat het haar linkerarm is die het silhouet maaktquote:Op zondag 8 september 2019 13:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...dat buikje.............op de foto...![]()
jeee dan kan ik hem helemaal passend makenquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 13:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
jeee dan kan ik hem helemaal passend maken
quote:Op zondag 8 september 2019 13:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ze staat wel meer open voor dingen![]()
![]()
Maar die silhouet foto staat nergens op de sitequote:Op zondag 8 september 2019 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ja zie, dat buikje is haar arm.
Op insta van utopiaquote:Op zondag 8 september 2019 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die silhouet foto staat nergens op de site
oh je hebt gelijkquote:Op zondag 8 september 2019 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een andere pagina van Utopia komt het van, geen idee welke.quote:Op zondag 8 september 2019 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marjet is een pleaser dus een echte botsing zal er niet komen. Die komt hooguit uitleggen hoe om te gaan met een vent als Jessie.quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch wil ik Merel wel met Billy zien clashen .....
Billy had de mazzel dat hij toen nog dronk. Ze voerde hem gewoon dronken.quote:Op zondag 8 september 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet is een pleaser dus een echte botsing zal er niet komen. Die komt hooguit uitleggen hoe om te gaan met een vent als Jessie.
Zo heeft ze Johan ook in bed gekregenquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Billy had de mazzel dat hij toen nog dronk. Ze voerde hem gewoon dronken.
niet alleen hem....om 17.30 deelde ze wijntjes uit......quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Marjet keek niet zo nauw, die lustte dagelijks wel piemel, maakte haar niet uit wie eraan vastzat.quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
God nou, overal flikkerde zij drank in voor hemquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die na 10 minuten al spijt hadquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heeft ze Johan ook in bed gekregen
Net wie ze op het oog had idd.quote:Op zondag 8 september 2019 13:57 schreef Maria. het volgende:
[..]
niet alleen hem....om 17.30 deelde ze wijntjes uit......
Ah die was het idd. En Boyd mislukte toen volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heeft ze Johan ook in bed gekregen
Schaamde zich kapot om wat hij had laten gebeuren.quote:Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die na 10 minuten al spijt had
boyd wilde niet onder een dekentje met haar....quote:Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah die was het idd. En Boyd mislukte toen volgens mij.
Super.quote:
Ja geef hem ook groot gelijk.quote:Op zondag 8 september 2019 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schaamde zich kapot om wat hij had laten gebeuren.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet keek niet zo nauw, die lustte dagelijks wel piemel, maakte haar niet uit wie eraan vastzat.
quote:
Totdat ze opeens straal verliefd werd op die bezoeker, vriend van 'naam kwijt'. Foto boven haar bed en het er hele dagen over hebben.quote:Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah die was het idd. En Boyd mislukte toen volgens mij.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef DKUp het volgende:
Jaaaaaaaa Vlindeuwrrrr popcorn staat morgen klaar![]()
![]()
!
Doe ikquote:Op zondag 8 september 2019 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Super.
Wil je em hier ook neerzetten, dan is ie makkelijk terug te vinden voor de teruglezers.
UTO / Het stemmings - (Popu) Poll topic. 2
Ow ja familie van een inwoner idd.quote:Op zondag 8 september 2019 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Totdat ze opeens straal verliefd werd op die bezoeker, vriend van 'naam kwijt'. Foto boven haar bed en het er hele dagen over hebben.
Vriend van mehmet , Honzaquote:Op zondag 8 september 2019 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Totdat ze opeens straal verliefd werd op die bezoeker, vriend van 'naam kwijt'. Foto boven haar bed en het er hele dagen over hebben.
Mooie meid ook en best wel serieus.quote:Op zondag 8 september 2019 14:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja geef hem ook groot gelijk.
Hij heeft een leuke relatie nu volgens mij, zijn gek met elkaar als ik zie wat hij deelt
Alleen als zij het kon gebruiken. Uit opportunisme.quote:Op zondag 8 september 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet keek niet zo nauw, die lustte dagelijks wel piemel, maakte haar niet uit wie eraan vastzat.
Yep.quote:Op zondag 8 september 2019 14:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vlinder en Billy zijn 1 persoon?
Vriend volgens mij, een ex-model.quote:Op zondag 8 september 2019 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja familie van een inwoner idd.
quote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien mag Billy wel op een dekentje aan het voeteneind bij Jessie en Merel in de boot ....
vlinder billy of batsquote:Op zondag 8 september 2019 14:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een trioquote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien mag Billy wel op een dekentje aan het voeteneind bij Jessie en Merel in de boot ....
Ok had al een vermoeden maar wist het niet zeker. Er zijn namelijk ook mensen die echt vlinder hetenquote:
Jah Meer een mot maar goed.quote:Op zondag 8 september 2019 14:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 september 2019 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent helemaal happy als jouw Vlinder weer terug komt he?
Ik niet, vind het een naar mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |