Dat nieuwe liefdesleven is al weer over hoorquote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef yaello het volgende:
Kan mij niet helemaal voorstellen dat onze Vlinder t/m december in uto 2 blijft. Zeker nu ze d'r nieuwe liefde van d'r leven heeft gevonden. Maar dat het Billy is, lijkt mij ook wel duidelijk.
Hopen dat hij zo blijft denkenquote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
Hiske fokt de boel nog even verder op door te zeggen dat ze het raar vind dat de boel zo opgeblazen wordt over een broodje.
Jessie zegt dat het best is dat zij er zo over denkt, maar dat het broodje niet de hoofdoorzaak is. Maar het feit dat hij donderdag nog tegen haar heeft gezegd dat zijn vader op vrijdag geopereerd ging worden en ze er totaal niet naar gevraagd heeft zit hem wel dwars. Hij heeft geprobeerd om zich er overheen te zetten maar hij kan het niet. Ze zuipt zich wel een stuk in haar kraag maar even vragen hoe het met zijn vader ging komt niet bij haar op. Hij is er klaar mee zegt hij. Dat kan hij niet begrijpen.
Nee nee, ze heeft alweer een nieuwe. Mike is ingeruild voor Chrisquote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat nieuwe liefdesleven is al weer over hoor
Neuh , ze heeft al weer een anderequote:Op zondag 8 september 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat nieuwe liefdesleven is al weer over hoor
quote:Op zondag 8 september 2019 13:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft alweer een nieuwe. Mike is ingeruild voor Chris
Opluchting zal je bedoelenquote:Op zondag 8 september 2019 13:25 schreef Flow3r het volgende:
Wat een teleurstelling als het Billy niet is
eensquote:Op zondag 8 september 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig weggaan hebben helemaal geen recht om terug te komen vind ik
Ik hoop het ook. Jessie is wel heel hecht met zijn familie. Als ze hem ergens door kwijt kan raken dan denk ik dat dit het toch wel eens zou kunnen zijn.quote:
Oh weer een nieuwe?quote:Op zondag 8 september 2019 13:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft alweer een nieuwe. Mike is ingeruild voor Chris
Die PS is er ook nog. Misschien moeten ze wel kiezen uit die driequote:Op zondag 8 september 2019 13:28 schreef Klapskaats het volgende:
Oh, maar als er dan iets staat te gebeuren wat utopia op zijn grondvesten doet schudden dan heb ik ( misschien) wel een idee: er komt een oud bewoner binnen, en die krijgt de opdracht om na 2 dagen iemand weg te sturen.
En als batsbakbillyutopiahoer dat gaat zijn, kan ze dus zomaar merel wegtrappen ..... Als dat zou kunnen. Weg plannetje om jessie weg te pesten
Hopen maar dat het zoiets wordt.Weg met dat mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |