Dat nieuwe liefdesleven is al weer over hoorquote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef yaello het volgende:
Kan mij niet helemaal voorstellen dat onze Vlinder t/m december in uto 2 blijft. Zeker nu ze d'r nieuwe liefde van d'r leven heeft gevonden. Maar dat het Billy is, lijkt mij ook wel duidelijk.
Hopen dat hij zo blijft denkenquote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
Hiske fokt de boel nog even verder op door te zeggen dat ze het raar vind dat de boel zo opgeblazen wordt over een broodje.
Jessie zegt dat het best is dat zij er zo over denkt, maar dat het broodje niet de hoofdoorzaak is. Maar het feit dat hij donderdag nog tegen haar heeft gezegd dat zijn vader op vrijdag geopereerd ging worden en ze er totaal niet naar gevraagd heeft zit hem wel dwars. Hij heeft geprobeerd om zich er overheen te zetten maar hij kan het niet. Ze zuipt zich wel een stuk in haar kraag maar even vragen hoe het met zijn vader ging komt niet bij haar op. Hij is er klaar mee zegt hij. Dat kan hij niet begrijpen.
Nee nee, ze heeft alweer een nieuwe. Mike is ingeruild voor Chrisquote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat nieuwe liefdesleven is al weer over hoor
Neuh , ze heeft al weer een anderequote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2019 13:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft alweer een nieuwe. Mike is ingeruild voor Chris
Opluchting zal je bedoelenquote:Op zondag 8 september 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Wat een teleurstelling als het Billy niet is
eensquote:Op zondag 8 september 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig weggaan hebben helemaal geen recht om terug te komen vind ik
Ik hoop het ook. Jessie is wel heel hecht met zijn familie. Als ze hem ergens door kwijt kan raken dan denk ik dat dit het toch wel eens zou kunnen zijn.quote:
Oh weer een nieuwe?quote:Op zondag 8 september 2019 13:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft alweer een nieuwe. Mike is ingeruild voor Chris
Die PS is er ook nog. Misschien moeten ze wel kiezen uit die driequote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Oh, maar als er dan iets staat te gebeuren wat utopia op zijn grondvesten doet schudden dan heb ik ( misschien) wel een idee: er komt een oud bewoner binnen, en die krijgt de opdracht om na 2 dagen iemand weg te sturen.
En als batsbakbillyutopiahoer dat gaat zijn, kan ze dus zomaar merel wegtrappen ..... Als dat zou kunnen. Weg plannetje om jessie weg te pesten
Hopen maar dat het zoiets wordt.Weg met dat mens.
logisch toch,merel denkt alleen aan merel.quote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
Hiske fokt de boel nog even verder op door te zeggen dat ze het raar vind dat de boel zo opgeblazen wordt over een broodje.
Jessie zegt dat het best is dat zij er zo over denkt, maar dat het broodje niet de hoofdoorzaak is. Maar het feit dat hij donderdag nog tegen haar heeft gezegd dat zijn vader op vrijdag geopereerd ging worden en ze er totaal niet naar gevraagd heeft zit hem wel dwars. Hij heeft geprobeerd om zich er overheen te zetten maar hij kan het niet. Ze zuipt zich wel een stuk in haar kraag maar even vragen hoe het met zijn vader ging komt niet bij haar op. Hij is er klaar mee zegt hij. Dat kan hij niet begrijpen.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Oh, maar als er dan iets staat te gebeuren wat utopia op zijn grondvesten doet schudden dan heb ik ( misschien) wel een idee: er komt een oud bewoner binnen, en die krijgt de opdracht om na 2 dagen iemand weg te sturen.
En als batsbakbillyutopiahoer dat gaat zijn, kan ze dus zomaar merel wegtrappen ..... Als dat zou kunnen. Weg plannetje om jessie weg te pesten
Kijk,dat zou ik leuk vinden.quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Ja joh, die griet die wisselt net zo vaak van vriendjes , tis net een bos bloemen bij haar, zijn ze uitgebloeid, hoppa de volgende, ze zal de zaadjes rijkelijk ontvangenquote:
Keep dreamingquote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Kan ook zomaar zijn dat er om de zoveel tijd een oud bewoner binnen komt, die een bewoner moet wegsturen. Ook een leuk scenario. Dan kunnen ze nog zoveel planeetjes onderling gaan smeden, die plannetjes kunnen zomaar doorsneden worden.quote:Op zondag 8 september 2019 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bats is er nog niet eens en de TT is al flikker op Bats. [ afbeelding ]
Ik denk dat ze het komt vertellen en iedere keer als een soort van notaris erbij is.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef DKUp het volgende:
Jaaaaaaaa Vlindeuwrrrr popcorn staat morgen klaar![]()
![]()
!
Ja ook omdat ze weer bij d'r moeder in zwolle woont.quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Bill was wel gestopt met dr werk toch?
Mag om mij ook wel.quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat er om de zoveel tijd een oud bewoner binnen komt, die een bewoner moet wegsturen. Ook een leuk scenario. Dan kunnen ze nog zoveel planeetjes onderling gaan smeden, die plannetjes kunnen zomaar doorsneden worden.
Ik zeg, febo, doe maar.
Goeie goeiequote:Op
zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Werkte ze wel,quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Bill was wel gestopt met dr werk toch?
Dus tijd zatquote:Op zondag 8 september 2019 13:30 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja ook omdat ze weer bij d'r moeder in zwolle woont.
Ditquote:Op zondag 8 september 2019 13:27 schreef DaniqueV het volgende:
Ik wil geen Bill foto meer zien in de OP)![]()
![]()
Dan hebben die Publieksstemmen deze keer wel heel veel gewicht, als dat zo zou zijn.quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die PS is er ook nog. Misschien moeten ze wel kiezen uit die drie
quote:Op zondag 8 september 2019 13:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Werkte ze wel,ze was er eigenlijk maar weinig aanwezig
en aangezien madam weer bij moeders in Zwolle zat en die nieuwe lover ook in Zwolle zit, blijft ze nu in Zwolle hé
nog nooit zo'n erge kameleon gezien als Bill
Overduidelijkquote:Op zondag 8 september 2019 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
huh ze hebben t er over dat tim komt ofzo. hebben ze ook info dat er wat gaat gebeuren
Scherp.quote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die PS is er ook nog. Misschien moeten ze wel kiezen uit die drie
dan is het me te toevallig dat ze vandaag dikke ruzie hebbenquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh, lijkt me heerlijk die kop van Merel te zien dan.
Ik zie er Bil inquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
vanessa ? oh nee de helft zal haar niet kennen
lotus ? waarom
beau ? waarom
Ik ben echt klaar met dat mens, oktober 2014 dat was de datum dat ze het terrein voor het laatst ging verlaten, die had niet meer terug mogen komen,.quote:
Denk niet dat Tim veel draagvlak heeft.quote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie liever Timothy terugkomen dan Vlinder trouwens, eindelijk vuurwerk .....![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2019 13:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
UTO / Het Billy Bakker CV topic.
Denk ik ook, maar op de 1 of andere manier vind ik dat niet bij Billy passen. Beetje een kleine rol wel voor zo'n superster.quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat er om de zoveel tijd een oud bewoner binnen komt, die een bewoner moet wegsturen. Ook een leuk scenario. Dan kunnen ze nog zoveel planeetjes onderling gaan smeden, die plannetjes kunnen zomaar doorsneden worden.
Ik zeg, febo, doe maar.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:34 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist het!
[ afbeelding ]
Haters gonna hate
Vanaf morgen weer drama
Kan iemand deze kop over dat silhouet heen schuiven om te zien of het past ?quote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
lotus ? waarom
beau ? waarom
Iemand plaatste net de paspoortfoto van Billy erbij.quote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
lotus ? waarom
beau ? waarom
Jan Klaasen, kijk achter je! We weten toch dat we in de zeik genomen worden.quote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan is het me te toevallig dat ze vandaag dikke ruzie hebben
Als ze er dan toch in komt dan hoop ik dat ze Merel het leven zuur gaat makenquote:
Ja ik ookquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 13:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jan Klaasen, kijk achter je! We weten toch dat we in de zeik genomen worden.
ga het doen ;-)quote:Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan iemand deze kop over dat silhouet heen schuiven om te zien of het past ?
Pls![]()
[ afbeelding ]
Je ziet de silo op de fotoquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
lotus ? waarom
beau ? waarom
Door wie?quote:Op zondag 8 september 2019 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En BAM Billy word genoemd door een bewoner. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2019 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En BAM Billy word genoemd door een bewoner. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2019 13:38 schreef DKUp het volgende:
JAAAAAAAAAA ZO BLIJ![]()
Het mooiste einde is met Vlindeuwr
quote:Op zondag 8 september 2019 13:40 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Kan deze smiley van jou niet bij de andere hier? Zo leuk deze.
Me altijd al afgevraagd of die 2 wel een relatie hadden. Zag hen alleen maar met een andere vriendin erbij. Ik denk zelf dat Marjet weer eens een relatie heeft bedacht om niet alleen te hoeven zijn. Marjet is net als Franny, geen leven zónder vent.quote:Op zondag 8 september 2019 13:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ben echt klaar met dat mens, oktober 2014 dat was de datum dat ze het terrein voor het laatst ging verlaten, die had niet meer terug mogen komen,.
Maar als het Bill is, die blijft niet voor lange tijd hoor, echt niet, die wilt nu als een magneet aan die Chris plakken, ze moet hem natuurlijk wel in de gaten kunnen blijven houden.
Of het is ook alweer over met hem, bedenk ik mij net....k.u.t.
Nou het is Bill haar foto hoor! heb het er snel overheen gezet. Ik plaatst hem zoquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
Zou het Romy niet kunnen zijn? Dat buikje lijkt me een zwangerbuikje
Lag echt in een deuk toen er dit gebeurde met Marjet. Hoezo opeens zo'n drama? Dan heb je een hoop te verbergen, vreselijke aanstelster was het gewoon. Hoeveel liefdes van haar leven tellen we inmiddels?quote:Op zondag 8 september 2019 13:34 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist het!
[ afbeelding ]
Haters gonna hate
Vanaf morgen weer drama
ja zou kunnen .quote:Op zondag 8 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
als je op de plaats van dat "buikje" haar arm tekent, klopt het silhouet welquote:Op zondag 8 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
Dat zou niet voor beroering zorgen zoals in de krant staatquote:Op zondag 8 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
Nee daar zou niet veel beroering van komen.quote:Op zondag 8 september 2019 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou niet voor beroering zorgen zoals in de krant staat
Ligt eraan wat ze haar bieden. Geen werk, geen geld. Die staat daar wel open voor hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar op de 1 of andere manier vind ik dat niet bij Billy passen. Beetje een kleine rol wel voor zo'n superster.
Precies, en ze is zwanger. Romy is het sowieso nietquote:Op zondag 8 september 2019 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee daar zou niet veel beroering van komen.
Met Chris? Dat weten we niet toch?quote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
als ik dit zo zie ben ik er bang voor dat het wel billy gaat worden. Maar toch blijf ik nog klein beetje hoop houden dat ze het niet gaat wordenquote:
Ik zag het al aan het silhouetquote:
Goed punt.quote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze haar bieden. Geen werk, geen geld. Die staat daar wel open voor hoor.
We weten overigens ook niet of ze blijft of dat ze eenmalig er is o.i.d.quote:Op zondag 8 september 2019 13:46 schreef IkFok het volgende:
[..]
als ik dit zo zie ben ik er bang voor dat het wel billy gaat worden. Maar toch blijf ik nog klein beetje hoop houden dat ze het niet gaat worden
En ook dat van Jessie hoop ik.quote:Op zondag 8 september 2019 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze er dan toch in komt dan hoop ik dat ze Merel het leven zuur gaat maken
Ik zat nog met die gozer van de Cariben in mijn hoofdquote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Met Chris? Dat weten we niet toch?
ja...dat buikje.............op de foto...quote:Op zondag 8 september 2019 13:40 schreef Inca het volgende:
Ik denk Romy om de kippen weer op te halen
Ja ze staat wel meer open voor dingenquote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze haar bieden. Geen werk, geen geld. Die staat daar wel open voor hoor.
Denk t niet. Hij en Billly zijn best goed hoor.quote:Op zondag 8 september 2019 13:45 schreef lonneberga het volgende:
Als het echt Billy is,dan gaat Jes er meer last dan gemak van hebben.
Ik heb altijd al een hekel aan boemerangen gehad. Ze komen zo hard aan net als Billy.quote:Op zondag 8 september 2019 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
Graag gedaan, wij komen nooit meer van dat mens af
Misschien is Bil ook wel zwanger.quote:Op zondag 8 september 2019 13:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...dat buikje.............op de foto...![]()
Hopelijk komt ze dan alleen om er 1 weg te sturen.quote:Op zondag 8 september 2019 13:48 schreef Maria. het volgende:
nergens staat ........dat die persoon ook blijft..............![]()
Stond die foto met dat silhouet op Facebook?quote:
Op de krant ow neequote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond die foto met dat silhouet op Facebook?
Al helemaal omdat ze zo heeft gelachen toen Mylène binnenkwam.. dus ja ik wil haar kop wel eens zienquote:Op zondag 8 september 2019 13:33 schreef Mumbojumbo het volgende:
Oh, lijkt me heerlijk die kop van Merel te zien dan.
Jaaa! hele mooie omschrijving!quote:Op zondag 8 september 2019 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel aan boemerangen gehad. Ze komen zo hard aan net als Billy.
Geen idee, die hebben mensen hier gedeeld. Hebben ze laatste tijd wel vaker gedaan van Utopia uit, zo'n fotoquote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond die foto met dat silhouet op Facebook?
is optisch bedrog door de blauwe strepen. Als je haar lichaam bekijkt, zie je dat het haar linkerarm is die het silhouet maaktquote:Op zondag 8 september 2019 13:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...dat buikje.............op de foto...![]()
jeee dan kan ik hem helemaal passend makenquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 13:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
jeee dan kan ik hem helemaal passend maken
quote:Op zondag 8 september 2019 13:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ze staat wel meer open voor dingen![]()
![]()
Maar die silhouet foto staat nergens op de sitequote:Op zondag 8 september 2019 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ja zie, dat buikje is haar arm.
Op insta van utopiaquote:Op zondag 8 september 2019 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die silhouet foto staat nergens op de site
oh je hebt gelijkquote:Op zondag 8 september 2019 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een andere pagina van Utopia komt het van, geen idee welke.quote:Op zondag 8 september 2019 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marjet is een pleaser dus een echte botsing zal er niet komen. Die komt hooguit uitleggen hoe om te gaan met een vent als Jessie.quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch wil ik Merel wel met Billy zien clashen .....
Billy had de mazzel dat hij toen nog dronk. Ze voerde hem gewoon dronken.quote:Op zondag 8 september 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet is een pleaser dus een echte botsing zal er niet komen. Die komt hooguit uitleggen hoe om te gaan met een vent als Jessie.
Zo heeft ze Johan ook in bed gekregenquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Billy had de mazzel dat hij toen nog dronk. Ze voerde hem gewoon dronken.
niet alleen hem....om 17.30 deelde ze wijntjes uit......quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Marjet keek niet zo nauw, die lustte dagelijks wel piemel, maakte haar niet uit wie eraan vastzat.quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
God nou, overal flikkerde zij drank in voor hemquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die na 10 minuten al spijt hadquote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heeft ze Johan ook in bed gekregen
Net wie ze op het oog had idd.quote:Op zondag 8 september 2019 13:57 schreef Maria. het volgende:
[..]
niet alleen hem....om 17.30 deelde ze wijntjes uit......
Ah die was het idd. En Boyd mislukte toen volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2019 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heeft ze Johan ook in bed gekregen
Schaamde zich kapot om wat hij had laten gebeuren.quote:Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die na 10 minuten al spijt had
boyd wilde niet onder een dekentje met haar....quote:Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah die was het idd. En Boyd mislukte toen volgens mij.
Super.quote:
Ja geef hem ook groot gelijk.quote:Op zondag 8 september 2019 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schaamde zich kapot om wat hij had laten gebeuren.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet keek niet zo nauw, die lustte dagelijks wel piemel, maakte haar niet uit wie eraan vastzat.
quote:
Totdat ze opeens straal verliefd werd op die bezoeker, vriend van 'naam kwijt'. Foto boven haar bed en het er hele dagen over hebben.quote:Op zondag 8 september 2019 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah die was het idd. En Boyd mislukte toen volgens mij.
quote:Op zondag 8 september 2019 13:29 schreef DKUp het volgende:
Jaaaaaaaa Vlindeuwrrrr popcorn staat morgen klaar![]()
![]()
!
Doe ikquote:Op zondag 8 september 2019 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Super.
Wil je em hier ook neerzetten, dan is ie makkelijk terug te vinden voor de teruglezers.
UTO / Het stemmings - (Popu) Poll topic. 2
Ow ja familie van een inwoner idd.quote:Op zondag 8 september 2019 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Totdat ze opeens straal verliefd werd op die bezoeker, vriend van 'naam kwijt'. Foto boven haar bed en het er hele dagen over hebben.
Vriend van mehmet , Honzaquote:Op zondag 8 september 2019 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Totdat ze opeens straal verliefd werd op die bezoeker, vriend van 'naam kwijt'. Foto boven haar bed en het er hele dagen over hebben.
Mooie meid ook en best wel serieus.quote:Op zondag 8 september 2019 14:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja geef hem ook groot gelijk.
Hij heeft een leuke relatie nu volgens mij, zijn gek met elkaar als ik zie wat hij deelt
Alleen als zij het kon gebruiken. Uit opportunisme.quote:Op zondag 8 september 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet keek niet zo nauw, die lustte dagelijks wel piemel, maakte haar niet uit wie eraan vastzat.
Yep.quote:Op zondag 8 september 2019 14:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vlinder en Billy zijn 1 persoon?
Vriend volgens mij, een ex-model.quote:Op zondag 8 september 2019 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja familie van een inwoner idd.
quote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien mag Billy wel op een dekentje aan het voeteneind bij Jessie en Merel in de boot ....
vlinder billy of batsquote:Op zondag 8 september 2019 14:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een trioquote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien mag Billy wel op een dekentje aan het voeteneind bij Jessie en Merel in de boot ....
Ok had al een vermoeden maar wist het niet zeker. Er zijn namelijk ook mensen die echt vlinder hetenquote:
Jah Meer een mot maar goed.quote:Op zondag 8 september 2019 14:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 september 2019 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent helemaal happy als jouw Vlinder weer terug komt he?
Ik niet, vind het een naar mens.
Ik denk dat Merel al snel er niet meer toe doet als Bil komtquote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In het vooronder.quote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
vroegguh sliep ze wel eens naast jesse op de grondquote:Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Billy Merel wegstemmen en gelijk die inloopkast opeisen als haar huisje ...quote:Op zondag 8 september 2019 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch wil ik Merel wel met Billy zien clashen .....
quote:Op zondag 8 september 2019 14:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah Meer een mot maar goed.
Ze heeft ook nog een 3de persoon, dat is Bats.
Ze moeten wel, gezien de dalende kijkcijfers en de prut streams .....quote:Op zondag 8 september 2019 14:07 schreef magnaal het volgende:
Walgelijk als ze die slet terug laten komen..
Vlinderpalacequote:Op zondag 8 september 2019 14:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Billy Merel wegstemmen en gelijk die inloopkast opeisen als haar huisje ...
Dat is het punt. Noodgrepen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze moeten wel, gezien de dalende kijkcijfers en de prut streams .....
In zijn penthouse.quote:Op zondag 8 september 2019 14:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vroegguh sliep ze wel eens naast jesse op de grond
Honzaquote:Op zondag 8 september 2019 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Breek de gym maar weer af ... genoeg houtquote:
ja...die neemt echt geen genoegen met 2 minuten.......cow-girl...quote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef DKUp het volgende:
Vlindeuwr neukt in ieder geval een stuk langer dan Meertje![]()
![]()
quote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef DKUp het volgende:
![]()
Als het in Godsnaam Ruud maar niet is, die had ook nog een verrassing in petto. Die gozer is zó vol van zichzelf.quote:Op zondag 8 september 2019 14:08 schreef ericahysterica het volgende:
van mij mag ze terugkomen dat geeft weer eens wat actie in de tent
En slanker zo te zien op de fotoquote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef DKUp het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef danaqui het volgende:
[..]en dan het verslag van Rowan lezen
![]()
ze gooit dat boek van jessie meteen de boot uit.....quote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef DKUp het volgende:
![]()
Ja, Bil is skinny.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En slanker zo te zien op de foto
Zie boven, op een dekentje in het vooronder .....quote:Op zondag 8 september 2019 14:11 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop wel dat Bil langer blijft en niet maar 1 dag
Wil wel zien waar ze gaat slapen![]()
quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zie boven, op een dekentje in het vooronder .....
Broodjes schijnen in de koeling te liggen omdat beiden geen trek hadden en Jessie heeft het volgens mij van zijn eigen zakgeld afgehaald. Net als zijn andere verrassingen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hebben merel en jessie al broodjes gegeten? Ik hoor hem net zeggen dat het van zakgeld af moet
Die verkeert nog steeds in de veronderstelling dat ze 1 staat en krijgt nu praatjes?quote:Op zondag 8 september 2019 14:12 schreef snetje het volgende:
Gaat Lex nu met de eer strijken met dat kistje? ...
Weer zeesterrenbeelden.quote:Op zondag 8 september 2019 14:09 schreef DKUp het volgende:
![]()
Laat ze het maar niet horen, ze is al zo vol van zichzelf.quote:Op zondag 8 september 2019 14:13 schreef Mjelleke het volgende:
Hoop eigenlijk stiekem wel dat Billy terug komt. Het is nu wel weer een publiekstrekker qua tv en evenementen.
Spraakmakend is zij in ieder geval wél.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef sjampoeh het volgende:
topic loopt weer als een malle door bill
Ik vind deze TT ook wel sterk.quote:Op zondag 8 september 2019 14:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die vorige TT Gedonder in het Vooronder is nu wel heel toepasselijk ....
Marjet is net een skelet en heeft amper figuur.quote:Op zondag 8 september 2019 14:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En slanker zo te zien op de foto
Hebben ze best snel geregeld die finale start, zo lang geleden is die TT nog niet. Ze reageren steeds sneller op de COS.quote:Op zondag 8 september 2019 14:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die vorige TT Gedonder in het Vooronder is nu wel heel toepasselijk ....
Billy IS een figuurquote:Op zondag 8 september 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet is net een skelet en heeft amper figuur.
Ze doen hier ideeën op. Geloof het echt.quote:Op zondag 8 september 2019 14:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebben ze best snel geregeld die finale start, zo lang geleden is die TT nog niet. Ze reageren steeds sneller op de COS.
Jessiequote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
kistje was een idee van een ander ?
wie
Geen idee. In ieder geval van iemand die er niets mee gedaan heeft en nu de eer op wilt strijkenquote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
wie
quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze doen hier ideeën op. Geloof het echt.
Van Bas in 1quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
wie
gevaarlijke uitspraakquote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in Billy ......
John of Mike toch al.quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
wie
Oh van Basquote:Op zondag 8 september 2019 14:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Van Bas in 1
Bas zijn kistjes waren trouwens een stuk mooier
bassie...uto 1quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
wie
Shell zei dat erik dit idee ook al eens geopperd had. Maar die kist was groterquote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
wie
Eigenlijk van Bas maar Jessie gaat er weer eens met dat idee vandoor.quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
wie
Andrea weer voorop met haar verzuurde rattenkopquote:Op zondag 8 september 2019 14:17 schreef snetje het volgende:
Merel: Het is gewoon weer met de eer strijken van zie mij eens bezig ... Hurgh ....
merel zuurquote:Op zondag 8 september 2019 14:17 schreef snetje het volgende:
Merel: Het is gewoon weer met de eer strijken van zie mij eens bezig ... Hurgh ....
maar...heeft billy zin in jou?....quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit klinkt wel erg fout trouwens, aub geen tegeltje ....![]()
quote:Op zondag 8 september 2019 14:18 schreef snetje het volgende:
Kom er maar in Billy! Maak Merel af!!! ...
Als ze dat doet mag ze van mij nog de titel UVHJ winnen ookquote:Op zondag 8 september 2019 14:18 schreef snetje het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2019 14:17 schreef snetje het volgende:
Kun je nagaan dat we nu opeens Marjet wel willen hebben. Komt omdat we ons al die tijd al doodvervelen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit klinkt wel erg fout trouwens, aub geen tegeltje ....![]()
Dat het ooit nog eens zo ver zou komenquote:Op zondag 8 september 2019 14:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat we nu opeens Marjet wel willen hebben. Komt omdat we ons al die tijd al doodvervelen.
Misschien gaat ze wel bonden met Merel, weet niet hoe jessie en zij uit elkaar zijn gegaan?quote:Op zondag 8 september 2019 14:18 schreef snetje het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel bonden met Merel, weet niet hoe jessie en zij uit elkaar zijn gegaan?
quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
De druiven zijn weer zuur. Het is een idee van Jessie. Dan kun je daarop wachten
laat maar komen....1 weekje......toen was ik cees ook weer zat....quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat Billy de juiste keuze is om deze ellende af te sluiten
Merel is gewoon een rotwijf,quote:Op zondag 8 september 2019 14:19 schreef Maria. het volgende:
[..]![]()
![]()
...merel heeft wel gelijk............nudan..
Gijs? Bas bedoel je?quote:Op zondag 8 september 2019 14:18 schreef Maria. het volgende:
[..]
mocht hij willen....hij jat alles......ook de ideen van gijs...
Natuurlijk, Merel gaat nog liever kapot dan dat ze toont dat het haar raakt en Billy kruipt sowieso bij Merel in haar reetquote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel bonden met Merel, weet niet hoe jessie en zij uit elkaar zijn gegaan?
zoals een treinquote:Op zondag 8 september 2019 14:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoor zure Hiske nou weer, ze had liever iets origineels gehad....
maar his weet zelf niks...quote:Op zondag 8 september 2019 14:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoor zure Hiske nou weer, ze had liever iets origineels gehad....
Ongelofelijk toch?quote:Op zondag 8 september 2019 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat het ooit nog eens zo ver zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |